Jump to content

Bmw x1


Nick2601

Recommended Posts

Salut, X1 este facut pe platforma de seria 3 e91 touring, Deci este fiabil, cu problemele normale care pot aparea la orice masina. Eu am schimbat rulmentii spate, racitorul de gaze + egr, iar in rest filtre si ulei.

Aici este topicul de la X1 meu, unde sunt detalii.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176882-x1-lci/

 

Depinde si de bugetul tau, dar eu iti recomand sa iei varianta 20d cu 184 de cai.

Link to comment
Share on other sites

Posesor de x1... neaparat cutia sa fie 8hp si sa aiba servotronic, pentru confort in oras; de asemenea nu as recomanda jante mai mari de 17”...si cu 17 si runflat mi se pare mult mult prea rigida pt Bucuresti/Romania.

 

Mi se pare o masina f reusita pentru oras si extraurban viteze pana in 120-130, are aerodinamica de dulap dpmdv si consumul creste f mult peste 120-130, nu mi se pare adaptata deloc vitezelor ilegale.

 

Fiind prima mea masina cu tractiune pe 4 roti, pot spune clar ca as mai lua xdrive si la urmatoarea masina pentru lunile de iarna cu zloata din Romania...pt ca merg mult interurban. Senzatia de siguranta si tractiunea pe mazga/zapada sunt extraordinare.

 

Cred ca e unul din modelele ieftine de intretinut de la BMW.

Edited by greaper
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posesor de x1... neaparat cutia sa fie 8hp si sa aiba servotronic, pentru confort in oras; de asemenea nu as recomanda jante mai mari de 17”...si cu 17 si runflat mi se pare mult mult prea rigida pt Bucuresti/Romania.

 

Mi se pare o masina f reusita pentru oras si extraurban viteze pana in 120-130, are aerodinamica de dulap dpmdv si consumul creste f mult peste 120-130, nu mi se pare adaptata deloc vitezelor ilegale.

 

Fiind prima mea masina cu tractiune pe 4 roti, pot spune clar ca as mai lua xdrive si la urmatoarea masina pentru lunile de iarna cu zloata din Romania...pt ca merg mult interurban. Senzatia de siguranta si tractiunea pe mazga/zapada sunt extraordinare.

 

Cred ca e unul din modelele ieftine de intretinut de la BMW.

 

De ce spui ca viteze pana in 120 130? La 150 160 consuma 7 jumate. E asa rau? Aerodinamica nu e chiar rea, cel putin la facelift cu oglinzile noi, e chiar decenta pt un suv.

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce spui ca viteze pana in 120 130? La 150 160 consuma 7 jumate. E asa rau? Aerodinamica nu e chiar rea, cel putin la facelift cu oglinzile noi, e chiar decenta pt un suv.

 

Spun asta pt ca mie mi se pare ca insonorizarea la viteze de 150-160 lasa de dorit...adica zgomotul la vant mi se pare inacceptabil...compar cu F45 (cealalta masina) si F30, F48 cu care am mers mult pe autostrada. De asemenea motorul meu de 143 cai trage greu peste 130...adica se simte clar greutatea mare a masinii aprox 1,7 tone si forma de cutiuta. Masina e LCI 2014 cu 54k.

 

Nu as recomand masina pt cineva care merge mult timp cu viteze mari...am dubii ca am consum instant doar 7,5 la 160...nu mai tin minte, dar o scot pe autostrada zilele astea si verific. Totusi insonorizarea consider ca e cea mai mare problema.

Link to comment
Share on other sites

Spun asta pt ca mie mi se pare ca insonorizarea la viteze de 150-160 lasa de dorit...adica zgomotul la vant mi se pare inacceptabil...compar cu F45 (cealalta masina) si F30, F48 cu care am mers mult pe autostrada. De asemenea motorul meu de 143 cai trage greu peste 130...adica se simte clar greutatea mare a masinii aprox 1,7 tone si forma de cutiuta. Masina e LCI 2014 cu 54k.

 

Nu as recomand masina pt cineva care merge mult timp cu viteze mari...am dubii ca am consum instant doar 7,5 la 160...nu mai tin minte, dar o scot pe autostrada zilele astea si verific. Totusi insonorizarea consider ca e cea mai mare problema.

 

Insonorizarea e mai slaba decat la seria 3, dar nu e chiar asa deranjant. Mult zgomot vine de la cauciucurile runflat.

Nu stiu cum e 18d, nu am mers. 20d este decenta la accelerare pana la 180 la ora. Dupa urca mai greu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uite ca postez dupa intoarcere de pe autostrada ploiesti-bucuresti...Consumul la 150-160 e intre 8,5 si 9...si eu am fost neplacut surpins...3 pasageri (maricei) + echipament de schi. Poate e vorba de temperatura scazuta si anvelopele de iarna+precipitatii afara. La 100 constant consumul era la 5-5,5. De asta zic ca e o masina care se preteaza la viteze moderate, bineinteles daca te interseaza consumul.

 

La 160 cu x1 2.0diesel....7,5 poate se scoate in conditii optime de vreme si cu masina goala...eu as spune mai degraba 8-8,5. Cam cu 1,5l peste F30 si F45 cu penalizare clara la capitolul confort...na, pana la urma e generatie mai veche, gandita altfel.

 

Pt omu nostru care intreaba: nu as putea spune ca x1 e o masina rafinata dupa standardele premium actuale, dar daca stii pt ce o iei si intelegi limitarile, e o masina f f reusita, care sta f bine pe drum si care chiar ofera placerea de a conduce un bmw. E mai oldschool...mai macho.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.