Jump to content

indicator motorina F31


Recommended Posts

Buna ziua. Am o problema care persista de cateva luni si nu ii da de cap nici un mecanic. Anul trecut prin luna septembrie, in timp ce conduceam prin oras, imi arunc ochii pe ceasurile de bord si vad spre stupefactia mea ca indicatorul de motorina imi arata plinul, in conditiile in care cu jumatate de ora mai devreme aveam jumatate de rezervor si nu alimentasem intr-e timp :wink: . Din acel moment ceasul imi indica doar plinul, si asta indifferent cata motorina am in rezervor. La diagnoza masina nu are nici o eroare. In service prima oara mecanicul a spus ca sunt ceasurile din bord de vina....bun am luat de la cineva ceasurile de bord pt a le incerca...acelasi rezultat, indica full.

A doua idee a mecanicilor...REM-ul trebuie schimbat...ok, am incercat alt REM, acelasi rezultat...full

3. senzorul de nivel din rezervor trebuie inlocuit....am cumparat tot ansamblul din rezervor, pompa, plutitor..rezultatul acelesi...full

4. senzorul de nivel din partea stanga este defect....am cumparat tot rezervorul, pt ca acel sensor nu se poate schimba doar cu tot cu rezervor...nici un rezultat.

 

Nu stiu ce sa mai fac, poate a mai patit cineva ceva de genul asta. Masina este in F31 2.0 ED din 2013

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Deci ai făcut aceste operațiuni la ei și problema tot persistă? Nu te-ai întors la ei?

 

@mishwall - nu zic că acolo e sfântă treaba, dar măcar dacă la primul diagnostic greșit nu a fost OK, ai garanția lucrării și că trebuie să remedieze cumva, nu să stai să o iei tu pe bâjbâite. Soluții sunt mai multe.

Eu sunt pățit cu asta la VAG. M-au pus să schimb injectoarele degeaba. Am dus mașina înapoi, mi-au dat la schimb o mașină identică până au remediat problema. Eu am fost de acord cu soluția lor. Soluția lor a fost greșită, se remediază.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta au spus ca trebuie schimbata sonda litrometrica din partea dreapta.Aceasta constatare si o diagnoza care nu a indicat nici o eroare a costat 300 lei. Am schimbat acea sonda, care OEM este 1500 lei fara nici un rezultat.

 

Incearca sa scoti mufa de la sonda care ai schimbat-o si vezi daca tot la fel indica. Daca indica max, inseamna ca ai scurt pe cabluri si de aceea nu iti arata nici o eroare la scanare.

 

Si inca ceva schimba mecanicul. Cauta un electrician, el poate sa verifice cu aparatul de masura sa vada daca lucreaza sondele litrometrice.

Edited by radu95
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.