Jump to content

turbo f10 163 hp


Recommended Posts

Iti trebuie o rampa, cam greu de dat jos, se demonteaza suportul motor ca nu iese, se ridica putin motorul, tot esapamentul, e ceva de munca, plus ca suruburile sunt cam dificil de desfacut, sunt ruginite de la temperatura, risti sa dai gres, recomand in service.

Exagerezi.

Grav!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am demontato deja. Aveam joc axial si radial. Am cumparat doar inima din turbo,am curatat capacele si am schimbst si conducta de lubrifiere. Plus am facut 2 schimburi de ulei sa curat tot circuitul de ulei! Si am spalat si intercoolerul! Acum cred ca trebuie sa schimb capacul de la culbutori,cred ca filtrul epurator este infundat!

 

Mircea-Si eu intrebam de schema din cauza ca acest motor este lafel cu cel de 184 de cp doar ca turbo este foarte diferit! Oricum va multumesc pentru sfaturi !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am demontato deja. Aveam joc axial si radial. Am cumparat doar inima din turbo,am curatat capacele si am schimbst si conducta de lubrifiere. Plus am facut 2 schimburi de ulei sa curat tot circuitul de ulei! Si am spalat si intercoolerul! Acum cred ca trebuie sa schimb capacul de la culbutori,cred ca filtrul epurator este infundat!

 

Mircea-Si eu intrebam de schema din cauza ca acest motor este lafel cu cel de 184 de cp doar ca turbo este foarte diferit! Oricum va multumesc pentru sfaturi !

 

Poti sa spui exact cu ce difera turbo? Ai varianta efficient dynamics cea de 163 de cai, asa-i? Mersi

Link to comment
Share on other sites

Asa i! Difereta consta in dimensiunea turbine! Adica pe partea cu fumul este mai lungs si are prinderea prin niste prelungitoare care tine turbina lipita de motor! La cea de 184 cp este mai simpla de demontat! Si toate aceste probleme din cauza filtrului epurator infundat pe care inca nu l am schimbat! Si mai costa si 300 de euro la bmw pe comanda!
Link to comment
Share on other sites

Asa i! Difereta consta in dimensiunea turbine! Adica pe partea cu fumul este mai lungs si are prinderea prin niste prelungitoare care tine turbina lipita de motor! La cea de 184 cp este mai simpla de demontat! Si toate aceste probleme din cauza filtrului epurator infundat pe care inca nu l am schimbat! Si mai costa si 300 de euro la bmw pe comanda!

 

Nu stiam ca are si n47 le asta eff dynamics filtru epurator. Dar da, este scump. Totusi incearca la un furnizor de piese ca poate il gasesti mai ieftin putin.

Link to comment
Share on other sites

Da au asta! Scrie pe factura power reduction care sincer mi se pare o aberatie! Momentan eu sunt in Franta si nu prea se gasesc piese decat doar la Bmw. Si in plus de asta au probleme foarte mari din cauza la filtru epurator! Mai simplu era la anteriorul la e60,acolo aveai 3 surburi si scoteai filtru si aia e tot. Dar la f10 trebuie sa cumperi capac culbutori plus garnituri plus garniturile de cupru de la injectoare si dupa asta trebuie sa verifici si cureti admisia care se umple de zmoala din cauza la filtru si iti forteaza si in garnituri si de acolo apar scurgeri de ulei,intercooler plin de ulei si clapete rupte plus in cazul meu turbo stricat!
Link to comment
Share on other sites

Da au asta! Scrie pe factura power reduction care sincer mi se pare o aberatie! Momentan eu sunt in Franta si nu prea se gasesc piese decat doar la Bmw. Si in plus de asta au probleme foarte mari din cauza la filtru epurator! Mai simplu era la anteriorul la e60,acolo aveai 3 surburi si scoteai filtru si aia e tot. Dar la f10 trebuie sa cumperi capac culbutori plus garnituri plus garniturile de cupru de la injectoare si dupa asta trebuie sa verifici si cureti admisia care se umple de zmoala din cauza la filtru si iti forteaza si in garnituri si de acolo apar scurgeri de ulei,intercooler plin de ulei si clapete rupte plus in cazul meu turbo stricat!

 

VEzi ca power reduction nu e totuna cu efficient dynamics edition care au tot 163 de cai.

Totusi, conform realoem, turbinele sunt identice atat la 163 de cai cat si la 184.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW91-EUR-11-2012-F10-BMW-520d_ed&diagId=11_4091

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-10-2012-F10-BMW-520d&diagId=11_4091

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Am efficient dinamic si power reduction din fabrica. Intradevar pe real oem sunt identice dar am vazut prinderea la turbo si la una si la alta.

 

Nu ai cum sa ai si power reduction si efficient dinamic edition. Eff dynamic edition are din fabrica 163 de cai si ceva modificari pt cel mai mic consum posibil. Power reduction este doar detunare din ecu pt tari ca Belgia, Franta..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca omu se pricepe in ale mecanici care este problema? Ce face cu mana sa este sfant, si nici un mecanic nu va oferi aceasi atentie, migaleala.

Tu probabil esti genul care nu ai spala nici masina singur ca deee ai F10, Dar sa sti si tu ca sunt alti cu masini mai rasarite, si o fac fiindca este mai self, Si chiar daca o zgari la o adica, macar o faci cu mana ta. Logic nu?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@stormzor.Ai inteles gresit la ce am facut referire.

Chiar imi place sa ma murdaresc pe maini la masinile pe care le detin,daca te uiti la mine in semnatura vezi ca am modele(mai din anii 90') care sunt mai obosite si tot timpul cer cate ceva de facut.Recent am schimbat singur la E39 pompa servo(o lucrare relativ simpla daca ma intrebi).

Ba chiar am investit si in aplicatia Carly .

 

Dar daca vb de F10,F30 si alte modele noi consider ca treaba sta diferit.Piese mai scumpe alta tehnologie mai multa electronica,in cazul Diesel plin de filtre,restrictii etc.

Inclusiv initiatorul topicului a spus ca toate problemele vin de la un amarat de filtru epurator.Dupa mine asta insemna ca masina nu are reviziile la zi,cred ca filtrul nu are nici-o vina.A schimbat turbo si inca mai are de tras sa aduca motorul la conditie omptima.

Cu totii ne dorim F-uri dar pe langa pretul de achizitie ar trebui luat mai in serios si costurile de intretinere.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema nu este de la cumparator ci de la primul proprietar care nu a avut grija de ea dar ce a fost mai greu a trecut ! Mai sunt cateva retusuri si e gata! Si app f10 motor n47 e mai simplu la motor si orice componenta decat un e39. Mai dificil e sa schimbi ceva pe e39 decat pe un f10 sau f10 sau de pe masini de ultima generatie.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut Bobe. Dețin un BMW f11 518d și am o problema similara cu cea pe care ai avut-o tu. Turbina are joc destul de mare, atat axial cat și radial. Am observat cĂŁ paletele elicei (pe partea unde intra aerul -admisie) sunt negre, fiind ĂŽncĂŁrcate cu reziduuri din uleiul care a trecut de filtrul epurator. Crezi cĂŁ e obligatorie schimbarea capacului culbutori, sau e posibilĂŁ curĂŁțarea lui și schimbarea ventilului (se gĂŁsește de cumpĂŁrat venitul de deasupra ce are o garnitura din cauciuc ce am ĂŽnțeles cĂŁ se mai ceapa). Mulțumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.