Jump to content

Discuri frana noi -ruginite


Flopytoflopy

Recommended Posts

Salut,

 

Am schimbat prin decembrie discurile si placutele spate la F10 meu am mers aproximativ 6000 km de atunci si discurile sunt ruginite la margined exterioara pe partea exterioara iar pe partea interioara placutele calca doar la mijlocul discului extremitatile fiind ruginite . Mentionez ca am pus discuri si placute OEM.

 

Aveti idee de unde sa aceasta anomalie ? Discurile vechi erau la fel ruginite 2-3 cm pe partea exterioara si pe partea interioara placuta freca pe o portiune de 1-2 cm la mijlocul discului.

 

Am crezut ca daca schimb tot rezolv problema.

 

Multumesc pt raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

 

Aveti idee de unde sa aceasta anomalie ? Discurile vechi erau la fel ruginite 2-3 cm pe partea exterioara si pe partea interioara placuta freaca pe o portiune de 1-2 cm la mijlocul discului.

 

Am crezut ca daca schimb tot rezolv problema.

 

Incerc eu un raspuns; etrierul e montat strab (ceea ce nu vad cum ar putea fi) sau placutele nu strang drept/paralel discul.

 

Verifica/curata foarte bine tot etrierul, inclusiv tijele.. exista un kit de reparatie a etrierului (practic suportul din cauciuc al tijelor) dar nu-i ieftin deloc.. la dealer.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un topic care cumva confirma ca problema poate fi de la etrier necuratat, ghidaje, piston stramb, etrier crapat la care poatw se vede crapatura daca un ajitor calca frana in timp ce altul cauta..

 

Mi-am amintit ca la masina sotiei am gasit pe spate etrierul etrierul pe partea din afara a discului placuta atingea doar pe jumatate din suprafata lui (o Fabia dar cu etrier Ate.. Era de asteptat, nu a mers decat rar cu masina si era de foarte foarte mult timp nedesfacut;am curatat/schimbat placute si parca parca isi revine..)

 

Asadar nu esti chiar singurul.

 

Pun mai jos linkul (engleza) de unde am citit ce am zis mai sus:

https://www.svtperformance.com/forums/threads/help-brake-pads-not-making-full-contact-with-rotor.951023/

Link to comment
Share on other sites

asta e o problema des intalnita la vw , este prima pe care o aud la bmw , eu avand legatura cu rotile zilnic vad discuri de frana la greu , si cel mai mult am intalnit la golf 4-5 dar si pe la passat problema asta si doar pe spate dar nici macar o data nu am vazut un bmw cu problema asta , este posibil sa fie de la etrier din cauza ca are frana de mana pe el , asa are si vw si parca la bmw f10 este primul model care are frana de mana pe etrier sau poate gresesc
Link to comment
Share on other sites

asta e o problema des intalnita la vw , este prima pe care o aud la bmw , eu avand legatura cu rotile zilnic vad discuri de frana la greu , si cel mai mult am intalnit la golf 4-5 dar si pe la passat problema asta si doar pe spate dar nici macar o data nu am vazut un bmw cu problema asta , este posibil sa fie de la etrier din cauza ca are frana de mana pe el , asa are si vw si parca la bmw f10 este primul model care are frana de mana pe etrier sau poate gresesc

Nu stiu exact cum e la VW dar pot sa spun cu siguranta ca la Skoda Fabia 2005 si Audi anii 2000 toate au frana de mana pe disc nu ca la BMW unde frana de mana este/se aplica pe tambur.

Adica la Audi si Skoda discul este cel care este strans cu (...folosind aceleasi placute) frana de mana iar la BMW placutele franei de mana sunt altele, sunt circulare, diferite de cele de frana de urgenta care strang discul.

De aceea li se zice placute tambur.

 

E mult mai usor de intretinut frana si mai putine dureri de cap la BMW decat la ..grupul VW unde s-au complicat, ai dreptate(!).. multi etrieri au fost schimbati la VW pentru ca blocau discul in mers si incingeau tot ce se poate acolo in mers..

 

..De aceea este p.i.t.a. sa impingi pistonul de frana la Audi/Skoda si probabil VW, daca nu ai scule dedicate!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cum e la VW dar pot sa spun cu siguranta ca la Skoda Fabia 2005 si Audi anii 2000 toate au frana de mana pe disc nu ca la BMW unde frana de mana este/se aplica pe tambur.

Adica la Audi si Skoda discul este cel care este strans cu (...folosind aceleasi placute) frana de mana iar la BMW placutele franei de mana sunt altele, sunt circulare, diferite de cele de frana de urgenta care strang discul.

De aceea li se zice placute tambur.

 

De aceea este p.i.t.a. sa impingi pistonul de frana la Audi/Skoda si probabil VW, daca nu ai scule dedicate!

 

frana de mana actionata electric este drect pe etrier , f10 asa are , aproape acelasi principu de functionare ca la vw

post-63180-0-67727700-1520322377_thumb.jpg

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

frana de mana actionata electric este drect pe etrier , f10 asa are , aproape acelasi principu de functionare ca la vw

Atunci cred ca are raspunsul.. trebuie curatat foarte bine acolo daca discul e strans prin aceleasi placute, de frana de mana.. e un pic mai complicata in functionare. ;)

:thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.