Jump to content

Curent de la alta baterie


Recommended Posts

Poate nu s-a facut cum trebuie codarea si inregistrarea.

asta sper si eu desi am fost astazi la un electrician priceput si mi-a spus ca sunt 2 tipuri de inregistrare baterie:

1.dupa voltajul bateriei

2.dupa inserarea codului de pe baterie.

Ambele inregistrari sunt acceptate pe modelul masinii mele,si ca este ok nu este necesar sa fac inregistrare dupa cod,ca masina mea fiind din 2006 ar accepta inregistrare si dupa voltaj,si nu prea are importanta daca se inregistreaza dupa cod,sau daca citeste voltajul...

In schimb astazi mi-a aparut iar mesajul: high rate discharge battery la temperatura de afara de -6 grade cu baterie nou nouta pusa ieri.I-am explicat si asta electricianului si mi-a zis sa vin maine sa-I faca niste masuratori la alternator si ibs.Mi-a explicat ca si senzorul ibs poate sa mai dea rateuri,si ca a cam schimbat destule,dar poate foarte bine sa fie si de la ceva mufe care nu stau bine.Mi-a spus ca daca trec testele astea scap cu 50 ron,daca nu trebuie sa ia fiecare modul in parte sa vada daca sunt consumatori ascunsi.A zis ca-mi face si masuratoarea cu masina inchisa sa vada cat consuma in standby,pt. ca am inteles ca 0 nu prea are cum sa fie,e ceva de mili amperi.Nici macar nu stiu cat e maximul acceptat in stand by la acest E60.probabil ca-mi va spune maine

 

Nu cumva codare si inregistrare sunt 2 operatiuni diferite?intreb asta pt ca ieri cand am cumparat bateria din ce imi aduc aminte doar au inregistrat bateria in calculatorul masinii.Cumva trebuia sa-i faca si codare dupa inregistrare?Sincer sunt in ceata totala nimic nu mai inteleg

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

Inregistrarea se face cand înlocuiești bateria cu una identica ca parametri

Codarea se face cand se modifica parametrii bateriei

In functie de soft-ul folosit, caracteristicile bateriei sunt citite automat via IBS

In Ista iti arata ce consum ai in standby pe o perioada de timp. Consumul ar trebui sa fie sub pragul de 80mA (cel putin asa e la E90)

Aparent, incarcarea e ok

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

am pus bateria noua si azi mi-a aparut iar elevatorul cu mesajul:high discharge rate battery.nu pot sa cred,nu stiu ce sa mai fac...

High discharge rate, asa cum zice si denumirea, inseamna ca ai un consumator care 'suge' permanent curent. Poate fi un modul care defect care nu intra in sleep. Stiu un amic care patea la fel la un E60 si i se impuscase un cablu din manunchiul mobil de la portbagaj; din cauza asta ii ramanea ceva modul activ si ii termina bateria peste noapte. Odata reparat firul cu problema a mers mult si bine cu bateria pe care o avea deja.

 

Mergi la un electrician sa verifice.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

am fost la electrician si am masurat.Doar portbagajul deschis cu IBs conectat consum 510 mA,Dupa 15 minute a scazut la 460 ,dar mai jos de atat nu a scazut.Dupa acea a urmat testul cu toate usile inchise si absolut tot inchis:

-cu ibs conectat 460 mA

-cu ibs deconectat 270-280 mA

-verificat baterie cu un aparat care arata capacitatea bateriei si cati amperi reali are,rezultatul mi-a iesit good cu 85% si 760Ah din 850 cat scrie pe ea.

Concluzia elctricianului: consumator ascuns,si trebuie sa-mi verifice toate modulele si ce mai stie el.Mi-a explicat ca pot sa am noroc sa fie ceva pe langa alternator si sa dureze o zi,dar poate sa ajunga si pana la o saptamana sa verifice toate modulele.Mi-a mai spus sa merg o perioada cu ibs-ul deconectat sa vad cum se comporta..dar nu stiu daca cu ibs-ul deconectat mai semnaleaza mesajul cu baterie in descarcare.

