Jump to content

Consum de combustibil


octavian

Recommended Posts

imposibil asa ceva... sau e un miracol.

 

asta e consumul mediu ?

 

nevasta-mea are 120d si consumul mediu este 10%, apoi eu nu am mai auzit de asa consum la nimeni :)

 

NU, NU e un consum mediu , e un consum scos pe o distanta de 1400 de km , in anumite circumstante.......de ce nu citesti tot !!

chiar tu ai dat quote la explicatia mea......

Hai ca m-am distrat,sunte-ti buni de povestitori,cum sa consumi cu 2l mai putin decit producatorul?Poi aia erau prosti daca puteau scoteau ei consumul ala ,nu este nomal ?

Ia spune te-a depasit vre-o caruta in mers ?

Link to comment
Share on other sites

imposibil asa ceva... sau e un miracol.

 

asta e consumul mediu ?

 

nevasta-mea are 120d si consumul mediu este 10%, apoi eu nu am mai auzit de asa consum la nimeni :)

 

NU, NU e un consum mediu , e un consum scos pe o distanta de 1400 de km , in anumite circumstante.......de ce nu citesti tot !!

chiar tu ai dat quote la explicatia mea......

Hai ca m-am distrat,sunte-ti buni de povestitori,cum sa consumi cu 2l mai putin decit producatorul?Poi aia erau prosti daca puteau scoteau ei consumul ala ,nu este nomal ?

Ia spune te-a depasit vre-o caruta in mers ?

:lol: :lol: :)

ce consum ai ma DOVICI de esti asa distrat !?!?

si ia mai citeste pe ici , pe colo si vezi ce consum pune producatorul la un e 46 320 d !

cit de curind voi demonstra ca e realitate !

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

imposibil asa ceva... sau e un miracol.

 

Mai intai sa stii "MA" ca ,constructorul simuleasa mersul in oras , nu chiar merge cum mergi tu 8,1 /100km este consumul urban , la orice masina consumul real este mai mare cu cel putin 10% .

Pe serioase acum daca reusesti sa mergi sub 1500 cred ca ai sa ajungi la consumul ala, oricum nu are sens sa consumi putin daca nu te dai si mare pe forum,este ca atunci cand porti haine de firma fara sa te vada nimeni,bafta si la mai mic.

Link to comment
Share on other sites

revin cu amanunte....azi am alimentat din nou......km parcursi 733 , au intrat 47,42 litri.......mie mi-a iesit un consum de 6,54/ 100km

in urmatoarele conditii :30 % oras si 70 % autostrada...... mai jos sunt pozele......o sa fac o proba peste ceva timp ( scurt) doar autostrada vreo 5-600 km sa vedem ce consum scot....

 

vezi aici domnule DOVICI !

consumul de combustibil e influentat de multi factori......nu am de ce sa ma dau mare si nici nu ma uit la consum ci doar am impartasit si eu experienta mea...

in acest weekend voi face iar consumul la pompa pe o distanta de 5-600 de km DOAR autostrada ac intepenit la 130 km / h

Link to comment
Share on other sites

revin cu amanunte....azi am alimentat din nou......km parcursi 733 , au intrat 47,42 litri.......mie mi-a iesit un consum de 6,54/ 100km

in urmatoarele conditii :30 % oras si 70 % autostrada...... mai jos sunt pozele......o sa fac o proba peste ceva timp ( scurt) doar autostrada vreo 5-600 km sa vedem ce consum scot....

 

vezi aici domnule DOVICI !

consumul de combustibil e influentat de multi factori......nu am de ce sa ma dau mare si nici nu ma uit la consum ci doar am impartasit si eu experienta mea...

in acest weekend voi face iar consumul la pompa pe o distanta de 5-600 de km DOAR autostrada ac intepenit la 130 km / h

 

 

Si eu am scos acest consum asa ca nu e ceva imposibil!

Producatorul da un consum de 5,7 L/100Km la 320d, 136 CP. Eu nu am scos niciodata consumul dat de producator dar un 6,4 L/100Km am scos ultima data cand am verificat consumul la pompa.

