Jump to content

Cost schimb ulei CV ZF 8AT


pireutz

Recommended Posts

Azi am vorbit cu un amic ce imi povestea ca cineva cu BMW din Iasi a intrebat la reprezentanta daca e necesar sa schimbe uleiul la CV 8AT...are 135.000km...ce credeti ca i s-a spus? ca sa stea linistit ca pe la 180.000km se schimba :))))

Fratica, eu la 100.000km am scos uleiul si era negru, nu avea inca depuneri pe magneti decat o pelicula f subtire de ulei cu continut de pilitura...cat sa aduni maxim o lacrima de ulei cu pilitura in total...dar m-au luat fiorii sa vad ce culoare are...pai tu la 135.000 daca esti si talpar poti strange bani, te vad la anunturi de achizitii ZF8 sec.hand acusica..

Pentru 1900 lei unii se calicesc si apoi se mira pe forumuri ca le crapa cutia...normal ca reprezentanta nu iti spune sa faci schimb la 90k...o reparatie la ei e mai benefica decat un amarat de schimb de ulei... :download:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am vorbit cu un amic ce imi povestea ca cineva cu BMW din Iasi a intrebat la reprezentanta daca e necesar sa schimbe uleiul la CV 8AT...are 135.000km...ce credeti ca i s-a spus? ca sa stea linistit ca pe la 180.000km se schimba :))))

Fratica, eu la 100.000km am scos uleiul si era negru, nu avea inca depuneri pe magneti decat o pelicula f subtire de ulei cu continut de pilitura...cat sa aduni maxim o lacrima de ulei cu pilitura in total...dar m-au luat fiorii sa vad ce culoare are...pai tu la 135.000 daca esti si talpar poti strange bani, te vad la anunturi de achizitii ZF8 sec.hand acusica..

Pentru 1900 lei unii se calicesc si apoi se mira pe forumuri ca le crapa cutia...normal ca reprezentanta nu iti spune sa faci schimb la 90k...o reparatie la ei e mai benefica decat un amarat de schimb de ulei... :download:

 

Trebuie sa ii intelegi si pe cei de la reprezentante, odata ca urmeaza instructiunile importatorilor, si de multe ori clientii lor sunt "linge blide mate fripte" ce odata ce s-au super indatorat pentru masini ce nu si le permit, nu ar concepe sa mai cheltuie bani pe intretinere preventiva, pentru ca in folclorul si impresia generala este ca o masina buna nu necesita intretinere, si daca "baga bani in ele" este o marca de rahat, si ar decadea in cercul cunoscutilor.

Link to comment
Share on other sites

cei de la bmw iti spun asta pentru ca in principiu masinile astea sunt facute sa mearga maximum 150 de mii de km, apoi omu isi ia urmatorul model, da masina actuala la buy back, iar ei o vand altui client (fara garantie pentru ca e prea veche, etc) si uite asa toata lumea e fericita. Fireste ca sunt multe care ajung si la 200 de mii fara probleme fara sa fi schimbat uleiul la cutie. Eu am ajuns la 160 de mii, si am facut reconditionare de bloc de valve si schimb de ulei din cauza ca mergea prost cutia. Si am platit mult. Dar nu pot zice ca daca schimbam uleiul la 100 de mii nu as fi ajuns aici, preventiv la 100 de mii de km, nu costa asa mult sa dau 1900 de lei.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cei de la bmw iti spun asta pentru ca in principiu masinile astea sunt facute sa mearga maximum 150 de mii de km, apoi omu isi ia urmatorul model, da masina actuala la buy back, iar ei o vand altui client (fara garantie pentru ca e prea veche, etc) si uite asa toata lumea e fericita. Fireste ca sunt multe care ajung si la 200 de mii fara probleme fara sa fi schimbat uleiul la cutie. Eu am ajuns la 160 de mii, si am facut reconditionare de bloc de valve si schimb de ulei din cauza ca mergea prost cutia. Si am platit mult. Dar nu pot zice ca daca schimbam uleiul la 100 de mii nu as fi ajuns aici, preventiv la 100 de mii de km, nu costa asa mult sa dau 1900 de lei.

 

278 k fara schimb de ulei la cutie.

 

Sper sa mai tina :D

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Un sfat primit de la mecaniul ce e specializat pe Bmw: schimba filtrul de ulei la motor de 2 ori in 15k km, si ai motorul in stare perfecta.

 

De filtrul de aer n-a zis nimic?

 

Eu, la alta marca, la un schimb de ulei inlocuiesc doua filtre de aer ... Iar schimbul il fac la 8000 km la regim normal. La regim sever, 5000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De filtrul de aer n-a zis nimic?

 

Eu, la alta marca, la un schimb de ulei inlocuiesc doua filtre de aer ... Iar schimbul il fac la 8000 km la regim normal. La regim sever, 5000 km.

 

Nu, si nu am retinut decat partea cu cel de ulei...eram in doi si am stat o parte de timp cocotat pe elevator sa pot schimba vitezele si el incarca uleiul cu pompa. Cu prima ocazie intreb...oricum, la ce praf este la noi, nu cred ca luat in considerare nici un producator ca vom merge cu ele prin mini Sahara...Penultimul filtru schimbat in Dreieich era curat dupa 15.000...ultimul schimbat in Ro la 10.000 avea 4 linguri cu varf de praf in el...Mi-e groaza de ce este in plamanii nostri...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Nu, si nu am retinut decat partea cu cel de ulei...eram in doi si am stat o parte de timp cocotat pe elevator sa pot schimba vitezele si el incarca uleiul cu pompa. Cu prima ocazie intreb...oricum, la ce praf este la noi, nu cred ca luat in considerare nici un producator ca vom merge cu ele prin mini Sahara...Penultimul filtru schimbat in Dreieich era curat dupa 15.000...ultimul schimbat in Ro la 10.000 avea 4 linguri cu varf de praf in el...Mi-e groaza de ce este in plamanii nostri...

