Jump to content

Reconditionare Turbo


kevinn14

Recommended Posts

Eu nu stiu unde sa te trimit, dar cel mai bine mergi cu masina sa o demonteze/reconditioneze si monteze ei .... In cazul asta nu prea mai pot sa intervina si alte discutii legate de garantie ...

Am auzit tot felul de povesti dupa (ca poate aia nu au montat-o bine , ca poate i-ai facut tu ceva, ca de la noi a plecat tipla si asa mai departe)

CIne o reconditioneaza sa o demonteze si dupa ce o monteaza sa o testeze pe masina sa pleci impacat si cu bine de la ei.

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Eu am facut-o anul trecut la Marvis Auto Concept, B-dul Timisoara nr 50 sector 6 contact Marius 0723 980 884. Bine lucrata, trage de jos fara pic de zgomot si consum de ulei. Asta pot spune dupa 12k. La mine a fost mai greu ca am trimis-o prin curierat, tu poti programa sa o faci la ei fiind din Bucuresti. Suna si vei afla mai multe, e f. de treaba Marius. Pret 1200 ron.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am reconditionat o turbina pt un prieten, schimbat inclusiv geometria, pret 1100 lei

Am recalibrat si una din ale mele, doar recalibrare a avut nevoie, pret 300 lei

Am fost la Bogdan, cunoscut ca ââŹĹhapleaââŹÂ, foarte de treaba

Daca te intereseaza, iti pot da mai multe informatii

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Putin off topic.

 

Vis a vis de consumul de ulei la M47N2 - 163 cp, am observat o chestie ciudata, si anume ca epuratorul nu prea isi face treaba. Gazele de carter contin si vapori de ulei, epuratorul fiind supra solicitat acesti vapori scapa in intercooler unde se transforma in ulei si unde credeti ca ajunge de acolo. In admisie. Sistemul in sine e prost gandit, altii au apelat la un oil catch can si au rezolvat problema consumului de ulei.

 

Cine are acest motor poate sa verifice, in teava care duce de la debitmetru la turbina, exact sub debitmetru se cupleaza un furtun mai mic, pe acolo circula gazele de carter, care sunt trase de turbina. Acolo veti gasi ulei, inclusiv la gura turbinei. Acolo n-ar trebui sa fie ulei, decat daca epuratorul nu face fata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Putin off topic.

 

Vis a vis de consumul de ulei la M47N2 - 163 cp, am observat o chestie ciudata, si anume ca epuratorul nu prea isi face treaba. Gazele de carter contin si vapori de ulei, epuratorul fiind supra solicitat acesti vapori scapa in intercooler unde se transforma in ulei si unde credeti ca ajunge de acolo. In admisie. Sistemul in sine e prost gandit, altii au apelat la un oil catch can si au rezolvat problema consumului de ulei.

 

Cine are acest motor poate sa verifice, in teava care duce de la debitmetru la turbina, exact sub debitmetru se cupleaza un furtun mai mic, pe acolo circula gazele de carter, care sunt trase de turbina. Acolo veti gasi ulei, inclusiv la gura turbinei. Acolo n-ar trebui sa fie ulei, decat daca epuratorul nu face fata.

 

+1

 

Daca iti scapa prea mult ulei prin evaporare o sa ai impresia ca motorul papa ulei ...

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok , multumesc mult pt raspunsuri . Asta voiam sa am mai multe variante din care sa aleg . Nu de alta , voiam sa ma duc la Avd , pe site scriind pretul de 1300 lei fara montare-demontare dar la tel mi-au spus ca se ajunge cam la 3000 ron cu tot ce trebuie ...

 

Eu am reconditionat o turbina pt un prieten, schimbat inclusiv geometria, pret 1100 lei

Am recalibrat si una din ale mele, doar recalibrare a avut nevoie, pret 300 lei

Am fost la Bogdan, cunoscut ca ââŹĹhapleaââŹÂ, foarte de treaba

Daca te intereseaza, iti pot da mai multe informatii

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Salut . Da, da-mi te rog un nr de tel sau mai multe detalii , as vrea sa merg la cineva care se ocupa cu asa ceva sa imi spuna daca trebuie reconditionata acum sau nu . La telefon Avd si Marvis mi-au spus mai bine sa o las in pace daca masina trage , dar la service-ul unde merg mecanicii au zis ca mai bine o recondtionez si sunt in ceața

Multumesc

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Nu de alta , voiam sa ma duc la Avd , pe site scriind pretul de 1300 lei fara montare-demontare dar la tel mi-au spus ca se ajunge cam la 3000 ron cu tot ce trebuie ...

