Jump to content

Intrebare dimensiune cauciucuri F30


cavaliere

Recommended Posts

Are cineva idee, la f30 in speta, la jantele de m pachet pe 18, cu 8 j fata si 8,5 j spatele, merg puse 225 45 18 si pe spate?

Ca nu gasesc nimic pe realoem. Ea vine din fabrica cu 225 45 fata si 255 40 18 spate. Dar pe 8,5 j este tolerat de la 225 pana la 255. Ceva pareri de la posesori?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut eu pus 225/45/R17 pe janta 8.5J, si nu statea prea bine; aderenta pe spate era mai redusa decat la un cauciuc 225/45/R17 pus pe janta 8J.

 

Pe janta 8.5J se pot pune intr-adevar cauciucuri cu latime intre 225-255; dar pt 225 ar trebui un cauciuc cu talon mai mare (cred ca peste 55), sa se poata aseza cauciucul pe janta; un cauciuc cu talon 45 si runflat este rigid si nu se aseaza bine (afecteaza planeitatea contactului cu solul)

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu pus 225/45/R17 pe janta 8.5J, si nu statea prea bine; aderenta pe spate era mai redusa decat la un cauciuc 225/45/R17 pus pe janta 8J.

 

Pe janta 8.5J se pot pune intr-adevar cauciucuri cu latime intre 225-255; dar pt 225 ar trebui un cauciuc cu talon mai mare (cred ca peste 55), sa se poata aseza cauciucul pe janta; un cauciuc cu talon 45 si runflat este rigid si nu se aseaza bine (afecteaza planeitatea contactului cu solul)

 

Mda, asa banuiam si eu ca 225 45 pe 8,5 j vine cam stretched.

Eu caut sa iau non runflat. Parca 255 40 18 runflat ma gandesc ca vor fi prea rigide. Am pe x1 225 45 18 runflat si topaie prin oras la orice denivelare.

Nu stiu exact ce sa aleg. Hankook ventus s1 evo2 or fi bune? Au reviewuri bune prin afara. Nu stiu cum stau cu wear-ul.

La x1 am pirelli p7 runflat si au aderenta foarte buna pe uscat si ud, atata doar ca sunt rigide. Si nu stiu nici cu wear-ul cum stau.

Link to comment
Share on other sites

exact hankook ventus s1 evo2 am avut, 255/40/R17 runflat - nu sunt asa rigide precum bridgestone sau continental; am rulat cu ele cam 20k km (apoi am vanduit masina, inca mai duceau 30-40k km), au rezistat bine la uzura, fara nicio deformare/galma/umflatura (in aceeasi perioada am schimbat 2 continental sport contact 5 runflat 225/45/r17 din cauza de deformari)

 

Pe ploaie - foarte aderente, cele mai bune cu care am mers, peste continental sportcontact 5; au niste canale de degajare apa foarte generoase

Pe uscat - bune, aproape de continental sportcontact 5

 

Destul de silentioase si comfortabile, comparabile cu pirelli p7 runflat (am mers cu un X1 inchiriata vreo 1000km cu Pirelli).

Le recomand, foarte bun raportul calitate/pret.

 

Cand le-am luat am citit destul despre ele, nu recomandau sa le cumperi cu perete normal (non runflat), ziceau ca sunt cam moi.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

exact hankook ventus s1 evo2 am avut, 255/40/R17 runflat - nu sunt asa rigide precum bridgestone sau continental; am rulat cu ele cam 20k km (apoi am vanduit masina, inca mai duceau 30-40k km), au rezistat bine la uzura, fara nicio deformare/galma/umflatura (in aceeasi perioada am schimbat 2 continental sport contact 5 runflat 225/45/r17 din cauza de deformari)

 

Pe ploaie - foarte aderente, cele mai bune cu care am mers, peste continental sportcontact 5; au niste canale de degajare apa foarte generoase

Pe uscat - bune, aproape de continental sportcontact 5

 

Destul de silentioase si comfortabile, comparabile cu pirelli p7 runflat (am mers cu un X1 inchiriata vreo 1000km cu Pirelli).

Le recomand, foarte bun raportul calitate/pret.

 

Cand le-am luat am citit destul despre ele, nu recomandau sa le cumperi cu perete normal (non runflat), ziceau ca sunt cam moi.

 

Da, nu prea se gasesc ventus s1 evo runflat. Am gasit doar non runflat.

Am pe x1 pirelli p7 runflat si au aderenta excelenta. Nu stiu ce sa fac, sa vad si ce gasesc. Nu prea gasesc de spate 255 40 18 pirelli.

Eu am avut continentaluri sc5, cred ca cea mai aderenta anvelopa din cate am avut, dar se uzeaza teribil de repede.

Ar mai fi o varianta michelinurile pilot 3 4 sau 5, dar sunt cele mai scumpe si nu stiu daca sunt mai bune decat pirelli.

Link to comment
Share on other sites

Eu as recomanda Pirelli Cinturato P7 RunFlat oamenilor care folosesc masina in proportie covarsitoare in afara orasului pe distante lungi. Gumele astea sunt tari, zgomotoase, confort scazut dar uzura considerabil mai mica comparativ cu ceilalti competitori.

 

Goodyear face niste anvelope foarte bune si accesibile atat Runflat cat si normale pentru cine utilizeaza masina mixt, gumele sunt moi, silentioase, confortul este crescut insa uzura este considerabil mai mare.

 

Mai trebuie mentionat ca anvelopele influenteaza teribil de mult dinamica masinii, asadar daca stiti ca aveti un mod de condus sportiv este recomandat intotdeauna sa folositi anvelope Runflat sau macar anvelope cu perete lateral ranforsat.

Link to comment
Share on other sites

daca bugetul nu e o problema, Michelin Pilot Sport 4 e cea mai buna alegere - a castigat cam toate testele serioase.

pe dimensiunea mea (245/45/r18), e o diferente de pret de ~120 lei la fiecare anvelopa, adica ~480 lei in total, destul de mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.