Jump to content

Achizitionare BMW Seria 3


Alex Radu

Recommended Posts

Salut . Intentionez sa cumpar un BMW seria 3 din anul 2013 motor 2.0 184 hp cu cutie automata si 4x4 . Intrebarea meste este daca acest model este afectat de problema distributiei si la ce problema m-as putea astepta . Este un motor ok ? Sau sunt problematice ca cele anterioare .Multumesc de ajutor
Link to comment
Share on other sites

Daca iti permiti diferenta de consum/intretinere/impozit este o alegere excelenta motorul de 3.0d . Eu sunt de parere ca economia pe care o faci cu 2.0d la consum/impozit pe primul an o pierzi in totalitate in momentul in care o sa ii schimbi distributia. In locul tau as merge cu siguranta pe 3.0.
Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care nu as vrea 3.0 este ca nu găsesc același model pentru bugetul meu ... dar voi cântări posibilitățile :)) . Însă odată rezolvată problema cu distribuția ea mai poate surveni ? Nu ma deranjează sa o schimb ca pana la urma si la asta pe curea tot o schimbam . Sau m-as putea orienta către un benzinar , cel de 2.0 este Ok ? Edited by Alex Radu
Link to comment
Share on other sites

Mie N47 mi se pare un motor fiabil, exceptând problema clasicĂŁ cu distribuția. DacĂŁ te gândești cam cât de multe mașini au acest motor din 2007 și pânĂŁ ĂŽn 2015 și ce probleme vezi ĂŽn general la ele, e un motor reușit.

Și eu aș lua 3.0 dacĂŁ nu m-ar rupe taxele - mai ales pentru cât de rafinat e. DacĂŁ nu poți, iei frumos 2.0, rezolvi distribuția dacĂŁ ĂŽți stĂŁ pe creier și aia e. Ăn rest n-ar trebui sĂŁ ai probleme masive cu acest motor.

Se mai stricĂŁ lucrurile, asta e, nu ai ce face, e fier și plastic ĂŽn cele din urmĂŁ :)

Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care nu as vrea 3.0 este ca nu gĂŁsesc același model pentru bugetul meu ... dar voi cântĂŁri posibilitĂŁțile :)) . ĂnsĂŁ odatĂŁ rezolvatĂŁ problema cu distribuția ea mai poate surveni ? Nu ma deranjeazĂŁ sa o schimb ca pana la urma si la asta pe curea tot o schimbam . Sau m-as putea orienta cĂŁtre un benzinar , cel de 2.0 este Ok ?

 

Daca ai de gand sa o tii mai mult de 100k km s-ar putea sa trebuiasca sa o schimbi iar. Am prieteni care la ~110k km (reali, nu masini de samsar) au inceput sa aiba probleme cu distributia la N47. Cunosc ~7 persoane cu N47, 5 au schimbat`o intre 100 si 150k km, una nu a schimbat`o si a trecut de 200k, una a ramas fara motor pentru ca s-a rupt pe la ~170k km si l-a costat reparatia in jur de 10 000 lei. Oricum sunt sanse sa se scada impozitele la 3.0d, diferenta de asigurare nu este asa mare, nici de consum. Insa un 3.0d este mult mai placut de condus, suna mai ok (desi tot a diesel suna...) si per total e o alegere mai buna. Pe seria 3 o sa se miste excelent.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles , multumesc frumos pentru timpul acordat . Astept si colegi cu o parere despre motorul 2.0 benzina . Dupa cat m-am documentat clar renunt la 2.0 si voi cauta un 3.0 sau daca nu caut ceva de la Mercedes , motorul de 2.2 e destul de bun. Cat despre impozit astept si eu sa vad ce o sa se intample :D Sper sa scada. Edited by Alex Radu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.