Cei care ati avut probleme cu modelul acesta e60 ce ar putea fi comun,la ce modul ma pot astepta sau...nu stiu ce sa mai zic.....deja am dezarmat,nu mai stiu ce sa mai fac,sunt PIERDUT

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

chiar crezi ca are ala ISTA? nu ai vazut cu ce chinezarie i-a inregistrat bateria? doar el stie ce baterie a inregistrat. oficial la BMW nu exista de 95AH si apoi el a pus cu gel acum, mai mult ca sigur ca inainte nu avea cu gel...

 

masina necesita atat codare cat si inregistrare baterie noua. NCS, ISTA.....din astea! omul are chinezarie de buzunar ! :thumbsup:

 

PS: dupa 16 min consumul trebuie sa scada la valori mult mai mici

 

 

ca masina doarme dupa 45-70min,....asta e altceva . de acord

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

electricianul respectiv mi-a zis ca dupa 15 min intra in sleep nicidecum dupa 45-70 cum ziceti voi.Deci electricianul habar nu are si deci nu a masurat corect?

deci concluzia e ca trebuie sa caut pe cineva care are NCS, ISTA si s-o inreg. si codez iar?

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

electricianul respectiv mi-a zis ca dupa 15 min intra in sleep nicidecum dupa 45-70 cum ziceti voi.Deci electricianul habar nu are si deci nu a masurat corect?

deci concluzia e ca trebuie sa caut pe cineva care are NCS, ISTA si s-o inreg. si codez iar?

Exact!

Din Ista se poate da comanda de sleep, nu mai e nevoie sa astepti 1 ora ca sa faci masuratori.

Nu exista o anumita valoare de consum in sleep, ci praguri de valori. ISTA spune ca, in sleep, consumul trebuie sa fie in general, in primul prag (0-80mA). Spre ex. eu am 40mA in sleep, cu alarma aftermarket.

Skw: corect,modulele se inchid treptat, deci consumul scade progresiv

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Depinde cate improvizatii ai mai conectat la instalatia audio.

bai omule mai scuteste-ma ca deja ma scoti din sarite,de la inceputul topicului tot postezi aiurea sa te afli in treaba fara sa aduci ceva constructiv la acest topic,si habar nu ai de nimic.Se vede clar ca esti un frustrat.Te rog sa nu mai postezi aici sa-mi poluezi topicu,du-te chiar nu am nevoie de parerile tale nule.Du-te ca poate ai treaba si te retin

Hai ca deja te-am suportat prea mult,si de fel nu prea suport mult!!

Edited by victor.89
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare.detin un e60 din 2006 capacitate cilindrica 2.0 pe motorina,model 163cp si mi-a aparut in bord acum o saptamana mesajul: high rate discharge battery cu elevatorul.Acum o saptamana am masurat bateria si era f. slaba undeva la 11.39V a pornit cu chiu cu vai(ma mir cum a pornit la tensiunea ai),astazi am incercat s-o pornesc si sufletul.Am masurat-o si avea 10.4V.la tensiunea asta era clar ca nu o sa mai porneasca,dar nu inteleg urmatoarea chestie.

Eu oricum umblu cu baterie de rezerva si cabluri de transfer curent intre baterii,cablu care este destul de gros si are 600AH.bateria de rezerva am masurat-o si pe aceea si are 12.63V.Am conectat cablurile de transfer sa iau curent din bateria buna si tot nu vrea sa porneasca.Este foarte ciudat pt ca ar fi trebuit sa porneasca nu?orice baterie care are 12V sau peste 12V trebuie sa porneasca masina cu ea nu?Nu intleg de ce nu porneste.Ma lumineaza si pe mine cineva?cablurile le-am conectat corect + la + - la-

mai mentionez ca dupa ce am incercat sa o pornesc cu bateria de rezerva mi-a descarcat si mai mult bateria de pe masina.De la 10.4V a picat la 7.99V

unde gresesc?bateria de rezerva trebuie sa aiba mai mult de 12.63V daca doresc sa o pornesc folosind cablurile de transfer???

azi mi-a aparut si mie dupa ce a pornit fara probleme la -10 grade si am mers o jumatate de zi cu ea ... maine o duc la electrician ...

 

abia am pornit-o ...

