Jump to content

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera


OPaul

Recommended Posts

Nu vb tu de compromis, uite aici alegerea rationala, probabil ca 99% dintre europeni ar opta pt asa ceva:

 

45k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel:

https://www.autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GmPiE.html#1f31dd2bb8

 

sau:

49k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-420-ID7Gqbi2.html#1016f7a872

 

Ambele sunt destul de dotate. Seria 4 este individual.

 

Cat costa Stingerul 2.2d automat awd ? 41k ?

Edited by ionut_marius
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu despre ce compromise este vorba ...

 

Nu sunt relevante masinile alea cu ce discutam aici ... ALea nu sunt benzinare si sunt cu 2 pistoane in minus, nu inteleg unde vrei sa ajungi.

 

Sa nu uiti sa postezi afise cu toate parerile tale si alternativele in toate reprezentantele Kia, sa stie lumea ca un 2.0diesel din marca Premium e o alegere mai buna si o sa le ofere o satisfactie mai mare de cat un 3.3 benzina ... Chiar nu stiu ce mai vrei sau ce tot vrei sa demostrezi . Nu iti place Kia , am inteles. Dar nu uita ca sunt oameni care nu vor masini diesel si/sau sa fie in 4 pistoane. Le faci tu un discount sau le platesti diferenta doar sa nu cumpere o Kia !?!

 

Nu comparam kia diesel cu BMW diesel , nu asta este scopul , iti cumperi ce masina vrei in functie de buget.

Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu despre ce compromise este vorba ...

 

Nu comparam kia diesel cu BMW diesel , nu asta este scopul , iti cumperi ce masina vrei in functie de buget.

 

Iar te contrazici.

 

Ok, am inteles. Pt tine este ok sa comparam doar ce iti convine si anume Stinger cu m4 si sa ne legam de diferenta de pret.

 

Incearca sa compari un 440i dotat cu Stinger 3.3, testeaza-le, ai sa vezi ca diferenta va fi de aproximativ 10k euro. Apoi tine cont de revanzare si impozit. Tinuta de drum, performantele si calitatea premium sunt bonus.

Edited by ionut_marius
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis eu cu ce era de comparat kia de la egal la egal si din punct de vedere a pretului , cu masinile medii europene. In rest Kia se poate compara doar la pret cu un M si de asta este si o alternativa la M.

Dar astia de la Kia s-au aruncat sa isi compare masina cu liga superioara , eu ce vina am ?

Link to comment
Share on other sites

Pana si tu recunoști ca e o alternativa la M dsr cu toate astea ĂŽn videoclipul lor(care nici nu e reclama pe fata <_<) e comparata cu modelele cele mai slabe pe benzina de la concurenta... Asta am tot zis...daca tot comparam gama de vârf a unei firme sa o comparam tot cu gama de vârf de la alta firma...
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis tot timpul ca asta este Stinger , o alternativa mai ieftina ... Asta nu inseamna ca o sa ai aceleasi performate sau performante mai bune de cat un M.

Daca ei au vrut sa compare Kia cu masinile alea e treaba lor ... Dar nu ai ce sa compari, dar asa sa areti ca cel mai bun de la Kia il face pe cel mai ieftin de la Porsche in ceva viraje si cu o difrenta insesisabila in viata reala.

Pe langa ca si asa diferenta de pret este mare , daca o sa alegi un GTS o sa fie si mai mare si chiar nu are rost comparatia si am ajuns sa comparam Parizel (1% carne) cu salam de Sibiu (peste 70% carne)

Link to comment
Share on other sites

@MuscleMike - nu poti compara o masina de 370cp cu una de 560cp, or fi ele din varfurile fiecareia de gama dar comparatiile au fost facute dupa parerea mea in mod fair plecandu-se de la putere, nu pe segment. Una peste alta marketing-ul lor a adus pana acum masina in prim plan, un punct ochit si lovit :). Acum ca lumea a auzit de ea si a starnit curiozitatea ramane de vazut daca isi ating si target-ul de vanzari.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stinger nu e varful lor de gama, Kia K9 parca e la varf la ei

Cat despre marketing e asa cum spune mik15, si-au atins scopul au facut cunoscuta o masina noua pe piata facand acele comparatii, raman la parerea ca un client nu cred ca isi va indrepta ochi spre marca, chiar daca va dori sa schimbe marca o va face tot la una premium

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

@Mik - ceva de genu la E30-ul ala cu motor de M5 V10 de pe GTBOARD care "ingenuncheaza" Huracan:

.

