Jump to content

Ce masina ati alege dintre astea 2? 530D F10


Zav25

Recommended Posts

Mda , discurile sunt semi praf , ala de pe fata are cel putin un sant si incepe sa se si exfolieze , pe spate par ok ca nah , mai mult franeaza fata si acolo si uzura mai mare. De cauciucuri nu pot sa zici nimic ca nu prea se vede , exteriorul arata bine si stralucitor :D
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mda , discurile sunt semi praf , ala de pe fata are cel putin un sant si incepe sa se si exfolieze , pe spate par ok ca nah , mai mult franeaza fata si acolo si uzura mai mare. De cauciucuri nu pot sa zici nimic ca nu prea se vede , exteriorul arata bine si stralucitor :D

Mersi! Eu sincer sunt paralel cu masinile personal, d-asta cer atat de multe sfaturi de la voi, cei cu mai multa experienta.

 

Aici mai sunt cateva poze cu masina: https://imgur.com/a/BOwQi

 

Dpdv estetic, arata foarte bine, interior si exterior. Sper sa nu am probleme mari cu ea pe parcurs. Am rezervat-o deja, o sa ma duc saptamana viitoare s-o vad. Poate reusesc sa mai negociez ceva la pret pentru discurile alea.

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

Da , arata foarte bine ... Vezi cum se prezinta discurile , cauciucurile si daca sunt uzate (pe discuri poti sa dai cu mana si in capat spre exterior vezi daca au o buza , cu cat este mai mare buza cu atat sunt mai uzate) ...

Mersi pentru sfat, asa o sa fac si o sa va tin la curent cum a iesit.

 

Stiu ca toate masinile sh sunt o "loterie" indiferent de conditie si de cine o vinde, dar prefer sa merg pe varianta dealership si Premium Selection, ca macar la astea stii ca nu te minte vanzatorul pe fata, nu umbla la km si nu ti-o da cu defecte ascunse. Ce informatii au ei despre masina respectiva, ti le paseaza si tie si tu iei o decizie.

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

M3 fara navi si multe alte optiuni am vazut , masina a fost comandata pentru circuitul de la Nurburgring ca si masina de fun unde conteaza doar performantele nu si confortul zilnic.

Dar seria 5 care este deja limuzina si are un pret de pornire de 40.000-50.000 euro nu prea se mai accepta nimicuri de optiuni sa nu fie deja standard ... Oricum deja deraiem de la topic . Masina 2 .

 

Eu am cumparat Premium Selection , masina a venit exact ca si cum ar fii venit de noua cu urmatoarele schimbate: cauciucuri Pirelli pzero pe 19 , jante, faruri , bara fata-spate (cred ca au fost doar revopsite) , discuri fata spate + placute ,covorase , sac schiuri ,tavita aia din caiuciuc ce e in portbagaj, kit pana roi si toate filtrele si lichidele au fost schimbate dupa ce am zis ca o sa cumpar masina.

Am fost mai mult de cat impresionat si foarte multumit , dar cu toate astea dupa ce masina a iesit din garantie ,dupa 6-7 luni a inceput si distractia , dar nu a fost vina lor , au fost doar probleme commune care ar fii aparut oricum (garniturile de la compartimentul filtrului de ulei , pompa auxiliara de recirculare , conducta de la cutia automata , incalzitor filtru motorina , radiator clima , carlig electric etc...

 

cum ai rezolvat cu incalzitorul filtru motorina?

 

MS

Link to comment
Share on other sites

M3 fara navi si multe alte optiuni am vazut , masina a fost comandata pentru circuitul de la Nurburgring ca si masina de fun unde conteaza doar performantele nu si confortul zilnic.

Dar seria 5 care este deja limuzina si are un pret de pornire de 40.000-50.000 euro nu prea se mai accepta nimicuri de optiuni sa nu fie deja standard ... Oricum deja deraiem de la topic . Masina 2 .

