Jump to content

Consum de combustibil


octavian

Recommended Posts

oricum bmw-urice consuma cel mai putin si au performantele cele mai bune in raport cu concurentii,si asta spune multe

Unde si cu cine au testat 316i, 318i, 320d, ... etc ? Un BMW consuma mai mult decat oricare audi sau mercedes cu putere identica. Performantele dinamice la BMW sunt #1, in rest ... NU.

Oricum in ''testele'' preluate de unele reviste/site'uri este dat consumul declarat de producator, care in realitate poate sa fie si cu 50 % mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place bmw-ul pentru ca pot sa merg cu el in 6000 daca vreau senzatie la fel de usor cum pot sa merg cu el in 2500 daca vreau consum mic. Daca aveam un buton din care puteam sa reglez si confortul ( sa-l fac mercedes la o adica ) era masina ideala. :) Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Neatza' in weekendul asta am fost de la tg. mures pana in bucuresti si inapoi, sun aproximativ 800 km. si am facut un calcul asa pe km parcursi si cobustibil consumat, si mi-a iesit undeva in jur de 7,8 ceea ce cred ca e super pentru un 318 IS, cu 140 cp, catalizatorul scos, toba schimbata, si filtru de aer sport. masina e din 93. Dar nici nu am mers cu mai mult de 130 (cateodata 150 max)
Link to comment
Share on other sites

Neatza' in weekendul asta am fost de la tg. mures pana in bucuresti si inapoi, sun aproximativ 800 km. si am facut un calcul asa pe km parcursi si cobustibil consumat, si mi-a iesit undeva in jur de 7,8 ceea ce cred ca e super pentru un 318 IS, cu 140 cp, catalizatorul scos, toba schimbata, si filtru de aer sport. masina e din 93. Dar nici nu am mers cu mai mult de 130 (cateodata 150 max)

Este consumul normal al masinii.

Link to comment
Share on other sites

Neatza' in weekendul asta am fost de la tg. mures pana in bucuresti si inapoi, sun aproximativ 800 km. si am facut un calcul asa pe km parcursi si cobustibil consumat, si mi-a iesit undeva in jur de 7,8 ceea ce cred ca e super pentru un 318 IS, cu 140 cp, catalizatorul scos, toba schimbata, si filtru de aer sport. masina e din 93. Dar nici nu am mers cu mai mult de 130 (cateodata 150 max)

Este consumul normal al masinii.

eu pana acuma nu am reusit nici o data sa o scot sub 10 :lol: poate din cauza pantofiilor... am piciorul prea mare... :) si de aia m-am mirat ca poate sa faca si 7,8

Link to comment
Share on other sites

oricum bmw-urice consuma cel mai putin si au performantele cele mai bune in raport cu concurentii,si asta spune multe

Unde si cu cine au testat 316i, 318i, 320d, ... etc ? Un BMW consuma mai mult decat oricare audi sau mercedes cu putere identica. Performantele dinamice la BMW sunt #1, in rest ... NU.

Oricum in ''testele'' preluate de unele reviste/site'uri este dat consumul declarat de producator, care in realitate poate sa fie si cu 50 % mai mare.

Mie mi se pare ca perf dinamice la BMW sunt praf. A mai ramas doar legenda din numele asta. De exemplu BMW declara sa zicem la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca te chinui pana te ia dracu' scoti 8.5 iar 8 scoate un pilot profesionist pe circuit.

La ALTE masini insa, Audi, chiar si SEAT... am intalnit cazuri si la Opel, se declara la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca o conduci sport dar lejer scoti chiar 8 secunde!!! Daca o duci la limita, poti scoate si 7.5- 7.8.

Doar EMBLEMA a mai ramas din marca asta...

 

PAREREA MEA!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

oricum bmw-urice consuma cel mai putin si au performantele cele mai bune in raport cu concurentii,si asta spune multe

Unde si cu cine au testat 316i, 318i, 320d, ... etc ? Un BMW consuma mai mult decat oricare audi sau mercedes cu putere identica. Performantele dinamice la BMW sunt #1, in rest ... NU.

