Jump to content

Diagnoza auto


Recommended Posts

Salut.

As dori sa cumpar o diagnoza auto.

Sa ma ajute cineva care stie. Vreau sa stiu daca cu icom next pot face programare pe modulul ccc sau cic?

Din ce citesc pe forum-uri am o nelamurire. Care ar fi ok pentru programari sau update soft?

Icom a2 sau icom next?

Exclud icom a3.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Te invit sa aflii pe pielea ta :)

 

Eu sper doar sa nu crape/arda in timpul unor codari sau sa nu vrea/poata face codarea la mijloc operatiunii...

 

Viteza mai mica nu ma deranjeaza.

 

Sau sa nu fie cel putin compatibil cu versiunea G a motoarelor.. asta m-ar supara!

 

O sa incerc o chinazarie pentru inceput. Garantat dealerul e prea scump si probabil ei sunt singura sursa "pe original"

(Sa inteleg ca poza din avatar e poza unui NEXT original!? ;) )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu sper doar sa nu crape/arda in timpul unor codari sau sa nu vrea/poata face codarea la mijloc operatiunii...

 

Viteza mai mica nu ma deranjeaza.

 

Sau sa nu fie cel putin compatibil cu versiunea G a motoarelor.. asta m-ar supara!

 

O sa incerc o chinazarie pentru inceput. Garantat dealerul e prea scump si probabil ei sunt singura sursa "pe original"

(Sa inteleg ca poza din avatar e poza unui NEXT original!? ;) )

 

E destul sa se restarteze in timpul proocesului :))) ... Chinezariile cam fac asta fara in motiv anume motiv.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine te duci la cineva care se ocupa cu asta. Cu asa ceva n-are sens sa iti bati tu capul, iar un ICOM fie el si chinezesc costa ceva bani daca vrei sa si functioneze. Nu o sa iti scoti niciodata banii pe el daca il cumperi pentru tine. Iar daca vrei sa te apuci de vreo afacere gandeste-te ca trebuie sa iti asumi raspunderea pentru ce strici si iese cam nasol.
Link to comment
Share on other sites

Tu poti sa crezi ce vrei, eu zic ca ei se protejeaza pentru erori ce pot aparea (caderi de curent, greseli umane, etc). Nu are voie sa pice module la resoftare si chiar daca pica se poate incepe din nou procedura. O singura data mi-a picat un TCU din cauza tensiunii prea mici (aveam 13.4v si sub 13.7-13.8 dadea eroare). L-am flashuit cu motorul pornit in loc de charger (atunci aveam unul de doar 20A, acum am de 80A :D) si a mers fara probleme. Edited by matose
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu poti sa crezi ce vrei, eu zic ca ei se protejeaza pentru erori ce pot aparea (caderi de curent, greseli umane, etc). Nu are voie sa pice module la resoftare si chiar daca pica se poate incepe din nou procedura. O singura data mi-a picat un TCU din cauza tensiunii prea mici (aveam 13.4v si sub 13.7-13.8 dadea eroare). L-am flashuit cu motorul pornit in loc de charger (atunci aveam unul de doar 20A, acum am de 80A :D) si a mers fara probleme.

 

Nu subestimez ca nu stii ce spui, dar eu nu m-as fi apropiat de motor cu un ICOM fara sursa de tensiune serioasa!!!

Tu ai folosit una de doar 20A.. sigur ca puteai avea probleme oricand.

 

Am aflat din alte surse ca de E46 te apropii doar cu o sursa de minim 60A iar de E90 minim 80A.

 

Iar dealerul, desigur ca te pune sa semnezi pentru ca ei nu stiu (si implicit nu isi vor asuma) ce ai montat/schimbat (si simpla modificare a unui simplu circuit electric poate genera probleme) prin masina si conflitele pot aparea tocmai din cauza acestor modificari si facute in sistem, apar probleme.

 

Ma indoiesc ca factorul uman contribuie atat de mult sau caderile de tensiune (adica crezi ca dealerulul pune un ICOM original fara sa aiba sursa de twnsiune externa!?! Da-mi voie sa ma indoiesc!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am aflat din alte surse ca de E46 te apropii doar cu o sursa de minim 60A iar de E90 minim 80A.

 

Depinde de cate module sunt instalate pe masina, oricum primele codari si experiente le-am facut pe masina mea :). Cel mai sigur e cu motorul pornit (inafara de DDE si EGS), scapi de eventualele probleme de borne oxidate, contact imperfect, pierderi pe traseu, etc. Oricum 30-40A reali sunt absolut suficienti, iti zic asta din experienta.

Link to comment
Share on other sites

la versiunile actuale nu cred ca mai este cazul de sleep mode sau motor pornit in timpul programarii.

Cand incepe procesul de flash, masina intra in transport mode + code mode.

ieri am facut update la NBT si 2 module si masina a stat cu usa inchisa si cu centura(just to be on the safe side) mai mult de 50 minute.

 

au dezvoltat protectii astfel incat sa nu se mai intample cele spuse mai sus cu sleep mode etc.

 

este parerea mea din experienta pe masina mea.

 

dar ca si regula generala, neaparat o alta sursa de curent extra pe timpul programarii (sursa de curent minim 13,7V-14,5V cu 60-70A sau o alta masina cuplata(cazul cel mai rau))

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.