Jump to content

Reconditionare Turbo


kevinn14

Recommended Posts

La drumuri scurte prin oras, mai ales iarna, se cam subtiaza uleiul si incepe sa il manance.

Probabil ca daca faci numai drumuri lungi nu consuma ulei. Mai depinde si la cati km schimbi uleiul, am constatat ca in functie de cat se sportiv conduci, intre 8k si 10k km va cere niste ulei.

 

In fine, nu e tocmai iesit din comun sa consume si ulei, mai ales ca nu consuma cantitati industriale.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat toate masinile cu care merg 90% sunt doar in oras undeva la 10-15k km pe an si mers destul de turat cu masina si nu mananca "gram", nu inteleg cum imi puteti spune ca e normal sa manance putin? Chiar daca sunt 90 masini din 100 care au acest simptom nu inseamna ca ala e adevarul, mai bine gandeste-te ca alea 90 au probleme si alea 10 sunt bune. Asta e ca aia cu "tremura la franare! aaa e normal, asa fac toate bmw-urile" , cand aud replica asta ma ia capu, a facut si al meu de cand l-am luat pana vara asta cand i-am schimbat discuri/placute, ce sa vezi, nu se mai simte nimic la franare de la orice viteza.

 

Inteleg sa zici ca nu este ca noua masina si este posibil sa manance putin sau mult ulei pentru ca are niste probleme gen, dar sa spui ca e normal, niciodata.

 

Renault Kadjar, se aburesc triplele si farurile de abia mai vezi in interiorul lor, facut raport la uzina, raspuns? "Se gaseste in manualul masinii aceasta anomalie normala care este cauzata de variatiile de temperatura", adica? Mai pe scurt, este normal conform manualului sa se abureasca farurile si triplele la o masina noua de 25.000 euro de 2.000 km, moral si logic este normal? Normal ca nu!

Poate daca as lasa si eu masina pana fac 30.000 km (vreo 2 ani si! poate) insa intr-un an sau 10k-15k km cati fac eu nu consuma nimic si nu mi-a consumat vreuna.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • De acord! 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu e90 tot cu motorul ala si ala manca ceva ulei; i'am schimbat simeringurile ( 4 mii de lei cu totul) si consumul s'a mai redus insa a facut uzura motorul si in 4 luni a picat in urma unui demaraj puternic pana la vreo ~200 ( batai in arbore) asa ca l'am inlocuit complet cu unul foarte bun. De atunci, nicio problema.

 

In legatura cu turbo, tot la masina mentionata mai sus, masina tragea cam la 75% din cat trebuia . Nu dadea fum si nu avem niciun sunet. Am reconditionat turbo la awb si de atunci masina merge impecabil.. deci nu trebuie sa se auda neaparat sa aiba o problemuta insa daca ai fost la mecanici si au spus ca este ok, nu te baga.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bai WIN casca ochii, am zis ca nu e iesit din comun sa manance ceva ulei, nu ca ar fi normal.

Goodbye, nu iti mai pierde vremea sa dai reply pe langa subiect, ca toate le diagnotichezi de dupa tastatura.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Nu, am explicat ca pe langa ce ma bazez, nu doar ce am patit la masina mea, lucrez la un service, vad mai multe masini desfacute intr-o zi cat nu ai vazut tu toata viata ta probabil, fiecare cu diferite probleme la cutie/motor/electrica,etc, toate marcile posibile. Ok nu e iesit din comun inseamna ca sunt alte zeci de mii de masini cu probleme (papa ulei) si ca nu e normal inseamna altceva.

 

Iti mai explic o data, ca i spui tu ca nu e iesit din comun, nu inseamna ca e si normal, 2 lucruri diferite, daca sunt 100 masini cu parbrizul spart inteleg ca si tu stai cu el spart ca nu are nimic, nu?

 

Daca poti sa mergi inca 1-2-3-4 ani prin faptul ca trebuie doar sa completezi cu ulei e mai ieftin decat sa desfaci motorul, adevarat romanasule.

 

#gandirederomanadevaratjeezy

Edited by WIN60
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Bai clona, tu nu esti mecanic asa cum nici eu nu-s :) mai lasa-ne cu experienta ta din service-ul Renault ca nu are de-a face cu BMW. Motoare diferite, specific diferit.

 

Degeaba te uiti la un motor desfacut, nu te face expert.

