Jump to content

E46 n42b20 mers ciudat - posibil aer fals!?


Recommended Posts

Salut

 

De vreo luna, la fiecare pornire la rece, in primele 30sec-1min, face ca un tractor, zici ca merge in 2-3 pistoane.

Dupa acest timp (cat functioneaza pompa secundara), turatia incepe sa scada, motorul revine la un mers "aproape" normal.

Dupa cateva minute, apare o noua problema si anume, atunci cand turatia scade brusc (de la regim de turatie la regim de relanti), gen franare cu calcarea ambreiajului, motorul se opreste sau da sa se opreasca. Daca calc putin acceleratia, tendinta de oprire dispare.

 

Distributia e schimbata, la fel si bujiile. Am scos pe rand fisele/bobinele sa observ daca apar schimbari in mersul motorului. Apar, deci as zice ca bobinele sunt bune.

 

Nu are nicio eroare in INPA.

In DIS apare doar la valvetronic - operation mode - limp - home operation mode. -> dar cred ca asta e alta treaba, alta problema, pt simplul fapt ca valvetronicul nu are treaba cu pornirea, el intrind in actiune doar dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura. Urmeaza sa rezolv asta apoi.

 

Va rog, ajutor!

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

De vreo luna, la fiecare pornire la rece, in primele 30sec-1min, face ca un tractor, zici ca merge in 2-3 pistoane.

Dupa acest timp (cat functioneaza pompa secundara), turatia incepe sa scada, motorul revine la un mers "aproape" normal.

Dupa cateva minute, apare o noua problema si anume, atunci cand turatia scade brusc (de la regim de turatie la regim de relanti), gen franare cu calcarea ambreiajului, motorul se opreste sau da sa se opreasca. Daca calc putin acceleratia, tendinta de oprire dispare.

 

Distributia e schimbata, la fel si bujiile. Am scos pe rand fisele/bobinele sa observ daca apar schimbari in mersul motorului. Apar, deci as zice ca bobinele sunt bune.

 

Nu are nicio eroare in INPA.

Nici in DIS, ci doar apare la verificarea pe componente la valvetronic - operation mode - limp - home operation mode. -> dar cred ca asta e alta treaba, alta problema, pt simplul fapt ca valvetronicul nu are treaba cu pornirea, el intrind in actiune doar dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura. Urmeaza sa rezolv asta apoi.

 

Va rog, ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Aer fals - rezonatorul filtrului de aer era ingaurit, de pe vremea cand tampoanele motorului erau uzate, si furtunul gros de cauciuc (a se citi plastic - calitate din ce in ce mai proasta se foloseste la aceste furtune groase) care pleaca din el putin rupt.

Problema rezolvata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.