Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Voiam acum vreo 2 ani sa cumpar Kona pt sotie. Eram "cu banii in mana" si ma tot abureau ca sunt cautate afara si ca in ro nu aduc decat vreo 10 si alte vrajeli.

 

Apoi, dupa ce am luat leaf-ul, au inceput si ei sa aduca mai serios dar era prea tarziu.

 

Dupa ce am trecut prin experienta asta, nici nu vreau sa mai aud de hyundai. Si nu cred ca poate fi cumparat in timp decent. Nu vreau sa sa stau vara fara masina.

 

 

Daca reusesc sa iau skoda asta, impac si spatiul si range-ul. Ma gandesc sa fie o masina pe care sa o tin 3-5 ani.

Link to comment
Share on other sites

Voiam acum vreo 2 ani sa cumpar Kona pt sotie. Eram "cu banii in mana" si ma tot abureau ca sunt cautate afara si ca in ro nu aduc decat vreo 10 si alte vrajeli.

 

Apoi, dupa ce am luat leaf-ul, au inceput si ei sa aduca mai serios dar era prea tarziu.

 

Dupa ce am trecut prin experienta asta, nici nu vreau sa mai aud de hyundai. Si nu cred ca poate fi cumparat in timp decent. Nu vreau sa sa stau vara fara masina.

 

 

Daca reusesc sa iau skoda asta, impac si spatiul si range-ul. Ma gandesc sa fie o masina pe care sa o tin 3-5 ani.

Am vazut si eu masina , in versiunea superioara are jante de 21 care sunt deliciul bordurilor (pentru mine); cred ca ti-ai luat si camera 360 si poti evita incidentele.

Link to comment
Share on other sites

Initial voiam acele camere. Le-am pus in configurator. Insa ar insemna sa astept pana in septembrie/octombrie masina.

 

Asa ca am luat una gata congurata unde sigura diferenta e ca eu nu voiam carlig si voiam camerele iar masina asta are carlig dar e fara camere.

 

Eu sincer la leaf nu ma descurc deloc cu acele camere. Daca nu ma uit in oglinzi sau deschid usa ca tiristii :rolleyes: nu pot parca.

 

Am avut pe I3 jante pe 19 (parca), pe E60 de 18 si nu am avut probleme. Nu mi-e teama cu ele. Mi-e mai teama de softanele de la grupul vw care sunt catastrofa. In rest, sa termin odata birocratia si sa plec cu ea :frantics:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

este strigator la stele cata birocratie, cate drumuri si hartii sunt necesare. Toti imbuibatii si inutilii plimba hartii intre ei. Toti moderni desigur, dotati cu "sisteme informatice" dar fix degeaba pt ca nu comunica nimic cu nimic. Tot plimbi hartia stampilata.

 

prima saptamana:

luni, depune omul cu rabla acte la fisc pt a obtine certificatul fiscal nr. 1

joi ii vine hartia care atesta ca nu are datorii

dealerul baga "in sistem la AFM" tot joi si asteapta

vineri vine OK-ul: da poate fi masina casata :wacko:

dar vineri dupamasa nu mai lucreaza nimeni...

 

a doua saptamana:

luni merge omul cu masina dar doar o depune pentru ca actele se fac miercuri

miercuri voi primi probabil actele care se dupun intr-un sistem...

se mai asteapta nu stiu ce confirmare ca AFM sa elibereze ceva

omul trebuie sa mai ceara inca un certificat fiscal, mai exact certificatul fiscal 2, care este identic cu primul doar ca este pt radiere.

mai sunt pasi dar nu am nervi.

 

Oricum, cireasa este ca dealerul cand are masina cu totul gata, trebuie sa ceara CIV-ul de la RAR si dureaza: 2 zile. Dar doar cand este si plata efectuata, abia atunci cica poate cere la RAR CIV-ul.

 

Deci o masina noua, aflata la dealer, tu avand banii in mana, poate fi cumparata in minim 3 saptamani :download:

 

 

Nu am cum sa am vreo urma de respect pentru functionarii infecti care te pun pe atatea drumuri absolut nejustificat

Link to comment
Share on other sites

Merci! :thumbsup:

 

Da, este aceiasi platforma.

 

Dar la asta imi place mai mult cum arata.

Apoi, au pus tone de tehnologii aiurea in ID-uri. De ex acele butoane touch din volan pe care cand parchezi dai peste ele si activezi tot felul de chestii fara vrei.

La viteza mare se zice ca skoda e mai eficienta. Banui ca din aerodinamica pentru ca e acelasi motor & baterie.

