Jump to content

Sunt pe "vine" cu achizitionarea unui :


Calinu

Recommended Posts

Ca dotari: are xenoane, senzori parcare, volan sport cu comenzi si scaune sport incalzite si cam 160k - km ; cam pe acolo cu dotarile. Ce ziceti de acest model? la ce posibile hibe sa ma astept? vreau sa-l cumpar pt sotie...eu conduc un ford :).

 

si? cat costa? esti sigur ca are km reali? stii ceva de motoarele m43 si n43 de la bmw? Eu unul am evitat n43 dupa ce m-am descurajat de la tot ce se spune pe internet despre ele... mai ales la primele n43.

In general cand cumpar o masina parere ca daca ai de ales dintre ultimul model din anul 2007 sau primul model din anul 2008 mai degraba il cumpar pe cel din 2007 gandindu-ma ca s-ar fi rezolvat toate "problemele"

Link to comment
Share on other sites

C a posesor de N43 ,care recent dupa multe alte probleme a fost diagnosticat cu span metralic in ulei si probabil si in motor(costa prea mult aici in Germania sa m-apuc sa desfac motorul sa fiu sigur),si dupa ce am citit kilometrii de topicuri germane despre acest nou esec al asa-zisei industrii auto nemtesti,te sfatuiesc sa cauti altceva,mai ales ca motorul asta cam dupa 150tk o da in cele mai grave boli.sa stii ca nu intamplator vanzarile bmw au intrat in declin,au starnit multa furie si printre nemti pt. bataia de joc de la motoarele N47 si N43,si nu e vorba cum zic fanii hardcore de fake news,crapa rebuturile astea pe rupte in real life
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

si? cat costa? esti sigur ca are km reali? stii ceva de motoarele m43 si n43 de la bmw? Eu unul am evitat n43 dupa ce m-am descurajat de la tot ce se spune pe internet despre ele... mai ales la primele n43.

In general cand cumpar o masina parere ca daca ai de ales dintre ultimul model din anul 2007 sau primul model din anul 2008 mai degraba il cumpar pe cel din 2007 gandindu-ma ca s-ar fi rezolvat toate "problemele"

Nu prea cunosc motoarele N43 ci doar din auzite.... Am auzit ceva la prefacelift...ceva rechemari in service la BMW...dar cica la facelift au reparat neajunsurile. Sau ...nu???

Eu mai merg pe principiu ca la facelift se repara neajunsurile de la primul model.

Link to comment
Share on other sites

C a posesor de N43 ,care recent dupa multe alte probleme a fost diagnosticat cu span metralic in ulei si probabil si in motor(costa prea mult aici in Germania sa m-apuc sa desfac motorul sa fiu sigur),si dupa ce am citit kilometrii de topicuri germane despre acest nou esec al asa-zisei industrii auto nemtesti,te sfatuiesc sa cauti altceva,mai ales ca motorul asta cam dupa 150tk o da in cele mai grave boli.sa stii ca nu intamplator vanzarile bmw au intrat in declin,au starnit multa furie si printre nemti pt. bataia de joc de la motoarele N47 si N43,si nu e vorba cum zic fanii hardcore de fake news,crapa rebuturile astea pe rupte in real life

Am mai citit si eu ceva reclamatii pe N47 care cica dupa 2012 s-ar fi rezolvat problemele. Dar concret la N43 ce probleme ar fi...la facelift ?

 

Daca tot iei in 2 usi, poti sa iei un motor mai potent, cat si mai fiabil. Nu stiu 123d cum sta, nu sunt multe pe forum, cred.

caut macar 120i....dar nu prea gasesc. Oricum ma gandesc ca oricum depaseste bugetul meu. :). Dar pentru sotie e sufficient si 118i...dar macar sa nu iau ceva cu probleme de conceptie...

