Jump to content

Recommended Posts

Va salut si-mi cer scuze daca mai exista un topic asemanator(eu nu am gasit)

La acest motor N47 am 4 erori permanente(Egr,clapete admisie,sonda lambda)Am schimbat supapa egr,electroventilele acestora,sonda lambda si clapeta de acceleratie!Totul este nou,cablajele nu sunt intrerupte si am schimbat si ecu(second hand si clonat)

Cu toate acestea erorile au ramas(precum si martorul motor aprins)Ma poate ajuta cineva cu o sugestie?De la ce ar putea fi?

Erorile sunt:41E2;4152;4206;4203

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

E90 este modelul?, ar fi bine sa spui exact modelul si anul de fabricatie.

 

41E2 Exhaust Gas Recirculation – Open Circuit

 

4152 Swirlflaps – Open Circuit

 

4206 Lambda Sensor Heating -Short Circuit to B-

 

4203 Glow Module Communication.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

resetarea am facut_o cu Delphi DS150!aparent sterge eroarea dar cel putin pe EGR apare imediat inapoi cu permanent!Flitrul de particule a fost schimbat acum 2 ani!ma gandesc ca poate s-a infundat din nou...un lucru e cert:cablajele sunt bune,ECU schimbat,supapa egr+electroventile schimbate,lambda schimbata,galeria curatata si cu garnituri noi,presiune pe vacum este...
Link to comment
Share on other sites

resetarea am facut_o cu Delphi DS150!aparent sterge eroarea dar cel putin pe EGR apare imediat inapoi cu permanent!Flitrul de particule a fost schimbat acum 2 ani!ma gandesc ca poate s-a infundat din nou...un lucru e cert:cablajele sunt bune,ECU schimbat,supapa egr+electroventile schimbate,lambda schimbata,galeria curatata si cu garnituri noi,presiune pe vacum este...

(totul pare perfect dar problema persista... hmm)

Curatat conectori? Curatat la sange/pielea goala..?

Verificat continuitati?

Erorile alea pot fi si de contact nu de componente de schimbat..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa nu uiti sa reviipe topicul deschis de tine si sa ne spui ce ai facut ca sa rezolvi acele erori.

 

Eu nu as reflash-ui ECU-ul pentru ca este o solutie extrema, costisitoare si riscanta iar simptomele sunt mult mai simplu de rezolvat. Nu o sa rezolve un reflash o problema de contact/oxidare de contact... parerea mea. Daca vei fi tentat sa o faci tu cumpara o sursa foarte buna de tensiune pentru mentinerea unei valori constante pe bateria masinii cand reflash!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.