Jump to content

E61 530d


hashu

Recommended Posts

Saluare!

Zilele astea am luat probabil cel mai ieftin E61 530D din Romania...si cum era cel mai ieftin era si firesc sa aiba si anumite probleme mai mici sau mai mari.

-Masina in existenta ei "mizerabila" prin italia a avut un mic "buf" pe stanga-fata lucru pe care l-am vazut in momentul in care am inspectat de ce nu merge stropitorul de la far de pe partea respectiva...baietii nu s-au mai obosit sa indrepte armatura pe partea aia si asa ca statea vreo 3-4cm mai inauntru si nu dadea voie la stropitor sa iasa afara. Problema 2 comenzile volan nu functioneaza , daca iau maxim dreapta de volan se aprind si merg doar intr-o anumita pozitie (aici banuiesc ca ar fi de vina spira aia), comanda la geam pe dreapta fata nu merge, senzorul de prezenta(plasa) de pe scaunul pasager e belita si aia si cum resetez eroarea de airbag se aprinde iar dupa 2 gropi, un senzor de parcare ba merge ba nu merge, pe tester imi da eroare intermitenta la toate bujiile incandescente cu toate ca porneste sfert rece-cald fara probleme.

Insa problema cea mai mare am sesizat-o azi dimineata dupa o noapte mai friguroasa, imediat dupa ce am plecat cu ea mi-a smucit cutia dintr-a 2-a intr-a 3-a sau ceva de genul...credeti ca e ok sa ii schimb uleiul in cutie sau mai tare agravez situatia?

 

Nu stiu cat o sa tin masina dar cert e ca vreau sa-i rezolv absolut toate problemele tehnice si estetice ... masina nu a fost abuzata insa a fost total neglijata in ultimii 3ani la cel din urma proprietar.

post-50166-0-81335600-1518975751_thumb.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai de aceea vreau si s-o aduc pe linia de plutire din toate punctele de vedere...masina are potential si nu a avut dauna mare acolo, dauna a fost atat de mica incat nu a schimbat nici un element, a indreptat si revopsit bara si aripa, insa foarte prost.
Link to comment
Share on other sites

Coscho....si ai simtit vreo imbunatatire dupa ce ai schimbat uleiul? Cum ai gasit uleiul dat jos din cutie... rosu, maroniu sau negru?

da ... la mine era negru si mirosea a ars/ranced ... am facut bine ca l-am schimbat ... si schimbarea vitezelor merge mai lin acum. Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost 3500e inscrisa cu fiscal cu tot ... dar investitiile abea acum incep. Numai azi am dat pe bujiile incandescente,ulei motor,filtru ulei, filtru motorina,filtru aer,filtru polen, ulei cutie, filtru cutie si termostate @2200 lei. Plafonul e fost zgariat in unele locuri (o fi carat foi de tabla cu el sau m-tzii lui stie ce a facut de l-a distrus asa) si daca tot rectific aia dau polish la toata masina, trebuie schimbata spira la volan (nu ii merg comenzile decat intr-o anumita pozitie), o comanda de geam, un bec de "angel",nu merge stergatorul pe spate decat cand vrea, sa-i anulez clapetele alea de pe admisie si ce-o mai aparea, un senzor de parcare....se fac aprox 1000e bagati repede in ea. Dar daca luam una la 4500e nu aveam nici o garantie ca o parte esentiala unei bune functionari erau facute asa cum trebuie. Edited by hashu
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat si problemele la cutie ... cand am dat jos uleiul din ea era pacura si in loc de 5 - 5.5L, mai erau in cutie doar aprox 2.5L. M-a luat cu transpiratii gandindu-ma la ce "gasesc" prin ea ... m-am linistit cand am vazut ca nu e nici gram de pilitura pe magnetii de pe filtru.

Acum schimba foarte ok , dar testul suprem e maine dimineata complet la rece.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dupa 2 dimineti racoroase cutia schimba perfect si la rece si la cald dupa inlocuitrea uleiului si a filtrului.

Deci Problemele cu cutia rezolvate, filtre+ ulei motor sunt rezolvate, comenzile pe volan si eroarea de airbag erau din spira volanului intrerupta si am "dichisit-o" si p'aia... acum urmatoarele pe lista sunt schimbarea bujiilor incandescente (desii cred ca m-am cam grabit sa le iau si defapt ar putea sa fie de vina releul) deoarece imi apare pe tester ca eroare intermitenta.

Dupa ce am constatat ca-mi baga foarte greu cald in masina si aia numai cu recircularea pornita, am accesat din meniul ala "secret" temperatura apei ...cam dupa 40min de circulat prin trafic abea ajunge la vreo 80* si daca ies cu ea inafara orasului si merg pe pilot la 120-130 kmh/h scade repejor pe la 55-60* ...deci banuiesc ca se lasa si cu "o mana de termostate".

Edited by hashu
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La pretul asta poti sa repari si de 10 000 lei la ea, ca tot ai facut o afacere foarte buna. Ai rabdare, cumpara-ti piesele dupa ce analizezi toate preturile (pretul de la service+ autokarma/autohut/epiesa) ca sa alegi cel mai bun pret, informeaza-te de probleme des intalnite si posibile rezolvari ca sa nu te puna mecanicul sa schimbi piese aiurea si la final o sa iasa o masina geniala.

De curiozitate, unde ai gasit masina la pretul asta?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La pretul asta poti sa repari si de 10 000 lei la ea, ca tot ai facut o afacere foarte buna. Ai rabdare, cumpara-ti piesele dupa ce analizezi toate preturile (pretul de la service+ autokarma/autohut/epiesa) ca sa alegi cel mai bun pret, informeaza-te de probleme des intalnite si posibile rezolvari ca sa nu te puna mecanicul sa schimbi piese aiurea si la final o sa iasa o masina geniala.

De curiozitate, unde ai gasit masina la pretul asta?

Pe OLX , masina initial fusese 4500e ...am vazut-o , omul a fost onest si mi-a recunoscut ca nici schimburi nimic nu-i facuse in ultimii 2 ani, masina se vedea clar ca cere bani investiti in ea, el nu-i avea si avea nevoie sa-si rezolve alte probleme si uite asa a ajuns sa fie pretul asta.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca in cutie trebuie sa-ti intre 8 litri de ulei. Atentie la norma uleiului.

aproximativ 8 litrii ia prin metoda "flush-oil" unde inlocuiesti tot uleiul din cutie, prin metoda clasica in care ii dai drumul la buson sa curga din cutie atat cat poate apoi ii completezi prin busonul din lateral, ia in prima faza vreo 2.5 L cu motorul oprit si inca 2.5-3L dupa ce-i pornesti motorul....deci in total 5-5.5L

Edited by hashu
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat si cu bujiile incandescente(partial), aveam eroare pe toate 6.Dupa ce m-am chinuit cu un prieten vreo 3ore sa le schimbam, am pus testerul pe ea si SURPRIZA !!! tot mai are eroare pe una...de la ce ar putea fi? Edited by hashu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.