E mai ieftina deci mi se pare pret / calitate ma ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi dimineata am primit Eniaq-ul. Am facut azi aprox 500km cu ea :pardon:

 

A fost o experienta MULT peste asteptari:

 

- directia este precisa si sta extrem de bine pe drum. Imi aduce aminte de E60 cu suspensia de M desi e mai moale asta

- suspensia este moale, absoarbe cam tot si destul de silentioasa. Este mai moale ca Leaf mai ales in modul confort

- trage destul de bine in ciuda greutatii. Cei 204cp fac treaba buna

- scaunele te invita la drum lung. Am probleme cu spatele si dupa 500 de km nu ma doare deloc

- navigatia, sistemele de asistenta fac treaba foarte buna

- consum mic. Ma asteptam sa fie mai mare.

- luminile. Da! Am pe ea acea matrice sau asa ceva si care lumineaza ca niste lanterne puse impreuna. Cand sunt lumini din fata se tot misca dreapta stanga. Foarte fain

 

Drum Timisoara - Severin - Timisoara, mers cu traficul, depasiri de tiruri si dube, plecat 90% si ajuns inapoi cu 7%. Consum pe la 16.1kWh/100km :goodjob:

 

Foarte, foarte multumit de achizitie.

 

Singurul lucru care ma cam deranjeaza este clima. Este deosebit de puternica. La minim te kaci pe tine de frig in orice loc din masina. E climatronic in 3 zone dar tot vine aerul cam prea rece si cam prea mult. Si consumul de curent este pe masura :rolleyes:

 

Maine ma despart cu inima impacata de I3. Il spal si il parchez sa-l ia altcineva. A fost fain dar Eniaq este 328098 clase peste. La orice capitol

 

P.S. Dupa drumul de astazi, probabil ma voi intoarce la BMW peste ani buni dar trebuie sa puna osul sa faca ceva mai bun decat mizeria aia de ix3. Sau avioanele de ix care-s nuca in perete, I4 vesnic in lansare...

Link to comment
Share on other sites

Azi dimineata am primit Eniaq-ul. Am facut azi aprox 500km cu ea :pardon:

 

A fost o experienta MULT peste asteptari:

 

- directia este precisa si sta extrem de bine pe drum. Imi aduce aminte de E60 cu suspensia de M desi e mai moale asta

- suspensia este moale, absoarbe cam tot si destul de silentioasa. Este mai moale ca Leaf mai ales in modul confort

- trage destul de bine in ciuda greutatii. Cei 204cp fac treaba buna

- scaunele te invita la drum lung. Am probleme cu spatele si dupa 500 de km nu ma doare deloc

- navigatia, sistemele de asistenta fac treaba foarte buna

- consum mic. Ma asteptam sa fie mai mare.

- luminile. Da! Am pe ea acea matrice sau asa ceva si care lumineaza ca niste lanterne puse impreuna. Cand sunt lumini din fata se tot misca dreapta stanga. Foarte fain

 

Drum Timisoara - Severin - Timisoara, mers cu traficul, depasiri de tiruri si dube, plecat 90% si ajuns inapoi cu 7%. Consum pe la 16.1kWh/100km :goodjob:

 

Foarte, foarte multumit de achizitie.

 

Singurul lucru care ma cam deranjeaza este clima. Este deosebit de puternica. La minim te kaci pe tine de frig in orice loc din masina. E climatronic in 3 zone dar tot vine aerul cam prea rece si cam prea mult. Si consumul de curent este pe masura :rolleyes:

 

Maine ma despart cu inima impacata de I3. Il spal si il parchez sa-l ia altcineva. A fost fain dar Eniaq este 328098 clase peste. La orice capitol

 

P.S. Dupa drumul de astazi, probabil ma voi intoarce la BMW peste ani buni dar trebuie sa puna osul sa faca ceva mai bun decat mizeria aia de ix3. Sau avioanele de ix care-s nuca in perete, I4 vesnic in lansare...

 

E amuzant ca am observat ca multi dintre astia care au avut BMW-uri adevarate (inainte de F-uri) cam migreaza spre alte marci in ziua de astazi... asta spune multe despre BMW in 2021 :))

 

Dupa ce am citit impresia ta am mers pe site sa imi configurez si eu una de curiozitate :D

 

Sa o stapanesti sanatos cu cat mai multi km fara evenimente!

Link to comment
Share on other sites

E amuzant ca am observat ca multi dintre astia care au avut BMW-uri adevarate (inainte de F-uri) cam migreaza spre alte marci in ziua de astazi... asta spune multe despre BMW in 2021 :))

 

Dupa ce am citit impresia ta am mers pe site sa imi configurez si eu una de curiozitate :D

 

Sa o stapanesti sanatos cu cat mai multi km fara evenimente!