 

am pus baterie noua ... am reusit sa o pornesc dupa ce am scos mufa de la "intelligence"- ul vietii.

 

... te tin la curent ... ca bateria nu pot ... lol

 

PS: ... nu au nici o legatura cablurile ... suspectez senzorul ibs ... sau ceva modul prajit ... numai asa se explica consumarea bateriei ...

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

azi mi-a aparut si mie dupa ce a pornit fara probleme la -10 grade si am mers o jumatate de zi cu ea ... maine o duc la electrician ...

 

abia am pornit-o ...

 

am pus baterie noua ... am reusit sa o pornesc dupa ce am scos mufa de la "intelligence"- ul vietii.

 

... te tin la curent ... ca bateria nu pot ... lol

 

PS: ... nu au nici o legatura cablurile ...

acum am inteles de la ceilalti colegi ca trebuie scule bune gen \ISTA ca sa inreg. si codez corect bateria pe masina asta e60,nu toate chinezariile si toate jegurile de testere care le au astia in orasu asta infect in care traiesc.masinile astea sunt "grele" si au multa electronica pe ele cica.Sunt masini pretentioase

O sa-mi fac timp sa caut in Bucuresti pe cineva cu ista si cu scule profesionale ca vad ca nu o scoti la cap cu e60-urile astea.Iti toci dracii degeaba cu ele....

Si nu stiu trebuie sa gasesc un electrician cu adevarat bun si care are habar,ca multi zic ca stiu cat sa-ti ia banu ,si habar nu au de masinile astea..Rar mi-a fost dat sa gasesc oameni cinstiti sa spuna:Nu ma pricep domnule si cu asta basta.Toti spun ca stiu,si de fapt habar n-au

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu ! am rezolvat problema cu o alta baterie care nu a stat in depozit o gramada de timp ! si nu am avut probleme , deci prima data am cumparat baterie noua ca si tine mare surpriza .. era mai proasta decat cea de pe masina , dupa care am cuparat o alta baterie PROASPAT FABRICATA am rezolvat problema ! ... am intalnit aceasta problema la 3 masini , concluzia este ca sunt baterii pe stoc care sunt fabricate de 2-3 ani si deja sunt slabe si rezulatatul este la masina ta , trebuie pusa o baterie ROASPAT FABRICATA ... macar de 1 an , deci retur la bateria pe care o ai . nu are voie sa fie la 85 la suta buna , deja sub 85 la suta o vede descarcata , verificat si testat cu tester original bmw

 

bateriile care au pret mic sunt cele mai vandute si nu prea stau in depozite ... cu alte cuvinte ... gandeste singur

Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a picat bateria dupa 1 an, un moll efb 80A. Am testat masina in fel si chip, am urmarit consum, etc. Defapt bateria e proasta. Voi merge la garantie

@Victor: bateria se poate inregistra cu Ista sau Carly; e posibil sa mearga si cu altele, eu doar pe astea le-am testat.

Nu e suficient sa fii electrician (chiar si unul bun), mai trebuie sa fii specializat pe bmw si sa ai sculele necesare. Iti spun din experiența, ce stiam de la alte masini e mult sub ce e la bmw

Te pot ajuta cu integistrare si test, daca reusim sa gasim problema o si remediem

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a picat bateria dupa 1 an, un moll efb 80A. Am testat masina in fel si chip, am urmarit consum, etc. Defapt bateria e proasta. Voi merge la garantie

@Victor: bateria se poate inregistra cu Ista sau Carly; e posibil sa mearga si cu altele, eu doar pe astea le-am testat.

Nu e suficient sa fii electrician (chiar si unul bun), mai trebuie sa fii specializat pe bmw si sa ai sculele necesare. Iti spun din experiența, ce stiam de la alte masini e mult sub ce e la bmw

Te pot ajuta cu integistrare si test, daca reusim sa gasim problema o si remediem

daca crezi ca ma poti ajuta si ai si scule cum trebuie da-mi un nr de telefon si cand am drum in Bucuresti te caut si-ti platesc,numai sa rezolv odata eroarea asta cu elevatoru ca m-a imbatranit masina asta cu sensibilitatile si fitele ei cu bateria pliii si cu senzorii vietii......

