Jump to content

Amortizoare bilstein b4 m-tech sunt mai lungi ?


mihaitza123

Recommended Posts

Salutare. Am avut amortizoare sachs super touring cu arcuri eibach pro kit ( coborau ok si fata si spatele). Am vrut ceva mai dur si am cumparat amortizoare bilstein b4-m tech și arcuri h&r 35/20 , si pe fata nu a mai coborât cum trebuie, poate doar 20mm. Acum am montat pe amortizoarele bilstein b4 m-tech arcuri eibach sportline Si aceeasi poveste , Pe spate coboarĂŁ cum ar trebui, ĂŽnsĂŁ pe fata este mai ĂŽnaltĂŁ. Amortizoarele si arcurile sunt ce trebuie , sunt montate corect.

Am mai citit pe site-uri din strĂŁinĂŁtate ca ar mai avea si altii probleme , si ca amortizoarele bilstein b4 ar mai mai ĂŽnalte cu câțiva cm. Ar influența asta garda la sol ?

 

Am vĂŁzut cĂŁ pe forum aici multi au bilstein b4 m-tech. Ceva pareri ? Deja m-am sĂŁturat de schimbat arcuri.

 

Masina este bmw e46 318i din 2003 sedan

Link to comment
Share on other sites

Flanse am avut sachs si acum am pus lemfloder. Am pus arcuri-50 fata Si-30 spate. Pe spate coboarã cat ar trebui , Însã pe fata sa zic ca doar maxim 30-35mm a coborât. Am observat ca au venit cu arcurile 2 opritori pt fata , eu nu i-am mai pus , ii am pe cei originali pt suspensie standard care sunt mai lungi. Sã fie aici problema ?
Link to comment
Share on other sites

Lemforder face parte din același grup cu Sachs, e aceasi piesa.

Pune poza cu opritoarea de care zici.

 

Arcurile le schimbi degeaba, inaltimea o da amortizorul.

Mai bine abtine-te pentru ca vorbești prostii și ii induci pe alții ĂŽn eroare.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

https://www.google.ro/search?biw=360&bih=560&tbm=isch&sa=1&ei=iWeSWo3aE8zCwQLpzLLgDg&q=31336778544&oq=31336778544&gs_l=mobile-gws-img.12...67064.67064..71327...3....118.118.0j1..........1..mobile-gws-wiz-img.....3..35i39.Ra5fu1oFyCc%3D#imgrc=Y_oLjZ8xRO6yqM:

 

De asta este vorba. Eu le am pe cele originale de suspensie standard care sunt mai lungi. Ăn pachet cu arcurile au venit astea de suspensie sport , mai scurte, Dar nu le am pus. Si am citit pe net ca s-ar putea sa stea arcul direct pe opritorul acesta dacĂŁ este prea lung, Si deaia sa nu coboare garda cat trebuie

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Eu cand le-am schimbat am pus flanse febi si se ridicase de fata. Tot asa am cautat pe pe alte forumuri si cineva zicea de flanse, am pus originale si masina a coborat. Cand le-am comparat cele febi erau vizibil mai inalte fata de cele originale. Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

De curand am schimbat amortizoarele(Sachs) ,arcutile(eibach pro kit) si flanse skf

La voi cei care aveti eibach cum se aud shocuri in cabina ca la mine am impresia ca se dezmembreaza tota

Nu are voie sa se auda nici un zgomot pe partea de suspensie.

Orice zgomot s-ar auzi datorita suspensiei (in afara de cel dur dat de o lovitura cu roata/rotile transmisa in caroserie..) trebuie cautata cauza!

 

Ansamblul arc-amortizor trebuie sa lucreze impreuna in "armonie/armonios", fara zgomote de nici un fel; orice zgomot e greseala de montaj, mai ales daca inainte nu erau zgomote; de fapt zgomotul de suspectat amortizorul este cat se poate de distinct atunci cand este uzat..

 

Eu nu as pune arcuri de la un producator cu amortizoare de la altul decat daca stiu exact ce fac, ce efect are! Restul e risc sau risipa de idei si bani, pentru mine..

 

Am mai aflat (pentru ca si eu am fost unul din intrigati cu masina mai ridicata pe fata decat decat pe spate dupa schimb complet de suspensii..) din cateva locuri ca arcurile se vor lasa in timp, lucru care l-am remarcat recent, dupa cam 40k km strabatuti deja.

 

Cine crede ca rolul amortizorului este de a tine masina la o anumita inaltime se inseala foarte mult si probabil nu incercat niciodata sa traga de curiozitate de tija unui amortizor..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut

Greseala mea a fost ca le-am pus pe Rand(amortizoare,flanse si dupa vreo luna si arcurile). nici nu am cautat-cerut pareri sa vad daca aceste doua marci sunt compatibile CA sa zic asa.

 

Mecanicul mi-a spus de la inceput ca o sa fie dura si ca amortizoarele Sachs sunt foarte "cidate"

 

Deci ca sa intelegi in masina se simte si se aude si cea mai mica denivelare de pe drum.masina nu bate gen brate sau bucse.sunetele care se aud sunt dure si lovesc in cabina

Ce m-ai sfatui sa fac in cazul asta?

Link to comment
Share on other sites

Salut

Greseala mea a fost ca le-am pus pe Rand(amortizoare,flanse si dupa vreo luna si arcurile). nici nu am cautat-cerut pareri sa vad daca aceste doua marci sunt compatibile CA sa zic asa.

 

Mecanicul mi-a spus de la inceput ca o sa fie dura si ca amortizoarele Sachs sunt foarte "cidate"

 

Deci ca sa intelegi in masina se simte si se aude si cea mai mica denivelare de pe drum.masina nu bate gen brate sau bucse.sunetele care se aud sunt dure si lovesc in cabina

Ce m-ai sfatui sa fac in cazul asta?

De ce zici/crezi ca ai gresit ca ai schimbat arcurile la o luna dupa amortizoare?

 

Cred ca mecanicul la care ai fost ti-ar putea explica cel mai bine, daca mai poate si alta explicatie mai clara decat "ciudata"..

 

Pe de alta parte, daca pui arcuri sport care se stie ca sunt mult mai tari ce fel de rulare te astepti sa fie pe o sosea cu denivelari, crapaturi, gropi..

 

Solutia? As schimba fie tara, fie suspensia, fie organe (mai tarziu) unii se plang si de asta... (rinichi cel mai des) (scuze pentru asa idee sinistra) ;) dar cred ca intelegi ca inteleg ce fel ruleaza masina..

 

Nu stiu ce inteleg unii din suspensia sport, cand sosele sunt cum sunt.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Facea Putin si inainte dar dupa ce am schimbat amortizoarele s-a schimbat in bine. Dupa ce am pus si arcurile a fost ok vreo luna dupa au inceput sa se intareasca si de atunci toate sunetele astea simptomele astea

Ideea era acum sa schimb toate bratele de suspensie(daca le zic bine) si toata bucsaraia masina fiind din 2006 si din cate vad nu au fost schimbate niciodata

Tara am schimbato de peste 15 ani

Imi e si frica sa vin in tara daca aici face asa

 

 

Va multumesc pt pareri

Paste fericit

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eibach Pro Kit am montat si eu pe fostul e36, dar in combinatie cu amortizoare bilstein b6 si b4 mtech care sunt mai tari decât cele standard. Rezultatul final a fost o suspensie sport, dar in acelasi timp si confortabilã. Kitul Eibach e mai mult decat ok, probabil veriga slaba sunt amortizoarele sachs care in romania au o calitate care uneori lasa de dorit, iar de aici rezulta un comportament ciudat al acestora.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.