 

Eu am cumparat Premium Selection , masina a venit exact ca si cum ar fii venit de noua cu urmatoarele schimbate: cauciucuri Pirelli pzero pe 19 , jante, faruri , bara fata-spate (cred ca au fost doar revopsite) , discuri fata spate + placute ,covorase , sac schiuri ,tavita aia din caiuciuc ce e in portbagaj, kit pana roi si toate filtrele si lichidele au fost schimbate dupa ce am zis ca o sa cumpar masina.

Am fost mai mult de cat impresionat si foarte multumit , dar cu toate astea dupa ce masina a iesit din garantie ,dupa 6-7 luni a inceput si distractia , dar nu a fost vina lor , au fost doar probleme commune care ar fii aparut oricum (garniturile de la compartimentul filtrului de ulei , pompa auxiliara de recirculare , conducta de la cutia automata , incalzitor filtru motorina , radiator clima , carlig electric etc...

Cu reviziile, inspectiile etc cum statea masina inainte sa o cumperi?

 

Am observat ca astea din Germania, mai ales masinile astea de serviciu, fac reviziile si schimburile destul de rar pentru ca asa le indica masina, si ei nu se chinuie sa le faca mai devreme decat le indica masina in bord.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu , trebuie sa ma uit , eu am luat masina pe la 50.000km si parca am vazut 3-4 intrari in carte, sper cel putin 2 sa fii fost pentru ulei si filtre :D. In Germania se mai face revizia si dupa 25.000-30.000km , depinde cine a avut masina inainte ... Oricum nu se grabesc sa schimbe uleiul... Daca a fost masina de firma cu siguranta nu au respectat limitele pentru revizie si au fost depasite cu mult.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu reviziile, inspectiile etc cum statea masina inainte sa o cumperi?

 

Am observat ca astea din Germania, mai ales masinile astea de serviciu, fac reviziile si schimburile destul de rar pentru ca asa le indica masina, si ei nu se chinuie sa le faca mai devreme decat le indica masina in bord.

 

Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia.

 

in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina.

 

Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea.

 

Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km.

 

Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.

Edited by radu95
  • Like 4
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu , trebuie sa ma uit , eu am luat masina pe la 50.000km si parca am vazut 3-4 intrari in carte, sper cel putin 2 sa fii fost pentru ulei si filtre :D. In Germania se mai face revizia si dupa 25.000-30.000km , depinde cine a avut masina inainte ... Oricum nu se grabesc sa schimbe uleiul... Daca a fost masina de firma cu siguranta nu au respectat limitele pentru revizie si au fost depasite cu mult.

 

Si reprezentanta in Romania tot intre 25-30.000 km schimba uleiul.

 

Ai vre-o explicatie documentata tehnic si testata, sa se schimbe uleiul mai repede de 30.000 km.?

In afara de acele discutii ca e bine sa se schimbe , deoarece se merge mult in oras, praf, turatie, etc.etc., deoarece uleiurile noi sunt testate de fabricant in conditii foarte dure si rezultatul este ca ele tin 40-50.000 km. fara probleme.

 

In viitorul apropriat ( anul 2020-2025) va aparea tehnologia Nexcel oil cells .

 

Atunci as vrea sa vad cum va veti mai schimba uleiul cand vreti voi. :rolleyes: Nu se va mai putea asa ceva.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asta pe care ma duc eu s-o iau, are vreo 4 intrari in cartea service, dintre care 2 includ schimbari ulei, a treia o sa fie facuta saptamana viitore cand ma duc s-o iau (au zis ca mi-o fac ei gratis).

 

Am facut cateva calcule, si reise ca media de km la care a fost facut service-ul pentru ulei, este de ~25k km, ceea ce este fix cat recomanda BMW in bord. Ei fac doar ce zice in bord, nu se incumeta sa le faca mai devreme (poate mai tarziu, dar de obicei nu se grabesc sa le faca mai repede).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia.

 

in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina.

 

Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea.

 

Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km.