 

nu neaparat , eu as incerca alte marci nu doar din prisma ca bmw ar fi slab , doar ca nu te mai surprinde cu nimic la un moment sau nu in gama in care ai mai avut . Ca daca treci la M sau alte avioane clar esti incantat . Sa o stapanesti sanatos Bala .

Link to comment
Share on other sites

Singurul lucru care ma cam deranjeaza este clima. Este deosebit de puternica. La minim te kaci pe tine de frig in orice loc din masina. E climatronic in 3 zone dar tot vine aerul cam prea rece si cam prea mult. Si consumul de curent este pe masura :rolleyes:

 

Pentru auto, nu ai trei nivele de putere? adica, pe ecran, langa cuvantul auto nu iti apar trei puncte, iar daca apesi ecranul poti regla modul auto, avand 3 setari, eco, confort si full?

 

Cum sta la capitolul insonorizare? Jantele sunt destul de mari/late, masina e destul de inalta, zgomotul de vant resimtit in habitaclu este deranjant?

Link to comment
Share on other sites

VĂŁ mulțumesc!

 

Clima are 3 nivele dar ĂŽnghețĂŁm și la minim. Am mai fĂŁcut un drum lung cu ea și parcĂŁ a fost mai bine. Poate ne-am dezobișnuit cu astfel de AC.

 

La I3 copii se plângeau ĂŽntr-una cĂŁ ĂŽn spate se coc. Acum pun haine pe ei sau ĂŽși opresc clima ĂŽn spate :pardon:

 

Jantele sunt mari dar suspensia este superbĂŁ. Absoarbe denivelĂŁrile sau speedbumperele foarte bine.

 

L.E. Este destul de liniște ĂŽn ea. Deși are ditamai oglinzile, zgomot nu prea este.

Am vĂŁzut cĂŁ are funcție de service pentru ștergĂŁtoare, ele fiind lĂŁsate f jos. MĂŁ gândesc cĂŁ ele fiind ascunse, scade din zgomot.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

E o scapare la ei pe site. E mai mare garantia. Nu am actele acum la mine dar sigur e mai mare. Cred ca e 5ani / 150k km. POate gasesti la ID4 ca e aceiasi.

 

Problema cu ei e ca habar nu au de ev. Discutam cu omul de la vanzari si ii spuneam ca nu vreau pachetul de incarcare acasa de vreo 700 eur pt ca eu am incarcare si nu-mi trebuie.

 

Ma tot aburea ca nu poate fi scos si ca e nu stiu ce cablu (type 2 la type 2). Am acceptat ca voiam masina + nu mai aveam nervi si dupa ce am luat masina sa vad ce de fapt la skoda primesti incarcator de 11kW (3x16A) fata de leaf, i3 unde primesti de 2.2kW.

 

P.S. Incarcatorul de skoda este 3x16A cu priza trifazica mica dar nu poti incarca la 220v pt ca nu ai acel adaptor :wacko: . Trebie sa-mi fac un adaptor.

Link to comment
Share on other sites

Aha, ok, o sa mai sap.

 

Da, partea cu vanzarile si service-ul e pamant, din pacate. Mai era un tip cu un citigo care povestea ca i-au tinut masina vreo 5 luni in service cand a avut o problema cu BMS, si cand i-au dat-o inapoi avea autonomie mai mica. Sa speram ca incet-incet o sa se mai 'spele' un pic..

Link to comment
Share on other sites

Mda, incet incet. Sunt curios de sevice la skoda. La nisaan cica ar fi ok pe ev in Timisoara.

 

Vorbeam cu cineva zilele trecute ca de cand am trecut pe eniaq, am incarcat o singura data la fast, vreo 10 minute de test ca sa vad cum e. Asta in 3k km cat are acum.

 

Deja sunt masini cu care iti faci treaba lejer fara sa o incarci pe te miri unde. La drum lung, ok, o mai incarci dar prin oras, iesiri de weekend etc. nu ai de ce sa o incarci.

 

Peste vreo 10 ani cu 1000km range, e boierie deja.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Drum Timisoara - Severin - Timisoara, mers cu traficul, depasiri de tiruri si dube, plecat 90% si ajuns inapoi cu 7%. Consum pe la 16.1kWh/100km :goodjob:

 

Foarte, foarte multumit de achizitie.

Sa o stapanesti sanatos.

Consumul trebuie sa fie mult mai mic de atat: circa 500km cu 83% din baterie inseamna vreo 12-13kwh/100km, chiar mai bine decat WLTP. Avantajul de a nu avea autostrazi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.