Link to comment
Share on other sites

in primul rand si cea mai periculoasa e problema cu largirea lantului de distributie,apoi vine un amalgam de alte probleme:injectoarele,termostatele,senzorul de presiune ulei-chiar acum e in derulare o actiune de rechemare NEOFICIALA ,unde se incearca reactualizarea softului care e plin de bube,la multe nu s-a reusit actualizarea si s-a recomandat schimbarea calculatorului la motor,dar desi e vina 100% a BMW (cand motorul este foarte cald,si circuli pe distante lungi la turatii ridicate,cand reduci viteza,ca sa parchezi de exemplu,softul nu mai comanda suficienta presiune la pompa de ulei si risti sa distrugi motorul)ei nu preiau costurile.de asemeni la cele cu cutie manuala,in cazul unui stil de condus mai sportiv se pare ca exista un lagar coaxial,asa il traduc eu aproximativ,care din cauza frecarii se rascheteaza si da dauna la motor.Nu s-a rezolvat absolut nici o problema,cam la 80-90 tkm cad ca mustele aceste rebuturi de motoare,cu mare noroc apuci 150 tk.sincer,daca vrei BMW toti nemtii recomanda seria M si toti fug de motoarele cu 4 cilindrii .scuze daca din pct. de vedere tehnic exprimarea mea e lacunara,cam asta am inteles eu din forumurile germane din care recomand Motor-tallk si bmw-syndicat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

in primul rand si cea mai periculoasa e problema cu largirea lantului de distributie,apoi vine un amalgam de alte probleme:injectoarele,termostatele,senzorul de presiune ulei-chiar acum e in derulare o actiune de rechemare NEOFICIALA ,unde se incearca reactualizarea softului care e plin de bube,la multe nu s-a reusit actualizarea si s-a recomandat schimbarea calculatorului la motor,dar desi e vina 100% a BMW (cand motorul este foarte cald,si circuli pe distante lungi la turatii ridicate,cand reduci viteza,ca sa parchezi de exemplu,softul nu mai comanda suficienta presiune la pompa de ulei si risti sa distrugi motorul)ei nu preiau costurile.de asemeni la cele cu cutie manuala,in cazul unui stil de condus mai sportiv se pare ca exista un lagar coaxial,asa il traduc eu aproximativ,care din cauza frecarii se rascheteaza si da dauna la motor.Nu s-a rezolvat absolut nici o problema,cam la 80-90 tkm cad ca mustele aceste rebuturi de motoare,cu mare noroc apuci 150 tk.sincer,daca vrei BMW toti nemtii recomanda seria M si toti fug de motoarele cu 4 cilindrii .scuze daca din pct. de vedere tehnic exprimarea mea e lacunara,cam asta am inteles eu din forumurile germane din care recomand Motor-tallk si bmw-syndicat

Tinand cont ca sunt focusat pe seria 1 ( 2007-2011)care este mai reusit? Ca motor ma refer!

Link to comment
Share on other sites

nu e chiar asa rau,eu am 318i facelift si poate au mai rezolvat din probleme,am luat masina la 80 k de la bmw hamburg si acum are 112k,am schimbat senzor presiune ulei,sonda lambda si bobinele de la bujii,cei drept nu l-am achizitionat la pret de autovit. Ulei ii pun 0w30 si il schimb la 10 k.
Link to comment
Share on other sites

Ovy,e altceva cand ai luat-o din reprezentanta cu euro plus garantie ,si cand ai 80 tk fata de 160 tk,si cand faci servisarea la reprezentanta,desi daca zici ca-l schimbi la 10k uleiul ma gandesc ca o faci la serviceuri libere.parerea mea dupa ce am studiat destul de indelung piata din Germania este ca in cazul seria 1 si 3 raportul pret/calitate este mult -mult in dezavantajul clientului.parerea mea subiectiva .
Link to comment
Share on other sites

 

desi sunt fan motoare benzina,as recomanda sa mergi pe facelift diesel 20 d.

sa sti ca sunt in discutii si pt un 120d. :). Desi sunt fan benzinar si eu si sotia. Inca mai sper in fiabilitatea germana. Ma gandesc ca fata de M41/51 sau chiar M47 totusi au mai avansat nemtii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.