 

Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.

 

Daca iti place marketingul esti clientul perfect, sau poate esti copil sa crezi asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

asta cu uleiul nu o sa se mai termine niciodata, atentie mare la ce comparam:

- facem 10.000 km in Romania cu o medie de viteza de 30km/h

- facem 20.000 km in Germania cu o medie de viteza de 90km/h

care ulei e mai uzat ? :) conteaza mult si ce algoritmi sunt folositi de catre CB pana acum din punctul meu de vedere e30 avea cea mai complet sistem(da e masina aia din 1980)

 

BMW "oilservice" and "inspection" service lights were put in place in 1982 to help owners remember when to return to a service center for routine maintenance, such as oil changes and general inspection of all hoses, belts, etc.... It's actually a great idea- one that has really caught on ( Mercedes, Volvo and others are following BMWs lead)

 

What Causes the SII (service interval indicator) lights to come on?

The SII lights are not "event" triggered. What that means is that they are not reporting a component failure or warning of imminent failure. Rather, the SII light computer "estimates" miles traveled. Once it estimates you have gone a certain number of miles it illuminates one of the SII lights (i.e. Oilservice- 7,500 estimated miles, or Inspection-15,000 estimated miles*). Mileage is estimated based on a formula:

 

Technical details of the service reminder lights:

Mileage is estimated based on the following formula:

e= a(1+t+r)

e=Estimated mileage

a=Actual mileage traveled

t=1 if engine temperature is below operating temperature, else t=0

r=.5 if engine is above 4500 RPM, else r=0

 

Example: If you traveled 5 miles with a cold engine running at 5000 RPM, the SII computer would actually "estimate" 12.5 miles traveled:

Solving for e:

a=5 (the actual miles traveled)

t=1 (because the engine was cold)

r=.5 (the engine was exceeding 4500 RPM)

e=5 X (1+1+.5)=12.5 estimated miles (from a trip of only 5 miles)

Once the computer reaches a certain count value (about 7,500 miles for Oilservice and 15,000 miles for inspection*), it will illuminate one of the service lights (oilservice or inspection)

The five green "countdown" lights are there to let you know approximately how long it will be before the next time your Oilservice or Inspection light will come on.

 

Explained:

Say an Oilservice or Inspection is due in 3000 miles, and

There are three green lights remaining (they shut off within 15 seconds of starting your engine)

So; 3000 miles remaining divided by 3 green leds = 1000 miles per Green led.

The yellow light along with the word Oilservice/Inspection indicates service is now due. The red lights indicate service overdue by approximately 100 miles per light

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro

F tare, mersi. Stiam ca motorul rece turat accentueaza uzuara dar nu aveam idee in ce proportie. As mai adauga ca uzura creste si la regimul de mers inconstant, cum se intampla in traficul din zonele aglomerate.

 

Ca tot dezbatem treaba cu schimbul de ulei. Am motor B47 si am tocmai ce am schimbat uleiul(Castrol LL04 0W30) la interval de 12k. Trimit la un laborator vechiul ulei pentru o analiza: contaminanti(metale, particule, apa) si parametri de vascozitate, punct de ardere. Revin cu buletinul de analiza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asta cu uleiul nu o sa se mai termine niciodata, atentie mare la ce comparam:

- facem 10.000 km in Romania cu o medie de viteza de 30km/h

- facem 20.000 km in Germania cu o medie de viteza de 90km/h

care ulei e mai uzat ? :) conteaza mult si ce algoritmi sunt folositi de catre CB pana acum din punctul meu de vedere e30 avea cea mai complet sistem(da e masina aia din 1980)

 

BMW "oilservice" and "inspection" service lights were put in place in 1982 to help owners remember when to return to a service center for routine maintenance, such as oil changes and general inspection of all hoses, belts, etc.... It's actually a great idea- one that has really caught on ( Mercedes, Volvo and others are following BMWs lead)

 

What Causes the SII (service interval indicator) lights to come on?