Link to comment
Share on other sites

revin cu amanunte....azi am alimentat din nou......km parcursi 733 , au intrat 47,42 litri.......mie mi-a iesit un consum de 6,54/ 100km

in urmatoarele conditii :30 % oras si 70 % autostrada...... mai jos sunt pozele......o sa fac o proba peste ceva timp ( scurt) doar autostrada vreo 5-600 km sa vedem ce consum scot....

 

vezi aici domnule DOVICI !

consumul de combustibil e influentat de multi factori......nu am de ce sa ma dau mare si nici nu ma uit la consum ci doar am impartasit si eu experienta mea...

in acest weekend voi face iar consumul la pompa pe o distanta de 5-600 de km DOAR autostrada ac intepenit la 130 km / h

 

E unii nu pot sa conceapa alt stil de condus decat al lor si de aceea le e greu sa creada ca sunt soferi care pot sa scoata consumuri minime asa cum altii se lupta sa scoata cel mai bun timp.

 

La VW e un tip care tot doboara recorduri de consum cu masini din grupul VAG - Skoda sau VW - omul ala nu numai ca duce consumul mult sub cel declarat de producator dar si explica prin emisiuni si reviste cum reuseste.

 

Daca omul are placerea sa faca performanta in condusul cu combustibil putin nu inseamna ca ceilalti tre sa sara pe el ca nu se poate.

 

Eu te cred ca ai scos consumuri bune doar esti sofer de tir si de acolo ti se trage :)

Link to comment
Share on other sites

:)

se poate sa fie si asta cauza...oricum vreau sa inteleaga toata lumea , eu cu masina nu merg ca si cu un ou, am un stil de condus normal, sunt "AJUTAT "

foarte mult de drumurile pe care merg etc si e normal sa ma apropi de un consum razonabil fata de ceea ce spune fabricantul

va spun cu mina pe inima ca pur si simplu nu ma intereseaza consumul ci in acest thread doar am impartasit experienta avuta .....

de multe ori raspunsurile unora mie unul mi se par arogante si vreau sa cred ca doar virtualul e de vina ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Asta e ce am gasit pe alt site despre pilotul asta "minune"

 

Citat de la PR-ul celor de la Porsche Romania:

 

Plattner a mai facut o demonstratie pentru presa pe 160 de km de la Bucuresti la Slobozia.

 

Observatii:

 

1. Pregatirea masinii e foarte importanta - presiune foarte mare in pneuri, motorul incalzit (mai salveaza cateva sute de gram de combustibil decisive).

 

2. Tipul de condus. Asta e cel mai surprinzator lucur - nu este viteza constanta. Se accelereaza pana pe la 100 km/h apoi apasa pe ambreiaj pana cand ajunge pe la 40-60 km/h si ciclul se repeta. Viteza nu este factorul important, ci mentinerea motorului la un regim de turatii optim.

 

3. Coordonarea si anticiparea - omul asta e un jedi! nu foloseste nici un fel de fran de loc! asta inseamna ca fiecare "accelerare" este folosita la maxim si niciodata nu foloseste combustibil inutil.

 

 

 

 

Asta e genul de croaziera care trebuie facuta pentru un record, nimeni nu spune ca ar trebui sa conduci asa ca utilizator obisnuit. Important e ca se poate.

Si despre Plattner:

 

 

Gerhard Plattner este pilotul de teste VAG prin excelenta. Guinness Book of Records l-a denumit pe jurnalistul austriac Gerhard Plattner “pilotul all-rounder absolut�. Acest titlu l-a primit pentru ca a stabilit atat recoduri de viteza, cat si de consum ca nici un alt pilot pana acum. Iata cateva dintre ele:

- 12 recoduri austriece de viteza cu VW Golf impreuna cu Günther Steckkönig (D) si Franz Wurz (A);

- 12 recorduri austriece de viteza cu Porsche 928 S impreuna cu Rudi Lins (A);

- Primul inconjur al Pamantului prin toate continentele cu o masina cu catalizator (Porsche 924);

- Cel mai rapid inconjur al Pamantului cu Audi S2 Cupe impreuna cu Stefan Fuisz (A), de la Berlin la Berlin prin toate continentele in 28 de zile si 16 ore;