mersi

 

asa am patit si eu ! am rezolvat problema cu o alta baterie care nu a stat in depozit o gramada de timp ! si nu am avut probleme , deci prima data am cumparat baterie noua ca si tine mare surpriza .. era mai proasta decat cea de pe masina , dupa care am cuparat o alta baterie PROASPAT FABRICATA am rezolvat problema ! ... am intalnit aceasta problema la 3 masini , concluzia este ca sunt baterii pe stoc care sunt fabricate de 2-3 ani si deja sunt slabe si rezulatatul este la masina ta , trebuie pusa o baterie ROASPAT FABRICATA ... macar de 1 an , deci retur la bateria pe care o ai . nu are voie sa fie la 85 la suta buna , deja sub 85 la suta o vede descarcata , verificat si testat cu tester original bmw

 

bateriile care au pret mic sunt cele mai vandute si nu prea stau in depozite ... cu alte cuvinte ... gandeste singur

poate ca ai dreptate,dar la 85% capacitate sigur se considera ok bateria,drept urmare nu mi-o va schimba.Or sa-mi zica ca este ok

Totusi ca procentaj 85% ar trebuie sa fie ok ce naiba,asa pretentioasa e masina asta?Trebuie sa fie 99.9% ca sa nu mai apara eroarea cu elevatorul? e aiureaaaa sincer aiurea pe bune

De altfel multa lume mi-a spus ca nici macar bateriile oem de fabrica nu au cum sa aibe 100%,ca nici o alta baterie.Si daca sa zicem ca mi-o va schimba stau si ma joc de-a norocul?ca pot foarte bine sa dau peste alta baterie cu 80% nu 85%, si ce fac ii frec pe toti doar pt. o supozitie ca masina e60 vrea doar 100% bateria sau PROASPAT FABRICATA?

Are si "simturi" acum e60 asta?Dumnezeule mare

Edited by victor.89
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Maine o pun si eu pe masina ,bateria

Am luat o varta f21 80ah 800a exact cum e pe masina ,originala

Sper sa n am surprize ,gen cele de mai sus ,o voi inregistra cu Ista

Vremuri bune cand strangeai doar bornele si direct cheie

E ,,proaspătă,, oct 2017 :)

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

poate ca ai dreptate,dar la 85% capacitate sigur se considera ok bateria,drept urmare nu mi-o va schimba.Or sa-mi zica ca este ok

Totusi ca procentaj 85% ar trebuie sa fie ok ce naiba,asa pretentioasa e masina asta?Trebuie sa fie 99.9% ca sa nu mai apara eroarea cu elevatorul? e aiureaaaa sincer aiurea pe bune

De altfel multa lume mi-a spus ca nici macar bateriile oem de fabrica nu au cum sa aibe 100%,ca nici o alta baterie.Si daca sa zicem ca mi-o va schimba stau si ma joc de-a norocul?ca pot foarte bine sa dau peste alta baterie cu 80% nu 85%, si ce fac ii frec pe toti doar pt. o supozitie ca masina e60 vrea doar 100% bateria sau PROASPAT FABRICATA?

Are si "simturi" acum e60 asta?Dumnezeule mare

Bateria nu e incarcata niciodata 100%. La 85% e optima pentru pornire.

Problema vine de la descarcarea in gol a bateriei. Mai exact, bateria nu mai poate tine curent cum si cat trebuie, fenomen accentuat de temperatura scazuta. Mergi cu ea la garantie

Uite cum arata la mine de cand a inceput sa dea semne de oboseala

post-76513-0-60388300-1519853144_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sa vezi ce-mi bag io picioarele in toate fitele astea ale masinii si-n toate mirosurile ei si-n prospaturile ei,si ma intorc la bateria de rezerva si la cabluri de transfer si cu asta basta.ca vad ca nu am cum s-o dau la pace cu ea.Am incercat sa respect toate sfaturile sa merg pe calea "legala" cu ea dar nu ai cum,ca tot ce vrea ea face.Sincer chiar m-a imbatranit subiectul asta.

