Jump to content

Filtru particule


Recommended Posts

DPF clasic este o solutie veche, depasita si falsa.

 

 

 

Si eu sunt pentru nepoluare, doar ca unii vorbesc despre ce cred ei ca este realitatea. Sa masoare sa stea sa vada adevarul sa faca statistici, calcule si apoi vedem daca mai sar asa sau isi dau seama ca au fost bagati precum oile pe topogan.

Se pot face si maisni de curse care sa nu exagereze cu poluarea.

 

 

Eu m-am apucat sa pun bani deoparte pentru un G30 sau G32 cu Adblue. Daca tu faci o masina mai putin poluanta tu poti primi banii. :popcorn:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

II rog pe cei care pretind ca se pricep, desi multi au demonstrat contrariul, sa ne explice raul pe care DPF il face.

Ar fi bine sa stim ce rau face o masina cu DPF, ce rau isi face ei si ce rau face proprietarului si celorlalti oameni.

Ma gandesc si eu ce debiteaza aia spalati pe creier, care cred toate balivernele de mmarketing intr-o societate de consum.

 

@Bala, nici macar nu ma cunosti, nu sti unde lucrez si nu imi cunosti pregatirea dar asa se intampla multora care cred ca ei le stiu pe toate... si se supraestimeaza. Sa ne arati si noua o masina proiectat de tine, noi putem sa iti aratam un ecu proiectat de noi:

, sau poate ai facut o confuzie. Nu vreau sa dezvolt mai mult pentru ca totce pun se poate interpreta ca reclama si nu vreau sa incalc regulamentul.

 

Cineva vorbea despre performanta si spunea ca se justifica anularea DPF in cazul in care se doreste mult de la o masina diesel, asa este si mai importanta decat performanta este siguranta motorului care creste prin eliminarea DPF.

 

Sunt sigur ca esti cel putin doctor inginer in domeniul auto, mai ales avand in vedere ca nu stii sa scrii cu doi de "i" si nu nimeresti unde sa pui o amarata de virgula :goodjob: :goodjob:

.

Ontopic: DPF-ul are un rol foarte important si particulele emise de motoarele diesel sunt o mare problema, fiind cancerigene. Dar asa suntem noi o tara de manelisti si muritori de foame cu Bmw care se imprumuta pentru Bmw-uri cu 400k km si se inchina cu doua maini la orice reparatie care depaseste 150 lei.

Edited by All
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca esti cel putin doctor inginer in domeniul auto, mai ales avand in vedere ca nu stii sa scrii cu doi de "i" si nu nimeresti unde sa pui o amarata de virgula :goodjob: :goodjob:

.

Ontopic: DPF-ul are un rol foarte important si particulele emise de motoarele diesel sunt o mare problema, fiind cancerigene. Dar asa suntem noi o tara de manelisti si muritori de foame cu Bmw care se imprumuta pentru Bmw-uri cu 400k km si se inchina cu doua maini la orice reparatie care depaseste 150 lei.

 

Da, sunt inginer, intamplator sunt doctor legat de domeniul auto si tot lafel de real este faptul ca mananc litere si fac greseli de scris.

Sa inteleg ca te propui sa ma meditezi la gramatica?

Cu toate greselile de scriere pe care mi le asum, sper ca ideile mele au fost clare si nu am facut sa se inteleaga diferit.

Lafel te-ai fi comportat daca acum ceva timp inante de scandalul noxelor la VW as fi facut referire la faptul ca noxele nu sunt respectate intocmai celor declarate de producator.

Spre deosebire de tine eu garantez pentru faptul ca nu am creierul spalat si nu iau totul de-a gata, judec folosind informatii reale, valori corect relevate, intr-o logica corecta, in cunostinta de cauza.

 

Am sa te rog sa ma ajuti sa evocam ceva.

Poti sa-mi spui ce masina ai?

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da, sunt inginer, intamplator sunt doctor legat de domeniul auto si tot lafel de real este faptul ca mananc litere si fac greseli de scris.

Sa inteleg ca te propui sa ma meditezi la gramatica?

Cu toate greselile de scriere pe care mi le asum, sper ca ideile mele au fost clare si nu am facut sa se inteleaga diferit.

Lafel te-ai fi comportat daca acum ceva timp inante de scandalul noxelor la VW as fi facut referire la faptul ca noxele nu sunt respectate intocmai celor declarate de producator.

