Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Type 2 este bun atat pt monofazic cat si pentru 3 fazic.

 

Difera preturile pt ca ai mai multe tipuri de cabluri type 2: monofazic 16A, trifazic 16A, trifazic 32A, trifazic 63A etc. Si difera conectorii: de ex cei phoenix contact sunt faini pt ca intra usor. Bals intra greu. Si difera greutatea & elasticitatea cablului. Unele sunt chiar greu de folosit.

 

Cel mai fain mi se pare Mennekes de 32A. Ala e pe la 200eur (eu cu atat l-am luat).

 

La I3 iti trebuie type 2 32A ca sa acoperi toate scenariile deoarece in trifazic trage 16A dar la monofazic trage 32A. Cel de 63A doar la Renault Zoe e util. In rest, il cari degeaba. Si e f greu :(

 

s-a creat un curent favorabil pentru aceste masini electrice, in special "pour la fabrication et savoir-faire française qui va garder l’emploi et va technologie en France";

 

Au fost pionieri in multe chestii pt masinile electrice. Au multe patente si au fost primii (inafara de Tesla) cu baterie de peste 40kWh.

 

Acum ca s-au bagat Hyundai si jaguar tare, francezii sunt ceva mai in urma dar ma astept ca in 2-3 ani sa fie iarasi in fata. (ma refer la autonomie, viteza de incarcare).

 

Si azi, zoe incarca cel mai repede dintre toate la incarcator de trifazic de 43kW. Mai repede chiar si fata de tesla :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Greu cu frigul de afara. Cu drumuri scurte, scade autonomia si la 150km.

 

Problema e incalzirea bateriei mai ales dimineata cand sunt sub 5 grade. Apoi, cu bateria calda e totul OK dar incalzirea bateriei ia direct 10% din baterie :(

 

Am vazut la Hyundai Kona optiune de a opri incalzirea bateriei. Mergi cu ea rece, cu performante reduse dar nu e afectat prea mult range-ul. MI se pare OK la drum mai lung pt ca in mers oricum bateria se mai incalzeste de la sine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Greu cu frigul de afara. Cu drumuri scurte, scade autonomia si la 150km.

 

Problema e incalzirea bateriei mai ales dimineata cand sunt sub 5 grade. Apoi, cu bateria calda e totul OK dar incalzirea bateriei ia direct 10% din baterie :(

 

Am vazut la Hyundai Kona optiune de a opri incalzirea bateriei. Mergi cu ea rece, cu performante reduse dar nu e afectat prea mult range-ul. MI se pare OK la drum mai lung pt ca in mers oricum bateria se mai incalzeste de la sine.

 

Nu prea cunosc domeniul, dar exista vreo posibilitate de incalzire a bateriei dintr-o sursa externa? Un fel "calorifer" (impropriu spus) extern care sa faca incalzirea bateriei, iar la pornire aceasta sa fie pregatita si sa nu ii mai ia cei aprox. 10%.

Link to comment
Share on other sites

Daca o lasi la incarcat, se incalzeste din retea. Poti sa o programezi sau sa ii dai de pe telefon. Ceva extern nu stiu sa existe.

 

Se pare ca odata cu noua baterie de 42.4 kWh vor renunta la range extender (oferit insa mai departe in SUA).

 

https://insideevs.com/bmw-ditches-range-extender-rex-i3/

 

Sincer, in Europa nu prea ii vad sensul. Ai incarcatoare cam peste tot. Oricum la REX opresti relativ des pt ca ai rezervor de 8l.

 

Puteau sa puna ceva in schimb. Gen CD PLayer a carui lipsa o simt din plin :censored:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost sa intreb la BanatCar despre noul I3. Ma rog, facelift cu bateria mai mare. Pe site-ul BMW.ro sunt datele vechiului I3. Nici vorba de noua baterie :pinch:

 

Nu se poate comanda. Nu sunt preturi. Poate din decembrie...

 

Si da, REX nu mai e disponibil in combinatie cu noua baterie.

 

Am observat ca pe BMW.ro scrie pt vechea baterie autonomie de 200km. Am scos 270km. Peste 200km scos constant. Probabil ca in conditii de economie as scoate cu noua baterie 350km :thumbsup:

 

L.E. Am fost cu Tesla Model X P90D. Ce ghena bai nene.

