Jump to content

Consum de combustibil


octavian

Recommended Posts

Nu sunt foarte in tema cu BCF-urile :)

Daca iei combustibil pe bcf'uri nu t'i se da bon ? Chiar si nefiscal :lol:

Daca esti sofer la o firma si mergi economic alimentezi mai putin decat valoarea bcf si de rest primesti banii contra unui "comision".Carburantul ramine in statie. Intrebarea este cum il justifica sau cum il vinde daca contabilitatea este asa de precisa.

Link to comment
Share on other sites

Te duci la casier cu 5 bcf'uri , iei 150 de lei pe ele , ii dai si casierului 20 de lei (asta este singurul motiv pt care se iau bani pe bcf'uri :) ). Apoi casierul, una sau mai multe alimentari ( la care clientul nu cere bon fiscal ) le trece ca fiind alimentate din bcf'urile tale :) E foarte simplu :lol: Edited by mihai8715
Link to comment
Share on other sites

Te duci la casier cu 5 bcf'uri , iei 150 de lei pe ele , ii dai si casierului 20 de lei (asta este singurul motiv pt care se iau bani pe bcf'uri :) ). Apoi casierul, una sau mai multe alimentari ( la care clientul nu cere bon fiscal ) le trece ca fiind alimentate din bcf'urile tale :) E foarte simplu :lol:

La fel face si cu carburantul pe care-l fura de la fiecare dintre noi. Nu ramane pe furtun il fura pompa.Cei de la metrologie nu trebuie sa manance si ei ? In mod normal eroarea inseamna + sau - la noi este numai -

Link to comment
Share on other sites

presupunand ca pompa afiseaza 10500L, iar real a intrat 10000L. ce se intmpla cu cei 500L ?

- daca se vand...atunci la un moment dat o sa apara in contabilitate iesiri cu 500L mai mult <--- nu e bine :)

- daca raman in tank [rezervorul ingropat]...cand pot fii scosi de acolo ? cum reactioneaza angajatii din statie vazandu-l pe sef pe burta tragand combustibil in bidoane ? :)))) :lol:)

Link to comment
Share on other sites

presupunand ca pompa afiseaza 10500L, iar real a intrat 10000L. ce se intmpla cu cei 500L ?

- daca se vand...atunci la un moment dat o sa apara in contabilitate iesiri cu 500L mai mult <--- nu e bine :)

- daca raman in tank [rezervorul ingropat]...cand pot fii scosi de acolo ? cum reactioneaza angajatii din statie vazandu-l pe sef pe burta tragand combustibil in bidoane ? :)))) :lol:)

Nu o sa ramana niciodata plus pentru ca alimentarea statiei se masoara cu aceleasi pompe,soferii de pe cisterne va pot da mai multe detalii despre unde raman aia 500 de litri.

Link to comment
Share on other sites

Am eu o cunostiinta care mi-a zis daca nu vreau sa cumpar benzina cu 2 lei 80 litrul si e benzina de la o firma de la care cred ca pun mai majoritatea de pe forum , e sofer pe o cisterna, numai ca nu prea am incredere, eu nu pun benzina de la LUKOIL, cine stie ce imi mai vinde ala.
Link to comment
Share on other sites

presupunand ca pompa afiseaza 10500L, iar real a intrat 10000L. ce se intmpla cu cei 500L ?

- daca se vand...atunci la un moment dat o sa apara in contabilitate iesiri cu 500L mai mult <--- nu e bine :)

- daca raman in tank [rezervorul ingropat]...cand pot fii scosi de acolo ? cum reactioneaza angajatii din statie vazandu-l pe sef pe burta tragand combustibil in bidoane ? :)))) :lol:)

Nu o sa ramana niciodata plus pentru ca alimentarea statiei se masoara cu aceleasi pompe,soferii de pe cisterne va pot da mai multe detalii despre unde raman aia 500 de litri.

