Jump to content

BMW pentru incepator


MariusCatalin25

Recommended Posts

Va salut! Mai intai de toate, este primul meu post pe acest forum si imi face o deosebita placere sa ma adresez voua ca si utilizatori ai acestui brand pentru a ma lamuri daca este sau nu o idee buna achizitionarea unui BMW ca si masina de incepator. Mentionez ca am permisul de aproape 3 luni si in prezent conduc un Opel Astra G Caravan 1.6 benzina din 2002. Sunt sigur ca o sa fie o diferenta destul de mare daca as face aceasta schimbare. Ma gandeam la seria 3, nu stiu exact ce model insa vreau ceva pe benzina care sa nu consume mult, probabil 1.6 sau 1.8, ramane sa ma lamuresc in urma celor spuse de voi. Dispun de un buget de 3700 de euro in care presupun ca ma voi incadra. M-ar mai interesa sa stiu daca aceasta masina are costuri scumpe ca sa stiu la ce ma pot astepta.
Link to comment
Share on other sites

Nu ai spus si ce an te-ar interesa, ce cutie, etc.

 

Iar cu chestia cu consumul mic uit-o, cred ca ai citit pe forum si ai vazut unde mai toti minteau ca masinile de 2,5, 3.0 litri consuma 10 litri/100km. in oras si te-ai gandit ca 1,6-1.8 consuma putin. :laugh:

 

Iar la bugetul care il ai, mai mult ca sigur ca o sa aibe costuri mari, acum depinde si ce an vrei.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai spus si ce an te-ar interesa, ce cutie, etc.

 

Iar cu chestia cu consumul mic uit-o, cred ca ai citit pe forum si ai vazut unde mai toti minteau ca masinile de 2,5, 3.0 litri consuma 10 litri/100km. in oras si te-ai gandit ca 1,6-1.8 consuma putin. :laugh:

 

Iar la bugetul care il ai, mai mult ca sigur ca o sa aibe costuri mari, acum depinde si ce an vrei.

 

Ma refer la ceva din 2003, 2004 sau 2005 care sa aiba cutie manuala si ma gandeam ca nu sunt costuri asa mari. Si de ce este o idee proasta sa fie motor cu cilindree de 1600 sau 1800 ?

Edited by MariusCatalin25
Link to comment
Share on other sites

Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta.

Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".

Edited by All
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta.

Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".

 

Am inteles. Multumesc de sfat !

Link to comment
Share on other sites

Uit-o pe asta cu "sunt motoare proaste". Sunt motoare prost intretinute, cauta bine in Germania, posibil la 4k de euro gasesti un valvetronic ok, desi mai toate necesita schimbarea simeringurilor si a motorasului valvetronic, ca la orice model...e boala lor. Exemplu la mine, am ales motorul asta extrem de "prost", n46b20 valvetronic, am schimbat simeringuri si motoras valvetronic, atat! Deci nu e prost..doar prost intretinut. Il am de fix 1 an, am facut 10000 km, iar masina are acum 147000. Edited by Nicoara Alex
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uit-o pe asta cu "sunt motoare proaste". Sunt motoare prost intretinute, cauta bine in Germania, posibil la 4k de euro gasesti un valvetronic ok, desi mai toate necesita schimbarea simeringurilor si a motorasului valvetronic, ca la orice model...e boala lor. Exemplu la mine, am ales motorul asta extrem de "prost", n46b20 valvetronic, am schimbat simeringuri si motoras valvetronic, atat! Deci nu e prost..doar prost intretinut. Il am de fix 1 an, am facut 10000 km, iar masina are acum 147000.

 

Esti si tu de aceasi parere ca cei de mai sus ca o sa ma scoata la cheltuieli mari un benzinar ? Eu am mers pe idea ca e o masina buna indiferent ca e din 2004 sau 2005 si ca nu o sa ma rupa asa mult la intretinere si la consum insa conform celor spuse mai sus devin din ce in ce mai confuz...

Link to comment
Share on other sites

Esti si tu de aceasi parere ca cei de mai sus ca o sa ma scoata la cheltuieli mari un benzinar ? Eu am mers pe idea ca e o masina buna indiferent ca e din 2004 sau 2005 si ca nu o sa ma rupa asa mult la intretinere si la consum insa conform celor spuse mai sus devin din ce in ce mai confuz...

