Jump to content

428i Exhaust System


AdrianSto

Recommended Posts

Va salut,

 

Tocmai ce am trecut de la un 420D la un 428i si mi se pare dementiala benzinara, in comparatie cu diesel-ul avut, atat ca sunet, cat si ca putere, dar (tot timpul exista un dar), as vrea sa o fac sa sune un pic si mai bine in Sport, asa ca m-am decis sa ii schimb tot traseul si ma gandeam ca poate imi puteti recomanda niste producatori care au asta gata facut si sa le pot doar monta sau merita sa merg pe traseu de inox?

 

Mersi

Edited by AdrianSto
Link to comment
Share on other sites

Sau cauta firma asta KLINE in Jilava , face exhaust pentru multe modele de masini , inclusiv supersport , are certificari TUV si are comenzi din toata lumea....In Romania nu e prea cunoscuta , dar in afara se stie de ea mai ales pentru evacuari Porsche...Fac sisteme evacuare cap-coada sau partial , din ce material doreste clientul...

 

PS - Nu vreau sa se considere reclama , doar ajutor pentru un user care doreste alt sistem de evacuare! Multumesc...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

 

Tocmai ce am trecut de la un 420D la un 428i si mi se pare dementiala benzinara, in comparatie cu diesel-ul avut, atat ca sunet, cat si ca putere, dar (tot timpul exista un dar), as vrea sa o fac sa sune un pic si mai bine in Sport, asa ca m-am decis sa ii schimb tot traseul si ma gandeam ca poate imi puteti recomanda niste producatori care au asta gata facut si sa le pot doar monta sau merita sa merg pe traseu de inox?

 

Mersi

 

Pe evacuare ai o clapeta cu comanda electronica. Nu stiu daca o poti anula cumva. Daca nu, va trebui sa gasesti un loc unde sa montezi motorul ca sa lucreze "in gol".

 

Se poate vedea aici

, pe teava din exterior. Mai exista un video in care monta o evacuare sport care avea o prindere speciala pentru acel servomotor, dar nu o gasesc.

 

A.

 

L.E. Ala e video-ul in care arata si mutarea servomotorului, nu am avut rabdare... Pe la minutul 4 + 30 sec

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Am gasit pana acum:

- Akrapovic

- Stone

- MGmotorsport.pl

- Armytrix

- Milltek

 

As vrea sa fac sa sune "cracks & pops"-urile alea un pic mai tare, adica sa se auda si in interiorul masinii, nu doar in afara, dar nsh daca poate duce turbina / motorul pentru asa ceva. Probabil doar daca i-as face un chip tuning Stage 1...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

As vrea sa fac sa sune "cracks & pops"-urile alea un pic mai tare, adica sa se auda si in interiorul masinii, nu doar in afara,

 

Chestia asta cica s-ar face si cu Carly! http://support.mycarly.com/knowledge-base/code-bmw-what-is-possible/

 

F3x, F82, F83 (2013 - now)

 

These topics can be coded in your 4 series (F3x, F82, F83). For more information about coding, see here.

Active Sound Design

Active Sound Design Mode

• off

• M5/M6

Mode for Active Sound Design. The Active Sound Design module produces an amplified exhaust sound in the interior through the speakers. If you disable this function a fault code in the ASD might appear. To remove this fault code restore the ASD from ist original backup, since the fault code appeared because the ASD has been disabled. (codable in ASD)

 

De curiozitate, cam cat costa s-o treci pe Akrapovic? Eu nu stiu exact ce-ar trebui schimbat (nici n-am de gand) dar presupun ca tu te-ai interesat deja.

Link to comment
Share on other sites

Sau cauta firma asta KLINE in Jilava , face exhaust pentru multe modele de masini , inclusiv supersport , are certificari TUV si are comenzi din toata lumea....In Romania nu e prea cunoscuta , dar in afara se stie de ea mai ales pentru evacuari Porsche...Fac sisteme evacuare cap-coada sau partial , din ce material doreste clientul...

 

PS - Nu vreau sa se considere reclama , doar ajutor pentru un user care doreste alt sistem de evacuare! Multumesc...