The SII lights are not "event" triggered. What that means is that they are not reporting a component failure or warning of imminent failure. Rather, the SII light computer "estimates" miles traveled. Once it estimates you have gone a certain number of miles it illuminates one of the SII lights (i.e. Oilservice- 7,500 estimated miles, or Inspection-15,000 estimated miles*). Mileage is estimated based on a formula:

 

Technical details of the service reminder lights:

Mileage is estimated based on the following formula:

e= a(1+t+r)

e=Estimated mileage

a=Actual mileage traveled

t=1 if engine temperature is below operating temperature, else t=0

r=.5 if engine is above 4500 RPM, else r=0

 

Example: If you traveled 5 miles with a cold engine running at 5000 RPM, the SII computer would actually "estimate" 12.5 miles traveled:

Solving for e:

a=5 (the actual miles traveled)

t=1 (because the engine was cold)

r=.5 (the engine was exceeding 4500 RPM)

e=5 X (1+1+.5)=12.5 estimated miles (from a trip of only 5 miles)

Once the computer reaches a certain count value (about 7,500 miles for Oilservice and 15,000 miles for inspection*), it will illuminate one of the service lights (oilservice or inspection)

The five green "countdown" lights are there to let you know approximately how long it will be before the next time your Oilservice or Inspection light will come on.

 

Explained:

Say an Oilservice or Inspection is due in 3000 miles, and

There are three green lights remaining (they shut off within 15 seconds of starting your engine)

So; 3000 miles remaining divided by 3 green leds = 1000 miles per Green led.

The yellow light along with the word Oilservice/Inspection indicates service is now due. The red lights indicate service overdue by approximately 100 miles per light

Foarte interesant, mersi pt. raspuns!

 

Dupa parerea voastra, la masina asta uleiul a fost schimbat odata pe la 25k km si odata pe la 55k km, urmand sa fie schimbat a treia oara, saptamana viitoare, la 73k km. Ar trebui sa-mi fac griji mari in ceea ce priveste intervalele la care s-a facut schimbul de ulei? Sper sa nu va dernjeze intrebarile mele de incepator, incerc sa invat toate detaliile tehnice cat mai repede si parerile voastre sunt mai mult decat bine venite!! Mersi inca odata!

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesant, mersi pt. raspuns!

 

Dupa parerea voastra, la masina asta uleiul a fost schimbat odata pe la 25k km si odata pe la 55k km, urmand sa fie schimbat a treia oara, saptamana viitoare, la 73k km. Ar trebui sa-mi fac griji mari in ceea ce priveste intervalele la care s-a facut schimbul de ulei? Sper sa nu va dernjeze intrebarile mele de incepator, incerc sa invat toate detaliile tehnice cat mai repede si parerile voastre sunt mai mult decat bine venite!! Mersi inca odata!

Intreaba pe unde a fost folosita masina. Daca a fost frecata prin oras nu e prea bine. Distante scurte mers mereu cu motorul rece, se degradeaza uleiul mai repede plus lubrifiere mai slaba.

Daca a fost fol in afara sunt ok schimburile.

Cel mai precis e sa extragi ulei si analiza, dar nu cred sa fie posibil asa ceva in cazul tau. Vezi dupa continut de metale, contaminanti(cenusa, antigel, apa) daca da semne de oboseala si cum a fost fol.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

@radu95: sigur reprezentanta isi doreste sa iti schimbe tie la 10-15 mii pe banii lor. Aceste intervale de service sunt facute pentru pachetele lor de service incluse cand cumperi masina care apropo sunt de rahat doar sa iti ia ochii. Pe ei ii intereseaza sa schimbe cat mai rar, ca atunci cand masina a iesit din garantie dupa 100-200 de mii de km, sa inceapa sa apara si problemele, ori sa vii la ei la service pe bani, ori sa iti iei una noua.