 

Faina baterie, faina acceleratia si bordul. Daca stai in spate, ai plastice cum am la frigider, in spate. Spre perete. Nici macar nu stau bine. E fain ca poti sa vezi cerul prin geamul de sus al usilor dar nu poti sa vii cu plastic dinala.

Bancheta din spate imi aducea aminte de bancile din parcuri. Dar imbracate in piele. Cand scoti copii sa se joace...

 

Un Renault sau pana si Opel e mai bine inchegat.

 

Mi-a atras atentia o imbinare intre doua plastice la Model X. Era la fel ca imbinarea dintre usa si fereastra termopan de la bloc :wacko:

 

120k euro? Ba ma lasi...

Link to comment
Share on other sites

In Europa Tesla este un fel de "statement car", eu sincer, fara sa jignesc pe nimeni, nu am cunoscut decat 2 parveniti (una era femeie ) ce detineau tesla, si care au luat masina pentru a isi hrani ego-ul, acum sa fim seriosi, ecologica, plm, dar vorbim de bani de S class/seria 7 /A8, care sunt parfum. Nu neg ca sunt ok ca si acceleratie/silentioase(am fost pasager cateva minute in model x), dar masina asta pentru mine reprezinta din plin vrajeala lui Elon Musk, genul de om care daca a reusit intr-un domeniu, ii combina si pacaleste pe toti ca el detine adevarul suprem.

 

Masina asta ma face sa ma gandesc la aia ce isi iau imediat ultimul model de iphone, si impartasesc mesaje eco friendly pe retele de socializare, uitand de fapt ca productia si transportul ultimului lor telefon a generat in impact ecologic negativ.

 

Pe de alta parte, e bine ca mai apar si alte firme, mai dau un imbold greilor industriei.....

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta Hyundai nu se stie cand vor putea livra in Romania Hyundai Kona electric.

 

Am insistat cu o data si mi s-a raspuns sec: in Romania nu e piata. Am fost lasati la urma.

 

Pai cum kkt poate sa se creeze o piata daca nu ai ce sa cumperi?

 

la nissan leaf II era aceiasi poveste. In vara. Acum leaf nu mai reprezinta o masina cu baterie mare la pret decent. La celasi pret ai 60kWh...

 

 

Lumea a-III-a :sick:

 

 

P.S. Bine, cumva si ei au dreptate. In cea mai mare parte in Ro se vinde sh. Diesel. Impecabila bo$$. Apoi DPF oFF etc.

 

Sunt plin de nervi...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ma intereseaza sa iau o masina electrica pentru mine, si sa pastram una de clasa medie (diesel, HA!) in familie pentru sefa care nu vrea sa auda de electric momentan.

Dar sunt pe gard momentan si nu sunt decis in ce parte sa cobor: pe de o parte mi-ar placea, pe de alta parte nici nu sunt dispus sa platesc atat de mult, ceva la mana a doua pare riscant datorita lipsei garantiei si tot nu este ieftin. Plus ca merg aproape gratis cu masina de la serviciu.

 

Asa ca vin cu cateva intrebari legat de i-3ul tau pt ca iau in calcul modelul (edit si scuze de postare lunga):

- Cand este mai frig creste consumul la 20Kw/100Km pentru mers normal? Adica la versiunea de 60Ah ar fi autonomie de circa 100Km iarna.

Oare daca mergi in cel mai economic mod nu conserva din autonomie si doar scad performantele?

Daca tii masina in garaj (sa zicem la 10-15 grade) ti se pare vreo diferenta?

 

- In afara de motor, ce consumatori mari sunt in masina? iti arata in timp real cine mananca puterea? Radio inteleg ca consuma multicel, incalzirea?

Este atat de semnificativ consumul radio-ului si al navigatiei incat iti rade multi Km din autonomie si trebuie sa mergi in liniste totala in masina?

 

- Am vazut ca ai comparat la un moment dat costurile de reparatie lunare de la E60 cu o rata de leasing.

In cazul tau, in afara de un factor emotional cand ai cumparat i3, a contribuit si matematica oarecum.

Se vorbeste in articole si bloguri/vloguri despre costul mic al exploatarii unei masini electrice comparat cu o masina clasica: amortizarea (costul de achizitie al masinii, alocat pe durata de viata, sa zicem 10 ani) + combustibil + revizii (la fel, o medie alocata lunar).

