Jump to content

Filtru particule


Recommended Posts

Salut , am un E90 2007 si de curand imi arata ca s-a dus valabilitatea filtrului de particule pe info service si un -500km in meniul principal. Intrebarea mea este: daca pot sa mai merg asa (masina merge ok , nu are nici o problema )..sau cat credeti ca mai pot merge asa?
Link to comment
Share on other sites

Mie fara regenerare, un filtru nou s-a dus dupa 6000km. Daca e si uzat, probabil ca in 500km-1000km il faci varza de tot.

 

Ar trebui sa faci ceva rapid, preferabil curatat (raport pret/efect) si remontat pe masina. Daca nu rezolvi altfel, mergand asa cu el, o sa-l infunzi de nici curatarea nu-l mai readuce la viata. Curatare in cuptor nu curatare cu detergenti "de vase" :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Doar dupa resetarea din ISTA o sa mai inceapa regenerarea , reseteaza contorul si dupa verifica regenerarea. Nu strica sa verifici presiunea inainte de filtru sa vezi in ce stare este acuma.

 

Resetare in ISTA, verificat presiune la relanti si la 2000rpm, in functie de rezultate se forteaza regenerarea. Daca nu revine presiunea in parametrii trebuie schimbat DPF

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa il shimbi poti sa incerci sa il cureti , daca miezul este intact si nu este ars, merita sa il cureti ...

 

La cati bani vor hotii astia pe curatat mai bine il schimbi cu unul aftermarket. Multe din depunerile de pe un DPF vechi nu se mai curata orice i-ai face :)

 

P.S: Testul la turatia maxima e riscant daca ai DPF-ul infundat, poate sa-ti bubuie racordul flexibil (daca e inainte de DPF), galeria de evacuare sau turbina

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

Masina are 195000 km.O am din 2010 dar nu am prea mers cu ea, 50000 km max. fiindca am masina de serv. I-am rectificat turbina acum 2 luni ...merge f. bine. Chiar nu stiu care e cea mai buna solutie? Daca-l scot fizic si apoi si din soft , nu credeti ca e mai bine decat sa incerc sa-l curat, sa fie prea infundat, sa fie prea ars....etc/
Link to comment
Share on other sites

Prima data mergi la cineva cu ISTA sa il reseteze , verifice presiunea si dupa sa vezi cum se comporta masina si daca o sa inceapa regenerarea. Sanse foarte mari sa se rezolve doar cu atata fara sa umbli la el. Incearca si vezi pe urma ....

 

De unde esti ? Poate este un coleg prin apropiere ce poate sa te ajute.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Prima data mergi la cineva cu ISTA sa il reseteze , verifice presiunea si dupa sa vezi cum se comporta masina si daca o sa inceapa regenerarea. Sanse foarte mari sa se rezolve doar cu atata fara sa umbli la el. Incearca si vezi pe urma ....

 

De unde esti ? Poate este un coleg prin apropiere ce poate sa te ajute.

 

sunt din Campulung - Arges...daca stiti pe cineva sa-mi recomandati...ma duc la el

 

chiar si din Pitesti

Link to comment
Share on other sites

Masina are 195000 km.O am din 2010 dar nu am prea mers cu ea, 50000 km max. fiindca am masina de serv. I-am rectificat turbina acum 2 luni ...merge f. bine. Chiar nu stiu care e cea mai buna solutie? Daca-l scot fizic si apoi si din soft , nu credeti ca e mai bine decat sa incerc sa-l curat, sa fie prea infundat, sa fie prea ars....etc/

 

Nu e bine deloc. E un romanism maxim scoaterea DPF. O carpeala

Link to comment
Share on other sites

cand iti cumperi un sh il ei cu bune si rele ,neamtu cand se apropie 200 sau putin peste o da ca stie ca incepe ,,dansul,, :) cu dpf si ..altele

in alta ordine de idei ,la a mea i am facut tratament special curatare filtru particule [e90 320 ]

1. bagat spray special la filtru si mers 30 min x 2

2. bagat aditiv special pentru dpf la plin si lasat sa se consume tot rezervor x 2 ,totul facut absolut preventiv !

recunosc ca n am pus inca tester pe ea sa vad valori .masina ,racheta fara martori aprinsi etc [ 221 km ,cu 9000 la mine in 2 luni

NU voi anula niciodata filtru la nici o masina ! ca nu mi plac tiganelile

mai sunt si de aia care dau sute de euro pe chip-uri si alte prostii da n au bani sa curete un dpf [ in general ma refer !]