 

Sunt niste cacanari de Romania cu preturi nesimtite si atat. Au pornit ca filiala de produs tipsuri si tobe pt niste englezi si in paralel faceau si un ban cinstit cu un singur elevator. Acum sunt KLINE??? Sunt curios ce anume fac ei la Porsche daca n-au fost in stare sa faca ce am discutat la un rahat de A4, plus ca pe partea de organizare/comunicare isi bat joc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Tocmai ce am trecut de la un 420D la un 428i si mi se pare dementiala benzinara, in comparatie cu diesel-ul avut, atat ca sunet, cat si ca putere, dar (tot timpul exista un dar), as vrea sa o fac sa sune un pic si mai bine in Sport, asa ca m-am decis sa ii schimb tot traseul si ma gandeam ca poate imi puteti recomanda niste producatori care au asta gata facut si sa le pot doar monta sau merita sa merg pe traseu de inox?

 

Mersi

sal.

eu iti recomand esapamentul de 435i/440i cu cate o iesire in fiecare parte, este mult mai economic si eviti toate procedurile pentru omologare!

bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pentru inceput, poti incerca un muffler delete, rezultatele te vor impresiona, ai si burbles si zgomot si nu costa cat o masina SH. Iar daca esti nesatisfacut poti cauta mai departe. Singurul dezavantaj la abordarea asta este ca o sa pierzi modul ECO-PRO, se va tura imediat si in acel mod.

 

Daca esti din Bucuresti ne putem intalni sa iti faci o idee de cum s-ar auzi, eu intre timp am trecut la ceva custom, cu un muffler mic pentru ECO-PRO / Comfort, si traseu de bypass cand trec in SPORT / SPORT+. Ca principiu e similar cu M-Performance pentru M2, refolosind valva stock, fara alte fire trase sau butoane in interior. Tot N20 28i am si eu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru inceput, poti incerca un muffler delete, rezultatele te vor impresiona, ai si burbles si zgomot si nu costa cat o masina SH. Iar daca esti nesatisfacut poti cauta mai departe. Singurul dezavantaj la abordarea asta este ca o sa pierzi modul ECO-PRO, se va tura imediat si in acel mod.

 

Daca esti din Bucuresti ne putem intalni sa iti faci o idee de cum s-ar auzi, eu intre timp am trecut la ceva custom, cu un muffler mic pentru ECO-PRO / Comfort, si traseu de bypass cand trec in SPORT / SPORT+. Ca principiu e similar cu M-Performance pentru M2, refolosind valva stock, fara alte fire trase sau butoane in interior. Tot N20 28i am si eu.

 

 

Poti da mai multe detalii? Ma intereseaza pentru un 430i...

Link to comment
Share on other sites

Poti da mai multe detalii? Ma intereseaza pentru un 430i...

 

430i are B48, posibil sa sune diferit de a mea, dar dupa ce a facut modificarea asta si un prieten cu un Seat Cupra, pot sa iti spun ca si el a fost mai mult decat multumit si nu vrea sa faca mai mult. Zi-mi ce detalii te intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

430i are B48, posibil sa sune diferit de a mea, dar dupa ce a facut modificarea asta si un prieten cu un Seat Cupra, pot sa iti spun ca si el a fost mai mult decat multumit si nu vrea sa faca mai mult. Zi-mi ce detalii te intereseaza.

 

 

Ideea e sa il aud... intre timp am dat comanda pentru Akrapovic... cand vine si o pun vorbim :) personal nu vreau sa faca scandal mereu dar dupa o anumita turatie as aprecia o prezenta mai serioasa a motorului ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut. Din punctul meu de vedere nu merita investiti bani in evacuarea pentrul motorul N20, cel de pe 428i. Motorul in sine e super fain pentru un motor I4, dar sunetul lasa de dorit si nu se va imbunatati aproape deloc cu o evacuare custom. Mai bine folosesti banii sa faci un Stage1 avand in vedere ca ai modelul RWD si nu ai treaba cu cutii de transfer sensibile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.