Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

As cumpara Tesla modelul S P 100D pt performante si masina de oras+concediu daca Tesla ar mai mari range-ul si ar fi acceptata ca masina electrica de catre statul roman.

 

Dar modelul 3, clar nu. Tesla oricum fac unele gafe la nivel de fiabilitate si design pt masini. sa cumperi varianta low cost de la ei, eu nu m-as incumeta.

 

E doar o parere. Sper sa ma bag la ceva test drive si cu o Tesla.

Link to comment
Share on other sites

Orice dar i3 nu e bijuterie...sa ne uitam la model 3 de la tesla...e mai aproape de termenul bijuterie

[...]

 

Da-mi voie sa-ti spun dar dupa ce am vazut eu, Tesla e o gluma buna la capitolul calitate de asamblare si materiale, mai ales ca se considera premium. E o masina plasticoasa, subtire si cu rabat la calitate in multe locuri. Mult mai aproape de o masina coreana decat una germana. Iar design-ul? Pe mine nu ma da pe spate. Saracacia interiorului e putin peste ce pot eu suporta. Acum daca vorbim si de model 3??? Mai bine nu incep. Pare impaturita din hartie, ca un origami, cu un ecran care sa-ti ia ochii sa nu vezi restul.

Link to comment
Share on other sites

Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila!

 

PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW :) Iti multumesc pentru asta!

 

 

Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez…

 

Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam…

 

Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate…

 

E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sa ne explicit putin cum este cu garantia si revizile , adica cat are masina si bateria garantie (impreuna sau separat) ce inseamna o revizie la o masina electrica si care este intervalul.

 

Stiu ca tesla are o garantie pe masina de 4 ani sau 80.000km si bateria are o garantie de 8 ani ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Ce vremuri. Batranul E60...

 

Am fost aproape sa-l vand insa cand cumparatorul s-a sucit, parca m-am bucurat. Il spal si il bag in garaj. Acum ca e si reparat si 100% in stare buna nu-mi mai vine sa-l vand.

 

Ne-am planificat ceva concedii si probabil ca vom merge cu E60-ul mai ales ca e de mers in zona de munte si nu stiu cum e cu masina electrica la deal :blush:

Link to comment
Share on other sites

Inca nu o incarc acasa pentru ca inca nu am tras trifazic. Am incarcat-o doar de cateva ori la lidl pana acum. Ma fascineaza incarcatorul de acolo pt ca are un ecran cu touchscreen si apare exact ce este pe bordul I3. Cu estimari cu tot. E foarte tare. Si e in drum spre casa.

 

Astazi am incarcat de pe la 40% la 90% cam in 45 de minute. Peste 80% incarca greu. Oricum, in estimarile producatorilor, incarcarea se face pana la la 80%

 

Acum seara am stat 20 de minute sa incarc consumul de peste zi (atat am stat la coada sa-mi cumpar bere :p ). A inceput de pe la 70% si am ajuns pe la 98%. De la 98% la 100 % erau estimate 12 minute. Nu merita sa mai stai.

 

Pe incarcator afisa ca a transferat masinii 7.5kWh :rolleyes:

 

Incarcarea am facut-o pe statia de 50kW, DC (trebuie pachetul de charging pt asta).

 

 

 

Salut si felicitari pentru achizitie. Banuiesc ca daca ai avea acasa (banuiesc ca locuiesti la casa nu la apartament de bloc) instalatia tifazata , ar trebuii sa-ti achizitionezi "statia de incarcare". Te-ai interesat cam cat costa ?

O masina full electrica exlusiv pt oras (deocamdata) mi se pare alegerea inteligenta , fata de o masina hibrida.

Sa o stapanesti sanatos, si sa ne mai furnizezi informatii/impresii de masina , asa pe parcurs cand ajungi sa o cunosti mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila!

 

PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW :) Iti multumesc pentru asta!

 

 

Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez…

 

Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam…

 

Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate…

 

E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…

 

Poti face te rog un topic unde sa pui astea?? E super frumos...

