Jump to content

Swap de motor


Recommended Posts

De curand am facut un swap de la 1.9 la un 2.5 cel de 192 bhp la un e46 sedan nfl din 2000.

 

Intampin 3 probleme din pacate. Becul la senzoru de ulei e aprins , cand bag in marsalier nu mi se aprind becurile si cand apas pe butonul de dezaburire luneta imi apare bateria in bord. Ceva rezolvari ?

 

As putea sa le fac eu dar am nevoie de o diagrama ceva o poza cu si unde ar trebui trase anumite cabluri.

 

Va multumesc si astept un raspuns pe aici.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

atunci cand dai jos motorul original, ii deconectezi diversi senzori, sonde, etc .. pt a fi ridicat si scos. unele din ele duc spre ceasurile de bord.

daca motorului nou i-ai (re)instalat aceiasi senzori (adica cei ramasi pe caroserie) cum ar fi cel pt nivel/presiune ulei, probabil de acolo vine problema

 

 

altfel, si fara motor, daca ii dai curent si o bagi in marsarier ar trebui sa se aprinda semnalizarile corespunzatoare. ai umblat si la cutia de viteze? sa nu se fi ciupit/smuls comutatorul de marsarier, de pe cutia de viteze. verifica si sigurantele.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.