 

tipul asta de raspuns pe care il vad seara de seara la OTV sau Antena3 este egal cu 0 [zero] !!!

da TU detalii ! :)

si era vorba despre combustibilul contorizat de pompa dar care nu ajunge in masinile noastre !!! lasa soferu' de pe cisterna :D

Link to comment
Share on other sites

Jacobs, tatal meu a fost o viata sef depozit carburant la o unitate militara si stiu exact cu ce probleme se confrunta , mai ales iarna

Din pacate nu mai este printre noi ......l-as fi sunat si ti-as fi dat detalii

Bineinteles ca sistemul alimentarii era unul rudimentar (nu avea acolo pompe asistate electronic etc.) dar principiul este acelasi

In ceea ce priveste furtunul cisternelor......EU AM PUS IN DACIE DE VREO 3-4 ORI CANTITATEA RAMASA ACOLO ! erau exact citi litri am spus mai sus

Nu iti pot da detalii aici despre cum se facea "la pompa" si nici in privat pentru ca nu vreau...

Nu confunda un T.I.R cu un turism......fac in fiecare noapte 698 km cu un trailer si NICIODATA nu alimentez aceeasi cantitate......consumul camionului variaza in functie de multi factori asa ca nu am cum sa stiu EXACT citi litri am consumat sau cit imi va intra in rezervor

si de JMEKER.....no way, am fost .....amu sunt intelept :)

 

Later edit: treaba se intimpla acum vreo 10 ani, acum nu pot spune 100% ca se intimpla pentru ca nu mai am tangenta cu asa ceva

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

presupunand ca pompa afiseaza 10500L, iar real a intrat 10000L. ce se intmpla cu cei 500L ?

- daca se vand...atunci la un moment dat o sa apara in contabilitate iesiri cu 500L mai mult <--- nu e bine :)

- daca raman in tank [rezervorul ingropat]...cand pot fii scosi de acolo ? cum reactioneaza angajatii din statie vazandu-l pe sef pe burta tragand combustibil in bidoane ? :)))) :lol:)

Nu o sa ramana niciodata plus pentru ca alimentarea statiei se masoara cu aceleasi pompe,soferii de pe cisterne va pot da mai multe detalii despre unde raman aia 500 de litri.

 

tipul asta de raspuns pe care il vad seara de seara la OTV sau Antena3 este egal cu 0 [zero] !!!

da TU detalii ! :)

si era vorba despre combustibilul contorizat de pompa dar care nu ajunge in masinile noastre !!! lasa soferu' de pe cisterna :D

Tu ai auzit de teorema "impartirii cu rest" ?

Link to comment
Share on other sites

Jacobs, tatal meu a fost o viata sef depozit carburant la o unitate militara si stiu exact cu ce probleme se confrunta , mai ales iarna

Din pacate nu mai este printre noi ......l-as fi sunat si ti-as fi dat detalii

Bineinteles ca sistemul alimentarii era unul rudimentar (nu avea acolo pompe asistate electronic etc.) dar principiul este acelasi

In ceea ce priveste furtunul cisternelor......EU AM PUS IN DACIE DE VREO 3-4 ORI CANTITATEA RAMASA ACOLO ! erau exact citi litri am spus mai sus

Nu iti pot da detalii aici despre cum se facea "la pompa" si nici in privat pentru ca nu vreau...

Nu confunda un T.I.R cu un turism......fac in fiecare noapte 698 km cu un trailer si NICIODATA nu alimentez aceeasi cantitate......consumul camionului variaza in functie de multi factori asa ca nu am cum sa stiu EXACT citi litri am consumat sau cit imi va intra in rezervor

si de JMEKER.....no way, am fost .....amu sunt intelept :)

 

Later edit: treaba se intimpla acum vreo 10 ani, acum nu pot spune 100% ca se intimpla pentru ca nu mai am tangenta cu asa ceva

1. tu te-ai laudat ca stii cum se fura. acum nu mai ai dovezi. de fapt nici nu ai avut :)

2. nu ma intereseaza cat consuma camionul tau si nici faptul ca ai un consum variabil pe distanta identica.... :lol:

3. ce diametru avea furtunul in care ramaneau 45L ?

4. citeste raspunsurile primite la postarile tale [ca sa nu te mai repeti]

 

 

asteptam raspunsurile...deja de mult timp !!!