Link to comment
Share on other sites

Sa ne explicit putin cum este cu garantia si revizile , adica cat are masina si bateria garantie (impreuna sau separat) ce inseamna o revizie la o masina electrica si care este intervalul.

 

Stiu ca tesla are o garantie pe masina de 4 ani sau 80.000km si bateria are o garantie de 8 ani ...

 

Din ce stiu, si la BMW e tot 8 ani garantia pe baterie. Se considera bateria dusa daca scade capacitatea la 70%. Bine, nu cred ca merita sa tii o masina electrica mai mult de 3 ani la cat de repede evolueaza mai ales range-ul.

Apoi ai pachete la fel cum ai la cele clasice cu 3 ani sau 5 ani service inclusive. Stiu ca am pus o optiune de service dar nu mai stiu care.

 

In mare, pe la revizii se schimba lichidul de frana (la 2 ani) si filtrele de polen. In rest doar se verifica.

 

Salut si felicitari pentru achizitie. Banuiesc ca daca ai avea acasa (banuiesc ca locuiesti la casa nu la apartament de bloc) instalatia tifazata , ar trebuii sa-ti achizitionezi "statia de incarcare". Te-ai interesat cam cat costa ?

O masina full electrica exlusiv pt oras (deocamdata) mi se pare alegerea inteligenta , fata de o masina hibrida.

Sa o stapanesti sanatos, si sa ne mai furnizezi informatii/impresii de masina , asa pe parcurs cand ajungi sa o cunosti mai bine.

 

da. Stau la casa.

 

Un incarcator incepe de pe la 300 de euro in sus. Unul de 22kW. Poti pune acasa relativ usor pana pe la 43kW daca ai legatura la retea suficienta. Astea parca incep de pe la 500 de euro.

 

Eu la serviciu proiectez incaratoare deci imi voi monta unul facut de mine :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut cont la plugshare

 

Ma arde tot mai tare sa merg la un drum lung cu I3-ul. As putea pleca relativ usor spre vest dar inca are numere rosii. Deci aman.

 

O alta varianta e sa dau o fuga pana la Cluj :scratchchin: Sa casc gura.

 

Un posibil drum e Timisoara, Oradea (Kaufland - 50kW), Cluj (mai multe variante de incarcare).

 

Apoi Cluj, Alba Iulia (kaufland 22kW :shifty: ), Deva (22kW) si o incarcare la socrii langa Margina la 220V apoi Timisoara.

 

Pfff. E fain.

Link to comment
Share on other sites

Tesla si i8 mai au si o baterie normal de 12V pentru inchis/deschis , frana de parcare , deblocare ''cutie'', radio si incarcat telefon :D , cred ca si i3 merge pe acelasi principiu.

Deci nu te lasa chiar in fundul gol :)) poti sa iti incarci telefonul si sa asculti o muzica pana ce vin ''baietii'' sa te tracteze ... Mai rau este lipsa de infrastuctura pentru ele (cel putin aici in EAST)

 

PS: Afacere: Sa ai o flota de masini pentru depanat masinile electrice , ceva dubite cu o baterie de 200-300kWh care sa vina si sa iti incarce masina in regim de super fast charging sa iti poti continua drumul sau sa ajungi pana la cea mai apropiata statie de incarcare ;)

Link to comment
Share on other sites

 

O alta varianta e sa dau o fuga pana la Cluj :scratchchin: Sa casc gura.

 

Un posibil drum e Timisoara, Oradea (Kaufland - 50kW), Cluj (mai multe variante de incarcare).

 

 

 

Chiar mai inainte cand veneam de la Cluj spre Oradea, am vazut un i3 prin Huedin, si ma gandeam ca poate esti tu, dar apoi mi-am adus aminte ca tu ai numere rosii pe al tau, si asta avea de "B" :thumbsup: ..

Sa il stapanesti sanatos !!!

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca drumul Deva Timisoara vreo 30 40 km inainte de Margina e dezastru,efectiv nu ai ce ocoli,dai din groapa in groapa,in viata mea nu am mers pe un drum mai rau.