Depinde cum a fost intretinuta. Un minim e schimbul simeringurilor care te costa 300 de euro fara a da jos _chiulasa_, iar schimbul de ulei si filtre maxim 100 de euro cu ulei bmw 5w30.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Un rezumat scurt ca sa intelegi nu vei scapa de schimbatul garniturilor, simeringurilor si distributia care costa undeva la 1600 lei cu totul inclusiv manopera. Daca ai noroc ca valvetronicul sa fie in stare buna atunci ai scapat de o grija in rest sa ai mereu banii in buzunar pentru un vas de expansiune, termostat, bobine,etc.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un rezumat scurt ca sa intelegi nu vei scapa de schimbatul garniturilor, simeringurilor si distributia care costa undeva la 1600 lei cu totul inclusiv manopera. Daca ai noroc ca valvetronicul sa fie in stare buna atunci ai scapat de o grija in rest sa ai mereu banii in buzunar pentru un vas de expansiune, termostat, bobine,etc.

 

Mi se par niste investitii normale pentru o masina mai veche si presupun ca tine si de norocul pe care il am cand o cumpar 😂

Link to comment
Share on other sites

Ma refer la ceva din 2003, 2004 sau 2005 care sa aiba cutie manuala si ma gandeam ca nu sunt costuri asa mari. Si de ce este o idee proasta sa fie motor cu cilindree de 1600 sau 1800 ?

 

 

Aici gresesti. BMW 316i, are motor de 1786 cm3, iar 318i, are motor de 1995 cm3.

 

Acum sa-ti spun de consumurile mici pe care le crezi tu.

 

316i manual, Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.

Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.

Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.

Masă proprie 1320 kg.

 

318i manual Consumul de combustibil - urban 10.2 l./100 km.

Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.

Consumul de combustibil - mixt 7.2 l./100 km.

Masă proprie 1320 kg.

 

Se stie ca masina consuma mai mult, decat specifica fabricantul. :thumbsup: Iti spun eu sigur sub 6,5-7 in afara si sub 11 in oras nu o sa scoti tu consum.

 

Acum ca ai spus anul care vrei, da-mi voie sa-ti spun ca la suma care vrei sa o investesti, vei lua o masina probabil aratoasa, dar neingrijita din punct de vedere tehnic.

 

La 46 valvetronic ai de investit urmatoarele in prima faza;

 

schimb simeringuri supape, inlocuit lant cu patine si intinzator, garnituri ( baie ulei, corp filtru ulei, capac, pompa vacuum, Solenoid valve ).

 

Apoi mai mult ca sigur, role, curea transmisie, fulie alternator ( deoarece se strica ambreiajul la fulie), brate cu bucsi, amortizoare, etc.

Edited by radu95
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile).

 

Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele.

 

Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.

Edited by Eugen B
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile).

 

Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele.

 

Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.

Foarte pertinent sfat!

Subscriu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aici gresesti. BMW 316i, are motor de 1786 cm3, iar 318i, are motor de 1995 cm3.

 

Acum sa-ti spun de consumurile mici pe care le crezi tu.

 

316i manual, Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km.

Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.

Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km.

MasĂŁ proprie 1320 kg.

 

318i manual Consumul de combustibil - urban 10.2 l./100 km.

Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km.

Consumul de combustibil - mixt 7.2 l./100 km.

MasĂŁ proprie 1320 kg.

 

Se stie ca masina consuma mai mult, decat specifica fabricantul. :thumbsup: Iti spun eu sigur sub 6,5-7 in afara si sub 11 in oras nu o sa scoti tu consum.

 

Acum ca ai spus anul care vrei, da-mi voie sa-ti spun ca la suma care vrei sa o investesti, vei lua o masina probabil aratoasa, dar neingrijita din punct de vedere tehnic.

 

La 46 valvetronic ai de investit urmatoarele in prima faza;

 

schimb simeringuri supape, inlocuit lant cu patine si intinzator, garnituri ( baie ulei, corp filtru ulei, capac, pompa vacuum, Solenoid valve ).

 

Apoi mai mult ca sigur, role, curea transmisie, fulie alternator ( deoarece se strica ambreiajul la fulie), brate cu bucsi, amortizoare, etc.

 

Mentionez ca nu ma pricep atat de mult la masini si nici la modelele de BMW exact si de aceea am gresit cand am pomenit de cilindree 😂

 

Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile).

 

Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele.

 

Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.

 

Buna idee !

Link to comment
Share on other sites

Uit-o pe asta cu "sunt motoare proaste". Sunt motoare prost intretinute, cauta bine in Germania, posibil la 4k de euro gasesti un valvetronic ok, desi mai toate necesita schimbarea simeringurilor si a motorasului valvetronic, ca la orice model...e boala lor. Exemplu la mine, am ales motorul asta extrem de "prost", n46b20 valvetronic, am schimbat simeringuri si motoras valvetronic, atat! Deci nu e prost..doar prost intretinut. Il am de fix 1 an, am facut 10000 km, iar masina are acum 147000.