Am urmarit cum se face schimbul de ulei . Instalatia asta mai mare ca o masina de spalat , scoate uleiul vechi curata si-l baga pe cel nou dirijata de un soft . Se vede culoarea celui vechi si a celui nou , masoara presiunea , temperatura si densitatea uleiului , etc . Totul automat .

 

http://i728.photobucket.com/albums/ww288/windsurfing11/bmw_zpssoeoyf9z.jpg

 

 

Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare! Pe recomandare, langa Suceava, am schimbat uleiul la CV 8 trepte. Ulei Ravenol cu filtru si baie, manopera = 1650 lei. Am parcurs 1500 km. Pana acum totul pare a fi ok. Cei de la service mi-au recomandat uleiul. Au spus ca nu au avut niciun fel de reclamatie.Nu cunosc procedura exacta de inlocuire a uleiului. La final au pus si un tester pe cutie. Am stat la volan si m-au pus sa schimb, la un moment dat treptele de vitezi din D in R si cam atat. Mi-au sugerat sa nu fortez cutia 200 km ca imi "citeste" stilul de condus. Cam asta e!

Numai bine si la voi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

Imi poate spune cineva daca la cutia ZF8hp se poate schimba doar filtrul de ulei, cu pastrarea baii originale? Am gasit pe Autokatma filtrul separat cu 190 lei, iar cu tot cu baie ar fi in jur de 420 lei.

Baia pe langa filtru mai are si niste magneti. Daca tot desfaci schimba calumea ca nu schimbi uleiul in fiecare an ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Astazi am facut si eu revizia la cutie, este primul schimb in 139k km, cu kit original ZF, baie cu filtru si 7 litri de ulei. Baia veche avea foarte putina pilitra pe magneti, dar uleiul vechi se cam inegrise la culoare si se depusese si un strat de mazga pe baie, deci era timpul sa fie inlocuit. Au curs gravitational in jur de 5,5l ulei si a fost inlocuit cu aceeasi cantitate. Resetarea cutiei nu i-am facut-o, ca mecanicul meu nu avea softul necesar, dar daca totul merge perfect nu cred ca i-o mai fac.
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranțĂŁ este foarte bine sa fie schimbat uleiul si filtrul cum spune producĂŁtorul ZF intre 80k si 120k in funcție de stilul de mers. Eu l am schimbat prin ianuarie, la 121k, kit original ZF, au intrat 5 litrii prin metoda gravitaționala. Nu am avut timp sa resetez atunci adaptĂŁrile cutiei si nici nu eram prea hotĂŁrât sa o fac. Se simtea putin la rece cum schimba la treptele inferioare. Dupa vreo doua sĂŁptĂŁmâni insa am fĂŁcut resetarile cu ISTA+ si inițial am crezut ca am fĂŁcut o prostie, schimba mult mai rau... dar dupa cam o sĂŁptĂŁmânĂŁ și câteva sute de km situația a devenit foarte ok.. adicĂŁ este insesizabila trecerea in trepte superioare sau inferioare. Deci eu va recomand sa refaceți acele adaptari ale cutiei pt ca se pot ameliora sau chiar elimina suturile dintre trepte mai ales la rece, daca nu cumva cutia are alte probleme mecanice...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu pot sa ti spun un pret... adaptarea am fĂŁcut o eu, dar cu siguranțĂŁ gĂŁsești pe cineva la tine in localitate care sa te ajute si sa nu te taxeze cine știe cat..

I-am facut aaaptarea cu programul original , dar se pare ca acele socuri la cald inca persista. Nu am nici o eroare pe cutie, iar revizia a fost facute cu ulei si baie originala ZF.

Link to comment
Share on other sites

In mod normal in cateva sute de km ar trebui sa se refaca adaptĂŁrile cutiei pentru stilul tau de mers... Daca socurile la cald erau si inainte de schimbul uleiului atunci probabil este ceva uzura la cutie.. daca au aparut dupa schimbul de ulei probabil nu s a pus toata cantitatea de ulei necesarĂŁ, sau alte cauze... dar oricum revizia la cutie este benefica, adica ulei proaspat su filtru nou..

eu zic sa nu te sperii deocamdatĂŁ, sa mai mergi o perioadĂŁ, poate nu si a refĂŁcut ĂŽncĂŁ adaptarile...

baftĂŁ

Link to comment
Share on other sites

Socurile la cald le aveam si inainte de schimbul de ulei si am crezut ca prin aceasta revizie o sa scap de ele. Pe magneti s-a gasit foarte putina pilitura, deci uzura mare in cutie nu am, masina avand 139k km in prezent.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Socurile la cald le aveam si inainte de schimbul de ulei si am crezut ca prin aceasta revizie o sa scap de ele. Pe magneti s-a gasit foarte putina pilitura, deci uzura mare in cutie nu am, masina avand 139k km in prezent.

 

Salut. Și-a mai revenit mașina? Mai ai șocurile alea? Și eu ma pregĂŁtesc sa schimb uleiul și sunt curios. Caut și un service de ĂŽncredere. Am auzit ca ar fi un mecanic bun prin Bistrița (mai aproape de mine, Mureș).

Link to comment
Share on other sites

Salut, la rece sau la drum lung se comporta absolut perfect, schimbarile sunt line, doar in oras cand merg mult bara la bara am vazut ca incep socurile, banuiesc ca atunci creste temperatura uleiului si de acolo provin si acele socuri .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.