Jump to content

turbo f10 163 hp


Recommended Posts

Va salut, ca sa nu mai deschid alt topic pe tema turbinei la f10... am si eu un f11 cu motor b47 190cp disel,  masina are aprox 215000 km,  ieri cu ocazia completarii lichidului pentru parbriz, am observat ca pe turbo, in zona tijei de la actuator sunt niste urme de funingina, o cunostinta mi-a spus ca s-ar putea sa fie din cauza filtrului de particule care este infundat, astfel ar face "back-presure" inapoi pe admisie

Masina mergefara probleme, nu am simtit vreo anomalie, uleiul il schimb la 10000km, de curiozitate am pus diagnoza si la relantiu am cam 7mBar presiunea diferentiala pe DPF.

Intradevar de ceva vreme pe diagnoza am o atentionare ca filtrul mai are cam 23000km din durata.

Sa fie oare dpf infundat?

Edited by Galagie
Link to comment
Share on other sites

Presiunea de 7 bari e neconcludenta atata timp cat nu stii in urma cu cati km.s-a facut regenerarea,eu zic sa urmaresti cam la ce interval isi face regenerare,care e presiunea dif.imediat dupa regenerare.Faza cu tija nu stiu cat de credibila e,am avut la e91 la fel tija afumata cu filtrul in regula,am mai vazut la cateva zona aia afumata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.