Jump to content

BMW 320dA F30- JOY


chitsro

Recommended Posts

@132 k km- schimbat racitor egr la Autocobalcescu, in afara de faptul ca mi-au tinut masina 2 zile pentru o lucrare de o ora.. . Totul ok. Parca e mai silentios motorul acum. Au resetat valorile DDE si au scanat erorile.

 

Ps: nu pierdeam antigel, am fost surprins cand am aflat ca era spart.

 

Astept zapada :D0c99708f21f056cb7aca9c5d486cfb83.jpg138e305b74b2a695bf6ce03c31948eef.jpg

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Edited by chitsro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@132 k km- schimbat racitor egr la Autocobalcescu, in afara de faptul ca mi-au tinut masina 2 zile pentru o lucrare de o ora.. . Totul ok. Parca e mai silentios motorul acum. Au resetat valorile DDE si au scanat erorile.

 

Ps: nu pierdeam antigel, am fost surprins cand am aflat ca era spart.

 

Astept zapada :D0c99708f21f056cb7aca9c5d486cfb83.jpg138e305b74b2a695bf6ce03c31948eef.jpg

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Salut, oare pe ce criterii se fac aceste recall-uri,am acceasi masina ,acelasi an si luna de fabricatie ,acelasi motor si la telefon fata de la info.bmw mi-a spus ca nu exista recall pe seria mea :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Depinde de codul de piesĂŁ de pe mașinĂŁ. Nu e exclus ca ĂŽn aceeași lunĂŁ de fabricație sĂŁ fie folosite coduri de piesĂŁ diferite, pentru cĂŁ vin de la diverse surse.

Am inteles ,deci asta e motivul ,eram nedumerit -credeam ca are ceva bmw cu mine personal :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

@ deeJayOg - merci, din pacate nu e folosita la adevarata valoare, e mai mult masina de weekend/ concediu :). In oras merg mai mult cu metroul. De multe ori, abia astept sa vina weekendul sa mai ies din oras cu ea...

 

@ Sibianul-subscriu, nici eu nu am avut recall cam 1 an de zile de cand am luat masina, a aparut abia acum 6 luni pentru masina mea. La mine nu era problema mare, erau depuneri foarte mici si nu aveam pierderi vizibile de antigel.

 

Sunt curios daca o sa trag mai bine masina dupa schimbare, nu am mers mai mult de 1km cu ea...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

133 k km -am mai facut un drum pana la Brasov si inapoi, la intoarcere am luat-o pe Cheia am urcat la Muntele rosu. Am avut mici emotii ca era gheata pe jos(pe alocuri) dar anvelopele s-au descurcat ok.

 

Un video cu urcarea mai jos :

 

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@Alexandru, da muntele rosu. Am inceput sa ma uit la g20 330i, desi e cam devreme s-o schimb. Speram s-o tin macar 4 ani dar tot vad g20 pe strazi si gandul de upgrade la benzina ma 'macina' :) As lua in calcul si g30 530i...

 

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tremurat la pornire si oprire plus o senzatie de miscare a motorului la franare brusca cu motorul rece. O spal cam la 2 3 saptamani, in general sta in parcare acoperita, nu se murdareste asa repede.

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

De curand am ramas cu un gust amar legat de service-ul lui Brandex zebramotorsportbmw pe farcebook.

 

Aveam un racitor de ulei de la fostul e90 m47 pe care l-am vandut ca bun pe o suma modica unui tip cu e46 fl.(tot motor m47) Racitorul l-am schimbat pe e90 ca aveam un fel de microspuma/bulburuci in antigel, bineinteles ca dupa "schimb" nu s-a rezolvat nimic si am ignorat problema. La schimb am primit racitorul vechi de pe masina. Considerand ca racitorul meu vechi este bun l-am pus la vanzare la vreo 2 ani distanta cu o suma modica de 100 ron, statea de mult timp prin debara...

 

La o zi dupa vanzare ma suna cumparatorul si imi zice ca e spart si chiar mi-a trimis un video prin care se vedea cum arunca apa in exterior, problema care bineinteles ca eu nu am avut-o. I-am returnat banii cumparatorului si mi-am cerut scuze pentru neintelegere.

 

Banuiesc ca service-ul:

-nu a schimbat deloc racitorul, l-au oprit pe cel nou (care fusese cam 400-500 ron)si mi-au dat mie unul defect la schimb (eu din ce imi amintesc nu cred ca l-am vazut pe cel nou montat, era destul de ascuns)

-au schimbat racitorul si nu mi-au returnat piesa mea inapoi ci una defecta.

 

Aici am scris pe jurnalul de la E90 cand am schimbat racitorul:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147905-bmw-320da-e90-joy/page__st__940__p__2378013#entry2378013

 

Am mai avut si alte problembe cu service-ul lui Brandex (la fosta masina e90) dar nu am scris de ele ca nu le-am considerat importante:

-am schimbat un injector si la vreo 10 km a inceput sa arunce cu motorina pe langa, nu fusese strans bine

-schimbat mai multe piese, manopera initiala era 300 ron, la jumatatea lucrarii ma suna si imi spune ca la e90 trebuie sa demonteze nu stiu ce traversa si dureaza mai mult, manopera finala a fost 900, de 3 ori mai mult fata de cea initiala. (Ma hotarasem sa merg la el tocmai ca imi datuse cel mai mic pret fata de Bogdan- BMgarage.ro )

 

Dupa faza de mai sus nu am mai calcat prin acest service si merg doar la Bogdan de la BMgarage si ocazional la dealer. Lectie invatata.

