Jump to content

BMW X5 M50D (F15) Vibratie toata caroseria


Recommended Posts

Salut, am revenit cu problema. Inca nu am rezolvat-o dar, am mers o saptamana intreaga in care au fost zapezi si multe grade cu minus, foarte frig si...ce sa vezi...nu a avut nici cea mai mica vibratie, am mers 600 km in Bucuresti si DN1 vreo 100 absolut nimic. Cum a dat putin caldura cum a inceput iar sa vibreze.

Vreo parere ceva? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut, am revenit cu problema. Inca nu am rezolvat-o dar, am mers o saptamana intreaga in care au fost zapezi si multe grade cu minus, foarte frig si...ce sa vezi...nu a avut nici cea mai mica vibratie, am mers 600 km in Bucuresti si DN1 vreo 100 absolut nimic. Cum a dat putin caldura cum a inceput iar sa vibreze.

Vreo parere ceva? Multumesc

 

Urata problema ai . In general vibratia este mai evidenta cu cat suprafata de rulare e mai dreapta si mai uscata . Faptul ca ai avut zapada si alte neregularitati te-a impiedicat sa observi iar masina nu a intrat in rezonanta . Daca spui ca apare doar intre 60-100 km/h eu as relua testele incepand cu cele mai simple motive , cu anvelopele . De obicei o anvelopa neechilibrata trepideaza pana la 100-110 , apoi trepidatia dispare . Ai facut deja o incercare cu jante de la un prieten . Jante + anvelope ? Le-ai echilibrat inainte de test ?

Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

Pentru "Relanti" - noul venit

Va rog sa cititi de la inceput ca asa o sa repet la toata lumea :)

Am schimbat 4 randuri de jante cu anvelope. gheata nu am avut pe roti

 

daca o salti pe elevator poti sa rulezi in drive pana la viteza unde huruie? poate e vreun butuc sau diferential

 

iti uzeaza anvelopele pe margini?

 

a fost lovita?

 

pe curbe se accentueaza vibratia?

Nu se aude nici un huriuit, vibraza...nu uzueaza anvelopele, nu a fost niciodata lovita si nici pe curbe nu se accentueaza vibratia.

m-a pus pe gand faptul ca la frig nu vibreaza nimic

Edited by BMW X5M50D
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema asemanatoare la X5-ul meu, dar problema la mine a fost de la rulmentul de pe fata dreapta. Dupa ce l-am schimbat, vibratia a disparut.

Este un articol cu o problema asemanatoare ca si a ta dar pe un F15:

http://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=981784&page=2

 

Dar ca si idee poti sa verifici articulatia si eventual sa refaci geometria la roti.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Urata problema ai...sa tot incerci si sa nu stie nimeni ce are...

 

Daca imi pot da cu presupusul...aveam o problema aproximativ asemanatoare cu un F01 : bara de torsiune spate are un ulei in ea ce isi schimba proprietatile in functie de modul in care te afli (sport,confort etc)..

 

Ce e ciudat ca toamna - primavara nu aveam problema asta...cum se incalzea cum reaparea problema....

 

Daca spui ca la frig nu se manifesta...poate are vreo legatura...

 

Dar masina nu da nici o eroare pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema asemanatoare la X5-ul meu, dar problema la mine a fost de la rulmentul de pe fata dreapta. Dupa ce l-am schimbat, vibratia a disparut.

Este un articol cu o problema asemanatoare ca si a ta dar pe un F15:

http://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=981784&page=2

 

Dar ca si idee poti sa verifici articulatia si eventual sa refaci geometria la roti.

Multumesc de raspuns

A mea tot F15 este M50D, mi-a mai spus cineva de geometrie, voi incerca si asta la cate am incercat pana acum....va tin la curent

 

Salut.

 

Urata problema ai...sa tot incerci si sa nu stie nimeni ce are...

 

Daca imi pot da cu presupusul...aveam o problema aproximativ asemanatoare cu un F01 : bara de torsiune spate are un ulei in ea ce isi schimba proprietatile in functie de modul in care te afli (sport,confort etc)..

 

Ce e ciudat ca toamna - primavara nu aveam problema asta...cum se incalzea cum reaparea problema....

 

Daca spui ca la frig nu se manifesta...poate are vreo legatura...

 

Dar masina nu da nici o eroare pe tester?

Foarte urata problema...cred ca fac 4 luni de cand o am. Nu am nici o eroare pe tester..din pacate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

daca tot scriu singur aici, macar sa aduc si contributia mea:

- in luna februarie la un drum Bucuresti - Brasov a inceput masina (x3 E83 2.0d, multi km :roadrage:Ș) ) sa tremure foarte puternic - inclusiv volanul la viteze de peste 80 km/h, pe la 100km/h se calma, la fel si la 79 km/h, mai tare nu am mers cu ea.

- in urma unor verificari si avand in vedere si alte reparatii care erau necesare, am schimbat discuri + placute fata spate si ambreiaj + volanta, ulei in diferentiale si in cutia de transfer si am pus rotile de vara. Nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii. In ultima vreme am vazut cand mergeam subturat in treptele superioare ca se auzea un zgomot ca si cand mergi cu viteza cu geamurile spate deschise.

- in urma altor verificari s-a constatat ca problema era de la cardanul spate - se fisurase o cruce de cardan, avea joc mare si de acolo vibra toata masina.

- s-a inlocuit cardanul cu tot cu flanșa si rulment, prindere etc si s-a rezolvat totul. Nu spun ca e cazul colegului cu X5, pt ca el a schimbat si cardanul, dar poate aveti altii aceeasi problema si sa nu schimbati piese aiurea. O zi buna!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Fix problema asta o am si eu la un x6 f16 2017 am tot cautat rezolvari la problema am schimbat jante etc. luni ma duc sa refac cardanul pe fata sper sa fie de la asta.. la mine face intre 60 si 80 o simt ca face asa .. cu jantele ei pe 20 originale facea 80 120 cu 21 inch face 60 80. Va anunt daca rezolv problema
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
Aceeași problemĂŁ. Am rezolvat-o ĂŽntr-un final dupĂŁ ce am schimbat ambele cardane (primul cel de pe fațĂŁ dupĂŁ care vibrația s-a redus dar nu a dispĂŁrut, dupĂŁ care l-am schimbat și pe cel principal), flanșele de cuplaj (cele din cauciuc) și flanșa de ieșire din cutia de transfer (cea de metal).
Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit pe rand: cardanul mic. S-a redus, dar tot mai era. Apoi flansa de cuplaj de la cutia de transfer. Tot vibra. Apoi flansele de cauciuc. Nu erau crapate/fisurate, dar erau foarte moi (probabil din cauza vibrațiilor). S-a redus vibratia bine, dar tot mai era ceva, asa ca am schimbat la final cardanul mare si, intr-un final, s-a rezolvat problema. Probabil voi schimba si suportii de la cutia de viteze si de la cutia de transfer, pentru ca banuiesc ca nu mai sunt la fel de rigizi cum ar trebui să fie. Dar asta mai încolo. Complicat si costisitor. Am avut aceeasi problemă și la F25 (tot de 3l motorul) și am tot crezut că e de la roți. Se pare că e un bug de proiectare. Edited by mircea_b
Link to comment
Share on other sites

La Auto LKM. Cardanele le-am luat - pe cel mic din SUA (sunt noi la pret foarte bun pe eBay - vreo 300$ cu totul) și cel mare am gĂŁsit o ocazie ĂŽn Germania. Flansele de la Bavauto (aprox 2300 ron toate). La costuri se mai adauga 4 manopere, pentru cĂŁ le-am fĂŁcut pe rând.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.