Jump to content

Reconditionare Turbo


kevinn14

Recommended Posts

Pai nu am avut ulei la turbo de cand am luat masina, am inceput sa am cam la 6-8 luni de la soft, gen ulei si in spatele turbinei, nu doar acolo la furtun), softul fiind verificat si vazut ca este foarte prost ( 2980 presiune turbina...foarte mare si aiurea pusa, pentru ca masina nu scoate mai mult de 205-210 cp), la presiunea aia trebuia sa aiba 230 cp+ si mai are ea o problema, dar o sa detaliez dupa reconditionare si daca face tot asa, clar e din soft.

 

Despre geometrie eu nu cred, rar se strica si nu am avut probleme cu trasul masinii sau vreo eroare vreodata pe turbina.

 

Le-am zis ca o sa fac soft la completechip si mi-au spus ca garantie am la turbina daca nu se da prea mult in soft, nu cred ca au ei de unde sa stie cat dau eu in soft pana la urma, chiar daca o sa iau factura+ dovada de la completechip ca nu o sa fie tras la maxim de ea, la telefon domnul de la CompleteChip mi-a spus ca e posibil sa influenteze DPF-ul softul deoarece ele dupa 170.000 se duc...chiar daca i-am zis ca e ok pe rheingold a continuat sa-mi zica ca degeaba arata bine pe tester daca el are probleme, il cred pentru ca are dreptate, insa din postura de vanzator, daca o sa fie ceva la soft imediat o sa se lege de DPF ca i-am zis ca nu umblu la el aiurea daca nu am probleme. Le-am zis ca lucrez si eu la reprezentanta Dacia si o sa-mi fac revizia cu ulei/filtru ulei cu factura cu tot ca sa am garantie in caz de ceva, a zis ca altceva nu trebuie sa schimb (furtune sau altele).

 

Mi-a zis clar la telefon preturile, stiu ca daca te duci la ei te combina imediat sa mai schimbi, eu am vorbit clar pentru preturile astea si nu ma duc la ei, de aceea le trimit turbina.

 

De asmenea le-am spus ca nu vreau sa vad probleme la soft, adica sa fie atenti cu reglarea ei, pentru ca am auzit tot de pe forum de colegi care au reconditionat turbine si cand sa faca soft avea probleme turbina.

 

P.S multumesc frumos de review! Vaporii de ulei sunt la majoritatea masinilor, pur si simplu nu ai ce sa faci chiar daca schimbi garniturile, desi am schimbat si la mine toate garniturile pe furtunele de vacum si mai exista acei vapori insa foarte putin in comparatie cu ce era inainte.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da tu ai procedat mai bine in sensul ca le trimiti turbina.

Da asa este cu softul ca sa iasa ca la carte trebuie anulat DPF-ul si cu siguranta o sa-ti invoce asta daca nu o sa-ti placa cum arata graficul de dyno.

Am facut si eu resoftare la cineva de aici ☺ si dupa vreo 6 luni am zis ca nu e ce trebuie asa facut in 'parcare' asa ca am mers la Iasi la Dragos.

Link to comment
Share on other sites

Actuator bun, geometrie buna, joc in carcasa si pierderi de ulei.

M-a intrebat daca nu cumva am DPF-ul infundat, i-am explicat ca este ok presiunea pe tester.

I-am explicat ca eu cred ca de la softul prost facut prin care lua spike-uri turbina, cam dupa soft am avut probleme.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mi-a ajuns turbina de la AVD azi dimineata, au schimbat carcasa aia din spate cu totul, am facut poze inainte si nu mai este scris identic ca inainte, mi-au trimis garantia cu factura, mai astept sa-mi vina 2 garnituri sa pot lua masina maine. Au zis ca piesele sunt originale, desi nu cred, oricum nu credeam nici inainte, dar na..Sunt curios cum se aude si cum trage masina, in principiu nu avea nici-o problema turbina, doar ca avea joc si pierdere de ulei in spate la carcasa acolo.

 

-Ulei OE 6L

-Filtru ulei OE

-garnitura (care oricum era noua) OE

-senzor ulei baie (650 lei fara adaos OE, trebuia sa-l schimb de cand am facut motorul)

-niste suruburi OE

-alte garnituri pe la turbina (vreo 6) tot OE

 

undeva la 1000 lei + 1190 lei reconditionatul turbinei.

 

Mai urmeaza softul la completechip+ evacuarea quad.

 

Revin cu impresii cu noua turbina.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuzati, ma apucasem sa scriu si m-am luat cu altceva.

