Jump to content

Noua serie 3 BMW G20 2019


calinbmw2000

Ce configuratie de motor considerati ca ar trebui sa aiba noul M3  

110 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bucurati-va ca are evacuari reale, 2 ,4 cate or fi. Trendul actual este sa foloseasca fake-rui (vedeti Audi, MB, VW).

Bucurati-va ca inca evacueaza ceva. Ca-n 10 ani marjoritatea vor fi niste electrocasnice. "Sport" va insemna trimuri plastice cu design diferit si alt sunet sintetizat in boxe.

 

Trist dar deja primul lucru pe care ti-l prezinta la o masina personalul de vanzari sunt "gegeturile". Abia ma abtin sa nu rad de fiecare data. Parca i-as spune: frate masina nu mai are nimic de exceptie decat "calculatorismele" astea?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu intru in depresie deplina cand ma gandesc la o masina cu propulsie de 300cp si cuplu instant de la motorul electric. Inca putin si dau foc la camasa de suparare exacerbata ce ma copleseste :frantics:

Ce faci practic cu acel cuplu instant? Vrei sa-ti antrenezi muschii gatului ca Alonzo?

 

Nu contest performanta electricelor.

 

Insa sunt gusturi si gusturi. Eu sunt generatia anilor 80. Am crescut cu motoarele termice in jur. Asta inteleg eu prin masina. Vehiculele electrice le asociez cu electrocarele de carat colete prin garile de la noi. Vreau de la o masina si putin sunet de motor, mirosul de esapament, alt feeling. Faptul ca accelereaza mai tare/e mai practica nu-i important pt mine. Pb generatiile mai tinere de soferi (generatile AtomikTV, hi5) prefera lucruri mai avangardiste. Fair enough.

Edited by mike2005
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive.

 

Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni.

 

Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete.

 

 

Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd.

 

Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bucuria ta imi provoaca bucurie si mie. Foarte utile si constructive sunt conversatiile ce aduc numai bucurii si sentimente pozitive.

 

Daca esti fan al generatiei 80 si mai bine. Poti sa ramai acolo, nu se supara nimeni.

 

Tehnica e tehnica, ea evolueaza inspre bine, in mare parte, nefiind influentata de plansete.

 

 

Daca nu vrei "gegeturile" ia si arunca-ti si telefonul pe geam, ia-ti tv alb negru, renunta la 70% din puterea si cuplul masinilor actuale, mergi in vacanta cu harta dupa tine, ia 30 de cd-uri samd.

 

Oricum ar fi nemultumitii ce nici nu vor avea asa o masina, mie imi place si abia astept sa vad g21.

Esti cam surexcitat. Nu face bine la corazon.

Bucura-te de ce ai si nu te mai uita in ograda altora.

 

In aceeasi ordine de idei. Sunt interesat de progres dar nu doresc sa fiu tester pe banii mei. Cand tehnologia va fi devenit sufiecient de matura/costurile rezonabile o voi considera.

Edited by mike2005
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ai ceva de spus despre masina in cauza maestre sau bati campii.

 

Ia tu si fi destept cu masina sh de 20 ani care a fost testata nu gluma. "Nu te uita si tu in ograda altuia" ( asa interpretezi tu :))) ), limiteaza-te la ograda ta. Pacat sa aspiram, sa ne luptam. E bine asa in coltisorul nostru!

 

Oamenii ce isi vor lua urmatorul model Koenigsegg sunt cam cei mai prosti de pe fata planetei pt tine. Asa e Romania tara desteptaciunii, ca avem parc auto testat la sange :)))

 

In privinta evacuarii duble am o parere buna, deasemenea si asupra posibilitatii alegerii unui diferential performant pe oricare dintre motorizari.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina dar ma deranjeaza ca are 2 evacuari chiar si la motorul de 2 mii benzina.. ca si cum nu mai inseamna nimic. M'ul cate o sa aiba, 8?

 

+1

 

Inainte stiam ce motor e dupa teava si dupa trimurile de aluminiu din jurul geamurilor. Acum parca e ceva fake.

 

La fel si-a pierdut identitatea si M-ul. Pui pachet M, ai tevi multe si plin de embleme cu M.

 

In rest, e faina masina

Link to comment
Share on other sites

Mie, cel putin, atat de frumos mi se pare noul Seria 3, ca nici unul din generatiile precedente, la care mereu era ceva ce nu imi placea sau imi trebuia timp sa ma obisnuiesc cu designul. La asta nu as schimba absolut nimic, iar pe albastru arata super bine.