Dar calculand parca nu mi se pare asa mare diferenta, pt ca daca faci putini Km, atunci nu ai timp sa recuperezi.

Eu mai degraba vad asta ca pe o chestie asumata: OK, in 10 ani platesc mai mult cu vreo 10K EUR pe masina, economisesc la RCA, impozit, combustibil (dar nu 10K ci mai putin), nu este masina de clasa medie, ci o masina de clasa mica, dar este electrica si imi satisface poftele de pe acum.

Cam cum era cu telefoanele mobile cu ringtonuri polifonice...sau pur si simplu cu telefoanele mobile vs. nimic: early adopterii platesc in plus pt accesul mai rapid.

- Tu cum vezi, este doar o chestie de preferinta personala, sau este si eficient economic pe durata mai lunga?

 

- Autonomia la modelul tau in conditii reale si mers normal este pe la 15Kwh/100Km din ce mi-am dat seama, si poate scadea pe la 12 daca mergi cel mai economic? Am calculat bine?

 

- Ziceai mai inainte intr-o postare ca diferenta de la 80% la 100% se incarca mai greu si se descarca mai repede. Era adevarata si treaba cu descarcatul mai rapid?

Daca da, atunci in mod real trebuie luata in calcul 60-65% din capacitatea bateriei: sa incarci pana la 80% ca sa fie eficient si sa ramai cu cel putin 10-15% cand incarci data viitoare, ca sa nu ramai pe drum.

 

- Incarcatul pana la 80% face cumva mai bine bateriei pe termen lung decat incarcatul pana la 100%?

 

- Ai sentimentul ca sacrifici calitatea materialelor de dragul motorului electric?

Imi place ideea de a regasi materiale reciclate, si nici nu arata foarte rau, dar nici premium nu mi se pare i3-ul.

Doar cred ca se pastreaza in continuare o diferenta de calitate fata de alte marci non-premium. Adica am observat materiale extrem de slabe la Zoe si Hyundai Ioniq (nu este expus pe nicaieri dar l-am vazut la SAB-ul de acum vreo 2 saptamani, cica s-a vandut deja). Chiar si noul Nissan Leaf sta prost la capitolul asta.

 

Referitor la postarea de dinainte: este interes in Romania pentru masini electrice, cele 10-15 bucati comandate de fiecare dealer se dau rapid. Dar daca ar cumpara cu totii cate 100 bucati, ar insemna investitie masiva de inceput si ar sta multa vreme cu ele pe stoc. Pe cand in alte tari se vand pe banda rulanta. Asa ca stam la coada. Deci interesul aparent in crestere in Romania este mai mult un buzz, iar in realitate nu se inghesuie oamenii sa dea comanda in avans ca americanii la tesla model 3.

Edited by cos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut :hi:

 

- Cand este mai frig creste consumul la 20Kw/100Km pentru mers normal? Adica la versiunea de 60Ah ar fi autonomie de circa 100Km iarna.

Oare daca mergi in cel mai economic mod nu conserva din autonomie si doar scad performantele?

Daca tii masina in garaj (sa zicem la 10-15 grade) ti se pare vreo diferenta?

 

La frig, consumul creste pentru primele minute de mers, cand isi incalzeste bateria. Dupa ce parcurgi un 20-30 de km, nu mai e consumul mare. La i3 e prioritara performanta si de asta incalzeste bateria. La Zoe nu ai incalzire iar la Hyndai Kona ai setare in "idrive".

Daca pui pe ECOPRO+, taie tot. Inclusiv incalzirea. Dar nu stiu efectele. La drum lung si pe vreme ok, ecopro+ creste autonomia cu aprox 15%.

Garajul ajuta. Daca o scot de la 15 grade, aproape se anuleaza efectul de frig. Bateria sta pe la 20 de grade in mers.

60Ah e capacitatea bateriei din prima generatie. Daca il comanzi din decembrie, ai 120Ah. Acum se vinde cu 94Ah.

Eu sub 159km nu am vazut autonomia iarna. Nici la -5 grade. 100km poate doar in conditii extreme. Si nici vorba de asa autonomie mica la varianta de 120Ah (40kWh).

 

- In afara de motor, ce consumatori mari sunt in masina? iti arata in timp real cine mananca puterea? Radio inteleg ca consuma multicel, incalzirea?

Este atat de semnificativ consumul radio-ului si al navigatiei incat iti rade multi Km din autonomie si trebuie sa mergi in liniste totala in masina?