 

Ps : http://www.bmwclub.ro/forums/user/75281-davyd/

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce legatura are ca scrie Renault-Bmw, eu vorbesc de consumul de ulei "bosule", ce treaba are marca??? Daca e Bmw sau motor de Bmw e normal sa consume ulei, nu? Pentru "bosi" presupun ca este...Nu sunt mecanic, sunt consilier, totusi trebuie sa am habar de cat mai multe, dar nu ai de unde sa stii asta pentru ca tu chiar vorbesti de pe internet si din auzite, e experienta dintr-un service cu tot felul de masini, de la Porsche-Mustang-Bmw-Audi-Mercedes-Seat-Vw-Renault-Dacia-Iveco-Nissan...ti-am enumerat mai multe marci ca poate nu stii ce inseamna "Multimarca".

 

Edit: sa inteleg ca si masina ta consuma ulei, sa stii ca daca consuma si a mea nu ma feream sa spun aici pe forum, dar totusi sa afirm ca este normal sa consume ulei chiar daca nu consuma, intelegi? Sa stim de ce ne ferim...nu de alta!

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu-s in stare sa puna o distributie de BMW bai clona, are legatura cu tot. Si a ta au pus-o de a crapat motorul, a doua oara.

Asa ca ce incredere prezinti tu in functia de consilier? Si service-ul in materie de reparatii?

 

Inca ai probleme la normal vs nu e iesit din comun. Ia vezi si manualul de utilizare de la BMW ce zice despre consumul de ulei.

 

Mda....casca ochii la posturile anterioare, vrei sa ai ultimul cuvant insa esti imatur.

 

PS : sa nu uitam http://www.bmwclub.ro/forums/user/75281-davyd/ :)

Edited by jeezy
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mi-am asumat tot, nu stiu de ce tot arunci vina si schimbi subiectul cu clona, cu distributia mea si etc, era vorba de consumul de ulei care zici este normal, ca nu este iesit din comun ca stau toti cu problema asta e altceva (ca si tine), ce legatura are functia mea de consilier cu distributia respectiva:)) si cu subiectul in cauza?:))era vorba de tu-eu-consumul ulei si experienta,cum ti-am spus comand piese de motor si ma uit in motoare intr-o zi cat nu o ai vazut tu probabil toata viata ta, dar ma contrazici, tu te auzi cand vorbesti? Tu folosesti "nu e iesit din comun" in loc de "este normal", ti-am zis sunt 2 lucruri diferite.

 

Deci este iesit din comun ca acest N47 sa consume ulei din punct de vedere al normalului, ai inteles-o pe asta?

Edited by WIN60
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu consume "gram" de ulei ?Chiar ma mira aceasta afirmatie,ata timp cat gasesti pana si in manual ca un consum de"X"ml de ulei este normal.Eu am montat un epurator de gaze intre epuratorul masinii si turbo,si de acolo "recoltez" cam 100 ml ulei la 2100km,ce mai consuma pe la turbo,pe la segmenti,si tot ar trebui sa fie un consum de ulei,asa ca masina care nu cansuma"gram" de ulei,nu prea cred.Despre mine,toate masinile sa nu consume ulei,dar nu cred aceasta afirmatie!Iata dovada la ce spuneampost-46628-0-71964800-1517814437_thumb.jpg

Si daca faci schimbul de ulei la 11000 km rezulta un consum de 500 ml,numai din cea ce se consuma pe la epurator!

Edited by botosanibmw
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

dar ma contrazici, tu te auzi cand vorbesti?

Bai clona, nu vorbesc, scriu, nu ma pot auzi :) .

 

Faptul ca intre schimburi nu completezi ulei (la 700ml spre 1000ml te avertizeaza masina ca trebuie completat) nu inseamna ca nu consuma ulei deloc.

Mai lasa-ne cu service-ul unde consiliezi clientii, nu prezinti incredere dupa atatea patanii cu propria masina :) . Asta e legatura dar cum iti lipseste logica....

 

De ce o tot dau cu clona? Pai esti cam prea tinerel sa ai atata experienta in motoare de BMW, mai ales ca esti la primul motoras, pardon, al doilea ca primul l-ai exterminat :console: . #PestControl

 

Te apuci aici sa ne reciti ce ti-au zis niste mecanici care au facut praf un motor de BMW (din cate stim de la tine, ca poate au facut praf mai multe), gen ai invatat stand pe langa ei. Dar logica nu ai deloc in ce zici. Goobye!

 

Nu te mai obosi sa dai reply, te-ai facut inteles :) .

Edited by jeezy
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cand a zis WIN ca nu consuma ulei, eu cred ca s-a referit ca nu consuma atata de mult incat sa completeze intre schimburi.

Orice motor consuma ulei... pe la segmenti , supape , turbina si pe la epurator (prin evaporare) dar in catitati foarte mici.

