Jump to content

Mers sacadat / balbait e60 520d


Zapp

Recommended Posts

Salutare colegi, in urma cu 2 saptamani am facut Dpf off fizic si soft simplu, fara cel putere la un tuner de renume. La primul drum in afara localitatii, care s.a intamplat vineri, din cauza serviciului foarte aglomerat, unde mentii o viteza constanta, am simtit o mica balbaiala, ca un misfire DOAR atunci cand ating usor pedala de acceleratie. Misfire.ul se simte intre 1500 - 2000 ture. Daca tin pedala de accel in pozitia in care incep trepidatiile, face de maxim 5 ori apoi urca in ture normal. Fum nu da nici la pornire la - 15 grade, nici la pornire la 16 grade cat au fost in weekend. Daca apas pedala mai brutal nu se simte nimic, se comporta super ok, putere are, o are pe toata plaja de turatii, de pe la 1600 in sus, deci nu cred ca e turbo. In sarcina de asemeni nu da fum, se simte boostul turbinei bine si liniar. Aceste balbaieli au aparut dupa ce a facut dpf off... Posibil sa aiba legatura softul pus de el cu acest simtom?
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca imediat ce ai umblat in soft, mai mult ca sigur s ar putea sa fie din cauza acelei interventii, cum ti au spus si colegii mai sus! EGR ul il mai ai functional sau l au anulat si pe acesta? Daca il mai ai functional ar trebui sa verifici electrovalva care comanda vacuumul pentru EGR, daca electrovalva e ok, cerifica valva egr in sine, sa nu fie foarte murdara si sa ramana blocata pe inchis, pot fii cauze ale acelor intreruperi la viteza constanta! Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Aceeași problema și la mine cu bâlbâiala la accelerare fina in turații mici 1500-2000. Eu am considerat cĂŁ e de la mizeria din egr, clapeta și galerie. In acest moment sunt cu mașina demontata. Aștept sĂŁ se urce galeria sa o montez. Eu cred cĂŁ aceastĂŁ curĂŁțare va rezolva problema. Și am uitat sa spun...era un jeg de nedescris in piesele mai sus menționate. Ăl puteai lua cu lingura. Ănainte de remontare, am hotĂŁrât sĂŁ elimin și clapetele de pe galerie. Prin simpla taiere de pe axul lor, fara dopuri și alte improvizații. O sa revin cu post dupĂŁ ceva teste când e gata mașina. Cu stima!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, din urma discutiilor avute cu persoana care a facut dpf off ... mi-a garantat ca softul este ok, INSA ... motorul in momentul de fata merge in parametrii .. tocmai de aceea acum se simt micile oscilatii intre 1500 - 2000 ture.

Din cele spuse de tuner, ar fi o problema EGR, mai ales ca in plaja respectiva de turatii, el se misca sesizabil ... Deci ...

 

1. Comanda EGR - electrovalva - pierderi, gripaje

2. EGR - membrana, nu mai tine vacuumul

3. Jeg pe EGR / galerie admisie / senzor MAP

 

Cosmin009, chiar te rog posteaza rezultatul :)

 

Cand voi avea timp, o sa demontez electrovalva, sa curat sita, apoi clapeta accel + EGR sa le curat de calamina, plus impinsa tija EGR`ului si tinut degetul sa verific pierderile de vacuum din EGR.

Link to comment
Share on other sites

Asa sa faci, sa ne tii la ''curent''... Este ciudat ca simptomele au aparut doar dupa ce s-a umblat la soft , dar nu este exclus sa fie de la EGR (cand il cureti sa eviti cat mai mult posibil sa atingi membrana, mai ales sa nu intre in contact cu solutile de curatat)
Link to comment
Share on other sites

Asa sa faci, sa ne tii la ''curent''... Este ciudat ca simptomele au aparut doar dupa ce s-a umblat la soft , dar nu este exclus sa fie de la EGR (cand il cureti sa eviti cat mai mult posibil sa atingi membrana, mai ales sa nu intre in contact cu solutile de curatat)

Membrana nu am cum sa o ating, mai ales ca o sa curat partea de admisie, unde este tija, cat si conducta mica unde vine "palaria plunjerului" si face etansare pe scaun.