 

Am montat turbina , am facut o proba de drum, la prima impresie clar trage putin mai bine, sa redus lag-ul si se aude mai frumos, a veche facea mai mult zgomot si in mers constant la 2000 rpm si in accelerare, se auzea frumos sunetul de turbina inainte de reconditionare, foarte subtil si frumos insa era cauzat de o problema din pacate.

 

Nu i-am dat mai mult de 3000-3200 rpm, incerc sa o menajez cat pot pana fac softul...eu profit din plin de masina si o sa-mi fie foarte greu sa nu uit sau sa ma abtin sa nu-i mai dau turatie mare.

 

Sper sa nu mai vad ulei in spatele ei sau alte probleme, garantia este de 1 an , scrie pe ea "se pierde garantia in caz de chiptuning" :)), i-am zis de la inceput ca ma duc la completechip si nu vreau sa vad ca am probleme la turbina, baiatul de la telefon putin panicat "da ok, dar sa nu-i faca soft prea agresiv", i-am zis ca o sa am factura (cred) si foaia de pe dyno sa vada ca este un soft stage 1 simplu in caz de ceva, insa oricum nu au ei de unde sa stie ce soft a fost pe masina, dar ca idee.

 

 

sawa: masina este remapata, dar foarte prost, 95% din cauza aia s-a dus si turbina, dar asta e, prostia mea.

Edited by WIN60
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

:)) au spus ca sunt doar piese originale in interior "este exact ca si filtrul dvs cu aceleasi piese originale la interior", pe factura apare un kit turbo 850 lei parca fara tva si inca ceva.

 

Calinus crede-ma ca dupa ce stiu ca este si turbina refacuta/evacuarea facuta si softul facut frumos unde trebuie o sa fiu mai linistit si in mers, adica vreau sa fac ce mi-am propus si dupa doar vreau sa tin de ea, sa o intretin cat pot de bine.

 

o oglinda electrica dupa sau inca un retrofit ceva, dar in rest doar sa ma bucur de ea, cam am terminat toate planurile care mi le propusesem.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca tu crezi toate gogosile lor e bine, eu iti spun ca piese de schimb la turbina originale nu vinde niciun producator de turbine serios, varul meu lucreaza la Turbomecanica exact pe palierul asta, am insistat sa-mi refaca turbina contracost si nu a fost posibil, din aceasta cauza, in rest nu fac o discutie din asta, cunosc bine problema, am facut-o cu ce e pe piata, toti prestatorii folosesc aceleasi kit-turi.

 

Iti doresc bafta in tot ceea ce faci, e pacat la cati bani ai bagat sa nu iasa ok.

Edited by calinus68
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am studiat si eu destul de mult problema cu reconditionarea turbinei. Dupa multe nopti nedormite si dupa ce am citit cam tot ce ținea de reconditionare am aflat ca pt. aceste turbine cele mai ok chra-uri sunt cele fĂŁcute de melett. Este o firma englezeasca care le produce si teoretic sunt cele mai ok. Poti sa te uiti pe factura ta daca scrie producĂŁtorul chra-ului.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu scrie producatorul, scrie doar kit reparatie turbina, mi-au scos din ETK "puma measure" ca cica este o problema ca se infunda conductele de ulei de la turbina cauzand distrugerea ei.

 

Calinus nu ai vazut ca am ras? Clar nu sunt originale piesele, cine stie cat 100 dolari costa de pe aliexpress sau ceva de genul...Avea o pierdere de ulei destul de mare si avea un joc mic in toate pozitiile axul, nu puteam sa o las asa chiar daca mergea bine masina si presiunea la turbina fiind ok.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum sa ni se para? Are pierdere de ulei acolo in spate, nu stiu sa-ti spun daca e normal la un numar de km, dar eu am luat-o fara nici-o pata si dupa soft la vreo 6 luni am inceput sa vad negru cum este si la cea din poza, nu stiu daca e motiv de reconditionare, insa a mea avea si joc.
Link to comment
Share on other sites

Salut WIN60 , nu prea am inteles exact , deci ai dat 2190 lei cu tot cu senzorul de ulei ? La mine inseamna ca ar fi cam 1500-1600 daca am actuatorul si geometria ok , daca le trimit turbina ?

Inca nu m-am hotarat daca ma duc la Marvis sau Avd .

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu ai inteles.

 

Deci reconditionatul turbinei a fost 1190 lei cum mi-au spus la telefon, actuatorul+ geometria au fost ok, drept urmare nu a mai trebuit sa platesc in plus 350 lei.

 

Eu pe langa 1190 lei reconditionatul turbinei, am schimbat senzorul ala de sub baie de nivel ulei pentru ca il aveam defect + ulei+filtru ulei si cu cateva garnituri la furtunele de la turbo mai am de achitat la mine la servici inca 1100 lei.