 

Am recondiționat la ei acum un an si ceva turbina și de la ~900lei cât scria ca e reconditionatul am ajuns la 3200 lei :)

 

Vreo 350 lei a fost manopera de demontare/montare de pe mașina. Vreo 200 lei niște furtune de pe la turbina pe care cicĂŁ e obligatoriu sa le schimbi (erau cam rupte ale mele ce-i drept). Apoi s-a descoperit ca intercoolerul este fisurat și mi-au zis ca nu ĂŽmi dau garanție dacĂŁ nu-l schimb. Fiind cu mașina demontata nu am avut alta varianta decât sa iau de la ei. Ămpreuna cu un furtun gros care intra in el am dat vreo 5-600lei.

Apoi au zis ca trebuie schimbat și filtrul epurator (ĂŽncĂŁ vreo 300). La final s-a observat ca tija de la geometria variabila mergea foarte greu. Mi-au zis ca trebuie sa o desfacĂŁ și sa o reconditoneze (ĂŽncĂŁ 5-600lei). Aici cred ca m-au ars grav, dar din pĂŁcate nu am avut cum sa verific ce au fĂŁcut la ea. :(

 

Mașina mergea ok, dar pana la ~2000rpm nu prea trage dupĂŁ care intrat turbina foarte brusc. Eu bĂŁnuiesc ca este de la geometrie problema. Garanție nu mai am ca au trecut 12 luni.

 

PS: am fĂŁcut 35.000km de când am recondiționat-o (1 an și 2 luni)

Link to comment
Share on other sites

Am recondiționat la ei acum un an si ceva turbina și de la ~900lei cât scria ca e reconditionatul am ajuns la 3200 lei :)

 

Vreo 350 lei a fost manopera de demontare/montare de pe mașina. Vreo 200 lei niște furtune de pe la turbina pe care cicĂŁ e obligatoriu sa le schimbi (erau cam rupte ale mele ce-i drept). Apoi s-a descoperit ca intercoolerul este fisurat și mi-au zis ca nu ĂŽmi dau garanție dacĂŁ nu-l schimb. Fiind cu mașina demontata nu am avut alta varianta decât sa iau de la ei. Ămpreuna cu un furtun gros care intra in el am dat vreo 5-600lei.

Apoi au zis ca trebuie schimbat și filtrul epurator (ĂŽncĂŁ vreo 300). La final s-a observat ca tija de la geometria variabila mergea foarte greu. Mi-au zis ca trebuie sa o desfacĂŁ și sa o reconditoneze (ĂŽncĂŁ 5-600lei). Aici cred ca m-au ars grav, dar din pĂŁcate nu am avut cum sa verific ce au fĂŁcut la ea. :(

 

Mașina mergea ok, dar pana la ~2000rpm nu prea trage dupĂŁ care intrat turbina foarte brusc. Eu bĂŁnuiesc ca este de la geometrie problema. Garanție nu mai am ca au trecut 12 luni.

 

PS: am fĂŁcut 35.000km de când am recondiționat-o (1 an și 2 luni)

 

Da , multumesc de raspuns . Tinand cont de pret si de faptul ca multi ajung la suma asta de 3000, 3000 si ceva de lei cred ca o sa o fac ori la Marvis ori la Bogdan . Am vb cu Bogdan , maine ma duc la el sa facem o constatare .

Sa vedem ce zice de jocul pe care il am ... singura chestie e ca a mea trage acum f f bine si mi-e frica sa nu o reconditionez si sa nu mai tragĂŁ ;(

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi si la Bogdan , si la Marvis . Intr-adevar jocul este peste limita , nu se stie cat mai tine turbina , chiar daca masina trage f bine .

Ma costa 2000 lei = reconditionare turbina + manopera + schimb ulei si filtre ( 7 litri ulei ) + filtru epurator .

 

Cu baiatul de la Marvis am vb mai mult si mi-a zis ca turbina asa cum este ea acum mai poate tine si 50.000 km dar poate si pica oricand.