 

Consumatori mari sunt incalzirea bateriei, viteza, presiunea in roti, urmata de clima. Apoi sunt neglijabile.

Incalzirea bateriei e relevanta in primii 20 de km.

Viteza e un factor important. Daca treci de 90, creste consumul. Daca am drumuri de 50-80km in jurul Timisoarei, merg si cu 130km/h ca stiu ca ajung inapoi si o pun la incarcat.

Presiunea in roti e critica. Daca plec la drum lung, le umflu sa fie toate pe la 3.3-3.5bar. Daca mergi cu 2.9bar, scade range-ul cu 20%

Muzica, farurile sunt irelevante. Si eu am Harman Kardon-ul care era varful de gama.

 

- Am vazut ca ai comparat la un moment dat costurile de reparatie lunare de la E60 cu o rata de leasing.

In cazul tau, in afara de un factor emotional cand ai cumparat i3, a contribuit si matematica oarecum.

Se vorbeste in articole si bloguri/vloguri despre costul mic al exploatarii unei masini electrice comparat cu o masina clasica: amortizarea (costul de achizitie al masinii, alocat pe durata de viata, sa zicem 10 ani) + combustibil + revizii (la fel, o medie alocata lunar).

 

Costurile sunt foarte mici. Eu am acum aprox 19.000km si inafara de drumurile prin Italia, nu am platit decat eventual simbolic incarcarea. La 30.000km merg la verificare si schimbul filtrului de aer de la clima.

Apoi, peste nu stiu cat timp, se schimba lichiduld e frana. Parca la 2 ani. Atat.

 

- Autonomia la modelul tau in conditii reale si mers normal este pe la 15Kwh/100Km din ce mi-am dat seama, si poate scadea pe la 12 daca mergi cel mai economic? Am calculat bine?

 

- Ziceai mai inainte intr-o postare ca diferenta de la 80% la 100% se incarca mai greu si se descarca mai repede. Era adevarata si treaba cu descarcatul mai rapid?

Daca da, atunci in mod real trebuie luata in calcul 60-65% din capacitatea bateriei: sa incarci pana la 80% ca sa fie eficient si sa ramai cu cel putin 10-15% cand incarci data viitoare, ca sa nu ramai pe drum.

 

- Incarcatul pana la 80% face cumva mai bine bateriei pe termen lung decat incarcatul pana la 100%?

 

Eu am mers inafara mult. De la 20 de grade in sus, pe ecopro, obtin usor 250km range cu ea pe drumuri nationale. Ajuta mult navigatia professional (e un must have) pt ca iti afiseaza range-ul si distanta pana la incarcator in timp real. Dintr-o privire observi situatia. Deobicei merg la un range de 20km pana o incarc dar am incarcat si la zero :p

Sotia obtine range de peste 200km si in oras. Mie nu prea imi iese :pardon:

 

Daca o pui la trifazic, abia pe la 95 % incarca mai incet. La fast charge, poate de la 92-94%.

La drum lung, o incarc pana pe la 95-98% si plec. Asta depinde de la masina la masina.

partea ca primele procente se descarca mai repede, a fost o impresie gresita. Probabil ca se observa mai usor scaderea pe bord si m-am panicat. Nu e asa. Scaderea e liniara.

 

- Ai sentimentul ca sacrifici calitatea materialelor de dragul motorului electric?

Imi place ideea de a regasi materiale reciclate, si nici nu arata foarte rau, dar nici premium nu mi se pare i3-ul.

Doar cred ca se pastreaza in continuare o diferenta de calitate fata de alte marci non-premium. Adica am observat materiale extrem de slabe la Zoe si Hyundai Ioniq (nu este expus pe nicaieri dar l-am vazut la SAB-ul de acum vreo 2 saptamani, cica s-a vandut deja). Chiar si noul Nissan Leaf sta prost la capitolul asta.

 

Eu vreau si a doua masina tot electric. Noile generatii de baterii duc la capacitati mari chiar si pe masini normale.

 

Am citit ieri ca nissan leaf II va fi disponibil si cu baterie de 60kWh de la anul. Hyundai Kona e deja disponibil. Deja obtii range-uri de peste 400km si cu masini normale. Nu doar Tesla.

Probabil ca in 3-4 ani, un range de 600km e ceva normal.