 

Cu Bogdan nu am avut niciodata situatii de genul si am incredere sa-i las masina pe mana stiind ca v-a rezolva problema pentru care a fost adusa si nu o sa ma trezesc cu piese schimbate sau alte balarii.

Edited by chitsro
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa spun?! Dupa mai bine de 3 ani te apuci sa arunci cu noroi, felicitari!

Hai sa-ti povestesc eu cum a fost treaba... Cand am inlocuit injectorul, cel pe care mi l-ai adus tu, second hand mi l-ai adus cu tot cu saiba de foc, tot second hand pt ca te-ai carpit la 5 lei pt o saiba noua, nicidecum ca nu era strans cum spui tu, si am luat din nou acea saiba si am frecat-o pe hartie abraziva ca sa etanseze bine.

Cum iti explici ca acel racitor pe care ne acuzi ca nu ti l-am schimbat si l-ai vandut era defect?! Pt ca era racitorul tau de pe masina. Dar ce ai zis, hai ca-l dau si eu la teapa pe 100 de lei. Iar la faza cu manopera de la 300 la 900 aberezi rau de tot, manopera a fost si este pt aceasta operatiune intre 300 si 400 de lei.

 

Daca aveai ceva de spus trebuia sa o faci atunci, nu acum dupa 3-4 ani plus ca dupa acest "incident" inventant de tine, asa de amar ti-a fost gustul ca ai mai venit cu masina la noi sa o reparam pana in momentul in care ai vandut-o.

 

Multumesc!

Edited by BRANDEX
  • Like 7
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu consider ca arunc cu nimic, racitorul a avut un defect care pe masina mea nu s-a manifestat. Ce concluzie sa trag de aici ? ar mai fi varianta in care cumparatorul racitorului sa ma fi minitit, trebuie sa recunosc ca pe asta nu am luat-o in calcul. Oricum teapa nu am dat, am returnat banii cumparatorului. Daca voiam sa arunc cu noroi deschideam topic nou si nu scriam pe cel de jurnal. M-am hotarat sa scriu dupa 3 ani din cauza ca acum am constatat defectul racitorului, te asigur ca evenimentul nu este inventat, am si video cu defectul si discutia cu cumparatorul pe watsap.

 

Cu injectorul nu ai dreptate, de curs curgea pe la o conducta de tur-retur, nu are legatura cu saiba respectiva. Oricum dupa faza cu injectorul nu am mai venit la tine. Daca saiba

respectiva era problema trebuia sa-mi zici dinainte si o comandam, ca un mecanic bun si responsabil, problema nu era de bani ci ca venea greu, era piesa oe.

 

 

Cu manopera iar nu prea ai dreptate, am un excel bine documentat cu tot ce am facut la masina, au fost mai multe: revizie, termostat, termoflot, pentru care am platit 900 ron, chiar m-am dus sa scot bani de la bancomat ca nu aveam pregatit atat. Imi aduc aminte ca m-ai sunat la jumatatea lucrarii si ai spus ca trebuie demontata nu stiu ce traversa si ca dureaza si costa 900, bineinteles eu nu eram de fata.

 

post-33752-0-55294600-1595497333_thumb.jpg

 

 

Dupa faza asta am mai venit la tine sa schimb 2 injectoare, tampoane si fulie in Februarie 2017 dupa care nu m-am mai intors. Am considerat ca e mai bine sa schimb mecanicul, s-au adunat mai multe.

 

Poate am dreptate poate nu cu racitorul, eu am relatat lucrurile cum le-am vazut. Nu m-a deranjat asa tare treaba cu manopera, desi trebuia sa stii dinainte cat dureaza sa schimb un racitor de ulei, nu era primul m47 pe care lucrai. M-a deranjat faptul ca mi-ai dat un racitor care nu cred ca era al meu, avea un defect care la mine nu s-a manifestat, asa am ajuns la concluzia ca ori nu s-a schimbat deloc racitorul ori mi-ai dat alta piesa.

 

In fine, pentru cititorii de drept ai topicului, scuzati de flame. Aveti grija ce mecanic alegeti.

Edited by chitsro
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Kragod nu cred ca are ce sa gĂŁseascĂŁ.

 

Ăntre timp am fost ĂŽntr-o minivacanta la munte. Am ajuns Ăâ˘i la Lacul Bolboci, cu ceva emoĂâşii pe parcurs ca aveam anvelope de vara Ăâ˘i ploua iar temperatura era la 1-2 grade. 87d977499ac5db4d88563a58c7ba7ce2.jpgfe0a4b9dfb93a3a6707ce8cc9e1199ff.jpg190e1aa80d08f50a3e81f32d5d983602.jpg

 

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si am trecut la rotile de iarna. Ieri m-am ĂŽntâlnit cu un prieten fan Alfa Romeo. Tocmai si-a luat o Giulia Veloce 2.0t 280 cp (4x4). Am condus-o si eu Ăâ˘i chiar am rĂŁmas impresionat de cum poate sa tragĂŁ, direcĂâşia e foarte ok, mult peste f30.

 

UrmĂŁtoarea trebuie sa fie benzina turbo. 330i sau poate 340 i. post-33752-16048222046451_thumb.jpga5522d73abcd29f3bb59ecf5c87bc3da.jpg50cb6c28d7783cd81b8e7d5e1d283f71.jpg201c6730bf395a846e429424e5f302ac.jpg82a2e369a64f22e28445ba9c656ac115.jpg

 

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk

Edited by chitsro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.