Spre deosebire de tine eu garantez pentru faptul ca nu am creierul spalat si nu iau totul de-a gata, judec folosind informatii reale, valori corect relevate, intr-o logica corecta, in cunostinta de cauza.

 

Am sa te rog sa ma ajuti sa evocam ceva.

Poti sa-mi spui ce masina ai?

 

Fara sa fiu inginer.....dar cred ca este clar ca producatorii mai mint la noxele emise si spun asta si ma bazez pe faptul ca ei folosesc piese si sisteme de la furnizori ca si Continental sau Bosch...etc.Cum dracu sa scoata anumite norme daca folosesc sisteme de injectie de generatie veche.Ce cacat de sistem avea Golful 6 ?Toata treaba asta a fost exploatata de toti si cumva bagata sub pres.....acum ca electricele au luat avant toti baga bani si folossc ultimul racnet ca sa scoata normele pe bune!Octavia vine acum in varianta de 180 cai...fac pariu ca foloseste acum tehnologia pe care o baga BMW acum 10 ani cand costa evident alti bani...idea mea cu PD era ca desi sunt niste motoare fiabile,economice si cu rezerve bune de cuplu ...totul la bani putini s-a renuntat la ea pebtru ca nu poate genera norme de Euro 5 ...ca aia este limita ei.

Si daca as fi Andrei Gheorghe pentru 1 minut pot sa spun asa: toti astia cu DPF of sunt niste saraci care de fapt nu au bani sa cumpere masini mai puternice facute de fabrica si care o baga cu protejarea motorului cand de fapt nu suporta un consum,impozit,pret de cumparare mai mare pe care ca cei 500 de cai ii cer.De ce dracu nu conduv un GTR va va rup curu la 99%......ca nu am bani sa-l cumpar si sa-l intretin.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Bala, nici macar nu ma cunosti, nu sti unde lucrez si nu imi cunosti pregatirea dar asa se intampla multora care cred ca ei le stiu pe toate... si se supraestimeaza. Sa ne arati si noua o masina proiectat de tine, [...]

 

Daca in 2018 consideri ca un om proiecteaza o masina, e clar.

 

Sau poate voi va ocupati de dinastea:

 

Bentley-Kids-Red-Racing-Go-Kart.jpg

 

Acum inteleg ca astia de la BMW sunt praf. Ei pun saracii dpf cand se poate mai bine fara. Si e si mai sigur pt motor fara. Si perfomante mai bune. Banui ca si consum mai mic, ca doar avantaje pe toata linia. Pffff.

 

Ca sa nu o mai dam dupa cires: este ilegal sa scoti DPF. Forumul nu promoveaza carpeli. Daca vrei sa intelegi, bine. Daca nu, asta e.

 

Si in incheiere: Nu toti sunt "raceri" cu diesel. Si nici fani de masini "tzipla boss", "full", "dpf off","EGR off", soft stage 106 sau alte vrajeli romanesti. Unii isi cumpara masina noua, apreciaza un aer curat, o masina moderna, curata, sigura, o repara la reprezentanta, garantie etc. Lasa-ne cu invetii de garaj.

Link to comment
Share on other sites

In momentul in care partenerul nostru e gata de vanzare o sa primiti de veste.

Injectia cu uree e o solutie mai buna dar o sa vedeti ca se poate si mai bine.

 

De cand ai venit pe forumul asta invii toate threadurile de chiptuning si te bagi in seama pe unde poti. Ai ramas fara clienti si ai iesit la pescuit? Ar fi frumos sa ai respect pentru acest forum si sa contribui mai mult cu sfaturi inainte sa-ti promovezi afacerea. Te asigur ca multi care posteaza pe aici isi castiga painea din acest domeniu dar nu-i vezi promovandu-se in fiecare post :)!

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

 

Ca sa nu o mai dam dupa cires: este ilegal sa scoti DPF. Forumul nu promoveaza carpeli. Daca vrei sa intelegi, bine. Daca nu, asta e.

 

Si in incheiere: Nu toti sunt "raceri" cu diesel. Si nici fani de masini "tzipla boss", "full", "dpf off","EGR off", soft stage 106 sau alte vrajeli romanesti. Unii isi cumpara masina noua, apreciaza un aer curat, o masina moderna, curata, sigura, o repara la reprezentanta, garantie etc. Lasa-ne cu invetii de garaj.

 

Cata vreme au fost si sunt oferite pe forum servcii de anulare dpf/egr cred ca nu poti afirma ca nu se promoveaza aceste operatiuni.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

hai, ca ma bag si eu in vorba...