 

Confirm, e ingrozitor. Sa speram ca o sa termine bucata de autostrada repede...

Link to comment
Share on other sites

Mai este un lot care cuprinde ecoducte nelicitate intre Margina si Ilia. Acolo e durere. Cel putin 2-3 ani pt executie. Tunel in drept cu Nemesesti si Costeiu de Sus. Nu sunt mai mult de 5 km de la Margina. Nu gasesc filmare acum .

 

Ocolirea se face pe la Ohaba. E criminal pe acolo. Si va deveni tot mai rau pt ca dupa ce se deschid noi loturi din A1, multi soferi nu vor mai ocoli autostrada prin Caransebes si vor merge pe A1. Va fi crunt.

 

Ecoductul 2

 

Exista un sat semiparasit: Grosi. E foarte aproape de Costeiu. O casa cu 1-2 mii de mp costa pana in 10k eur si se cumpara pentru braconaj. Satul este spectacol daca iti place natura si izolarea fata de societate (nu are niciun magazin, nu vezi oameni pe strada) dar se braconeaza la greu. e plin de vant pe acolo iar primarul ala zice ca nu sunt ursi... Cand te apropii cu bicicleta sau masina, nu vezi satul de padure pana cand intri in sat. Se deschide apoi brusc satul. Pare a fi ascuns intre dealurile din jurul sau. E foarte frumos si pare inghetat in timp.

 

In fine. Ma enervez mai ales ca petrec multe weekenduri pe acolo pe bicicleta si prin padurile alea. Un picnic in padure, dupa o calatorie pe bicicleta cu copii e aur.

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, si la BMW e tot 8 ani garantia pe baterie. Se considera bateria dusa daca scade capacitatea la 70%. Bine, nu cred ca merita sa tii o masina electrica mai mult de 3 ani la cat de repede evolueaza mai ales range-ul.

Apoi ai pachete la fel cum ai la cele clasice cu 3 ani sau 5 ani service inclusive. Stiu ca am pus o optiune de service dar nu mai stiu care.

 

In mare, pe la revizii se schimba lichidul de frana (la 2 ani) si filtrele de polen. In rest doar se verifica.

 

 

 

da. Stau la casa.

 

Un incarcator incepe de pe la 300 de euro in sus. Unul de 22kW. Poti pune acasa relativ usor pana pe la 43kW daca ai legatura la retea suficienta. Astea parca incep de pe la 500 de euro.

 

Eu la serviciu proiectez incaratoare deci imi voi monta unul facut de mine :rolleyes:

 

 

Nu vreau sa fie considerata reclama sau ceva, insa Buhnici si-a facut la casa o statie de incarcare "custom", pe care o prezinta in unul din video-urile postate weekendul trecut, pare super ok si poate te ajuta si pe tine. Eventual un PM si iti trimit link.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut cont la plugshare

 

Ma arde tot mai tare sa merg la un drum lung cu I3-ul. As putea pleca relativ usor spre vest dar inca are numere rosii. Deci aman.

 

O alta varianta e sa dau o fuga pana la Cluj :scratchchin: Sa casc gura.

 

Un posibil drum e Timisoara, Oradea (Kaufland - 50kW), Cluj (mai multe variante de incarcare).

 

Apoi Cluj, Alba Iulia (kaufland 22kW :shifty: ), Deva (22kW) si o incarcare la socrii langa Margina la 220V apoi Timisoara.

 

Pfff. E fain.

 

Chiar ar fi interesant! Doar nu pleci singur...iei si tu un prieten/ruda dupa tine cu o alta masina. Nu m-am interesat , dar oare nu exista o aplicatie pe telefoane unde sa-ti indice statiile de incarcare pt electrice?

Oricum ar fi devi pionierul testelor cu o electica de pe forum. Iar informatiile furnizate de tine sunt de mare folos colegilor care sunt nehotarati sa achizitioneze o masina electrica.

Edited by Saylor Man
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.