 

Si vezi ca masinile din germania sunt toate cu termenele de service depasite, intervalele alea si asa aberant de mari. Nu mai zic de belgia si olanda, care sunt "mama lor", unde clientii au leasing operational... toate masinile ieftine aduse la noi, sunt de acolo luate la preturi mici, si vandute aici ca masini tipla

 

@zav25: cum ti-o fi norocul, daca masina are sub 100 de mii, cred ca esti ok si daca nu au fost facute la timp reviziile alea amarate. Altceva e cand iei masina de la "baieti" cu 175 de mii (cand ea de fapt poate are 300.000+)

 

Si ca o concluzie generala, ce e asa scumpa o revizie ? nu trebuie sa o faci la ei, este putin mai mult decat un plin de motorina. (ma refer doar la schimbul de ulei) Poti face lejer la 15 mii de km, in loc de 30 daca te linisteste

Edited by andreisaioc
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intreaba pe unde a fost folosita masina. Daca a fost frecata prin oras nu e prea bine. Distante scurte mers mereu cu motorul rece, se degradeaza uleiul mai repede plus lubrifiere mai slaba.

Daca a fost fol in afara sunt ok schimburile.

Cel mai precis e sa extragi ulei si analiza, dar nu cred sa fie posibil asa ceva in cazul tau. Vezi dupa continut de metale, contaminanti(cenusa, antigel, apa) daca da semne de oboseala si cum a fost fol.

Am sa intreb si asta, sa vedem ce zic. Mersi!

 

@radu95: sigur reprezentanta isi doreste sa iti schimbe tie la 10-15 mii pe banii lor. Aceste intervale de service sunt facute pentru pachetele lor de service incluse cand cumperi masina care apropo sunt de rahat doar sa iti ia ochii. Pe ei ii intereseaza sa schimbe cat mai rar, ca atunci cand masina a iesit din garantie dupa 100-200 de mii de km, sa inceapa sa apara si problemele, ori sa vii la ei la service pe bani, ori sa iti iei una noua.

 

Si vezi ca masinile din germania sunt toate cu termenele de service depasite, intervalele alea si asa aberant de mari. Nu mai zic de belgia si olanda, care sunt "mama lor", unde clientii au leasing operational... toate masinile ieftine aduse la noi, sunt de acolo luate la preturi mici, si vandute aici ca masini tipla

 

@zav25: cum ti-o fi norocul, daca masina are sub 100 de mii, cred ca esti ok si daca nu au fost facute la timp reviziile alea amarate. Altceva e cand iei masina de la "baieti" cu 175 de mii (cand ea de fapt poate are 300.000+)

 

Si ca o concluzie generala, ce e asa scumpa o revizie ? nu trebuie sa o faci la ei, este putin mai mult decat un plin de motorina. (ma refer doar la schimbul de ulei) Poti face lejer la 15 mii de km, in loc de 30 daca te linisteste

Asa ma gandesc si eu, Andrei, mai ales ca este Premium Selection (stiu ca poate sa nu insemne mare lucru asta neaparat, mai ales cum au zis cativa baieti mai sus ca le-au luat Premium Selection si tot au avut probleme cu ele), dar totusi este un fel de garantie si la figurat dar si la propriu.

 

M-am uitat la alte BMW-uri vandute de acelasi dealer, si nu toate au Premium Selection (chiar daca s-ar putea incadra dpdv al anului de fabricare si al numarului de kilometri), asta ma face sa cred ca nu profita de programul asta Premium Selection si ca nu-l arunca pe orice BMW pun mana ca sa-l vanda repede, ci doar pe cele care merita.

