Jump to content

Problema cutie automata 6hp


Recommended Posts

Buna ziua !Intampin o problema cu cutia pe care am sesizat -o dupa un drum mai lung.Masina este un e92 cu motorul n47 din 2008.Doar dupa ce se incalzeste masina si respectiv uleiul din cutie (asa am observat)la plecare de pe loc trepideaza (ca si cum ar pleca un incepator cu manuala ),iar in mers constant pana in 80 km/h incepe sa oscileze brusc turometrul si se simt ca si niste suturi (drum cu multe denivelari mici) dupa care isi revine fara sa mut piciorul de pe acceleratie sau altceva .In cazul in care poate fi relevant am schimbat distributia de curand ,iar mecanicul a completat uleiul la cutie ce se scursase cand a dat -o jos;bateria a fost schimbata cu una de 95ah normala(mecanicul a resetat din insta ,dar nu a si codat noua capacitate .Cea veche era de 80 ah agm .).Eu cred ca este convertizorul.Luni sunt programat la service ,dar as fi vrut sa vad si alte pareri deoarece sunt patit cu mecanicii.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probleme la convertizor sau spre norocul tau, ulei insuficient sau trebuie schimbat uleiul din cutie. Aceeași problema am avut si eu. Am rezolvat-o parțial cu adĂŁugat 1.5l ulei in cutie si pana la urma ĂŽncepuse sa facĂŁ iar si am reparat convertizorul si merge perfect. Multa bafta!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu am mai fost astazi la service pentru ca am incercat sa mai reproduc defectul si nu am reusit .Am mers circa 50 de km cu masina si nu a mai facut nimc . Opin am schimbat distributia de curand si s-a completat cu ulei.Este destul de ciudat faptul ca nu mai face dintr -o data(poate este inceputul convertizorului).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buna ziua !Intampin o problema cu cutia pe care am sesizat -o dupa un drum mai lung.Masina este un e92 cu motorul n47 din 2008.Doar dupa ce se incalzeste masina si respectiv uleiul din cutie (asa am observat)la plecare de pe loc trepideaza (ca si cum ar pleca un incepator cu manuala ),iar in mers constant pana in 80 km/h incepe sa oscileze brusc turometrul si se simt ca si niste suturi (drum cu multe denivelari mici) dupa care isi revine fara sa mut piciorul de pe acceleratie sau altceva .In cazul in care poate fi relevant am schimbat distributia de curand ,iar mecanicul a completat uleiul la cutie ce se scursase cand a dat -o jos;bateria a fost schimbata cu una de 95ah normala(mecanicul a resetat din insta ,dar nu a si codat noua capacitate .Cea veche era de 80 ah agm .).Eu cred ca este convertizorul.Luni sunt programat la service ,dar as fi vrut sa vad si alte pareri deoarece sunt patit cu mecanicii.

Convertizorul de cuplu! Faur Bucuresti, reprezentanta ZF in Romania, insa din ce stiu eu ei nu reconditioneaza convertizoare ci doar cutia! Am avut eu niste discutii cu ei acum vreo 5 ani si in cazul cutiei unul din inginerii lor mi-a spus ca o reconditionare a cutiei, facuta dupa carte costa pe undeva pe la 4000-4500 de euro si presupune sschimbarea tuturor pieselor din interiorul cutiei!

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Am comandat deja unul nou.

Cel de pe masina e curatat, pistonasul culiseaza foarte usor. Curatat e impropriu spus ca la n47 nici nu ai ce curata la el, doar putin fum, fara depuneri.

Problema cred ca e din partea electrica. Am patit de 2 ori in ultimele 2 saptamani ca la rece cand pun frana sa mi se opreasca motorul. Dupa fiecare faza cu opritul motorului apare si eroarea 40e9.

EGR-ul de n47 nu e vacuumatic, ci electronic. Doar supapa de la racitor e actionata prin vacuum dar e alta treaba acolo.

Edited by anormal
Link to comment
Share on other sites

Da, asa pare.

Insa in manual este specificata aceasta procedura:

 

''Adaptation AGR valve.

An adaptation value is stored in the DDE control unit for the EGR valve with adjustment travel feedback. This adaptation value describes the position of the end stop of the exhaust-gas recirculation (EGR) valve.

 

Application:

 

The service function must be run if the EGR valve is replaced. The service function must be run before renewing the EGR valve.

 

Execution of the service function deletes the adaptation value. After installation of the new EGR valve, the new value is automatically learned and stored in the DDE.''

 

 

Edited by mase
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai e aceeasi chestie. Ca resetez si apoi montez egr-ul nou sau ca resetez si el e deja pe masina...nu vad diferenta. Dupa resetare oricum se afla valva noua pe masina pentru reinitializare, in ambele cazuri. Deci...n-are nici o legatura oricum.

Citisem si eu treaba aia in ista inainte.

Problema la mine se pare ca e din alta parte.

Edited by anormal
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.