Jump to content

Avertizare martor plãcute frânã


Tancred

Recommended Posts

Am un X3 F25 la care am schimbat la sfarsit de noiembrie plĂŁcuțe și discuri fațĂŁ.... totul original. DupĂŁ 7 sĂŁptĂŁmâni și 4.000 km imi apare la check status ca trebuie sa le schimb iar ĂŽn curând. Merg la service saptamana trecuta si il reseteaza. Dupa 2 zile apare iar si il resetez eu. A doua zi de la capĂŁt.... doar ca nu mai pot reseta. Ieri ajung din nou la service si imi schimbĂŁ senzorul. Ăn dimineata asta iar avertizarea... Am resetat o dar nu imi fac sperante ca o sa ținĂŁ.... Cineva a trecut prin asta si ma poate ajuta cu o sugestie? Mulțumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

In mod normal dupa schimbarea senzorului trebuia sa se faca resetare si sa iti afiseze o valoare de 30.000 km sau mai mult.De ex. mie penultima oara, dupa resetare imi arata 60.000 km. iar ultima oara imi arata 30.000 km. De la acesta valoare incepe sa scada, iar cand senzorul incepe sa atinga de disc iti arata undeva la 12.000 km. pana la schimbul placutelor. Asa imi arata mie cand le-am schimbat. Placutele sigur mai mergeau 10.000 km. dar eu le-am schimbat deoarece am schimbat discurile.

 

Dupa ce ai resetat, ce valoare (cati km.) iti indica?

 

Pentru ca daca nu s-a schimbat nr. de km. fata de valoarea arata inainte de resetare, inseamna ca ori nu s-a facut corect resetarea ori nu s-a putut face. Desi daca ai schimbat senzorul de uzura cu unul nou n-ar fi trebuit sa fie nicio problema.

Link to comment
Share on other sites

Asta ma duce cu gandul la faptul ca face un scurt sa-i zic asa, adica e ca si cum cele doua fire fac contact, principiu pe care functioneaza si senzorul. Iti recomand sa mai desfaci mufa o data, sa vrifici daca acei pini sunt Ok, sa o cureti daca e cazul de murdarie si sa o remufezi. Apoi ii mai dai o resetare. Ar mai fi o posibilitate sa nu fie mufata bine si sa intre apa care sa faca contact intre pini exact ca atunci cand senzorul se toceste. Sau mai este o posibilitate sa fie senzorul defect chiar daca e nou. In orice caz, eu as incepe cu mufa si verificat cablajul firului de la senzor pana la mufa, remufat, resetare si vezi ce se intampla, iar daca nu merge, atunci investigat mai departe daca e senzorul defect sau cablajul in alta parte sau altceva.
Link to comment
Share on other sites

ĂncĂŁ nu. Problema e de soft (ĂŽntotdeauna când poți reseta nu e o problemĂŁ mecanica). Dar nu a mers nici la resetarea din soft (la.prima dĂŁdea o eroare la plĂŁcute... apĂŁreau pe fata la 250% stare....) si scosul bornei la baterie 10 min. Deci va trebui facuta o resoftare saptamana viitoare. Pe tester masina nu are nici un fel de erori.....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ca sĂŁ ĂŽnchei acest post... dupĂŁ o verificare mai atentĂŁ pe tester.....nu pĂŁrea cĂŁ o eroare de soft....asa ca nu s a fĂŁcut recodare. S a mai fĂŁcut un test....s a pus un fel de clema pe fir tĂŁind legĂŁturĂŁ senzor - calculator....Masina s a comportat normal. Asa ca prin deducție au rĂŁmas firele...

La verificare unul se ĂŽntrerupea...s a schimbat....totul e ok acum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.