Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Te felicit!

 

Cand era nebunia la lansarea Tesla 3 am vrut si eu serios sa imi comand, dar erau prea multe necunoscute.

Nu stiam cand se vor livra, cum se vor livra, cat vor costa de fapt si ce contine pachetul basic, cat range va avea si cel mai important daca va fi pe gustul meu...acum ca au inceput sa livreze pot spune ca ma bucur ca am zis pas.

Dar in cativa ani sigur ma voi uita din nou spre segmentul asta.

 

intrebare: se descarca singura la temperaturi de iarna cand stagneaza multe ore?

Link to comment
Share on other sites

Va ramane de vazut cat timp tine bateria dupa n cicluri de incarcari si cat va costa o baterie noua,in rest curaj mare sa dai atatia bani pt un i3.

Sa o stapaniti sanatosi

 

Multumesc! Am citit ca ar indica undeva dar eu nu am gasit la masina mea. Am citit ca dupa 75k km, capacitatea este pe la 95%.

 

Chiar ar fi interesant! Doar nu pleci singur...iei si tu un prieten/ruda dupa tine cu o alta masina. Nu m-am interesat , dar oare nu exista o aplicatie pe telefoane unde sa-ti indice statiile de incarcare pt electrice?

Oricum ar fi devi pionierul testelor cu o electica de pe forum. Iar informatiile furnizate de tine sunt de mare folos colegilor care sunt nehotarati sa achizitioneze o masina electrica.

 

Merg cu familia si am in portbagajul din fata tot felul de cabluri.

 

Este site-ul plugshare care e f util. Gasesti pozitia incarcatoarelor si starea lor, impresii etc. Este mentinut de comunitatea posesorilor de masini electrice. Este f activ si la noi in tara.

 

Te felicit!

 

Cand era nebunia la lansarea Tesla 3 am vrut si eu serios sa imi comand, dar erau prea multe necunoscute.

Nu stiam cand se vor livra, cum se vor livra, cat vor costa de fapt si ce contine pachetul basic, cat range va avea si cel mai important daca va fi pe gustul meu...acum ca au inceput sa livreze pot spune ca ma bucur ca am zis pas.

Dar in cativa ani sigur ma voi uita din nou spre segmentul asta.

 

intrebare: se descarca singura la temperaturi de iarna cand stagneaza multe ore?

 

Nu am observat descarcare desi a fost 1 grad azi dimineata. Are pompa de caldura si isi incalzeste bateria imediat dupa plecare. Poti sa o si programezi daca pleci la ore fixe insa vreu sa vad cam cat tine bateria asa ca nu o consum cu situatii speciale.

 

E faina masina electrica. Mie imi place tot mai mult.

 

Poti sa te uiti deja :) Incepe sa fie si concurenta intre producatori. Preferabil sa fie o masina electrica proiectata de la zero ca fiind electica. Conteaza mult ca bateriile sa fie jos, in podea. Sta f fain pe sosea desi suspensia este moale.

 

Pare ca in oras ma duce spre 200km cu un plin. Consumul mediu este pana acum de 18kwh / 100km. Si merg in special la ore de varf si traversez orasului prin centru.

Link to comment
Share on other sites

Primul drum mai lung inafara: 130km. Timisoara - Arad si inapoi.

 

Clar este o masina de oras. Ma surprinde faptul ca are consumul mediu in exterior mai mare binisor fata de consumul in oras, bara la bara.

 

Consum in oras: 16kWh / 100 km (ore de varf)

Consum inafara: 20kWh / 100 km (autostrada 130-140km pe tempomat, traversat Aradul si inapoi)

Link to comment
Share on other sites

Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul...

Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj!

P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)

Edited by RaresM
  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Off topic: alaltĂŁieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdatĂŁ, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cĂŁrucior" d-asta electric, prefer fumul...

Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj!

P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)

 

Cei de la Service Scream (Tezparii) BMW au in I3, inscriptionat, nu stiu daca serviceul lor se afla in Vitan.

 

@Bala, in cazul in care ajungi pe la Cluj, da un semn sa bem o cafea.

Link to comment
Share on other sites

Asta, și 130-140kmh nu cred că e ce aveau în minte pentru drumuri externe la ea. Mai degrabă 90-100. Contează fiecare aspect.

 

Am vazut ca pe modul ECO + (cel cu consumul cel mai mic) masina se limiteaza la 90km/h.

 

Bine, daca sunt in depasire, accepta viteze mai mari are dar clipeste in bord ca e limitata.

 

@Bala, in cazul in care ajungi pe la Cluj, da un semn sa bem o cafea.

 

Sigur. Cred ca peste vreo 2 saptamani ajung. Au copii vacanta :p

Link to comment
Share on other sites

Azi dimineata erau 0 grade si zapada de 2 degete pe masina.

 

Bateria plina 98% a scazut aproape imediat la 80% dupa doar vreo 20km facuti in oras. Apoi consumul s-a stabilizat.

 

Banui ca e de la pompa de caldura care a incalzit masina si bateria. Ma gandesc sa o bag in garaj la noapte. Salvez din baterie :download:

 

Bateria ar trebui oricum considerata la 80% din capacitate. Peste 80% se incarca greu si se consuma repede :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu la test drive. Masina e wow! Frana "de motor" este foarte tare, practic frana de serviciu ramane sa fie folosita doar pentru urgente. Foarte ciudat selectorul transmisiei, de ce oare au inversat ordinea consacrata R - N - D cu D - N - R? Edited by CatalinP
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu o incarci peste noapte?

 

Sa mai poata baga Electrica un carbune pe foc... :frantics:

 

Exista retele "pe afara" care sunt verzi. Toata energia pe care o livreaza prin respectivele incarcatoare are la baza surse regenerabile. kW-ul e mai scump dar mno, e verde.

 

Nu as plati in plus pt asa ceva. Mai ales cat timp se taie paduri si circula Roman Diesel pe strazi in Romania.

 

Dar in oras, e fain electric :thumbsup:

 

Am fost si eu la test drive. Masina e wow! Frana "de motor" este foarte tare, practic frana de serviciu ramane sa fie folosita doar pentru urgente. Foarte ciudat selectorul transmisiei, de ce oare au inversat ordinea consacrata R - N - D cu D - N - R?

 

Eu nu m-am prins de asa ceva. Poate pt ca am condus prea putin automata inainte.

 

Ce ma supara e ca daca deschid usa + dau jos centura pt a lasa copii la scola, trece automat in P. Desi eu ii las aproape "din mers". Probabil ca o sa ma obisnuiesc.

Link to comment
Share on other sites

Cu i3 pare altceva, deschide usa din spate prin deschiderea usii din fata. La alte masini nu se intampla avand pilonul B acolo.

 

Nu ti-ai facut calcule sa vezi daca nu iesi mai ieftin cu niste panouri fotovoltaice montate acasa dedicate exclusiv pt reancarcarea masinii? Asa chiar devii green. :)

 

Si un subsol plin de acumulatori, daca e posibil cu Pb si/sau acid... :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Deschizi usa din fata si separat pe cea din spate. Si ca sa o deschizi pe cea din spate, trebuie sa iti scoti centura pt ca centura e prinsa pe usa din spate.

 

Macar nu trebuie sa te dai jos dar nici mult nu mai e...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.