Jump to content

Curent de la alta baterie


Recommended Posts

mda se pare ca e pe duca...de 2 zile de cand sta pe redresor nu a incarcat decat 0.29v .Acum 2 zile avea 11.79v si azi 12.08v..refuza sa fie incarcata,ori redresorul nu mai face fata.Ce este ciudat e faptul ca mi-a incarcat-o relativ repede de la 7.99v la 11.79 in primele ore,dar de la 11.79 la 12.08 a stat 2 zile.recunosc ca si redresoru e micut are 6Amp rms.

o s-o arunc asta e....

 

bun deci concluzia acestui topic ar fi ca: nu voi reusi niciodata sa pornesc o masina care are bateria cu un elment in scurt(adica pe moarte) nici cu cabluri de incarcare profesionale cu fir de Cu de 16mm?

Link to comment
Share on other sites

iti trebue cabluri mai groase ca sa pornesti masina,am dat si eu curent de la masina mea timp de 15 min la o masina si nu a pornit,tot cabluri din astea.

daca are 6A trebuia sa se incarce,acum depinde si ce tensiune scoate.

omu mi-a dat mie cablurile,le-am taiat si aveau cam 2 mm in sectiune,restul e o izolatie groasa.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile avea 11.79v si azi 12.08v..refuza sa fie incarcata,ori redresorul nu mai face fata.Ce este ciudat e faptul ca mi-a incarcat-o relativ repede de la 7.99v la 11.79 in primele ore,dar de la 11.79 la 12.08 a stat 2 zile.recunosc ca si redresoru e micut are 6Amp rms.

Ciclul de incarcare e normal, redresorul e ok la 6A. Tensiunea de incarcare variaza in functie de curentul de incarcare.

 

omu mi-a dat mie cablurile,le-am taiat si aveau cam 2 mm in sectiune,restul e o izolatie groasa.

Cu 2mm sectiune nu pornesti nici macar masina de tuns iarba

Link to comment
Share on other sites

p.s si credeti-ma pe cuvant ca poate i-as da banii aia,dar stiu cu cata superficialitate se fac bateriile in ziua de azi,si tinute in depozite ani de zile.Daca ar fi ca cele originale de pe masina as face efort si as cumpara,dar asa cand stiu ca te tin doar 2 ani....

 

Scuze ca intreb, dar cum ai vrea sa fabrice exact bateriile, sa nu fie cu "superficialitate"? :rolleyes: Sa stii ca poti alege oricand o baterie OE, doar ca...pretul e dublu.

Link to comment
Share on other sites

mda se pare ca e pe duca...de 2 zile de cand sta pe redresor nu a incarcat decat 0.29v .Acum 2 zile avea 11.79v si azi 12.08v..refuza sa fie incarcata,ori redresorul nu mai face fata.Ce este ciudat e faptul ca mi-a incarcat-o relativ repede de la 7.99v la 11.79 in primele ore,dar de la 11.79 la 12.08 a stat 2 zile.recunosc ca si redresoru e micut are 6Amp rms.

o s-o arunc asta e....

 

bun deci concluzia acestui topic ar fi ca: nu voi reusi niciodata sa pornesc o masina care are bateria cu un elment in scurt(adica pe moarte) nici cu cabluri de incarcare profesionale cu fir de Cu de 16mm?

 

Un lucru important care mi l-am amintit cu ajutorul tau; daca ai doar un simplu redresor de tensiune si vrei sa incarci o baterie pe care o consideri relativ descarcata. Stiind ca redresorul produce 6A, acestia por fi considerati 6A pe ora (6A/h). Ei bine iti poti imagina ca nu esti departe de adevar daca unei baterii de 90A descarcata la jumatate nu ii trebuie mai mult de 7-8 ore (7,5h mai precis) sa se incarce 100%! Asta insemnand ca in cam 8 ore in ea s-a inmagazinat toata cantitatea de energie (Ah, de pe baterie) necesara sa fie incarcata complet. Si este RECOMANDABIL sa se deconecteze redresorul pentru ca ori procesul chimic intern (dat de curentul electric care inca circula la acelasi flux.. de electroni) poate sa se negativ asupra altor parti mai slabe din baterie..

Incarcatoarele mai inteligente stiu sa gestioneze bateria supunand-o la curenti mai mici si chiar fluctuatii (descarcari scurte) de curent.

 

Desigur ca un singur element in scurt-circuit face ca toata bateria sa sufere si sa devina inutilizabila oricat de buni ar fi restul elementilor (am crezut ca asa ceva se stie deja!).

 

Din pacate despre bateriile de masina oricat de puternice in debitarea curentului ar parea au parti (componenete slabe) care le fac bune de aruncat daca nu stii sa le intretii sau repari.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cu astea porneste la sfert de cheie.Stie cineva unde as putea gasi de cumparat cabluri de calitate ca cele din poza?

Taica miu mi-a spus ca si el le-a primit de la cineva,si ca in comert nu prea se gasesc cabluri bune ca astea din imagine...

post-86223-0-43571900-1518718547_thumb.jpg

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

nu-mi vine sa cred,intr-o singura zi mi s-a descarcat bateria de la 12.63v masurata ieri la 9.8v azi la temperatura ambientala de -2 C,numai ca de data asta am fost pregatit cu cabluri de incarcare bune,dar mi-au aparut deja vreo 2 erori in bord,dupa care s-au stins de la sine.

-una a fost cu ELV stering lock(un cerc cu un lacatel).La eroarea asta nu m-a lasat sa pornesc deloc masina timp de 1 minut nici cu bateria de rezerva cu cablurile conectate,dar dupa 1 min. m-a lasat si s-a si stins

-iar alta a fost left fog light defective

Link to comment
Share on other sites

Razi tu razi dar eu zic sa nu mai faci experimente cu cabluri si sa cumperi baterie la masina

Si dupa aia de rezerva sa ai cabluri de Calitate sau cum am eu permanent in masina un boost starter premium care te scoate din situatii f.grele . 800 am dat pe ambele !

Link to comment
Share on other sites

Razi tu razi dar eu zic sa nu mai faci experimente cu cabluri si sa cumperi baterie la masina

Si dupa aia de rezerva sa ai cabluri de Calitate sau cum am eu permanent in masina un boost starter premium care te scoate din situatii f.grele . 800 am dat pe ambele !

am cabluri bune acum,nu mai umblu cu porcarii.Am cablu ELOT cu sectiunea firului de cupru 25mm,porneste la sfert,dar m-au si costat 150 ron... :D Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

Tu nu te lasi pana nu strici vreun modul din cauza alimentarii . Sa ai "norocul" sa fie si vreunul scump, sa vezi atunci cand trebuie sa scoti sute de euro ce o sa te bucuri ca nu ai cumparat o baterie de 300ron. Da, poti monta si baterie normala (ex Bosch S3, Rombat, etc). Orice e mai bine decat sa mergi cu o baterie cu scurtcircuit intern...
Link to comment
Share on other sites

incarcarea oscileaza f mult.Mi-au verificat-o si indica; 14.2,14.3,14.64 si chiar 15.07V cu motorul pornit..Nu e cam mult 15v?Alternatorul poate sa aiba probleme chiar daca aparent arata 14.4-15v in incarcare?

Nu stiu ce sa mai cred,si nu stiu ce sa mai fac ma depaseste total problema..

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.