Nu stiu ce sa fac , pt ca pe 20 feb am cumparate bilete la ski in Bansko in Bulgaria. Sunt 1500 km dus intors ... as risca sa plec cu ea asa , nu as vrea sa plec cu seria 1 . Voi ce parere aveti ...? Am si uleiul schimbat de 1200 km ma gandeam macar sa mai merg putin cu el ...?

Poate n-oi avea si eu chiar ghinionul asta sa ma lase pe acolo turbina...?

Daca merg mai lejer fara sa o fortez , am vreun avantaj ..?

M-am chinuit mi-am pus si un buton care decupleaza electromotorul sa nu mai porneasca special pt Bulgaria :) pt antifurt :)

Link to comment
Share on other sites

Asa am zis si eu, poate nu o sa am eu ghinionul sa mi se rupa distributia peste inca 5.000 km si inca 6 luni cat vreau sa o tin...si s-a rupt.

 

Nu stiu ce e cu preturile astea, de la 1000-1200-1500 lei (maxim) cat costa o reconditionare de turbo am inceput sa aud sume de 2000-3000, din suma de 2.000 sunt curios cat este manopera+ schimbul de ulei si filtre.

Link to comment
Share on other sites

Da , ai dreptate , am citit ce ai patit cu distributia . Luni ma duc si la mecanicul meu la Bz pt ca el stie mai bine cum era turbina acum 2 ani cand am luat masina ... daca e mai rau , clar nu ma duc cu ea si o fac cand ma intorc . Ma inghesui cam greu cu toate bagajele + skiuri in seria 1 chiar daca suntem doar 2 pers , de-asta voiam sa risc . Plus ca am observat la seria 1 ca nu exista roata de rezerva , nu verificasem pana acum :)

 

Va pun aici preturile exact cum scrie pe deviz ca nu stiu sa atasez poza din tel :

 

1) Manopera demontare montare turbina — 350 lei

2) reconditionare turbina — 900 lei

3) filtru ulei — 38 lei

4) filtru aer —81 lei

5) ulei bmw 5W-30 41 lei litrul —7 litri —287 lei

6 ) filtru epurator —- 271 lei

7) kit garnituri turbina —- 48 lei

 

Total — 1975 lei

 

Daca o trimit la ei direct demontata pt reconditionare costa 1200 lei .

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai consum de ulei, mergi fara frica, nu te lasa asa fara sa emita simptome, rar dar nu imposibil, acum stii poveastea cu drobul de sare.

 

Asa te obliga sa o faci la el, in aceeasi bani, marketing agresiv! Oricum e multa manopera, eu am platit acum un an 180ron. pentru demontat si montat turbo, restul au fost ulei si filtre.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai consum de ulei, mergi fara frica, nu te lasa asa fara sa emita simptome, rar dar nu imposibil, acum stii poveastea cu drobul de sare.

 

Asa te obliga sa o faci la el, in aceeasi bani, marketing agresiv! Oricum e multa manopera, eu am platit acum un an 180ron. pentru demontat si montat turbo, restul au fost ulei si filtre.

 

 

Consum ulei am , cam 2,5 litri la 10.000 km . Cam pe acolo . Dar consuma asa de mult ... si probabil si alte cauze .

 

La telefon asa ziceau 1200 lei reconditionarea . Si eu daca ma duc la baietii unde ma duc de obicei imi iau manopera mult mai putin .. ( dar nu se ocupa cu turbine )

La Bogdan mi-au zis manopera 400 lei — reconditionare 1200 lei — si schimb ulei si filtre nu a verificat , dar cam tot pe acolo totalul .

 

Poate aici au scris 900 lei pe deviz si mai recupereaza din rest adica din pretul epuratorului + ulei si filtre . Deci devizul este de la Marvis .

 

Ce sa fac atunci ...? Sa ma duc la AVD , sa trimit doar turbina ?

 

Cei carr trimit doar turbina isi schimba ei uleiul ? Tu cum ai facut daca zici ca ai trimis-o , l-ai schimbat tu uleiul ? Mi-au zis ca si epuratorul trebuie schimbat , si mie mi s-a parut cam mult 271 , stiu ca l-am maj schimbat odata si am dat 150 leii pe el parca .

 

Nu stiu ce sa fac , mi s-a parut ok si la Marvis , si la Bogdan ...

 

Banuiesc ca in ambele locuri au aparate de echilibrat si tot ce trebuie nu ? La Bogdan nu am inteles exact daca ofera garantie ? Factura si tot ce trebuie ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.