Oricum in ''testele'' preluate de unele reviste/site'uri este dat consumul declarat de producator, care in realitate poate sa fie si cu 50 % mai mare.

Mie mi se pare ca perf dinamice la BMW sunt praf. A mai ramas doar legenda din numele asta. De exemplu BMW declara sa zicem la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca te chinui pana te ia dracu' scoti 8.5 iar 8 scoate un pilot profesionist pe circuit.

La ALTE masini insa, Audi, chiar si SEAT... am intalnit cazuri si la Opel, se declara la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca o conduci sport dar lejer scoti chiar 8 secunde!!! Daca o duci la limita, poti scoate si 7.5- 7.8.

Doar EMBLEMA a mai ramas din marca asta...

 

PAREREA MEA!

Pfffff, chiar ca exagerezi! :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu sunt CHIAR praf. Dar de ce n-a evoluat si BMW in ACELASI RITM? :)

PS: Am facut teste cu accelerometru pe 2 E92, un Seat Cupra, VW Scirocco, bmw 325, opel astra 1.9 CDTI, etc. Nu sunt doar presupuneri. In plus, pa multe forumuri din afara e dezbatuta speta asta!

 

@Bobo1987- Pe baza a ce argumente imi spui ca exagerez? Cate BMW-uri ai avut? Cate ai condus? Ce puteri? Cu cate aparate G metru te-ai jucat?

acum ceva luni intrebai care e diferenta dintre 316 si 318 pe forum!

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=37324&hl=

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

S-a stricat treaba de multisor. Am vazut niste teste legate de consum la o skoda, opel si mai era ceva japonez micut parca, la Fifth gear. Oamenii vroiau sa vada daca cifrele date de producator la consum au vreo legatura cu realitatea. Toate masinile testate erau diesel. Nu au reprodus ciclul ala stupid in laborator, dar era ceva asemanator, adica o distanta de ~ 4 km partial in oras si pe autostrada. Se pare ca au iesit toate foarte bine, adica au scos valori foarte apropiate de cele declarate de prducator. Sa zicem ca mixt era declarat 6.2 ei aveau masurat 6.4. Soferii erau niste oameni normali luati de pe strada.

Nu stiu de ce dar am impresia ca BMW ar pica cu brio un test dinasta.

Link to comment
Share on other sites

Pai cand se compara un 330D NOU cu un Audi 3.0TDI NOU...raman niste rezultate in urma !!! Peste 5 ani spui altceva despre ele.

Doar Audi a intrat pe teritoriul BMW. Asta se discuta si se simte in Spania. Nu stiu cum este altundeva :) Si nu ma refer doar la motorizarile care scot peste 200CP. Este vorba despre cele sub 200CP, care costa sub 40.000 euro !

 

Este greu de lamurit in ziua un viitor cumparator de A4 sa ia un un seria 3 !!! Evident o masina de folosit zi de zi...o naveta scurta :lol: si de mers la munte in weekend. Nu vorbesc de motoare de 3000cmc benzina sau de supersportive.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu sunt CHIAR praf. Dar de ce n-a evoluat si BMW in ACELASI RITM? :D

PS: Am facut teste cu accelerometru pe 2 E92, un Seat Cupra, VW Scirocco, bmw 325, opel astra 1.9 CDTI, etc. Nu sunt doar presupuneri. In plus, pa multe forumuri din afara e dezbatuta speta asta!

 

@Bobo1987- Pe baza a ce argumente imi spui ca exagerez? Cate BMW-uri ai avut? Cate ai condus? Ce puteri? Cu cate aparate G metru te-ai jucat?

acum ceva luni intrebai care e diferenta dintre 316 si 318 pe forum!