Link to comment
Share on other sites

Jacobs, tatal meu a fost o viata sef depozit carburant la o unitate militara si stiu exact cu ce probleme se confrunta , mai ales iarna

Din pacate nu mai este printre noi ......l-as fi sunat si ti-as fi dat detalii

Bineinteles ca sistemul alimentarii era unul rudimentar (nu avea acolo pompe asistate electronic etc.) dar principiul este acelasi

In ceea ce priveste furtunul cisternelor......EU AM PUS IN DACIE DE VREO 3-4 ORI CANTITATEA RAMASA ACOLO ! erau exact citi litri am spus mai sus

Nu iti pot da detalii aici despre cum se facea "la pompa" si nici in privat pentru ca nu vreau...

Nu confunda un T.I.R cu un turism......fac in fiecare noapte 698 km cu un trailer si NICIODATA nu alimentez aceeasi cantitate......consumul camionului variaza in functie de multi factori asa ca nu am cum sa stiu EXACT citi litri am consumat sau cit imi va intra in rezervor

si de JMEKER.....no way, am fost .....amu sunt intelept :)

 

Later edit: treaba se intimpla acum vreo 10 ani, acum nu pot spune 100% ca se intimpla pentru ca nu mai am tangenta cu asa ceva

1. tu te-ai laudat ca stii cum se fura. acum nu mai ai dovezi. de fapt nici nu ai avut :)

2. nu ma intereseaza cat consuma camionul tau si nici faptul ca ai un consum variabil pe distanta identica.... :lol:

3. ce diametru avea furtunul in care ramaneau 45L ?

4. citeste raspunsurile primite la postarile tale [ca sa nu te mai repeti]

 

 

asteptam raspunsurile...deja de mult timp !!!

bleahhhhh

ramii cu bine "JMEKERE" !, nu trebuie sa iti dovedesc nimic

Link to comment
Share on other sites

asa e !!! :) trebuie aplicat regulamentul pentru cei care scriu aiureli, minciuni sau inventeaza povesti de 0,5 euro ! eventual adus un punct nou in regulament :lol:

Lucrezi cumva in peco ?

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare...consumul de pe OBC este real ( am facut peste 300 km cu ea si in oras si afara ) si imi arata consum de 6.1 l

 

sa fie adevarat consumul?

NU, nu este real....din spusele celorlalti colegi e cu 1,5- 2 litri mai mic

Link to comment
Share on other sites

 

ce ai pus mai sus...sunt de mult superdiscutate si la OTV si in alte ziare care redau orice informatie fara dovezi. la OTV s-a racit relativ rapid subiectul !!!

NU AU EXISTAT DOVEZI !!! si e chiar simplu de adus dovezi...dar nu se fura la pompa decat sub abaterea permisa care este foarte mica si neimportanta.

 

poate ne spui totusi cum e cu furtunul ala si ce diametru are, sau cum poti trage teapa unui TIR care are rezervoare mari, etc :))

Link to comment
Share on other sites

Jacobs, tu crezi ce vrei tu , eu am spus cum am verificat cu un bidon cat intra in el.

parerea mea este ca se fura si daca cauti mai atent pe net o sa gasesti cateva materiale prin ziarelele de anul trecut(nu stiu exact perioada) care faceau referire la cum se fura in statiile petrom la pompa.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Din octombrie 2005 pana in mai 2006 am cumparat pentru masinile de la firma unde am activat multe tone de motorina. Majoritatea o cumparam in bidoane fiindca trebuiau sa fie alimentate excavatoarele de pe camp. Incarcau baietii cam 15 bidoane de 20L la fiecare tura la pompa. Nicodata nu s-a pus problema sa fim furati sau macar sa banuim ceva. Am alimentat de la aproape toate pompele din Timisoara si de la cele de pe drumul spre Lugoj. Nu mai stiu exact cati litri intrau intr-un bidon [21-22], dar la 300L trebuia sa luam teapa de un bidon...nu ? :) Si DA...aveam bidon in care stiam exact pana unde avem un anumit volum.

NU CRED ca are cineva tupeul sa fure mai mult de 400-500ml la un plin !!!

 

Eu sper aduca cineva dovezi. Altfel...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca se fura intentionat la pompa.E foarte usor de verificat totusi,vii cu un vas gradat si verifici daca nivelul indicat de vas e egal cu cel indicat de pompa.Cred ca singura cantitate pierduta e cea care se evapora in contact cu aerul atunci cand alimentam.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.