 

Diferentierea motorizarii dupa evacuare, poate se va face ca la G30, adica motorizarile mai mari vor tipsurile diferite.

Link to comment
Share on other sites

pai cum sunt diferite tipsurile la G30?

 

eu stiam ca e in functie de echipare, indiferent de motor.

 

stanga dreapta cate o teava rotunda pt sport si luxury si cate una trapezoidala pt echiparea M

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Motorul influentiaza desgnul exterior. Aici ma refer strict la diferenta dintre m packet-uri de la diferite motorizari. Se poate cauta g20 340i m packet si se observa o diferenta.

 

https://www.google.com/search?q=bmw+g20.340i+m+paket&client=firefox-b-m&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiM0O7N_ojhAhUhl4sKHSYcCEUQ_AUIBigB&biw=414&bih=656#mhpiv=4&spf=1552819283973

320d-ul nu arata asa in nici o echipare

Link to comment
Share on other sites

Am vazut una in trafic, partea frontala pare un pic cam incarcata, parca prea multe linii, prea multe muchii, iar nici dimensiunile nu sunt de neglijat, masina este destul de lunga.in ziua de azi, in care masinile sunt evaluate dupa numarul de ecrane interioare/dimensiunea lor, detalii legate de numarul tevilor de esapament, cat si adevarata motorizare de sub capota vor trece pe planul 2.Generatia millenials ce incepe sa aiba putere de cumparare si care are o componenta "eco-geek" pune mare accent pe conectivitate, asa zisa ecologie, imagine, nu prea ii intereseaza mecanica si performantele mecanice.Deci, daca vizual sunt 4 tevi de esapament(poate doar una functionala) si in habitaclu ai in boxe sunet de v8, flat 6 sau v12, display configurabil, conectivitate si alte chestii, nu mai conteaza foarte mult restul.

 

Si bmw se alatura timid trendului de a face mai atractive modelele alimentate cu benzina in detrimentul celor diesel, ca asa e moda, si nu poate sta deoparte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul influentiaza desgnul exterior. Aici ma refer strict la diferenta dintre m packet-uri de la diferite motorizari. Se poate cauta g20 340i m packet si se observa o diferenta.

 

https://www.google.com/search?q=bmw+g20.340i+m+paket&client=firefox-b-m&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiM0O7N_ojhAhUhl4sKHSYcCEUQ_AUIBigB&biw=414&bih=656#mhpiv=4&spf=1552819283973

320d-ul nu arata asa in nici o echipare

Cum nu arata 320d ca 340i?e identic. Ai vĂŁzut fotografiile postate de colegi cu 320d?

Link to comment
Share on other sites

L-am condus si eu ieri, cei de la Banat Car avand eveniment in Timisoara in acest sens. Din pacate au avut pt test drive doar doua masini, ambele 320d. Eu am vrut sa vad cum merge un 330i, doar ca mi s-a zis ca n-au primit momentan desi ei au cerut. E cererea mare cica pt acest model, ma astept sa fie un best-buy. Chiar si asa, cele doua modele erau destul de bine echipate, cu M paket, ACC, virtual cockpit. Asa cum ma asteptam dupa f multe review-uri urmarite, chiar e rigida masina, lucru care pe mine m-a bucurat destul de tare in comparatie cu F10 care-i ca o barca.
Link to comment
Share on other sites

A fost open day si la Bavaria baneasa, sambata asta intre 10 si 16; am ajuns pe la 12, destul de multa lume, si nu parea sa se poata face drive test cu G20.

 

Aveau expus noul Z4 (cu pachet M si multe dotari) si seria 8 cabrio (incuiata...).

Z4 arata foarte bine la interior (o clona de G20, cu cateva elemente diferite, gen grilele de la boxe) - neasteptat de spatios, cu scaunul dat in spate la maxim aproape nu ajungeam la pedale (si am 1.93); chiar si portbagajul are ceva spatiu; si la exterior arata foarte bine, fluida; per total, e o masina care mi-a placut, mi-as dori una peste cativa ani.

Link to comment
Share on other sites

da, exista diferente de design daca vorbim de m340i sau m550i raportand la restul motorozarilor din gama

 

insa anterior se lasase de inteles ca, la G30, ar fi diferente la tipsurile evacuarii daca vorbim de motorizari diferite si nu de echipari diferite.

 

raduron spunea asta

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.