Jump to content

e 61 , vibrare caroserie dupa schimbat de distributie


NinjaRadu

Recommended Posts

Va rog mult daca stie cineva ce problema as avea , am schimbat distributie la un e61 din 2008 avea peste 200.000 km si am motorul acela cu probleme si nu am vrut sa risc sa se rupa lantul , dupa schimbat distributie motoru merge f bine dar vibreaza caroserie sper ex: cand ma apropii de un semafor 40km / h si scot pe liber vibreaza urat , la fel si peste 90km/ h tot asa incepe sa vibreze mai urat , in alte viteze si pe liber vibreaza tot urat dar putin mai linistit .. are cineva idee ce ar putea fi ? Va multumesc anticipat

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Au dat motorul jos de pe masina? Unde ai schimbat distributia?

A dat motorul jos , am schimbat la un mecanic acasa se pricepe f bine la mecanica, fl mia zis ca cel mai probabil ar fi de la tampoanele alea care opreste vibratiile sa se duca in caroserie .. dar nu stie nici el sigur pana nu vede .. voi ce credeti ? Cand a pus motorul inapoi so fi stricat tampoanele alea?d753bb90ed22cbb952fd12d56be5fac0.jpg

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu...ceva nu a facut bine, vibratia aia am avut-o dupa ce am facut distributia la service inainte sa-mi sara pinionul de la pompa de ulei, gen imediat dupa ce am facut distributia aveam o vibratie cum zici si tu, era random, cateodata nu facea deloc, cateodata foarte tare, dupa 150 km mersi mi-a sarit pinionul de la pompa de ulei (era pus gresit) si a fost motorul distrus, am luat altul.

 

Nu e de la tampoane 100%, e ceva de la lanturi, vibratia pleaca din distributie, incearca sa nu mai mergi cu masina, poate nu ma crezi insa iti spun exact asta am patit si eu si nu este de glumit, am verificat frane/jante/anvelope/tampoane, initial am crezut ca sunt pe spate sabotii blocati de la frana de mana, mi-am dat seama ca este din motor de abia dupa ce mi-a picat pinionul.

 

Edit: daca masina merge bine (a mea mergea bine, accelerare, tot, chiar daca vibra) inseamna ca a pus la punct bine distributia, insa problema ar veni din strangere, intra intr-o anumita vibratie cand si cand.

 

Ai mai multe poze cu distributia pusa sa ne uitam?

 

P.S nu am dat vina pe motor la momentul respectiv ca inainte sa mi se rupa distributia prima oara schimbasem discuri fata-spate, placute fata-spate, niste bielete,ambreiajul etc si de aia am exclus ca nu are cum sa vina vibratia aia asa puternica din motor

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu...ceva nu a facut bine, vibratia aia am avut-o dupa ce am facut distributia la service inainte sa-mi sara pinionul de la pompa de ulei, gen imediat dupa ce am facut distributia aveam o vibratie cum zici si tu, era random, cateodata nu facea deloc, cateodata foarte tare, dupa 150 km mersi mi-a sarit pinionul de la pompa de ulei (era pus gresit) si a fost motorul distrus, am luat altul.

 

Nu e de la tampoane 100%, e ceva de la lanturi, vibratia pleaca din distributie, incearca sa nu mai mergi cu masina, poate nu ma crezi insa iti spun exact asta am patit si eu si nu este de glumit, am verificat frane/jante/anvelope/tampoane, initial am crezut ca sunt pe spate sabotii blocati de la frana de mana, mi-am dat seama ca este din motor de abia dupa ce mi-a picat pinionul.

 

Edit: daca masina merge bine (a mea mergea bine, accelerare, tot, chiar daca vibra) inseamna ca a pus la punct bine distributia, insa problema ar veni din strangere, intra intr-o anumita vibratie cand si cand.

 

Ai mai multe poze cu distributia pusa sa ne uitam?

 

P.S nu am dat vina pe motor la momentul respectiv ca inainte sa mi se rupa distributia prima oara schimbasem discuri fata-spate, placute fata-spate, niste bielete,ambreiajul etc si de aia am exclus ca nu are cum sa vina vibratia aia asa puternica din motor

O sa trimit toate pezele care le am , hai ca mai speriat rau acu nu mai dorm la noapte am crezut ca e din tampoanele alea dar acu sunt speriat tot :(( am dat 2850 euro la service bmw ptr ca mia plouat in portbagaj prin xcurgerea de la trapa , acu problema asta :(( nu mai iau bmw mai vechi de 2 ani never :))b82afc808d47754154393e9f0941e592.jpg9d80887504b4ce08d0ee81215d5d6d2d.jpg2e05a61764d07ad8e4a3eddad0978e99.jpg0b1e2b0b1b8ac628306fcfa6707611ce.jpg

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Asculta de WIN ca e stan patitul, daca el nu stie atunci cine...

Domnule Win , va pot da watsappu meu ? Poate zilele astea daca doriti ma mai ajutati si pe mine cu un sfat , am bagat aproape 5000 de euro in ea in mai putin de 2 ani , numai pot , orice informatie ma poate ajuta enorm , ce ziceti va las nr de watsapp?

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu...ceva nu a facut bine, vibratia aia am avut-o dupa ce am facut distributia la service inainte sa-mi sara pinionul de la pompa de ulei, gen imediat dupa ce am facut distributia aveam o vibratie cum zici si tu, era random, cateodata nu facea deloc, cateodata foarte tare, dupa 150 km mersi mi-a sarit pinionul de la pompa de ulei (era pus gresit) si a fost motorul distrus, am luat altul.