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=37324&hl=

Nu cred ca are relevanta nici cate, nici ce BMW-uri am avut sau am condus sau cu cate aparate G-metru m-am jucat... :) Ia da-mi si mie o explicatie logica, daca BMW-ul sustine sus si tare ca masina "X" are sprintul de la 0-100 de km in 8 secunde, iar acele 8 secunde doar un pilot profesionist le scoate ,asa cum spui tu, iar Audi, Seat, Opel spun ca masinile "y", "z" prind suta in 8 secunde si asa scot nefortand masina la maxim, ca daca ar forta-o ar scoate si mai putin, dupa cum tot tu spui,de ce ma rog nu ar spune producatorii, in speta Audi, Seat, Opel ca scot mai putin de 8 secunde? :D Ca sa nu cumva sa ii sperie pe cei mai slabi de ingeri? Cumva Audi, Seat, Opel isi testeaza masinile cu amatori sau cu soferi care abia au luat carnetul? Ce argumente ai tu? Ca te-ai jucat cu prietenii de bani gata putin si gata? Ati constatat voi ca Pamantul este sferic... :)

Cum poti spune ca dinamica la BMW a ramas doar cu numele cand pe dinamica si eficienta isi bazeaza BMW toata munca si progresul poate acum mai mult ca oricand? Pe un test amator cu baietii seara cand ne mai intalnim si noi? :) No offence!

P.S: De diferenta dintre 316 si 318 E46 intrebam prin iunie-iulie 2008... Acum suntem in noiembrie 2009. :lol: Eu nu fac teste d-astea cum zici ca faci tu, insa de pe internet si mai ales din reviste de specialitate sau emisiuni de profil poti acumula destul de multe informatii despre teste de gen cu muuuuuuuuuuuult mai profesioniste decat as putea eu sa fac... Eu nu incerc sa fiu mai catolic decat Papa... :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Ia da-mi si mie o explicatie logica, daca BMW-ul sustine sus si tare ca masina "X" are sprintul de la 0-100 de km in 8 secunde, iar acele 8 secunde doar un pilot profesionist le scoate ,asa cum spui tu, iar Audi, Seat, Opel spun ca masinile "y", "z" prind suta in 8 secunde si asa scot nefortand masina la maxim, ca daca ar forta-o ar scoate si mai putin

 

Bobo, eu nu stiu cu ce masini ai mers tu si care e definitia ta pentru un profesionist, dar ceva e total in neregula cu modul in care au fost obtinute datele respective..

Link to comment
Share on other sites

Cum poti spune ca dinamica la BMW a ramas doar cu numele cand pe dinamica si eficienta isi bazeaza BMW toata munca si progresul poate acum mai mult ca oricand? Pe un test amator cu baietii seara cand ne mai intalnim si noi? :) No offence!

dinamica si eficienta.. niste cuvinte cam mari...ca doar nu vand numai M-uri. De fapt grosul vanzarilor este reprezentat de motorizarile cele mai mici, mai bine de jumatate la fiecare clasa in parte, iar motorizari de peste 200 de cai cred ca compun nici 5% din ce vinde si a vandut BMW....

Am impresia ca citesti prea multe articole dictate de departamentul de marketing si care ar trebui marcate ca P - publicitate.....

BMW este orice numai eficienta nu, e o masina premium, prin definitie nu e eficienta.. tot designul si avertisingul e facut sa te "gadile" in mod placut nu eficient....

Daca vrei eficient in oras iti iei scuter si afara tren si avion....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fii un pilot ca sa scoti acel timp , ci doar un sofer cu un minim de experienta . Distanta se parcurge doar in linie dreatpa , fara curbe sau alte dificultati . Daca esti bun , scoti timpul , daca nu , NU . Sa nu uitam ca acei timpi sunt scosi cu o masina putin rodata , cu benzina f buna , cu o masina in stare perfecta de functionare , in conditii excelente de testare .
Link to comment
Share on other sites

Unde si cu cine au testat 316i, 318i, 320d, ... etc ? Un BMW consuma mai mult decat oricare audi sau mercedes cu putere identica. Performantele dinamice la BMW sunt #1, in rest ... NU.

Oricum in ''testele'' preluate de unele reviste/site'uri este dat consumul declarat de producator, care in realitate poate sa fie si cu 50 % mai mare.

Mie mi se pare ca perf dinamice la BMW sunt praf. A mai ramas doar legenda din numele asta. De exemplu BMW declara sa zicem la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca te chinui pana te ia dracu' scoti 8.5 iar 8 scoate un pilot profesionist pe circuit.

