Jump to content

Problema 520d


Recommended Posts

Salutare, am și eu o problema cu mașina mea,recent am cumpĂŁrat un 520d 2007 Facelift, motor n47, joystick, i-am schimbat distributia, schimbat turbina, DPF Off, soft cai.

DupĂŁ 3500 km mașina a ĂŽnceput sa mĂŁnânce ulei, astĂŁzi am simțit un miros foarte ĂŽnțepĂŁtor de ulei in interiorul mașinii dar și in zona motorului.Mentionez faptul ca mașina nu scoate fum alb/albastru/negru, mașina trage foarte bine. BĂŁnuiala mea e ca e vreo garnitura de la motor dusa, dar sper sa nu fie _chiulasa_. A mai avut cineva problema asta ? Mulțumesc in avans pentru rĂŁspunsuri.

Edited by Commander
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Salut! Daca nu ai nici-o pierdere de ulei la motor, iar turbina este reconditionata, inseamna ca il mananca si pentru asta trebuie sa desfaci motorul, posibil simeringuri chiulasa si posibil si altceva.

Cel mai sigur masina manca ulei si inainte sa o cumperi, cat ti-a mancat in 3500 km?

Sunt multi care merg cu masinile fara sa le faca nimic chiar daca mananca ulei, nu inseamna ca este si normal, motorul asta nu mananca ulei, daca nu are nici-o problema.

Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi o sa sa o ridic pe elevator, bĂŁnuiala mea e ca motorul picĂŁ pe undeva ulei, deoarece in luna in care am fĂŁcut 3500km am bĂŁgat aproximativ 750ml , apoi urmĂŁtoarea luna am fĂŁcut mult mai puțin, nu prea am mers cu ea și aceeași cantitate a mâncat
Link to comment
Share on other sites

Pune o pe elevator si vezi dedesupt daca are scurgeri .Posibil garnitura capac , garnitura pompa vacuum .Posibil sa se scurga prin spate si sa cada pe racord , acolo arzand uleiul si de acolo si mirosul in masina .Eu am avut problema asta doar ca la un benzinar .Asa am rezolvat problema , schimband garniturile .
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In prima faza, mecanicul mi-a spus ca racordul flexibil e rupt,L-am ĂŽnlocuit, nu mi mai bagĂŁ miros in interior când e pe loc, ĂŽnsĂŁ in timpul mersului tot bagĂŁ. Am identificat un furtun care e plin de ulei și cauzeazĂŁ și fum,ma gândesc ca de acolo provine și mirosul.

066_E2_A5_D-_DF30-4754-9_B1_C-_EE576_F4500_E0.jpg

 

7_E6775_C2-326_C-411_C-_A699-_F78904985_A78.jpg

 

C576_BF3_D-0892-4_B68-8_EE0-42568_AAF9_A99.jpg

Fix la ambele capete ale acestui furtun prezintĂŁ urme de ulei și un miros ĂŽnțepĂŁtor.

A mai Întâlnit cineva problema asta?

Cum ĂŽmi dau seama dacĂŁ a sudat ĂŁla racordul bine ?

Edited by Commander
Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi o sa sa o ridic pe elevator, bĂŁnuiala mea e ca motorul picĂŁ pe undeva ulei, deoarece in luna in care am fĂŁcut 3500km am bĂŁgat aproximativ 750ml , apoi urmĂŁtoarea luna am fĂŁcut mult mai puĂâşin, nu prea am mers cu ea Ăâ˘i aceeaĂâ˘i cantitate a mâncat

... la fel am patit si eu. nu pica ulei si nu scoate fum ... daca ar pica 750 ml ... ar trebui sa ai balta sub masina. ... asta e inceput de sfarsit la segmenti si semeringuri la supape...
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat in permanenta, dar ar trebui sa scoata fum albastru in unele momente. Scoate fum negru ca nu mai are DPF, nu stiu ce sa zic de turbina daca poate sa pape atat de mult ulei,dar oricum ar fi trebuie investigata problema, eu zic ca totusi este din motor
Link to comment
Share on other sites

Adica recomanzi sa scrii EU3 fara DPF si dupa sa-l softezi pe ala? Eu zic ca poti lucra la fel de bine si pe un EU5 daca stii sa anulezi cum trebuie DPF-ul.

 

Soft-ul EU3 are multe diferente: SOI, timpi de injectie, etc. E mai simplu si mai sigur folosind metoda mea dar se poate si eliminand complet DPF din softul de EU5, numai ca trebuie sa fii sigur ca cine il scoate se pricepe :)

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Deci aici doar ne certam, nu putem da un sfat, eu am ĂŽntrebat ca poate a mai avut cineva simptomele astea

 

Pe viitor, titlul ar putea fi mai sugestiv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Buna ziua.Am si eu o problema la bmw e60.Ma poate ajuta cineva cu niste informatii legate de ventilatorul de la clima?Nu pleaca deloc.FSU a fost schimbat acum 3 zile, verificate sigurantele si nimic.L'am probat dat jos,a mers, l'am montat inapoi si nu mai pleaca deloc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.