- Cel mai economic inconjur al Pamantului prin toate continentele cu un Audi 80 TDI de la Ingolstad la Ingolstadt cu un consum de 3,78 litri/ 100 Km la o viteza medie de 85,8 Km/ h;

- Cea mai economica traversare a USA de la New York la San Francisco cu SEAT Ibiza TDI (2,89 litri/ 100 Km la o viteza medie de 94,36 Km/ h);

- Cel mai solicitant test cu Porsche Carrera 4 din februarie 1994 pana in martie 1995. Printre altele o cursa de de 24 de ore pe un rau inghetat la nord de cercul polar la temperaturi de -35 de grade, 24 de ore prin 24 de trecatori in Alpi;

- Cea mai rapida traversare USA de la Prudhoe Bay (Alaska) pana la Key West (Florida). (10.427 Km in 4 zile, 11 ore, 38 minute) impreuna cu Carsten Paulun (D);

- Cea mai economica traversare a Europei de la Hammerfest (N) pana la Tarifa (S) cu o medie de 2,37 litri/ 100 Km cu Audi A2 1.2 TDI;

- Cea mai rapida traversare a Euopei de la Hammerfest la Tarifa impreuna cu Franz Doppler;

- 100.000 Km in 960 de ore cu Audi A2 1.2 TDI in calitate de coordonator de proiect;

- 6033,3 Km in 24 de ore cu Porsche 928S cu Peter Lovett (GB) si Peter Zbinden (CH);

- Cu mai putin de 100 Euro pentru combustibil (90,94 €) – 4683 KM prin 20 de state cu VW Lupo TDI;

- Hammerfest – Dakar cu VW T5 4Motion, cu o diferenta de temperatura de la -16 la +35 grade. Distanta de 10941 Km a fost parcurs in 14 zile, cu 3 zile mai rapid decat masina invingatoare la Paris – Dakar;

- Cu Golf V TDI, primul sofer care a parcurs in 17 zile 30 de state;

- Cu un Golf V Tdi prima data 10 state cu un singur plin de rezervor ( D-A-CH-FL-I-SLO-HR-H-SK-CZ) de la Lindau la Brno (un consum de 4,4 L/100 Km la o viteza medie de 77 Km / H).

 

 

Deci nu trebuie sa te indoiesti ca nu se poate, problema e daca iti face placere sau nu sa ai un stil astfel de stil de condus.

 

P.S. de vazut vitezele medii care nu sunt tocmai mici pentru consumurile declarate.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca exista sofer cu stilul acela de condus....omul a demonstrat ca e posibil

exista aici, in Spania, o autostrada ( autovia de Extremadura pentru cei care o cunosc A5) care in proportie de 70% e dreapta , nu urcare, nu coborire......fac pariu ca daca fac testul acolo in conditiile de mers mai sus mentionate scot sub 5%

Link to comment
Share on other sites

Cand am de gand sa scot sub 12 % in oras si sub 7% afara...imi cumpar ceva masina de la VAG.

Pana atunci, si datorita faptului ca am cumparat BMW pentru ceea ce este :)...si nu pentru ca am dat cu banul..., o sa scot din ea tot ce poate oferi in plus fata de restul masinilor !!!

 

Nu ma intereseaza sa am un consum de Fabia 1.2. Chiar e dureros :lol: sa ma chinui 400-500 km ''sa vad cat de putin consuma'' !!! Pe mine ma intereseaza sa am TOATA performanta masinii.

Link to comment
Share on other sites

Cand am de gand sa scot sub 12 % in oras si sub 7% afara...imi cumpar ceva masina de la VAG.

Pana atunci, si datorita faptului ca am cumparat BMW pentru ceea ce este :lol:...si nu pentru ca am dat cu banul..., o sa scot din ea tot ce poate oferi in plus fata de restul masinilor !!!

 

Nu ma intereseaza sa am un consum de Fabia 1.2. Chiar e dureros :lol: sa ma chinui 400-500 km ''sa vad cat de putin consuma'' !!! Pe mine ma intereseaza sa am TOATA performanta masinii.