Daca nu trebuie sa mai adaugi ulei intre schimburi, poti sa zici ca masina ''nu consuma gram de ulei'' ... E doar o expresie !!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cand am zis ca nu consuma ulei, inseamna ca nu consuma ulei deloc pe joja, intotdeauna am completat la maxim si niciodata nu a scazut intre schimburi, nici pe idrive si nici pe joja, nu sunt nebun si stiu expresiile samsaresti, insa cand stiu clar pana unde pun ulei si il vad tot acolo, asta daca nu cumva imi baga motorina in baie si este coincidenta ca de fiecare data sa fie echilibrul motorina-ulei incat sa fie exact la acelasi semn pe joja, nu jeezy? incerc sa gandesc ca tine...adica stii cum.

 

Cum am spus, nu are treaba discutia cu munca care o fac eu, mult peste cunostintele tale, daca nu prezentam incredere nu mai spuneam pe forum nimic cu gandul sa nu cumva sa afle cineva.

 

Goodbye* (alertademessenger*), ai uitat romana *Raducanule.

 

Din pacate pentru tine, ti-am zis, am destule experienta asa tinerel cum sunt decat ai avut sau o sa ai tu vreodata, cam aia este treaba, negru pe alb, de altfel normal ca doar si* aia fac 9 ore pe zi.

 

 

Mai mult decat sa va spun ca uleiul nu se clinteste de la semnul de pe joja de la maxim dupa 10k-15k ( 1 an maxim) nu am ce sa va zic, fiecare crede ce vrea, insa nu o sa fiu de acord cu faptul ca "e normal sa manance", da e normal sa manance fara sa se vada undeva, adica sa fie prea mici pierderile ca sa se vada pe joja sau idrive.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Consumul de ulei e in functie de stilul de condus , traseu, viteza. Daca faci 80% km. in oras nu prea se vede pe joja, dar daca faci 10k. numai de autostrada te asigur ca vei completa cel putin 5-700ml. de la un schimb la altul, asta daca vrei ca senzorul te atentioneaza la 1l..BMW in carte specifica un consum mult mai mare ca fiind normal, la ei se merge destul de forjat in comparatie cu Romania.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine la m47 era invers , inafara oricum mergeam nu se vedea consum pe joja,cel mai lung drum a fost de 3500 de km, dar in oras 1l la 2000 km, am schimbat semeringuri supapa garnituri etc, nici o schimbare consuma la fel, turbina la verificat e buna, luni il desfac din nou si il segmentez sa vad dc si acum face la fel

Si da se poate sa nu consume deloc pe joja, in familie este un seria 5 N47 din 2009, la schimb il pui la maxim si la 13-15k cand se da jos e tot la maxim atat pe joja cat si idrive, asta la cele care au asa ceva.Intradevar nu se abuzeaza de ea , rar se trece de 3000rpm, dar ideea era ca se poate sa nu consume deloc, altele consuma la un schimb de la max la min si nu se aprinde becul, altii mai norocosi ca mine ......., oricum ideea ce facem cu acel consum si dc incercam sa remediem problema sau o mascam dandu-i ulei in gura, cel mai bun motor dupa mine e cel la care nu completezi intre schimburi .

Link to comment
Share on other sites

Cand am zis ca nu consuma ulei, inseamna ca nu consuma ulei deloc pe joja, intotdeauna am completat la maxim si niciodata nu a scazut intre schimburi, nici pe idrive si nici pe joja, nu sunt nebun si stiu expresiile samsaresti, insa cand stiu clar pana unde pun ulei si il vad tot acolo, asta daca nu cumva imi baga motorina in baie si este coincidenta ca de fiecare data sa fie echilibrul motorina-ulei incat sa fie exact la acelasi semn pe joja, nu jeezy? incerc sa gandesc ca tine...adica stii cum.

 

Cum am spus, nu are treaba discutia cu munca care o fac eu, mult peste cunostintele tale, daca nu prezentam incredere nu mai spuneam pe forum nimic cu gandul sa nu cumva sa afle cineva.

 

Goodbye* (alertademessenger*), ai uitat romana *Raducanule.

 

Din pacate pentru tine, ti-am zis, am destule experienta asa tinerel cum sunt decat ai avut sau o sa ai tu vreodata, cam aia este treaba, negru pe alb, de altfel normal ca doar si* aia fac 9 ore pe zi.

 

 

Mai mult decat sa va spun ca uleiul nu se clinteste de la semnul de pe joja de la maxim dupa 10k-15k ( 1 an maxim) nu am ce sa va zic, fiecare crede ce vrea, insa nu o sa fiu de acord cu faptul ca "e normal sa manance", da e normal sa manance fara sa se vada undeva, adica sa fie prea mici pierderile ca sa se vada pe joja sau idrive.

 

Nu ai ce zice si te legi ca am ratat un "D" in goodbye ? Ei ei, esti dezastru :) .

