Jump to content

E90 lci auxiliary heater


Bishop_DC

Recommended Posts

Salut,

Am un e90 lci 318d din 05/2009 iar dimineata mi se incalzeste foarte greu. Parcurg 20 km sa ajunga apa la 90, dupa 5 min de la pornire,1 minut stat pe loc apoi 4 prin oras apa abia ajunge la 40 grade. Dupa ce urca la 90,apa acolo sta (88-90)

Dupa ce pornesc,la 1 minut sa zic, se simte pe sus foarte putina caldura,aproape insesizabil . Masina are auxiliary heater,(rezistenta electrica in bord) nu webasto sau sirocol.

Am prieteni carora pe timp de iarna,ieri de ex ,masinile baga caldura instantaneu.

AM verificat Siguranta 6,77 si 88 (din poza atasata) si sunt bune.

Pe Carly am o singura eroare -Junction Box Passanger / Beifahrer-Shortcircuit to positive or open circuit-aditional water pump, CODE 00A6D1

Cum mai pot verifica rezistenta aia ? Sau unde sa mai investighez ?

Pe youtube e un clip in care pentru a ajunge acolo trebuie sa dau bordul jos :getlost:

Multumesc

post-14630-0-85836800-1519552499_thumb.jpg

post-14630-0-23079700-1519552508_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Azi am stat pe ceas si cu carly conectat pe verificarea parametrilor. In 7 minute la -4 afara si nepornita de ieri abia a inceput sa bage putin pe sus,apa a ajuns la 19 grade,stat pe loc cu motorul turat la 1500 rpm.

Totusi,si de-ar fi termostatul, nu ar trebui rezistenta aia electrica sa incalzeasca ?

Link to comment
Share on other sites

Pompa auxiliara nu are treaba cu faptul ca iti urca apa greu , doar termostatele au treaba cu apa.

Daca ai incalzire auxiliara electrica si nu functioneaza dintr-un motiv sau altul , nu are treaba cu temperatura apei. Incalzirea auxiliara electrica incalzeste un mini radiator din bord pentru a avea aer cald pana ce ajunge apa la +50 grade si primesti caldura de la caloriferul principal.

 

Pana la urma pe tine ce te deranjeaza , ca nu merge pompa auxiliara , ca nu mai merge incalzirea auxiliara sau ca nu urca apa suficent de repede ?

Link to comment
Share on other sites

De unde sa stiu eu ce rezistenta ai tu. Uite aici ce ai scris: "Masina are auxiliary heater,(rezistenta electrica in bord) nu webasto sau sirocol."

Masina mea are pompa auxiliara si mie pe timp de vreme calda imi da eroare la pompa auxiliara... dar ea functioneaza, iar ca sa incalzesc mai repede am 2 optiuni:

1. Merg fara aer conditionat 1-2 minute apoi deschid AC - se incalzeste mult mai repede ca atunci cand pornesc AC-ul odata cu masina.

2. Pornesc dezaburirea odata cu masina, dupa 1 minut o inchid si oricum intra aer cald mai repede.

Daca pornesc AC-ul odata cu masina imi trebuie 3 minute...max 4 pt a baga aer cald.

Asta in cazul ambelor termostate functionale, incalzire apa la 90 in 5min...max 10 in oras.

 

Poate astepti prea mult de la masina.

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi,am inteles. Posibil sa fie arsa.

Apreciez ca v-ati rapit din timp sa-mi raspundeti . Eu incerc sa remediez o posibila problema si cautam in experientele voastre sfaturi,poate reusesc sa identific problema.

Nu sunt -20,erau -4 ieri si in ultimul timp temperaturi de pana in 5 grade. Am 2 prieteni carora masinile se incalzesc mult mai repede,vad si din raspunsuri ca si unora de aici.

Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In loc sa stai pe aici si sa te ratoiesti la colegi, mai bine iti schimbi termostatul...N47 are un singur termostat.