La ALTE masini insa, Audi, chiar si SEAT... am intalnit cazuri si la Opel, se declara la masina X 0-100 = 8 secunde. Daca o conduci sport dar lejer scoti chiar 8 secunde!!! Daca o duci la limita, poti scoate si 7.5- 7.8.

Doar EMBLEMA a mai ramas din marca asta...

 

PAREREA MEA!

 

nu ma iau dupa datele de constructor niciodata ci dupa consumul si performantele obtinute in test.Am auzit si eu de audi da nu prea au cu ce sa se laude cu 2.0 tdi? :) pai 2.0 de la bmw ala de 177 ii mai bun la toate capitolele.consum extraurba bmw 4,1:consum 2.0tdi 4,6,consum urban bmw 6,1: 2.0tdi 7.3 n-ai ce sa comentezi la astea ca nu is date de constructor,la acceleratie 0-100 4 sutimi scoate mai putin bmw.Acu daca iau alta revista si ma uit gasesc 520d cu acelasi motor cu e220cdi care ma surprinde din prima cutie automata in 5 trepte,frate suntem in 2009 las-o drak,consum bmw 5.5,mercedes 6 acceleratie 0-100 bmw 8.3 mercedes 9.1 IN TEST

Link to comment
Share on other sites

e36 328i , an 96', coupe

Consum in bucuresti: 17%

Alergata: 20%

In afara: 10%

Posesori de 328 pe aici sa-mi zica ce consum au?

Multumesc,

da, vezi ca e razvan gavan dar cica a lui consuma vreo 11l in bucuresti :)

 

 

La masina din semnatura pe BC 16% urban si 9% extraurban. Stil de condus normal spre economic de obicei.

Oare e vreo problema sau e normal?

LE: Am un prieten cu 330i cabrio care sustine ca ii consuma mai putin...

daca si "la pompa" consuma tot atat probabil ca nu e ft bine, poate ca mergi cu masina cand e aglomeratia mai mare, eu am vazut si auzit ca media in oras pt 320/170hp e cam de 14L

si afara aia 10 e cu dus si intors... depinde cu ce viteze mergi nu e mult dar poa' sa fie mult

 

 

da, 330i poate consuma si 14..depinde cand mergi cu amsina dar mai putin nu cred, poate doar daca mergi cu ea in duminica de paste sau pe 1 ianuarie sa scada sub 14 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu sunt CHIAR praf. Dar de ce n-a evoluat si BMW in ACELASI RITM? :)

 

Raspunsul il gasesti pe strazi...E suficient sa arunci un ochi pe spatele modelelor de prin '99-'00 incoace si ai sa zaresti ca predomina o litera magica "d" .Nu poti sa evoluezi daca nu investesti si nu poti investi in ce nu se vinde!

Link to comment
Share on other sites

nu ma iau dupa datele de constructor niciodata ci dupa consumul si performantele obtinute in test.Am auzit si eu de audi da nu prea au cu ce sa se laude cu 2.0 tdi? :) pai 2.0 de la bmw ala de 177 ii mai bun la toate capitolele.consum extraurba bmw 4,1:consum 2.0tdi 4,6,consum urban bmw 6,1: 2.0tdi 7.3 n-ai ce sa comentezi la astea ca nu is date de constructor,la acceleratie 0-100 4 sutimi scoate mai putin bmw.Acu daca iau alta revista si ma uit gasesc 520d cu acelasi motor cu e220cdi care ma surprinde din prima cutie automata in 5 trepte,frate suntem in 2009 las-o drak,consum bmw 5.5,mercedes 6 acceleratie 0-100 bmw 8.3 mercedes 9.1 IN TEST

 

ce nu intelegi ? datele de la constructori sunt pentru atras clienti ! :lol: consumul real poate sa fie si cu 50 % mai mare.

 

in testele facute de revistele de profil din Spania...pentru aflarea consumului se aleg soferi dintre cei care au facut precomanda la modelul recent aparut sau efectiv redactorii revistei. fara piloti profesionisti sau maniaci ai vitezei :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.