 

Nu e de la tampoane 100%, e ceva de la lanturi, vibratia pleaca din distributie, incearca sa nu mai mergi cu masina, poate nu ma crezi insa iti spun exact asta am patit si eu si nu este de glumit, am verificat frane/jante/anvelope/tampoane, initial am crezut ca sunt pe spate sabotii blocati de la frana de mana, mi-am dat seama ca este din motor de abia dupa ce mi-a picat pinionul.

 

Edit: daca masina merge bine (a mea mergea bine, accelerare, tot, chiar daca vibra) inseamna ca a pus la punct bine distributia, insa problema ar veni din strangere, intra intr-o anumita vibratie cand si cand.

 

Ai mai multe poze cu distributia pusa sa ne uitam?

 

P.S nu am dat vina pe motor la momentul respectiv ca inainte sa mi se rupa distributia prima oara schimbasem discuri fata-spate, placute fata-spate, niste bielete,ambreiajul etc si de aia am exclus ca nu are cum sa vina vibratia aia asa puternica din motor

Am vibratia de se transmite in toata caroseria si cand este pe liber si sta pe loc , deci nu cred ca este de la distributie sau pinion .. nu ma pricep la mecanica deloc , cand masina merge la relanti se misca lantul si pinioanele ??

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

NinjaRadu, nu te impacienta!

Porneste motorul si lasa-l sa mearga la ralanti.

Roaga un prieten sa tina cat poate de fix carcasa filtrului de aer, aplicand presiune asupra acesteia. S-ar putea sa ai o surpriza.

Edited by mase
Link to comment
Share on other sites

NinjaRadu, nu te impacienta!

Porneste motorul si lasa-l sa mearga la ralanti.

Roaga un prieten sa tina cat poate de fix carcasa filtrului de aer, aplicand presiune asupra acesteia. S-ar putea sa ai o surpriza.

Salut , ce surpriza placuta sau nu ?:)

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

NinjaRadu, nu te impacienta!

Porneste motorul si lasa-l sa mearga la ralanti.

Roaga un prieten sa tina cat poate de fix carcasa filtrului de aer, aplicand presiune asupra acesteia. S-ar putea sa ai o surpriza.

Pai daca motorul merge la relanti ... nu poate el sa apese pe carcasa filtrului?

De ce are nevoie de un ajutor sa apese pe filtru de aer? :frantics:

 

(O fi supriza prea mare si nu poate sa o tina..:) )

 

____________________________

Radu, as inclina sa cred ce a zis patitul de mai sus, de altfel respectabil, WIN60.

 

Daca acea trepidare se intampla la relanti cel mai frecvent ... trebuie sa intelegi ca in motor se intampla foarte multe lucruri foarte repede, dar la relanti se intampla cel mai incet posibil, ca ritmicitate/ritm/viteza/rpm/rotatie.., asta face ca multe zgomote care sunt mascate prin turarea normala a motorului sa nu fie depistate in accelerare ci la relanti!

Si avand in vedere ca totul este cat se poate de echilibrat si balansat in motor trepidatiile, daca totul este in regula (ca in fabrica), nu are voie sa se transmita in afara spre suportii motorului, mai ales la relanti!!

..Poate in ture lucrurile se pot schimba pentru ca sunt si alte forte opozante/ansambluri care trebuie miscate si acestea trebuie compensate.. ca deplasarea sa fie lina, fara trepidatii, vibratii.. (dar asta ar fi alta poveste..)

 

Inclin sa cred ca problema e in motor nu in afara lui, mai ales ca aceea trepidatie a aparut dupa schimbul distributiei..

Oricum toate celelalte posibile defecte sunt incomparabile cu ... ceea ce a patit WIN60 si nu vrei sa ti se intample si tie.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba vibratia aia de la filtrul de aer cu vibratia motorului de care spune el...poti incerca, eu l-am prins demult cu 2 soricei sa stea tensionat sa nu mai vibreze.

 

Trimite-mi numarul de telefon te rog in privat, cand ies de la munca te contactez, eu am bagat 5.000 euro in 3 luni, dar pentru prostia mea.

 

 

Cand masina merge lanturile (cele 3 ) si pinioanele e logic sa se miste, nu ar porni implicit nu ar merge motorul daca totul nu este perfect acolo, daca nu ar fi bine pusa la punct ar merge prost motorul sau nu ar mai porni.

 

Te ajut pe cat posibil, dar dupa ce ies de la munca.

 

Edit: treaba cu filtrul de aer este ca intra in vibratie sau rezonanta doar in anumite momente de turatie, mie imi vibra urat la rece dimineata in treapta 1 cand viram maxim de roti, doar atunci, iti vibreaza si asa la relanti insa putin.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba vibratia aia de la filtrul de aer cu vibratia motorului de care spune el...poti incerca, eu l-am prins demult cu 2 soricei sa stea tensionat sa nu mai vibreze.

 

Trimite-mi numarul de telefon te rog in privat, cand ies de la munca te contactez, eu am bagat 5.000 euro in 3 luni, dar pentru prostia mea.

 

 

Cand masina merge lanturile (cele 3 ) si pinioanele e logic sa se miste, nu ar porni implicit nu ar merge motorul daca totul nu este perfect acolo, daca nu ar fi bine pusa la punct ar merge prost motorul sau nu ar mai porni.

 

Te ajut pe cat posibil, dar dupa ce ies de la munca.

 

Edit: treaba cu filtrul de aer este ca intra in vibratie sau rezonanta doar in anumite momente de turatie, mie imi vibra urat la rece dimineata in treapta 1 cand viram maxim de roti, doar atunci, iti vibreaza si asa la relanti insa putin.

Nu pot trimite mesaje in privat , iti las aici nr de watsapp , cartela am pierduto tre sa imi iau alta , 0032465907757

 

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.