 

@arabu - ma refeream la avrf de gama din seriile lor...K9 din ce vad are peste 5m, cred ca e la clasa cu seria 7, defapt nici nu stiu Stingerul cu ce clasa ar merge comparata...cred seria 5...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stinger nu e varful lor de gama, Kia K9 parca e la varf la ei

Cat despre marketing e asa cum spune mik15, si-au atins scopul au facut cunoscuta o masina noua pe piata facand acele comparatii, raman la parerea ca un client nu cred ca isi va indrepta ochi spre marca, chiar daca va dori sa schimbe marca o va face tot la una premium

 

 

Nu cred ca tinta este publicul care vrea sa schimbe o marca premium cu alta . Tinta sunt acei care ar dori sa se indrepte spre o marca premium , dar ar putea ajunge la concluzia ca primesc mai mult de la Kia pt 40.000 euro , decat ar primi de la o marca premium .

Ceva de genul : mi-as lua iPhone , dar nu prea scump , ca nu am bani decat de iPhone SE - da , dar la banii de iPhone SE poti sa iei OnePlus 5T , care face multe iPhoane de rusine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate daca nu as sti ce inseamna o marca premium as da bani 40 de mii pe masina ai, azi dupa ce am urcat in ea si in o alta kia(quoris) sunt mult mai convins de asta, la e90-ul meu nu scartie dupa 8-9 ani de utilizare si aproape 300k km plasticele asa pe el, alea pe drumuri de romanica trebuie sa iti pui dopuri in urechi sa nu le auzi, si dai o caruta de bani pe ea, sa nu mai zic ca un sh premium de 40 de mii isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare decat aia de noua

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact ce am spus - nu cei ce vin de pe o marca premium sunt tinta - tu vii de pe o marca premium . Cu plasticele insa nu ma convingi - am avut si E60 si E36 care au scartit destul de bine . mai bine au stat E30, E34 E39(doua bucati) si E90 . F10 inca nu scartaie . E drept ca si drumurile unde locuiesc sunt varza.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis eu cu ce era de comparat kia de la egal la egal si din punct de vedere a pretului , cu masinile medii europene. In rest Kia se poate compara doar la pret cu un M si de asta este si o alternativa la M.

Dar astia de la Kia s-au aruncat sa isi compare masina cu liga superioara , eu ce vina am ?

 

Cum pana mea sa fie o alternativa la M cand masina aia nu se tine pe viraje nici dupa un seria 4 standard, nici macar dupa un X3.

 

Dupa logica ta Loganul este o alternativa la Megane RS desi tinuta de drum este mai proasta decat la un Megane.

 

Vezi ca in Germania gasesti:

440i GC dotat, 0km, la 51600e (tva inclus)

440i GC xdrive, 0 km, dotat la 57500e (tva inclus)

 

Nu o sa se inghesuie nimeni sa dea peste 48k euro pe o Kia.

 

Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu Kia/Hyundai, sunt masini foarte ok, dar nu cand costa 85-90% din pretul unui Bmw.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De ce sa nu se ținĂŁ de un M sau seria 4? N-am urmĂŁrit discuțiile de pana acum de aia ĂŽntreb.

 

Și masina asta nu e panarama, l-au angajat pe ditai albert biermann de la divizia M de la Bmw, au reușit sa facĂŁ distribuția greutĂŁții aproape 50/50. Primul lucru pe care l-au fĂŁcut e sa punĂŁ varianta GT pe circuit.