 

 

Si cu filtrele spalate cine se ocupa? :)

Link to comment
Share on other sites

Cand am de gand sa scot sub 12 % in oras si sub 7% afara...imi cumpar ceva masina de la VAG.

Pana atunci, si datorita faptului ca am cumparat BMW pentru ceea ce este :)...si nu pentru ca am dat cu banul..., o sa scot din ea tot ce poate oferi in plus fata de restul masinilor !!!

 

Nu ma intereseaza sa am un consum de Fabia 1.2. Chiar e dureros :lol: sa ma chinui 400-500 km ''sa vad cat de putin consuma'' !!! Pe mine ma intereseaza sa am TOATA performanta masinii.

C a bine le mai zici!

Am fost la Sinaia duninica trecuta la 160-180km /h se dateau din calea mea toate vag-rile cu consun redus,am si uitat sa ma gindesc la consum asta e cu bmw sa stii sa storci putina motorina in capul pistonului fara sa-ti fie frica ca se ridica temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Se pot scoate consumurile acelea si fara sa fi mare pilot.Ideea e sa nu fi grabit sa ai drum liber fara multe masini sau tiruri care sa te indemne la depasiri astfel determinand consumul mai mare.Si era sa uit pe cineva aproape care sa-ti tina de urat caci e foarte frustrant sa mergi incet ,este mai obositor decat daca ai merge cu o viteza mai mare deoarce la o viteza mai ridicata iti este tinuta in permanenta concentrarea .

Mie imi place sa merg constant cu mici depasiri, viteza mea de croaziera este 120-consider ca dupa aceasta viteza orice masina consuma mai mult datorita rezistentei mai mare a aerului la inaintare.

Link to comment
Share on other sites

:)

Se pot scoate consumurile acelea si fara sa fi mare pilot.Ideea e sa nu fi grabit sa ai drum liber fara multe masini sau tiruri care sa te indemne la depasiri astfel determinand consumul mai mare.Si era sa uit pe cineva aproape care sa-ti tina de urat caci e foarte frustrant sa mergi incet ,este mai obositor decat daca ai merge cu o viteza mai mare deoarce la o viteza mai ridicata iti este tinuta in permanenta concentrarea .

Mie imi place sa merg constant cu mici depasiri, viteza mea de croaziera este 120-consider ca dupa aceasta viteza orice masina consuma mai mult datorita rezistentei mai mare a aerului la inaintare.

:lol: Si cate ture ai la 120/h cu treapta 6?

Link to comment
Share on other sites

Cand am de gand sa scot sub 12 % in oras si sub 7% afara...imi cumpar ceva masina de la VAG.

Pana atunci, si datorita faptului ca am cumparat BMW pentru ceea ce este :)...si nu pentru ca am dat cu banul..., o sa scot din ea tot ce poate oferi in plus fata de restul masinilor !!!

 

Nu ma intereseaza sa am un consum de Fabia 1.2. Chiar e dureros :D sa ma chinui 400-500 km ''sa vad cat de putin consuma'' !!! Pe mine ma intereseaza sa am TOATA performanta masinii.

C a bine le mai zici!

Am fost la Sinaia duninica trecuta la 160-180km /h se dateau din calea mea toate vag-rile cu consun redus,am si uitat sa ma gindesc la consum asta e cu bmw sa stii sa storci putina motorina in capul pistonului fara sa-ti fie frica ca se ridica temperatura.

 

sa sune cineva la militie ca avem si dovada :)

performana da, am si eu si oricine are un bmw........saptamina trecuta trece un seat ibiza ghiulea pe linga mine, eu eram cam suparat cu alte chestii , autostrada cu 4 benzi, stiam ca nu sunt radare pe acea portiune si ma iau dupa el .....am ajuns la 200 si s-a bagat in dreapta ca nu mai avea pedala, l-am depasit si cind am ajuns in dreptul lui ne-am salutat reciproc :lol:

 

fuck, iar am consumat mai mult de 7 :lol:

 

la mine la 120 intr-a 6 am 2000 si putinel pina intr-o suta cred

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Si unde te grabesti asa? E si topicul accidente, asa ca ai grija!