 

Faptul ca primesti 10k eur de la stat si progresul bateriilor ma face sa nu iau in calcul electrice sh. Doar noi. iar la cum ne-am obisnuit cu ea (eu si sotia) range-ul mic nu e o problema.

M-am umplut de draci cand am bagat 350ron in motorina pt E60 inainte sa-l vand. Nu m-au costat aproape 20.000km atata cu I3-ul... exceptand Italia...

 

Vom incepe sa platim dar cu siguranta va fi ceva decent.

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsul punctual. Si rapid.

:twoup:

 

Ma simt dator sa vin cu ceva la schimb asa ca am facut un calcul comparativ intre o masina noua de 15K EUR, una sh de 8K eur si o electrica de 30K EUR pe parcursul a 150K Km in 10 ani.

Calcul pur teoretic, dar poate te ajuta pe tine in vreun fel sau pe cei ce citesc topicul.

 

Il pun sub forma de poza, am salvat si excelul daca e cineva interesat, nu e cine stie ce.

Consum mediu de 7l/100Km la masina clasica, 15Kwh la electrica.

Nu am folosit google sau alte statistici, ci ceea ce am mai patit eu din experienta personala cu revizii si reparatii.

Dar e amuzant ca la electrica rezulta in cost total mai mic decat pretul masinii, pt ca valoarea de vanzare dupa 10 ani e mai mare decat tot costul de utilizare acumulat...interesant; la prima vedere nu mi se pare ca am omis ceva din calcul, dar mai aprofundez.

 

Astazi am inchiriat un i3 prin BCR Ego ca alternativa la un taxi dus-intors.

Avea consum mediu de circa 16Kwh/100 Km inainte sa o iau eu si tot cam la fel dupa ce am lasat-o (nu stiu pe ce durata e calculat). Asta chiar daca (evident) am testat cuplul din plin.

In afara de niste probleme cu aplicatia de nu mai puteam sa plec la intoarcere si m-a intarziat vreo 2 ore, mi-a placut, pe dinafara e mica, dar inauntru este extrem de spatioasa, cel putin in fata. Ma simteam ca in tir (fara sa fi urcat in tir vreodata). Am mai mers asa in vreo doua alte ocazii.

Cand m-am urcat inapoi in dieselul meu m-am simtit ca intr-o caruta din aia cu motor de tractor improvizat.

 

 

Back ontopic: ceea ce nu am putut reflecta in calcul si poate fiecare sa isi ajusteze dupa necesitati.

- Pentru electrica imobilizezi toti banii de la inceput. Daca nu ii ai, atunci se aduna niste costuri de finantare care par mici, dar pot reprezenta o proportie mare din costul total al masinii (ex: un credit de 30K EUR ar genera dobanda de 6500 EUR la o rata a dobanzii de 8% pe an; la leasing mai prinzi diverse oferte, casco inclus etc)

- Mai primesti si curent gratis pe parcurs, deci costurile pentru electirca pot sa scada pe parcursul a 10 ani, dar nu pot sti cu cat.

- stiu ca asigurarea si impozitul sunt mai mici la hibride si electrice dar nu stiu cu cat at putea fi.

- Pentru masinile noi cu ulei de motor long-life pot fi mai putine revizii decat am luat in calcul.

- La o electrica habar nu am ce ai putea sa schimbi, nici reprezentantele nu stiu daca s-au gandit la program de service asa lung :) E posibil sa apara costuri de reparatii mai mari dupa garantie, totusi. Tehnologia e inca noua.

- In afara de aspectul unui calcul matematic, conducand o masina electrica folosesti tehnologie noua, esti un/o trend-setter, un/o bad-ass (chiar daca esti intr-o masina de clasa mica).

- Masinile SH bune de clasa medie pot costa mai mult de 8K EUR, preturile sunt relative.

- Poti evita costuri mari de reparatii/intretinere cu un SH daca il schimbi des (la 1-2 ani), iar atunci

- In 7 ani te poti plictisi de o masina electrica cumparata acum si desi pe hartie poate parea eficient, peste 7-10 ani conduci o masina neatractiva cu autonomie mica pentru standardele de atunci. Totusi, cred ca estimarea este conservatoare si poti vinde la 20% peste 150K Km/10 ani.

- Calculul este facut cu preturile de acum pentru combustibil/curent. In viitor pot aparea variatii in sensuri diferite, dar ar trebui sa creasca/scada cat de cat in tandem.

