Jump to content

problema putere 535d e60


myry99

Recommended Posts

salutari colegi!

 

de aproximativ 2 saptamani am luat un e60 535d .

totul perfect pana aseara cand eram cu masina pe autostrada si mergeam normal, iar cand am accelerat masina nu a mai raspuns. daca accelerez de la 20%- 80% pedala masina nu simte mai nimic fluctueaza turometrul 300-500rpm (automata)

ideea e ca daca bag piciorul la maxim masina trage perfect daca merg constant si accelerez urca dar foarte greu

de cand a aparut problema asta parca se aude si un huruit.

o problema ar mai fi la cutia viteze imi trepideaza foarte rar in treapa 3 uneori cand merg incet (2-3 secunde)

pe bord nu am nici o eroare masina porneste bine si se aude ok. o sa pun diseara un tester poate aflu ceva..

Link to comment
Share on other sites

il comand nou maine fiindca eate de vina cu fluctuatia

dar sa fie si cu faptul ca nu trage? acum s-a aprins check engine "increased emissions" daca o tin la maxim urca scade in ture asa fluctueaza dar daca a inceput sa traga trage perfect pana numai accelerez si dupa face la fel

Link to comment
Share on other sites

Galeria de admisie e consumabil la masina aia, sa iti intre bine in cap asta !

Daca ai vacuum si tija merge vezi ca ai 3 electrovalve care actioneaza vacuumul ala, costa aproximativ 270ron bucata, de obicei ai eroare pe diagnoza cand lesina una din ele sau nu trage masina dar mai poti sa il pui pe mecanic sa le inverseze intre ele si iti dai seama imediat dupa cum se schimba comportamentul masinii( nu e musai sa ai eroare pe diagnoza, eu am avut o singura data eroare, a doua oara nu accelera la turatii mici si era clar unde e problema)

Filtrul de particule sau DPF sa nu il incurci cu filtrul pe polen ca nu au nici o legatura, nu o sa iti apara in veci pe bord. Daca vrei sa ii verific starea doar pe softul de diagnoza verifici starea lui si presiunea in el, s-a mai discutat pe forum la greu despre valorile de presiune in DPF la diverse turatii.

Oricum daca DPF este infundat atunci ai o gramada de chestii de verificat la motorul ala, de la injectoare, bujii, releu bujii, sa vezi daca termostatele sunt in mintile lor...

Pentru cei care au dileme le spun iar ca si termostatele sunt consumabile, tin fix un an, mai mult sau mai putin ... vorbesc din proprie experienta. Am schimbat aproape anual termostatul de la EGR si la aproximativ 2ani termostatul principal, iar acum am aflat de ce am consumul marit in ultima perioada(termostat EGR blocat pe deschis).. se verifica destul de simplu.... creste temperatura pana peste 70grade iar apoi scade daca stau la semafor sau daca merg fara sa accelerez(frana de motor)

 

Parerea mea este ca ar trebui sa te duci sa faci o verificare serioasa la masina aia si sa o pui la punct, si o sa ai de investit niste bani, timp si nervi cu ea, mai ales in starea in care este acum, dar o sa merite !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.