 

voi va contraziceti aici de mama-focului pentru un amarat de dpf-off

si conducatorii nostrii (alesi de noi prin vot democratic) din 4 in 4 ani

defriseaza padurile tarii in lung si-n lat si o mai si dau strainilor pe

o nimica-toata (pe tara, pe mama ei de tara) !!!

ciudat nu ???

pe ei nu-i intereseaza sa aibe o tara curata si nepoluata si pe voi

va doare de euro3, euro4, euro5, etc...

oameni buni, treziti-va !!!

nu vedeti penibilul situatiei ?

 

seara buna !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Imi plac textele alea : Bah daca nu ai bani sa o intretii mai bine o schimbi si iti iei o masina pe care sa ti-o permiti. De parca o sa respiri mai bine daca ala renunta la un euro 5 fara DPF si trece pe un euro2 ce a iesit fara filtru din fabrica ... logica de birou.

 

Filtrul DPF retine particulele pentru moment si le elibereaza in procesul de regenerare (tot odata) ... Adica le retine cat timp masina este in oras si dupa le elimina cand masina iasa din oras si depasteste 70km/h (toate odata,tot in mediu si tot pe pamnatul asta pe care traim). Particulele sunt 80-90% carbon , ''C'' si prin procesul de regenerare se ard si o sa avem formula C+O2 din care rezulta CO2 (caldura care se degajeaza) plus restul de 10-20% alte particule solide care raman o perioada in suspensie prin aer(nimic nu se pierde, totul se transforma) asta a fost pentru aia care cred ca atunci cand un filtru isi face regenerarea particulele alea dispar asa ca prin minune. A zis un coleg mai sus ca filtrul este ceva fals , a avut perfecta dreptate. Nu este o solutie foarte buna , dar in momentul de fata doar pe asta o avem.

 

Este o practica ilegala sa aulezi filtru dar nu trebuie sa fiti asa sensibili , soba bunicii care arde combustibil greu (lemne , coceni , porci morti , etc) elimina mai mult CO2 si funingina de cat 100 de masini fara DPF... Inainte sa ii zici la cineva sa isi schimbe masina daca nu isi permite un filtru nou , eu zic sa ii traga la mamaia gaz si sa ii monteze o centrala moderna, iar daca nu are bani, sa o duca la orfelinat unde este este caldura si se gateste cu gaz/current(pe aceasi logica de birou de care se mai folosesc unii). Oameni sa cada lati pe strada din cauza gazelor de esapament nu am auzit , dar oameni care sa moara din cauza sobelor se gasesc tot timpul (mai ales in perioada de iarna).

Edited by OPaul
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Daca in 2018 consideri ca un om proiecteaza o masina, e clar. Sau poate voi va ocupati de dinastea:Bentley-Kids-Red-Racing-Go-Kart.jpgAcum inteleg ca astia de la BMW sunt praf. Ei pun saracii dpf cand se poate mai bine fara. Si e si mai sigur pt motor fara. Si perfomante mai bune. Banui ca si consum mai mic, ca doar avantaje pe toata linia. Pffff. Ca sa nu o mai dam dupa cires: este ilegal sa scoti DPF. Forumul nu promoveaza carpeli. Daca vrei sa intelegi, bine. Daca nu, asta e.Si in incheiere: Nu toti sunt "raceri" cu diesel. Si nici fani de masini "tzipla boss", "full", "dpf off","EGR off", soft stage 106 sau alte vrajeli romanesti. Unii isi cumpara masina noua, apreciaza un aer curat, o masina moderna, curata, sigura, o repara la reprezentanta, garantie etc. Lasa-ne cu invetii de garaj.

Doar cineva care are un numar de neuroni demni de plictiseala poate incerca sa duca o astfel de discutie in derizoriu. Doar un prost recurge la jigniri si chestiuni peiorative...

Te-am intrebat ce masina ai.

 

 

Topicu asta a luat-o intr-o directie gresita ... :))

 

Absolut, pentru ca foarte multi in loc sa mearga pe o zona tehnica ...

O discutie tehnica si argumentata ar fi fost folositoare.

 

 

hai, ca ma bag si eu in vorba...voi va contraziceti aici de mama-focului pentru un amarat de dpf-offsi conducatorii nostrii (alesi de noi prin vot democratic) din 4 in 4 anidefriseaza padurile tarii in lung si-n lat si o mai si dau strainilor pe o nimica-toata (pe tara, pe mama ei de tara) !!! ciudat nu ???pe ei nu-i intereseaza sa aibe o tara curata si nepoluata si pe voi va doare de euro3, euro4, euro5, etc...oameni buni, treziti-va !!!nu vedeti penibilul situatiei ?seara buna !