Te repeti, dar tot nu creste increderea in tine. Sa fii sanatos si sa te tina macar motorul asta :)

Ai experienta pe vrajit clienti sa schimbe piese poate, ca mecanic nu esti, ti-am mai zis, studii nu, doar iti dai cu parerea, de dinastia ca tine e plina lumea, sfaturi si pareri fara o baza solida.

Asta e ultimul post, si-au povestit destui experientele cu propriile motoare aici in materie de consum de ulei, cred ca si-a facut kevinn14 o idee.

 

PS: cum ar fi sa ma leg si eu de faptul ca ai scris incorect? Nu doar ai mancat o litera ci faci dezacorduri? :flowers:

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca topicul este despre reconditionare turbo si ca sa fiu in topic spun si eu ca NU am remarcat dupa inlocuirea turbinei originale cu joc de palete destul de maricel si cu ulei tot timpul la baza gurii de admisie si pelicula de ulei in circuitul intercoolerului.. turbina fara a fluiera... schimbata cu alta muult mai buna , reconditionata, NU am remarcat scaderea consumului de ulei!

 

:offtopic: Ceea ce spune WIN60 este un caz destul de rar!! :pardon: In foarte multe cazuri :excl: ... sunt topice f. f. multe cu, cei care raporteaza consum de ulei, (aici incluzandu-i si pe cei care stiu de dealer ca, consumul de ulei e firesc dupa un anumit numar de km/a se intelege implicit intre schimburi, asta ar fi ceva normal :excl: Se pare ca WIN60 este unul intre putinii norocosi cu un motor (mai) foarte in mintile lui! :ike:

La cat mai multi km fara consum de ulei, WIN60..! 8)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

ce logica ii asta : a mea consuma, deci ii normal

 

nici la mine nu se vede diferenta la schimburile la 10k

si sunt 90% din timp pe autostrada.

 

...oricum, thread -ul e pe tema turbo

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

!

Studiu privind consumul a unui "quart" de ulei intre intervalele de service, facut pe aprox. 500.000 de masini.

P.S. 1 quart = 1,13 litri ulei

 

Sursa: https://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm

 

Mai adaug cateva informatiile aditionale, specifice motoarelor BMW.

Scuze ptr ca nu am facut traducerea, dar cred ca este usor de inteles.

 

BMW attributes oil top-up frequency to the luxury vehicles’ long intervals between oil changes -- 10,000 miles -- and BMW engines may consume up to 1 quart of engine oil per 750 miles under certain driving conditions

 

The traditional oil-change frequency recommendation is every 3,000 miles, but fine-tuning in engine manufacturing and oil technology has led some automakers to extend that to 7,500-10,000 miles.

 

“Oil consumption is normal on all engines as it is necessary to properly lubricate the cylinder walls, pistons, piston rings, valves and turbochargers,” BMW spokesman Hector Arellano-Belloc wrote in an email.

 

Sursa:http://www.autonews.com/article/20150630/RETAIL05/150639990/newer-audi-bmw-subaru-models-use-lots-of-oil-consumer-reports-survey

post-47186-0-24899700-1517906500_thumb.png

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Mda ... Consumul de ulei este in functie de motorizare/uzura/exploatare si tipul de ulei folosit, nu in functie de masina ... Acolo zice de seria 7 si seria 6 care au procente diferite , sa inteleg ca daca masinile alea au acelasi motor consumul de ulei o sa fie asa de diferit ? :D

 

PS: Testul este facut in SUA si prin urmare cred ca este vorba mai mult de benzinare, care se stie ca sunt mai mancacioase...

 

PS2: Nici la Mercedes si nici la BMW care sunt toate cu motor de 3l diesel nu am vazut diferenta de nivel pe joja de ulei intre schimburi , la C class care este benzinar am vazut o dferenta dar nu a necesitat sa completez intre schimburi (nici nu prea a iesit masina din oras)

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici ale mele nu consuma acuma, dupa ce am schimbat uleiul, inainte consuma aprox 1 l intre schimburi (15k), acuma nu se vede pe joja diferenta, dar asta nu inseamna ca nu consuma deloc, eu zic ca se mai si compenseaza cu motorina care o primeste la rece, si tot asa, ce vroiam eu sa zic este faptul ca conteaza uleiul folosit

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update . Astazi am fost sa verific iar turbina la alt service si se pare ca are un joc . Mi-a spus ca nu e f mare jocul dar ar trebui reconditionata pt a nu risca sa ma lase pe undeva sau “ sa o ia pe ulei “

 

Asa ca , unde ma sfatuiti sa o reconditionez ? La AVD ? Cineva care a facut si este multumit ? Si cum se procedeaza , ma duc cu masina sau doar cu turbina demontata ?

Si nu in ultimul rand daca stie cineva un tarif pt aceasta operatiune ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.