 

Cum ai zis si tu, in aceeasi situatie as fi daca as lua si de la persoana privata, doar ca as avea si mai multe griji (daca ma minte, daca ascunde ceva etc)... astia stiu ca macar nu ma mint si pot sa vad totul liber. Clientul lor ideal e cel care pune cele mai putine intrebari, daca nu ii intrebi despre anumite lucruri, nici ei nu le pomenesc. Dar daca ii intrebi, iti raspund sincer, trebuie doar sa-i intrebi. Si aici iar va multumesc voua pentru ca multe intrebari bune de pus le-am aflat de la voi! :drinks:

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

 

 

@zav25: cum ti-o fi norocul, daca masina are sub 100 de mii, cred ca esti ok si daca nu au fost facute la timp reviziile alea amarate. Altceva e cand iei masina de la "baieti" cu 175 de mii (cand ea de fapt poate are 300.000+)

 

 

Numai sa aberezi stii . Masinile merg 4-5-600 000 km fara probleme nu ne mai freca atata la cap cu pana in 100 000 km . Pana una alta eu nu stiu masini in romania sub 100, 150 k sau le numar pe degete . Pe alea pe care le stiu peste 2-3-400 k sunt impecabile marea majoritate . Romanul chiar isi intretine masina mult mai bine decat strainul . Romanul mai stie si ceva mecanica si nu merge la reprezentante unde e arderea si lipsa de profesionalism la ea acasa. in concluzie masinile daca sunt ingrijite sunt bune indiferent de nr de km si nimeni nu ar trebui sa se uite la cati km are o masina si romanul este mult mai destept si atent la intretinere decat un neamt , englez , olandez , etc exceptandu-te pe tine evident...

 

Ca exemplu o turbina te poate duce lejer 4-500 000 km daca intretii masina corespunzator si conduci corespunzator . Un motor fara probleme tine un milion daca la fel , este intretinut bine si masina este condusa cum trebuie. Oflansa cardan tine in jur de 250 000 , o fulie tine aproape 200 000 ...vorbesc de consumabile cheie la un bmw. Un DPF tine 3-400 000 km fara probleme daca mergi corespunzator (cunosc foarte multe cazuri) si chiar si asa nu e mare investitie un dpf aftermarket nou... unora le place prea mult sa se cace pe ei.

Edited by flori22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am luat masina PS din Germania si avea primul schimb facut la 34k km si al doilea la 70k km.Nu stiam atunci la cat era setat intervalul de service dar am gandit ca e longlife si este ok ca astea sunt cu 30/40k km.Ulterior am aflat ca intervalul meu este de 26k km si nu am stiut atunci ce sa mai cred....eu ulterior am facut schimburi mai repede si nu am dat importanta acestui fapt....masina nu a facut nici o problema deci de ce sa ne panicam?Vara trecuta am fost in Italia si desi am facut 8k km cu masina pe CB a scazut doar cu 6k km si atunci am avut o revelatie.,ba chiar doua as putea spune.Prima spune ca masina contorizeaza diferit km parcursi oras/afara deci masina mea cu siguranta in Germania a mers mult pe autostrada si la viteza mare si nu trebuie sa ma ingrijorez ca a facut schimburi de ulei la intervale mari de km.A doua este ca se baga mult din burta pe forumul asta si asta nu este rau pana la urma.

Premium Selection inseamna o masina in mintile ei si singura ei ""problema"" este daca chiar merita banii aia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspunsuri baieti.

 

Poate ca merita daca te ajuta sa dormi putin mai linistit noaptea, cine stie.

 

Va tin la curent ce fac saptamana viitoare cand ma duc sa vad masina.

 

Aa si inca ceva, dealer-ul mi-a trimis poza cu cartea service, apar 3 service-uri in carte, dar mai este 1 parca care nu apare in carte, dar apare intr-un program de-al lor pe calculator (baza de date BMW din cate mi-au zis ei, unde se inregistreaza toate service-urile in mod digital), mi-au trimis oamenii screenshot din programul ala unde scrie si ce fel de ulei au bagat etc.

 

Oare ar putea fi o problema serioasa faptul ca nu apare in carte, dar este inregistrat in baza lor de date si apare in programul ala? Toate cele 3 care apar in carte sunt service-uri facute la reprezentante autorizate BMW, deci asta e un lucru bun.

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.