 

Sigur, asa este mai mult decat atat se pare ca chestiunea cu padurile a fost apana jul celor din UDMR.

 

De cand ai venit pe forumul asta invii toate threadurile de chiptuning si te bagi in seama pe unde poti. Ai ramas fara clienti si ai iesit la pescuit? Ar fi frumos sa ai respect pentru acest forum si sa contribui mai mult cu sfaturi inainte sa-ti promovezi afacerea. Te asigur ca multi care posteaza pe aici isi castiga painea din acest domeniu dar nu-i vezi promovandu-se in fiecare post :)!

 

Foarte bine fac. Scriu unde cred ca am ceva de spus, indiferent ca iti place sau nu tie. Nu te obliga nimeni sa-mi citesti posturile si daca ai sa urmaresti pagina de facebbook a firmei ai sa vezi ce si cat avem de lucru pentru ca postez maisnile mai interesante periodic.

Nu ma intereseaza ce fac altii si nici cum interpretezi posturile mele, iar daca ai sa observi nu am chemat pe nimeni la noi la Racing Code sa ii fac ceva in mod expres la masina.

Dupa mintea ta cine ai vrea sa vorbeasca unul care a citit pe net cateva randuri sau cineva care choar este in domeniu si are ceva concret de spus?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Bala, nici macar nu ma cunosti, nu sti unde lucrez si nu imi cunosti pregatirea dar asa se intampla multora care cred ca ei le stiu pe toate... si se supraestimeaza. Sa ne arati si noua o masina proiectat de tine, noi putem sa iti aratam un ecu proiectat de noi:

 

 

Doar cineva care are un numar de neuroni demni de plictiseala poate incerca sa duca o astfel de discutie in derizoriu. Doar un prost recurge la jigniri si chestiuni peiorative...

Te-am intrebat ce masina ai.

 

Hai ca era doar cu o pagina in urma. M-ai intrebat ce masina am proiectat, nu ce masina am. Ca DPF off este ilegal, iarasi, ai uitat. Ai trecut cu vederea.

Scrie in semnatura: un E60 (are DPF nou) si un I3 (are DPF OFF)

 

O discutie in care citesti ce vrei si te faci ca uiti aspecte legale, nu poate fi dusa decat in derizoriu.

 

Partea cu supraestimarea este mai mult decat evidenta. Cand afirmi ca ai descoperit alternativa la DPF, mai ieftina, mai simpla, mai buna pentru motor intr-un garaj in timp ce OEMii se chinuie sa micsoreze motorul, sa bage DPF/SCR este exact supraestimare. Sau o samsareala ieftina, o prosteala pe fata in cautarea de clienti naivi. Daca aveai solutia, erai un fel de Elon Musk acum.

 

Nu spune nimeni ca nu obtineti puteri mai mari, ca nu va trage masina mai bine dar sa apari sa spui ca DPF off este bine si legal... :no:

 

Cata vreme au fost si sunt oferite pe forum servcii de anulare dpf/egr cred ca nu poti afirma ca nu se promoveaza aceste operatiuni.

 

Sunt foarte multe topice sterse. Mai scapa insa unele.

 

Topicu asta a luat-o intr-o directie gresita ... :))

 

Da.

Link to comment
Share on other sites

Pe europeni si nord americani ce ii mai preocupa noxele, pe celelate continente le doare la basca, cu ceva ani in urma am stat o perioada in china(zona montana) ghiceam doar unde e soarele din cauza poluari, de ceva ani imi castig traiul in golful persic, cei de aici nu stiu ce inseamna masina cu filtru de particule sau sa incerce sa reduca noxele, in zona industriala a orasului nu indraznesc sa deschid geamul la masina, companii de chimicale si alte derivate din titei nu au nici o problema sa dea drumul la arderea gazelor in aer(noaptea se vede cel mai bine cand o fac) nici nu ii preocupa incalzirea globala, oricum la ei 40-50 de grade e ceva normal ðŸËâŹ

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Omenirea a gresit tot timpul si isi da seama tarziu de asta.

 

Vezi benzina cu plumb la care Japonia a interzis-o in 1980 si Romania in 2004.

Vezi azbestul care se spunea ca este un material minune, CFC-urile, DDT-ul si altele.