 

De utilizat, voi folosi diluant, periute de dinti, carpe, rabdare si nervii sotiei :))

 

L.E. Baiatul mi-a aratat graficul dyno ... inainte de soft, aveam adaptarile pe MAF, pe turbo plecate la furat ... Aveam lag enorm din cauza dpf`ului infundat ... PLus ca turbina o simteam ca are o ezitare in presiune undeva in 2500 +- si 3000 +- ture ... ezitare care se vedea in grafic. Dupa ce a sters adaptarile si a pus-o iar, graficul a iesit liniar, fara intreruperi, ascendent o data cu turatia.

Edited by Zapp
Link to comment
Share on other sites

Sano Forte, mult mai bun ca diluant/benzina si orice altceva.

 

Du-te si ia Sano Forte si vezi cum este fata de diluant :D

 

O sa incerc cu o solutie impotriva depunderilor de grasime ... :))

 

Cosmin009 ... Vreo info? Cum se comporta masina?

Link to comment
Share on other sites

Salut bĂŁieți, scuze cĂŁ nu am postat mai devreme. Probleme ĂŽn continuare. Am curĂŁțat tot ce se putea curata din egr, clapeta și galerie+ eliminare plĂŁcute din galeria de admisie. Surpriza așa-numita face la fel. TreabĂŁ e cĂŁ nu a mai fĂŁcut vreo 2 zile dupĂŁ curĂŁțare , apoi a fĂŁcut din nou.

Ce sa fac??? M.am dus la un tip care e recunoscut ĂŽn orașul meu pt diferite probleme. Am ressoftat mașina pt cĂŁ nu arata anumite erori. In urma resoftarii am descoperit cĂŁ mașina mea avea "power rediction" ( cred cĂŁ proprietarii mei vechi de bmw știu ce e) ideea e cĂŁ motorul poate 130kw și 177 cai putere iar el era "ĂŽnfĂŁptuit la 120kw și 163 de cai putere! De ce? Pt cĂŁ ĂŽn Olanda, acolo de unde a venit mașina, impozitul se plĂŁtește la kw ai nu la cmc. In fine, ideea e cĂŁ s.a schimbat mersul motorului și mașina este puțin mai "fâșneațĂŁ". Sunt incantat!

Revenind la problema cu mersul sacadat, dupĂŁ resoftarii iar nu a mai fĂŁcut vreo 2 zile și azi a ĂŽnceput din nou. Nu mai face cĂŁ la ĂŽnceput, așa de sesizabil. Sa zic cĂŁ face cam la jumĂŁtate.

Tot pe acel tester pe care am fĂŁcut resoftarea mi.a arĂŁtat cĂŁ bujiile trebuiesc schimbate și o eroare la un vacum. Ceea ce bĂŁnuiam. Inca nu am apucat sa verific vacuumurile ĂŽnsĂŁ când o voi face, o sa incep cu vacuumul de la EGR. Acolo cred cĂŁ ar fi problema. O sa revin dupĂŁ operațiune și vĂŁ spun daca am rezolvat ceva.

Sper sa ĂŽnțelegeți ceva din exprimarea mea, sunt proaspĂŁt proprietar d BMW E60 520d- an 2006 și ĂŽncĂŁ mĂŁ familiarizez cu termeni și descrieri.

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

Aici discutam alte probleme și nu cred cĂŁ v-a cerut cineva vreo pĂŁrere ĂŽn legĂŁturĂŁ cu "swirl flaps". Dar dacĂŁ o sĂŁ mai vreau sa fac vreun experiment bĂŁdĂŁran pe mașina mea, o sa discutat cu dumneavoastrĂŁ, experților!

PânĂŁ atunci, haideți sĂŁ discutĂŁm despre problema pt care a fost topicul deschis. Așa cĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ vĂŁ mai bĂŁgați ĂŽn seama, spuneți.ne parerea dumneavoastrĂŁ de profesioniști!

