Jump to content

Reconditionare Turbo


kevinn14

Recommended Posts

Aia e chestia, ca nu vrea ultimul soft ci ala din anul in care a fost fabricata masina. Win60, bine am inteles?

 

Cu ISTA o fi mai usor insa cu WinKFP daca nu esti 100% pe ce faci te cam arzi din ce zice lumea in general.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat cu WinKFP update la cutia automata, a mers fara probleme dar am stat putin incordat vreo 10’ din 26 :D

 

Il poti folosi dar per modul, unde e fibra optica nu merge si strica.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Am facut si eu turbina pana la urma am ales Avd Turbo . 1300 lei + schimb ulei si filtre , filtru epurator , conducta , diverse garnituri + manopera in total cam 2600-2700 lei . Turbina mi au spus ca nu avea joc f mare dar scapa ulei . Pana acum sunt f multumit , merge impecabil
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut. Eu am masina in lucru dupa un usor incident in trafic cu o domnisoara. Asa m-am apucat de curatenie la motor.

Am vazut ca furtunul care face ungerea la turbina este umed( Pozitia 9 din poza ) si as vrea sa il curat si sa opresc acea usoara scugere de ulei. Sa schimb garniturile si sa pun la loc.

Intreb si eu ca un incepator... Ce trebuie avut in vedere sa desfac acel furtun? Ceva special sau pur si simplu desfacut si pus la loc?

post-90715-0-31818100-1551201419_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

 

Intreb si eu ca un incepator... Ce trebuie avut in vedere sa desfac acel furtun? Ceva special sau pur si simplu desfacut si pus la loc?

Foarte probabil trebuie sa dai turbina jos ca sa schimbi ambele garnituri de la ambele capete ale furtunului. Cel putin capatul din stanga e cel mai greu accesibil!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update poate intereseaza pe cineva. Am scos furtunul de ulei de la turbo care lacrima ulei si era umed.

Am vrut sa dau comanda si venea in cateva zile la un cost de 250 ron.

Am mers la Hansa Flex si au inlocuit bucatica de furtun + sertizare + garnituri de cupru cost 20 ron durata 20 minute.

Furtunul este mai bun ca originalul. Rezistent si la ulei si la presiune.

post-90715-0-21336000-1551431049_thumb.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Intrebare pentru cei care au mai vazut cum arata o turbina - e normal fumul ce se vede in poza atasata? Poza e facuta pe teava care merge spre DPF. Am trimis DPF-ul la curatat si am facut poza ce o vedeti si voi.

 

Joc radial mi se pare ca are foarte putin turbina. La fel si axial. Ulei nu consuma deloc motorul, dar in special iarna, cand e frig afara, se aude un fluierat discret de turbina pentru vreo 30-60 secunde.

post-84449-0-20066600-1561650750_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu arata prea grozav dupa parerea mea. Da-o jos si trimite-o la verificat / reconditionat

 

Porneste masina asa cu dpf scos, pune un carton alb la o distanta mica de evacuarea aceea si roaga pe cineva sa accelereze, daca arunca stropi de ulei sau se umezesc peretii de evacuare, nu e de bine!

 

Mersi baieti. O sa incerc sa ii fac o verificare in viitorul apropiat. Recomandarea lui Luca_77 mi se pare excelenta dar aseara deja asamblasem totul cand am scris pe forum. Sper sa nu fie chiar nasoala situatia...

 

Ca fapt divers, mi s-a pus mie pata sa vad ce efect are curatarea DPF-ului. ISTA zicea ca statea destul de bine la counter pressure (aproximativ 15/35/90 mbar). La prima vedere, mi se pare ca masina trage mult mai liniar intre 1800-2300 ture. Inainte era putin "gatuita" in intervalul ala dupa care se simtea un mic "zvac". O fi buna curatarea, nu o fi buna, ramane de vazut...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Cum sa nu consume "gram" de ulei ?Chiar ma mira aceasta afirmatie,ata timp cat gasesti pana si in manual ca un consum de"X"ml de ulei este normal.Eu am montat un epurator de gaze intre epuratorul masinii si turbo,si de acolo "recoltez" cam 100 ml ulei la 2100km,ce mai consuma pe la turbo,pe la segmenti,si tot ar trebui sa fie un consum de ulei,asa ca masina care nu cansuma"gram" de ulei,nu prea cred.Despre mine,toate masinile sa nu consume ulei,dar nu cred aceasta afirmatie!Iata dovada la ce spuneampost-46628-0-71964800-1517814437_thumb.jpg

Si daca faci schimbul de ulei la 11000 km rezulta un consum de 500 ml,numai din cea ce se consuma pe la epurator!

 

Voi astia care aveti tigai de 3-400k de km normal ca consuma eu pers. am ajuns la 177k si nu consuma macar o picatura. Asa ca nu mai vorbiti aiurea.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.