 

Daca ai BMW nu cred ca principala satisfactie e in a nu mai avea pe nimeni in fata atat timp cat mergi pe drumurile publice incearca sa pastrezi prudenta.

M-ia cumparat bmw pentru placerea de a conduce , nu ma gandesc niciodata la ce este mai rau ,doar la bine cum este si va fii asa fac si il atrg intotdeauna ,poti sa-ti induci ghinionul prin atitudine dar nu vreau sa ma gandesc.

Bafta !!!!! bucurii si sa auzim numai vesti bune.

Link to comment
Share on other sites

Si unde te grabesti asa? E si topicul accidente, asa ca ai grija!

 

Daca ai BMW nu cred ca principala satisfactie e in a nu mai avea pe nimeni in fata atat timp cat mergi pe drumurile publice incearca sa pastrezi prudenta.

M-ia cumparat bmw pentru placerea de a conduce , nu ma gandesc niciodata la ce este mai rau ,doar la bine cum este si va fii asa fac si il atrg intotdeauna ,poti sa-ti induci ghinionul prin atitudine dar nu vreau sa ma gandesc.

Bafta !!!!! bucurii si sa auzim numai vesti bune.

 

in cazul asta, cu scuzele de rigoare, esti iresponsabil !!!

deoarece nu esti singur pe drum !

Link to comment
Share on other sites

Dovici la 120 am cam 2100 rpm.Dar am precizat cum merg eu extraurban.

Topicu este despre consum nu despre conduita rutiera asa ca numai va abateti.

Turatia are legatura cu onsumul,cred.Daca mergi subturat poti obtine consum mic , nu si daca mergi normal 2500-3000 rpm,la fel cred nu sunt sigur.

Link to comment
Share on other sites

[sunt foarte multe lucruri implicate in obtinerea unui consum mic.O presiune prea mica farurile A/C-ul pot contribui fiecare cu cate 5/10% la consum.Daca mai adaugam greutate suplimentara bagaj-pasageri deja se complica situatia.

Din proprie experienta un consum mic al obtii pe la 80-90 mers constant fara A/C si singur in masina.

Un alt factor decisiv este aerodinamica masini, unul este GX-ul unui SUV si altul al unui sedan.de aceea este necesar un motor mai mare pe un jeep pentru a fi direct proportional cu forta de frecare.

Consumuri mele la mers eco:Range Rover Sport TDV8 3.6 -9.4l/100

Mercedes CLK 230k- 7l/100

Bmw 330cd- 6.6 l/100

Bmw 320d - 4.8/100

Citroen C2vts -6l/100

La benzinare este important ca cifra octanica sa fie mai mare.Petrom 99 e fbuna.iar la diesel nu am vazut diferente intre sprint si evo.

Link to comment
Share on other sites

alo !!! Tu ai luat consumul pe tronsonul de coborare pe Transfagarasan si ai scos acest consum ??? :)

 

Conteaza si Cx'ul unei masini, dar nu asa de mult !!!

Un 4x4 are alte rapoarte [cutie si diferential] fata de un autoturism normal.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

degeaba ai sute de rapoarte daca suprafata nu este cat mai alunecoasa sau cat mai favorabila trecerii aerului.de asta la F1 au o gramada de elemente aerodinamice.

Nu am scos consumurile pe tranfagarasan in jos pur si simplu am condus mult diesel si stiu cam pe unde nu depune nici un efort si merge la pas.

Benzina e mai pretentioasa daca vrei sa scoti un consum mic in sensu ca trebuie sa fi mai atent cu comenzile.

Link to comment
Share on other sites

Stefan , ai fi surprins ce Cx mare are o masina de formula 1. Sunt multe elemente care obtin forta deportanta si prin asta se creste Cx-ul.

 

PS: un Ferrari F430 are Cx=0.36 , acelasi cu al unui Logan :lol:

PPS : ca sa fiu cat de cat on-topic am adaugat un fisier in care se vede cum sunt testate masinile pentru obtinerea consumului dat "in carte" :)

cons.doc

Edited by mihai8715
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.