 

Nu este cazul sa ne comparam cu america de sud sau cu araboii. Cred ca suntem mai buni de atat. Metehnele lor sa ramana la ei.

 

Acum este o moda cu "tunning" sa scoti DPF si ai masina racheta sau pur si simplu ca nu ai bani si il scoti dar o sa vina nota de plata pentru asta.

Nu este o solutie perfecta dar e mai bine decat nimic.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu este cazul sa ne comparam cu america de sud sau cu araboii. Cred ca suntem mai buni de atat. Metehnele lor sa ramana la ei.

 

 

 

 

Metehnele raman la ei, poluarea si incalzirea e globala, tu mergi cu 1.0l/hibrid sau electrica, el merge cu 5.7l(araboiu) tu te chinui sa scoti energie verde pe el il doare la basca si asa mai departe

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Metehnele raman la ei, poluarea si incalzirea e globala, tu mergi cu 1.0l/hibrid sau electrica, el merge cu 5.7l(araboiu) tu te chinui sa scoti energie verde pe el il doare la basca si asa mai departe

Ce sa mai strice in desert?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ai facut vreodata un test real cu un model hibrid sa vezi cat consuma real si cat ai autonomie electrica?

Nu stiu daca araboiu polueaza cu atatea deseuri menajere ca oamenii astia destepti.

Sclavu modern si "liber" este mai productiv ca unul batut cu biciu. Asta face bani mai multi, dar nu pentru sclav. Plus ca este o metoda primitiva de sclavie.

De la bani si obsesia lor oamenii mint, omoara, mananca rahat etc

 

Lucrand cu legea si avand de implementat masuri stiu ca aceste legi sunt elaborate in principal pentru interesul celor mari, care ajung acolo.... cum ajung.

Acuma in tarisoara noastra anumiti domni vor sa mai ia din banii contribuabililor si sa si-i insumeasca, pentru ca au fost inchisi (dupa ce a furat, iar banii nu s-au recuperat) in conditii normale ale puscariilor, date de bugetul pe care statu il aloca acestora din cauza deficitului de bani, o parte a lipsei este si din partea coruptilor(care fac legi), a lipsei infrastructurii(pe unde mergem noi cu bestiile noastre:) ) samd.

 

Dar on-topic.

Legea trebuie respectata, astfel intrii in lipsa de legalitate:).

 

Foarte adevarat.

Daca esti jurist te rog sa comunici exact legea, articolul si paragraful care incrimineaza in mod expres anularea DPF. Exact acest aspect si care este masura coercitiva care se poate aplica legal, desigur daca exista.

 

 

@ Bala nu vreau sa fac o polemica cu tine pentru ca nu e corect si nici frumos.

Asa cum in penal flagrantul este mama probelor si in sectorul nostru valorile testarilor sunt irefutabile.

Nu stiu care e pregatirea ta si in ce domeniu activezi, poate chiar te pricepi dar in zonele tehnice si juridice nu faci decat sa iti dai cu parerea ca o baba la piata despre ...

Am sa incerc sa ignor posturile tale pentru ca te comporti ca si cum ai avea creierul spalat si din pacate nu esti singurul care gandeste asa.

Esti atat de las incat nici macar nu vrei sa porti o discutie tehnica.

Te-am intrebat ce masina ai, dar nu mai conteaza pentru ca imi pierd tipul sa iti dau tie raspunsuri, oricum o ti pe a ta n-accepti realitatea. :popcorn:

 

Salut , am un E90 2007 si de curand imi arata ca s-a dus valabilitatea filtrului de particule pe info service si un -500km in meniul principal. Intrebarea mea este: daca pot sa mai merg asa (masina merge ok , nu are nici o problema )..sau cat credeti ca mai pot merge asa?

Ai rezolvat problema?

Cum ai procedat?

Cat a costat?

Edited by SebastianLR
Link to comment
Share on other sites

Ti-a raspuns mai sus ce masini are: un E60 si un I3

Din nefericire, romanul (in general) este axat pe mentalitatea de turma: daca cel de langa mine nu face cutare lucru, eu de ce sa fac?

Tot de dragul discutiei, poluarea de la arabi nu ajunge la noi si nici cea de la noi la ei (efectele poluarii globale fac obiectul altei discutii); in concluzie respiram ce dam pe teava sau cos. Nu te ustura ochii la semafor in Bucuresti pentru ca araboii merg cu euro 2,3 sau non euro, fara DPF sau fara catalizatoare

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

 

 

Foarte adevarat.