 

Daca ai actuatorul si geometria ok ar trebui sa te coste 1190 lei reconditionatul, acum ma gandesc ca nu mi-a zis nimic de actuator daca ar fi fost stricat sau ceva de genu sa ma coste in plus, doar de geometrie au zis in caz de e stricata ma mai costa 350 lei.

 

Masina chiar trage mai bine, am scapat mult si de lag, nu stiu ce sa-ti recomand, daca ar fi sa recomand AVD-ul, va fi dupa o perioada de cel putin un an, sa vad ca merge la fel de bine si nu are scapari de ulei sau altceva.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Win orice soft ai face si la oricine ai face cu dpf activ incet incet se va colmata iremediabil, eu am avut soft si am tras pe el 1,5 ani, din care a fost curatat odata la odorhei, dupa soft incet incet a inceput sa inegreasca esapamentul si pana la urma dpf sia spus cuvantul cu o presiune de 25-27 mbar la relanti, masina se regenera normal, presiunea scadea pe la 12-13 mbar dar dupa apx 50 km sarea iarasi la 25, iar in sarcina simteam cum pierde din putere si revine instant sau ca si cum ar trage in suturi, am ales momentan sa il anulez din diferite motive, caut unul bun sau nou, dar dincolo,pt ca legat de cele aftermarket de la noi eu nu am gasit pe nimeni sa le laude, dar dupa anulare cu acelasi soft la acelerare puternica aveam fum nu mult dare era pana ajungea la 2000 rpm , dupa pana la 3000 nu mai scotea nimic si pe urma din nou, astfel incat am fost nevoit sa remodific softul si sa umblat in soft la limitatoarele de fum dc nu ma insel si astfel am cam pierdut din putere dar nici fum nu mai este decat un puf sub 2000 si pe urma pe toata plaja nu mai scoate, verificat vizual cu alta masina in spate nu in oglinda.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In principiu stiu asta, am si zis ca in urma softului o sa se duca DPF-ul incet incet si turbina, insa pentru ca este normal, la mine s-a dus turbina pentru ca softul este foarte prost, insa DPF-ul rezista, e ok inca, la mine isi face regenerari ok, inainte de regenerare sta undeva la 20 mbar presiunea la relanti, dupa regenerare este pe la 5 mbar si creste la fel dupa 200-300-400 km, acesti km fiind facuti in oras.

Pierderea din putere si revenit instant la modul ca 0,1 secunde, cred ca simti doar daca esti la volan, eu nu stiam sigur daca mi se pare sau nu pana am vazut log-ul in mers si pierderea era pe undeva la 100 NM, imi arata gen la 2300 rpm aveam 460 NM si la 2350 dintr-o data scadea graficul la 360 NM si dupa la 2400 rpm isi revenea si simteai masina ca si cum ar primi dintr-o data mai multa putere, cam asa era senzatia, insa eu treaba asta am simti-o imediat dupa soft, adica inainte de soft nu facea, iar la 2 ore dupa soft l-am sunat pe baiat si mi-a bagat gogasa ca "in primii 200-300 km se regleaza softul cu motorul".

 

Dupa curatare este posibil sa te mai tina 3 luni-6 luni- 1 an- 2 ani...cred ca mai mult nu tine, iar pe la 1-2 ani in cazuri fericite, vorbesc din ce am auzit, nu din fapte clare.

 

Si la mine este putin negricios esapamentul pe tips, iar daca bagi mana da e caneala, inainte de soft nefiind, inca o data dau vina pe soft.

Nu as vrea sa-l anulez pentru ca nu vreau sa am Euro 5 care sa de-a fum, fie el si "putin acolo spre deloc", daca ar fi sa fac ceva, l-as da la schimb cu unul aftermarket, aici vorbesc din fapte clare si pot sa-ti zic ca merge foarte bine masina cu el de ceva timp, pretul din ce stiu undeva la 1000-1300 lei.

 

Softul face in octombrie 2 ani, prea mult timp cu un soft atat de prost.

Link to comment
Share on other sites

Il am, dar este corupt, l-am dat catre cineva si mi-a spus ca nu este bun, mi-a explicat el ca nu sa copiat tot sau ceva de genu.

Dragos mi-a spus ca nu-i problema, ca i punem noi softul original.

Si eu sunt nervos ca nu mi-a salvat softul original cum trebuie avand in vedere ce am auzit ca poti sa blochezi ECU cand i faci update de soft ca sa revii la cel original, am vrut sa-i pun softul original insa mi-a fost frica.

Din ce a zis Dragos la ei se face fara probleme..sa vedem, o sa-l sun la inceputul lui Aprilie pentru programare spre final.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.