Se poate inchide si va multumesc la toti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai luat decizia corecta, i-ti doua baterii de rezerva, in caz ca iti fura curent si din aia cum sta pe langa ea, sincer daca te inteleg...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

si ce vrei fratioare sa-i fac,sa o desfac toata si sa-i verific fiecare modul in parte sa vad care fura curent?Si cu cine dracu sa fac asta in orasu asta de kkt in care traiesc?Cu oameni care au testere chinezesti si care nu sunt in stare sa inregistreze o amarata de baterie?In cine sa ma incred?Eu sunt din buzau si crede-ma ca nu ai cu cine sa faci treaba aici,toti sunt vai de steaua lor si mai ales la marca asta bmw.In orasu asta numai inapoiati sunt care au impresia ca stiu sa faca ceva....si daca incerci sa le spui ceva de ista sau alte minunatii ed care nu au auzit ,mai sunt si gomosi si le sare tandara

Sa fac treaba cu electricianu lu peste care imi tine la test 15 minute si-mi spune ca e suficient?cand de fapt aud de la voi ca trebuie minim 70 min?Cu electrician care nu stie ce e ala ista?unde sa ma duc pe luna,la dumnezeu?

Sa ma duc la reprezentanta bmw si sa platesc taxa doar ca am pasit pe teritoriu lor?ca si acolo sunt mai praf ca meseriasii de curte....

Sunt mii de cazuri in care oamenii pleaca nemultumiti de acolo si cu banii luati nici ei nu stiu pe ce.Crezi ca mie imi place sa umblu cu cabluri dupa mine?

ma rog ma enervez degeaba...

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

Sa mergi la cineva care stie ce face/care a mai facut asta, sunt multi mecanici la noi care se pricep, nu mai cheltui bani aiurea pe la x si y, daca nu stie concret nu te duci astepti pana gasesti unu care stie, masina ta e destul de veche, daca ar fi asa cum zici tu sa verifice toate modulele in parte etc si ca dureaza o saptamana iti dai seama ce ar fi...toate bmw-urile la verificat de module, in fine cred ca ai inteles ideea, nu mai merge la afoni, las-o asa daca nu gasesti pe nimeni desi ma indoiesc, ok nu gasesti la tine in oras, pai tu nu iesi niciodata din oras, la voi nu se strica masinile? Nu sunt bmw-uri? Etc, nu te supara pe mine, nu o zic din rautate dar iti pierzi bani aiurea plus ca o sa strici mai mult decat repari

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sa mergi la cineva care stie ce face/care a mai facut asta, sunt multi mecanici la noi care se pricep, nu mai cheltui bani aiurea pe la x si y, daca nu stie concret nu te duci astepti pana gasesti unu care stie, masina ta e destul de veche, daca ar fi asa cum zici tu sa verifice toate modulele in parte etc si ca dureaza o saptamana iti dai seama ce ar fi...toate bmw-urile la verificat de module, in fine cred ca ai inteles ideea, nu mai merge la afoni, las-o asa daca nu gasesti pe nimeni desi ma indoiesc, ok nu gasesti la tine in oras, pai tu nu iesi niciodata din oras, la voi nu se strica masinile? Nu sunt bmw-uri? Etc, nu te supara pe mine, nu o zic din rautate dar iti pierzi bani aiurea plus ca o sa strici mai mult decat repari

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

asa si daca sunt bmw-uri si aici ce?,bmw-uri gasesti si la tigani in curte si oriunde pe lumea asta si in ultimele colturi uitate de lume,da asta nu inseamna ca daca sunt bmw-uri in buzau sunt si meseriasi sa inteleaga macar ce e ala ista,daramite sa mai ai si pretentii de la ei sa-ti repare ceva.Daca ma duc maine si-i spun de ista si NCS si ce mai ziceti voi pe aici,ii sare tandara ca citesc prea mult pe forumuri.Exact ca la docotori trebuie sa stai drepti in fata lor si sa deschiz gura sa iei pastila fara sa comentezi nimic atat daca intelegi ce vreau sa spun.Si am nevoie de electrician,nu de mecanic,si sper din tot sufletu sa nu ajung la partea de mecanica

In buzau asta nu ai unde crede-ma,e ultimul oras uitat de Dumnezeu in toata Romania asta..

Edited by victor.89
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.