Daca esti jurist te rog sa comunici exact legea, articolul si paragraful care incrimineaza in mod expres anularea DPF. Exact acest aspect si care este masura coercitiva care se poate aplica legal, desigur daca exista.

 

 

 

 

Poftim:

 

 

„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintĂŁ o practicĂŁ ilegalĂŁ, legislaĂžia din domeniu, respectiv OG 78/2000 Âşi OG 81/2000 cu modificĂŁrile Âşi completĂŁrile ulterioare, specificând faptul cĂŁ modificarea unui vehicul trebuie falidatĂŁ de Registrul Auto Român, precum Âşi cĂŁ ĂŽn intervalul dintre douĂŁ inspecĂžii tehnice deĂžinĂŁtorul vehiculului rutier are obligaĂžia de a asigura menĂžinerea acestuia ĂŽntr-o stare tehnicĂŁ corespunzĂŁtoare, ĂŽn vederea ĂŽncadrĂŁrii ĂŽn normele tehnice privind siguranĂža circulaĂžiei rutiere, protecĂžia mediului Âşi categoria de folosinÞã conform destinaĂžiei"

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai facut vreodata un test real cu un model hibrid sa vezi cat consuma real si cat ai autonomie electrica?

 

 

Nu am facut si nici nu ma intereseaza, nu sunt fanul lor, nu cred ca voi conduce in viitorul apropiat

 

 

App, daca ai fi putin mai atent la ce se scrie si sa nu te certi cu bala ai fi vazut ca ti-a raspuns ca, conduce e60 si i3, desi nu era nevoie, uni dintre noi avem trecute masinile in semnaturi

 

Si pt colegul care a spus ca poluarea de la arabi nu ne afecteaza cred ca se insala, poluarea de oriunde afecteaza tot globul, daca nu azi, maine sau in viitorul apropiat

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai degraba a fost un bussines de miliarde de euro /dolari aceste dpf-uri pentru producatorii auto decat grija pentru sanatatea omenirii bla bla bla + jde milioane de probleme conexe cu senzori si para-senzori pe langa ele

basca ce ma freaca pe mine cel mai tare :

Cand se arde un bec de cinj de bani in bord ai atentionare imediata de nu mai scapi de ea never [normal ] dar cand isi face regenerarea dpf-ul de 2000 euro NU ai nici o atentionare ,bec etc etc !!

Edited by Vik71
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

App, daca ai fi putin mai atent la ce se scrie si sa nu te certi cu bala ai fi vazut ca ti-a raspuns ca, conduce e60 si i3, desi nu era nevoie, uni dintre noi avem trecute masinile in semnaturi

 

Nu vrea sa-si mai piarda vremea cu noi. Stie mai bine cum se fac toate astea. Ne-a parasit. Nu e prima data cand e agresiv pe forum.

 

Ma rog, ca Xulescu isi scoate DPF-ul, este aiurea dar e treaba RAR pana la urma. Nu am o problema cu asta si nu prea avem ce face. Aunci cand mi s-a dus filtrul de particule, unii ma certau ca l-am inlocuit <_>

 

Ce ma supara este promovarea DPF OFF ca fiind o solutie buna. ieftina si care aduce numai avantaje. Daca te opui acestei idei, esti imediat considerat "spalat pe creier", neinformat, naiv etc.

 

Cand se arde un bec de cinj de bani in bord ai atentionare imediata de nu mai scapi de ea never [normal ] dar cand isi face regenerarea dpf-ul de 2000 euro NU ai nici o atentionare ,bec etc etc !!

 

Pt ca becul ars poate duce la accidente in conditii de vizibilitate redusa. In ultimii ani, aceste defecte sunt considerate ca fiind legate de siguranta iar OEMii au adoptat aceste masuri.

 

Nu e o teorie a conspiratiei ci e legat de siguranta. Daca DPF-ul are o problema, nu te pune in pericol. OEMii considera ca pe durata normala de exploatare a masinii, DPF-ul rezista OK. Dupa o anumita limita de km (cand masina si-a trait deja viata) schimbi DPF sau masina. De asta nu ai nicio avertizare la DPF.

Link to comment
Share on other sites

 

Si pt colegul care a spus ca poluarea de la arabi nu ne afecteaza cred ca se insala, poluarea de oriunde afecteaza tot globul, daca nu azi, maine sau in viitorul apropiat

 

Vroiam sa spun defapt ca mai întâi ne afectează poluarea de la noi și apoi cea de la arabi

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.