Daca ala a ramas pe deschis, sau partial deschis, cum vrei sa simti tu ca iti baga caldura rezistenta de la aeroterma, cand in aeroterma intra apa foarte rece!?!?!?

Aia nu e rezistenta sa incalzeasca habitaclul, ci doar sa fie aerul mai "dulce".

Eu din ce inteleg, tu vrei sa nu schimbi termostatul si sa iti bage caldura masina.

 

Schimba termostatul si apoi vii cu intrebari.

 

In plus, N47 nu e M47 si in consecinta nu le poti compara.

M47 e mai "fasnet" la capitolul asta.

Link to comment
Share on other sites

Dan intradevar dc ai auxiliary heater masina va da aer caldut dupa apx 1-2 minute, nu fierbinte, dezmortit, indiferent de temperatura antigelului, cu trecerea timpului dupa 3,4 5 minute aerul se incalzeste tot mai bine, dupa ce motorul ajunge la o temperatura optima va prelua aceasta functie de incalzire

Si eu am auxiliary heater la fel incalzeste foarte repede doar ca al meu are momente cand mai arunca si cate o eroare , o gasesc in inpa, la fel dc ai pe cineva cu inpa vezi ca poti activa de acolo radiatorul, dc nu merge iti va da eroare, e o posibilitate sa ajungi la el si sa il scoti dc dai plasticul de sub volan jos si cobori coloana de volan, cred ca iti va da voie sa il scoti, el se afla in fata radiatorului de incalzire din interior, dc nu poti sa il scoti ajungi oricum la mufa si il masori.

post-79664-0-49075300-1519674546_thumb.jpg

Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Foarte bun acest auxiliary heater, chiar da caldura imediat 1-2 minute, aer caldut cum zice si cristian, nicidecum cald sau fierbinte, dar in 7-8 minute pot zice ca baga aer cald. De preferat este sa nu pornesti ventilatorul ca sa se incalzeasca motorul mai repede, am inteles si eu de pe forum ca se incalzeste apa mai repede asa ca eu pornesc doar incalzirea in scaun si atat, doar daca este inghetat parbrizul dau pe dezaburire din prima.
Link to comment
Share on other sites

@cristianpop2016 - o sa incerc sa masor rezistenta cand se mai dezmorteste vremea,poate o fi arsa.

@win - daca pornesc masina si dau imediat pe dezghetare parbiriz ,la mine nu se simte nimic,doar porneste foarte tare clima pe sus si baga aer rece . Nu mi s-a parut eficient. Mai repede dezgheata pe auto (fara ac)

 

E posibil si termostatul sa nu inchida suficient ,sa fie obosit si poate de aceea se pierde din caldura produsa de masina si heater.

O sa schimb termostatul si fac o diagnoza cu ista, pe carly n-am nimic

Am gasit ceva detalii pe net despre sistem,am atasat acum

AUX HEATER.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ciudat...la mine daca pornesc dezaburirea zici ca decoleaza avionul. Cand mi se aburesc geamurile il pornesc 10-15 secunde maxim si gata sunt ok, iar astazi de exemplu cand am plecat de la servici tot parbrizul inghetat, am pornit masina si pe ceas 5 minute pana am curatat-o era topita toata gheata de pe parbriz.

 

Din ce am citit in documentul respectiv, daca alternatorul nu produce destul curent nu o sa porneasca acest incalzitor auxiliar? implicit daca ai bateria "proasta" se poate intampla asta?

 

Poate te ajuta informatia asta, la grupul VAG se stie ca este o problema cunoscuta la aceste auxiliary heater cu eroarea " PTC heater Defective", am avut si eu eroarea aproape un an pana m-am hotarat sa rezolv problema. Peste tot pe forumurile VAG toata lumea zice ca a lipit rezistentele alea care se vad si la acest aux heater de la bmw, doar se refac lipiturile la ele, eu am fost la un electrician auto, am dat usor jos placa respectiva si am refacut lipiturile, nu stiu daca este la fel si la asta, dar este posibil sa mearga pe acelasi principiu.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.