 

Nu știu ce succes va avea, ideea e ca pui de toate pe ea, și prețul totuși nu e mare. Pe asta se bazeazĂŁ ei.

Link to comment
Share on other sites

Cum pana mea sa fie o alternativa la M cand masina aia nu se tine pe viraje nici dupa un seria 4 standard, nici macar dupa un X3.

 

Dupa logica ta Loganul este o alternativa la Megane RS desi tinuta de drum este mai proasta decat la un Megane.

 

Vezi ca in Germania gasesti:

440i GC dotat, 0km, la 51600e (tva inclus)

440i GC xdrive, 0 km, dotat la 57500e (tva inclus)

 

Nu o sa se inghesuie nimeni sa dea peste 48k euro pe o Kia.

 

Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu Kia/Hyundai, sunt masini foarte ok, dar nu cand costa 85-90% din pretul unui Bmw.

440i GC chel e 53500 euro.

Un amarat de 420d GC ca al meu cu sport line, comfort package si 2-3 optionale e 46k euro.

48k e un pret bun pt ce ofera Kia.

Link to comment
Share on other sites

Si tot prefer sa dau bani aia pe masinile acele rulate decat pe acea kia noua ...

 

 

Esti destul de incapatanat - ti-am spus ca nu tu esti tinta celor de la Kia , tu care ai experienta cu marcile premium si stii ce sa apreciezi la ele . Tinta sunt acei care vin de la nivele mai joase si vor ceva mai premium sau "premium like" , masina NOUA . Multi cumparatori nu or sa puna niciodata in balanta o masina second hand si una noua la aceeasi bani, mai ales cand la dotari -performanta sunt similare.

Vor cumpara masina NOUA.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Si tot prefer sa dau bani aia pe masinile acele rulate decat pe acea kia noua ...

Asta e altceva si tine de preferinta fiecaruia. Apropo de masinile putin rulate: la drive testul cu M2 ma ruga agentul de vanzari sa dau cat mai tare in ea. Ba mi-a spus ca pot sa o iau si pt un wend. Iti dai seama cam de ce au parte masinile astea.

 

Esti destul de incapatanat - ti-am spus ca nu tu esti tinta celor de la Kia , tu care ai experienta cu marcile premium si stii ce sa apreciezi la ele . Tinta sunt acei care vin de la nivele mai joase si vor ceva mai premium sau "premium like" , masina NOUA . Multi cumparatori nu or sa puna niciodata in balanta o masina second hand si una noua la aceeasi bani, mai ales cand la dotari -performanta sunt similare.

Vor cumpara masina NOUA.

Mai ales Stinger motorizarea de baza la 35k e in segmentul Mazda 6, Passat, Talisman, Accord, Seria 3... Aici as lua cam oricand Stinger. Din pacate nu ofera transmisie manuala dar asta-i chestiune de gust personal.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce sa nu se țină de un M sau seria 4? N-am urmărit discuțiile de pana acum de aia întreb.

 

Pt ca nu se stine, rezultatele sunt foarte slabe pe circuit.

 

440i GC chel e 53500 euro.

Un amarat de 420d GC ca al meu cu sport line, comfort package si 2-3 optionale e 46k euro.

48k e un pret bun pt ce ofera Kia.

 

 

Vezi ca Apan motors Iasi vinde la 49k euro (tva inclus) 420d GC xdrive, automat, individual, M, LED, HK, navi etc.

 

In Germania gasesti:

 

440i GC, nou, 0km, destul de dotat, 51k euro:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256880687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=500&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=8e8e5ea1-f2a9-607c-4455-f38cdf56cdca

 

440xdrive GC, nou, 0km, dotat, 57k euro:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236862144&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=500&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=876f7758-28c8-43cd-f986-fe2252469d2f

 

La 50k euro plus gasesti oricand un 530i G30, nou.

 

Kia este o optiune buna cand costa 50-60% din pretul unei masini premium. Vezi Sportage vs X3. Si nu inseamna ca Sportage > X3 ci doar ca este o alternativa pt cei cu buget mai mic.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.