Edited by Vik71
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai eficient si ieftin este sa il scoti si sa il cureti. Vorbesti cu un mecanic sa ti`l scoata, bagi jet de apa in el la spalatorie, il bagi in diverse substante etc. si o sa te mai tina destul. Nu stiu sa iti zic exact cum se curata, dar se poate face si chiar daca te mai tine 20-30k tot e rentabil. Daca il scoti manopera costa 250e (demontat de pe masina+resoftare), daca il cureti te costa 100e.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/

Viata nu este generala, este strict particulara!

Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali.

Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca.

Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/

Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact la cine te-ai referit. Cu siguranta nu la mine deoarece ar reiesi faptul ca ai fi un impertinent fara educatie.

Mie cand imi va suna ceasul stiu sigur ca voi scapa de multi oameni cu o nevoie acuta de ochelari.

 

 

 

Scuzele mele dar am vrut sa postez altundeva......acum am observat si eu asta si nu m-am referit la tine ....sa traiesti mult si bine din partea mea.Acum legat de ce ai spus mai sus cu filtrul ala eu pot sa spun doar ca ai /am cumparat o masina omologata sa functioneze intr-un fel si cand faci modificari la ea din punctul meu de vedere nu este legal sa zic asa.Mentalitatea asta ca merge si asa este exact aia care face diferenta intre Germania si Romania....unde sunt ei si unde noi.Legat de poluare mai este unul care crede acelasi lucru ca tine si nu este Donald Ratoiul ( era bine daca ar fi fost el ).

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie confundate lucrurile diferite, merele cu perele sau bmw cu audi:)

Acel personaj de care vorbesti mai mult exact nu ar fi aparut pe micile/marile noastre ecrane fara un rost si este produsul unei organizatii mondiale(Disney sau altceva asemanator in scopul captarii interesului si timpului nostru). Un personaj negativ inconjurat doar de personaje pozitive nu ar fi rezistat nici macar o secunda. Din asta se poate deduce ca acea organizatie nu este infaptuita din Harap Alb si gasca lui.

Deraiam de la subiect. Sunt si probleme ce nu apar la diagnoza si iti poate afecta DPF-ul:termostatele/termostatul(depinde de motor). Sunt altele ce iti apar: bujii/releu bujii.

Link to comment
Share on other sites

Chiar am avut grija de masina , mai ales ca am facut 50000km in 7 ani si cateva luni.Toate schimburile la timp etc. Am spus ca poate e bine sa scot definitiv filtrul in ideea ca:

daca o vand , pretul nu e cel pe care-l merita masina ,este putin peste dublul costului unui filtru de particule nou.Mai bine o mai tin fara filtru cca 4 ani sau cat mai merge pe la RAR, apoi la fier vechi si.....alta.

Cat despre educatie auto, pentru ca expresii de genul aduce a tiganie si altele, nu cred ca-si au rostul pentru o masina care circula atat de putin....poate fi totusi o incercare de convingere din partea unora care au interes personal (afacere din asa ceva). Din parerile dumneavoastra pertinente , va rog sa ma corectati daca gresesc , am retinut ca: - trebuie sa merg la tester pentru o fortare de regenerare si stergere interval;

- in cazul ca nu merge pot sa-l dau jos sa-l curat (rezultatul poate fi nesatisfacator) sau pot sa-l elimin atat fizic cat si din soft. Multumesc pt. sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai mers mult cu masina de cand a aparut eroare eu zic ca o sa scapi doar cu o resetare si o regenerare fortata (dupa resetare si fortare trebuie sa scoti masina afara din oras pentru 30-40km si sa mergi cu o viteza de peste 70km/h si sa ai minim 15l motorina in rezervor) ... Daca nu merge asa esti liber sa faci ce vrei ...
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai mers mult cu masina de cand a aparut eroare eu zic ca o sa scapi doar cu o resetare si o regenerare fortata (dupa resetare si fortare trebuie sa scoti masina afara din oras pentru 30-40km si sa mergi cu o viteza de peste 70km/h si sa ai minim 15l motorina in rezervor) ... Daca nu merge asa esti liber sa faci ce vrei ...

 

Multumesc, asa o sa fac !

Link to comment
Share on other sites

Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/

Viata nu este generala, este strict particulara!

Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali.

Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca.

Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/

Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.

 

DPF-ul reduce sau elimina funinginea. chestia cu miros intepator care-ti seaca gura instantaneu daca ai nenorocul sa te afli in proximitatea unui esapament de diesel fara DPF. nu e vorba de pinguini din argentina, e vorba de concetatenii care trebuie sa-ti suporte tie mirosul esapamentului (in cel mai bun caz) sau sa dezvolte cancer pulmonar (in cel mai rau caz): https://www.cancer.org/cancer/cancer-causes/diesel-exhaust-and-cancer.html

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.