Jump to content

Bmw F30 cateva intrebari


baietzelu

Recommended Posts

Salut. Detin un F30 de cateva luni si vreau sa ma ajutati cu cateva informatii/raspunsuri va rog.

 

Vreau sa ii schimb distributia si daca se poate sa imi recomandati pe cineva foarte bun( ciupanezu? ) si un nr de telefon. Exista vreo metoda prin care se poate verifica intai ?

 

Nu stiu daca sa ii schimb uleiul la cutie sau nu inca(automata)? 262.000 , nu stiu cand a fost facut ultimul schimb .

 

Cat va ajunge revizia ulei filtre etc la un service ok? (Fara reprezentanta)

 

Va multumesc .

Edited by baietzelu
Link to comment
Share on other sites

Eu aș face la Service T E A M distribuția. Se ascultă (ralanti + turezi ușor pe la 1500-1800rpm), dar metodă sigură de verificare nu prea ai. Umbla un zvon că ar fi “scule” pt. verificare pe la unele service-uri, dar n-am găsit nimic concret.

 

Ești sigur că uleiul în cutie a fost schimbat vreodată? Ideal ar fi să-l faci, mai ales dacă vrei să ții mașina mai mult; la km respectivi e deja foarte târziu dacă nu s-a făcut niciodată.

 

Revizia e între 900 și 1100 la un service decent. Presupun că e vorba de N47.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut. nu stiu dc mai e acum valabil dar am facut revizie la reprezentanta in jan cu 1150 lei incl tva.

mi se pare f ok, au facut si regenerare clima nacesti bani.

 

ref distributie, eu as schimba doar daca s probleme.

 

ref ulei cutie, si pe mine m a pus pe ganduri dar bmw zice ca e lifetime. a mea are 130 k acum, si chiar cer sfat daca e indicat sa i schimb uleiul din cutie

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut. nu stiu dc mai e acum valabil dar am facut revizie la reprezentanta in jan cu 1150 lei incl tva.

mi se pare f ok, au facut si regenerare clima nacesti bani.

 

ref distributie, eu as schimba doar daca s probleme.

 

ref ulei cutie, si pe mine m a pus pe ganduri dar bmw zice ca e lifetime. a mea are 130 k acum, si chiar cer sfat daca e indicat sa i schimb uleiul din cutie

 

 

Salut,

 

La ce reprezentanta ai facut revizia cu 1150 RON? Este vorba de F30, sau alta masina.

 

Intreb deoarece eu am primit o ofera de la AutoCobalcescu de 1700 RON.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acum 10 min am sunat la reprezentanta Bacau, iar pentru rivizia mica: ulei , fitru ulei si aer costa 1150 ron, cu toate filtrele ar fi 2000ron.

 

Am si eu o intrebare, oglinda dreapta ar trebui sa coboare atunci cand dau in spate, si comutatorul de oglinda e setat pe partea stanga...dar la mine nu coboara oglinda sa-mi arate bordura. E vreo functie ce trebuie activata? Masina nu are scaune cu memorie, doar senzori parcare fata/spate.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 min am sunat la reprezentanta Bacau, iar pentru rivizia mica: ulei , fitru ulei si aer costa 1150 ron, cu toate filtrele ar fi 2000ron.

 

Am si eu o intrebare, oglinda dreapta ar trebui sa coboare atunci cand dau in spate, si comutatorul de oglinda e setat pe partea stanga...dar la mine nu coboara oglinda sa-mi arate bordura. E vreo functie ce trebuie activata? Masina nu are scaune cu memorie, doar senzori parcare fata/spate.

 

Numai daca ai scaune cu memorie si / sau oglinzi rabatabile electric, altfel nu merge

Link to comment
Share on other sites

Am un senzor de parcare ce uneori il arata cu rosu, ca si cum ar fi ceva in fata. Nu face tot timpul, e doar 1 din cei 4. Dar e enervant, l-am sters de praf un pic si nu a mai facut o perioada..acum iar l-a apucat :) . Merge stilu rusesc? Sa-i f$# un pumn in bara? :))
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In trecut au fost niste probleme cu modulele care gestioneaza sistemul de parcare si care s-au corectat prin firmware. Ar trebui sa incerci un upgrade la integration level la un dealer BMW, te costa undeva pe la 250 lei si iti vor actualiza toate modulele masinii.

O alta posibilitate este sa ai vreo problema de cablaj sau de contact imperfect. Incearca sa verifici daca nu cumva problema ta se manifesta cand este umiditate excesiva in atmosfera, au fost cazuri cand o mufa fisurata permitea umezelii sa intre si sa dea dea contactele peste cap.

In ultima instanta exista si posibilitatea ca senzorul de parcare sa fie defect insa cazurile sunt destul de rare, asta in cazul in care esti sigur de istoricul masinii si senzorii nu ar fi fost "agresati". Poti aplica si metoda prin eliminare prin montarea senzorului in alta pozitie care se stie ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cu un update de soft. Vad ca nu-si pastreaza ultima setare pe functia start/stop, chiar daca o mut pe off, dupa ce repornesc motorul se activeaza. e an 04/2014.

 

Masina o am de 5 zile, pana acum doar atat am descoperit. Daca opresc motorul si activez PDC merge fara eroare.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cu un update de soft. Vad ca nu-si pastreaza ultima setare pe functia start/stop, chiar daca o mut pe off, dupa ce repornesc motorul se activeaza. e an 04/2014.

 

Masina o am de 5 zile, pana acum doar atat am descoperit. Daca opresc motorul si activez PDC merge fara eroare.

 

Multumesc!

 

Si nici nu si-o va pastra, optiunea de fabrica de start-stop este sa se activeze automat la fiecare startup. Ori o dezactivezi de fiecare data cand pornesti masina ori rogi un coleg sa-ti codeze ce vrei tu, adica sa-si pastreze ultima setare.

Link to comment
Share on other sites

Am un senzor de parcare ce uneori il arata cu rosu, ca si cum ar fi ceva in fata. Nu face tot timpul, e doar 1 din cei 4. Dar e enervant, l-am sters de praf un pic si nu a mai facut o perioada..acum iar l-a apucat :) . Merge stilu rusesc? Sa-i f$# un pumn in bara? :))

Si eu am aceeasi problema la PDC . Daca rezolvi problema sa imi spui si mie ce a fost la tine .

Link to comment
Share on other sites

Cand am parcat masina iar aveam un senzor ce indica cu rosu...m-am dat jos si am dat un pumn in spoiler, acum sunt toti 4 cu rosu :)) .

 

Voi da si placuta cu nr jos si suportul de nr sa vad despre ce e vorba, citesem si pe un forum in germania ca ar fi o problema cu suportul de nr. Daca nu rezolv, inlocuiesc senzori de pe spate cu fata, sa vedem ce se intampla. Ori dau pe mute PDC-ul si am rezolvat problema.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am dus sa dau suportul de nr jos, inainte am verificat sa vad care-i treaba, totul era ok, senzori aratau ce trebuie dar tot am dat suportul de nr jos si am prins placuta direct de spoiler.

 

Banuiesc ca ar fi din cauza ca batea soarele in placuta, se incalzea si din aceasta cauza bipaia.. Aseara a fost aceesi chestie, senzori aratau corect, vedem maine ce zic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.