Cu stima! (Pt posturile de dinainte, bineĂŽnțeles)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Aici discutam alte probleme și nu cred că v-a cerut cineva vreo părere în legătură cu "swirl flaps".

 

 

Dar dacă o să mai vreau sa fac vreun experiment bădăran pe mașina mea, o sa discutat cu dumneavoastră, experților!

Până atunci, haideți să discutăm despre problema pt care a fost topicul deschis. Așa că dacă vrei să vă mai băgați în seama, spuneți.ne parerea dumneavoastră de profesioniști!

 

 

Înainte de remontare, am hotărât să elimin și clapetele de pe galerie. Prin simpla taiere de pe axul lor, fara dopuri și alte improvizații. O sa revin cu post după ceva teste când e gata mașina. Cu stima!

 

...domnucule, tu intri sa un badaran in bietele clapete fara sa faci nimic mai apoi in legatura cu, ceea ce tocmai ai taiat miseleste clapetele, vrei ca noi sa nu comentam... pe forumul dedicat BMW.. :)

 

In rest, sper sa iti fi rezolvat problema si sa nu mai (intrebi) pe careva ceva sau sa recomanzi taierea clapetelor, cu bomfaierul, ca e mai usor... ;)

 

Salut. Ati mai rezolvat problema cu mersul sacadat? Ma confrunt cu aceiasi problema la un 520d lci..

Verifica si tu filtru de aer/ cand l-ai schimbat ultime oara?

Apoi ai facut vreun test cu ISTA-D? Ceva erori trebuie sa apara pe undeva...

 

Vezi cum se comporta senzorul MAF or MAP..

Dar fa un test de erori cu tester dedicat mai intai.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul aer,filtrul de motorina, debitmetrul de aer(nou bosch) electrovalva de la racitorul de aer pierburg, senzorul map, anulat clapete si curatat galeria de admisie si inlocuit garniturile aferente.Pe ista am eroare pe 3 bujii(le-am inlocuit, dar se pare ca e releul de bujii, il voi schimba sapt asta) si eroare pe debitmetru 004bc1 si 004bb6. Furtunele de vacuum le-am inlocuit si am si verificat eventualele fisuri la furtune intercooler.. Cu debitmetru nou am aceleasi erori ca pe cel vechi, mentionez ca l-am adaptat... Nu mai stiu ce poate fi si nici sa mai cumpar piese fara folos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul aer,filtrul de motorina, debitmetrul de aer(nou bosch) electrovalva de la racitorul de aer pierburg, senzorul map, anulat clapete si curatat galeria de admisie si inlocuit garniturile aferente.Pe ista am eroare pe 3 bujii(le-am inlocuit, dar se pare ca e releul de bujii, il voi schimba sapt asta) si eroare pe debitmetru 004bc1 si 004bb6. Furtunele de vacuum le-am inlocuit si am si verificat eventualele fisuri la furtune intercooler.. Cu debitmetru nou am aceleasi erori ca pe cel vechi, mentionez ca l-am adaptat... Nu mai stiu ce poate fi si nici sa mai cumpar piese fara folos

 

Despre eroarea 004bb6

 

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1339397

 

Ideea e ca se spune mai sus sa fie tot MAF Bosch, ca asa ii "place" la bmw si vezi ca si posibilitatea de filtrul rupt da ceva erori..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai debitmetrul este original bosch.. Filtrul nu e rupt, e nou.. Carcasa e etansa la fel si tubulatura perfecta, nu exista pe unde sa traga aer fals. Azi la o noua scanare a aparut o noua eroare(atasez foto). Am facut si o scanare la injectoare(testul l-am facut la relanti si in sarcina(50-70km/h)

post-10878-0-56875700-1622394507_thumb.jpg

post-10878-0-77357200-1622394531_thumb.jpg

post-10878-0-61385300-1622394554_thumb.jpg

post-10878-0-60271800-1622394583_thumb.jpg

post-10878-0-81155300-1622394591_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.