- Preturile reparatiilor si ale reviziilor sunt estimative, pot varia in orice sens.

 

La distante mai mici o masina electrica nu se justifica financiar. Este ieftin sa poluezi, chiar daca nu e corect. Oricum nu masinile polueaza cel mai mult, dar asta e alta discutie.

Ex: daca faci 4-5Km pe naveta pana la birou si cate un drum de 20-30Km in weekend ajungi la o distanta sub 5K Km/an. Este mai ieftin si cu un taxi in cazul asta.

 

P.S.: in Bucuresti toate masinile electrice si hibride parcheaza gratis pe locurile publice cu plata. Nu stiam ca si la hibride se aplica.

 

LE: uitasem de fisier - l-am pus acum.

post-3655-0-81466000-1541097443_thumb.jpg

Edited by cos
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ieri am avut primul eveniment... Pe la 90km/h, pe intuneric, mi-a sarit o caprioara in fata masinii. Abia am apucat sa franez...

 

Caprioara a fost lovita cu partea stanga, fix sub far.

 

Acum imi lipseste semnalizatorul stanga si senzorul de parcare. Spoilerul pare a fi intreg cu exceptia unei zgarieturi. Farul pare a fi neatins.

 

M-a surprins ca in ciuda vitezei, daunele nu au fost mai mari. Am observat cu ocazia asta, ca in partea din fata exista si polistiren !!! Polistirenul se afla intre spoiler si sasiu. Sau ce o fi ala. Nu am mai vazut asa ceva.

 

In masina, inafara de zgomotul bufniturii nu s-a simtit nimic.

 

In cele 2,3 minute, caprioara se zbatea, si-a revenit usor si apoi s-a ridicat si a plecat. Totusi, la 90km/h...Ma astept ca absorbind in asemenea masura socul sa fie cavea daune pe la clemele plasticelor de sub spoiler. Om vedea...

 

Am deschis acum doasar casco. Maine merg la constatare :(

Link to comment
Share on other sites

ai scapat usor, era probabil un pui de caprioara, bine ca pana la urma toti pareti ok, sper sa ca si caprioara a scapat cu bine :). Polisitirenul acela e cam la toate masinile mai noi sau cel putin la astea premium pe care le-am mai desfacut, intre bara fata si armatura ei, tocmai pentru a prelua din energie la lovituri usoare astfel incat sa asigure zona de deformare si sa nu crape bara la tamponari usoare, gen ii dai unuia una in fund intr-o parcare sau lovesti peretele garajului.

 

Curios ce vor gasi la constatare si ce costuri vor estima, e electrica , probabil vor fi mai mari :).

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca e si farul rupt. Cel putin urechile sunt rupte. NU stiu daca trebuie inlocuit dar cred ca da.

 

M-am uitat pe net si am vazut ca numai un far e pe la 2000eur. Semnalizatorul e pe la 500eur :pinch:

 

Maine merg sa o demonteze pt a doua constatare, de data asta la BanatCar. Apoi vedem cand intra la reparat... :clover:

Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta Hyundai nu se stie cand vor putea livra in Romania Hyundai Kona electric.

 

 

Marea problema pe care o vad la Kona si nu numai este pretul, o Kona electrica costa peste 32-33k euro (cu tot cu bonus), o Kona 1.0 benzina turbo 13.5k euro prin remat. Practic si la 32-33k si la 13.5k euro primesti ac. masina mediocra si cu ac plastice ieftine, numai ca electrica mai are un sfert de tona in plus.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hmmm. Nu mi se pare asa rea. Pe afara e foarte laudata. Ce-i drept, pt range mai mult.

 

Are 204cp. Acceleratie pe la 7 secunde si ceva. Nu mi se pare o lesinata.

 

Plasticele mi s-au parut la fel ca la I3 :p Poate scaunele in spate ceva mai confortabile.

 

Si cireasa: au sistem audio Krell. Nu gunoiul de Harman Kardon de pe BMW.

 

Oricum, la cei 41k euro ai mai multe dotari fata de I3, in sensul ca pe I3 nu exista.

 

ce e nasol, e ca incarca pe trifazic maxim 7 Kw/h. La 63kWh bateria, e nasol. Trebuie neaparat sa-i dai CCS unde poate pana la 80kW/h :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.