 

Eu am avut doua N42B20 si un N46B20. Toate 3 au avut probleme si m-am ocupat cat de mult am putut de ele, ce am avut de facut am facut la Florin de la Chitila si chiar m-am straduit cat de mult sa le intretin cum trebuie. Dar sunt niste pocnitori si nu merita efortul. Am schimbat semeringuri supape, distributie, vanosuri, ax valvetronic, motoras valvetronic, garnituri, bobine si lista n`o sa se termine niciodata. Dupa ce schimbi toate astea ti se crapa vasul de expansiune, se duce piesa cu tepi de la clima, se mai rupe un arc pe spate, se mai duc niste brate, bucse etc. E cam trist ca exista o lista cu 200 de lucruri despre care se zice "e boala lor".

10 000km intr-un nu se poate considera ca mergi cu masina...e logic ca nu ti s-a stricat aproape nimic. Mai mergi 40-50k km si sa vezi ce distractie o sa fie cand o sa iti dai seama ca ai dublat valoarea masinii din reparatii. Mai sunt pe forum cativa in situatia asta, nu te gandi ca e ceva asa rar intalnit. Eu fac 10 000 in 3-4 luni si nu mai e asa amuzant sa repari din 2 in 2 saptamani ceva la masina. Iar asta in conditiile in care pentru mine nu e stres asa mare ca am diagnoza, chei si cunostintele necesare sa stiu ce are masina de cele mai multe ori. Dar pentru un incepator cum crezi ca e sa trebuiasca sa stea cu stres sa completeze ulei, antigel si sa aiba un defect nou la masina in fiecare luna?

Daca iti iei un Bmw vechi de ~15 ani si nu bagi o groaza de bani in el sunt doar doua variante: ori nu mergi aproape deloc cu el ori mergi cu el intr`o stare tehnica jalnica. Nu exista alta varianta. Nu o sa vezi niciodata Bmw atat de vechi care sa nu ceara o multime de reparatii si care sa mearga bine.

Edited by All
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut doua N42B20 si un N46B20. Toate 3 au avut probleme si m-am ocupat cat de mult am putut de ele, ce am avut de facut am facut la Florin de la Chitila si chiar m-am straduit cat de mult sa le intretin cum trebuie. Dar sunt niste pocnitori si nu merita efortul. Am schimbat semeringuri supape, distributie, vanosuri, ax valvetronic, motoras valvetronic, garnituri, bobine si lista n`o sa se termine niciodata. Dupa ce schimbi toate astea ti se crapa vasul de expansiune, se duce piesa cu tepi de la clima, se mai rupe un arc pe spate, se mai duc niste brate, bucse etc. E cam trist ca exista o lista cu 200 de lucruri despre care se zice "e boala lor".

10 000km intr-un nu se poate considera ca mergi cu masina...e logic ca nu ti s-a stricat aproape nimic. Mai mergi 40-50k km si sa vezi ce distractie o sa fie cand o sa iti dai seama ca ai dublat valoarea masinii din reparatii. Mai sunt pe forum cativa in situatia asta, nu te gandi ca e ceva asa rar intalnit. Eu fac 10 000 in 3-4 luni si nu mai e asa amuzant sa repari din 2 in 2 saptamani ceva la masina. Iar asta in conditiile in care pentru mine nu e stres asa mare ca am diagnoza, chei si cunostintele necesare sa stiu ce are masina de cele mai multe ori. Dar pentru un incepator cum crezi ca e sa trebuiasca sa stea cu stres sa completeze ulei, antigel si sa aiba un defect nou la masina in fiecare luna?

Daca iti iei un Bmw vechi de ~15 ani si nu bagi o groaza de bani in el sunt doar doua variante: ori nu mergi aproape deloc cu el ori mergi cu el intr`o stare tehnica jalnica. Nu exista alta varianta. Nu o sa vezi niciodata Bmw atat de vechi care sa nu ceara o multime de reparatii si care sa mearga bine.

ExistĂŁ si alta varianta, recunosc ca nu merg foarte mult, poate faptul ca pun in contrast masina curenta cu cea veche in care am facut multe investiții (era cazan la inceput), iar de cea curenta sunt foarte multumit. Daca masina ce ai cumparat-o nu a fost intretinuta de fostul proprietar, logic ca bagi o groaza de bani (cele 3 care le-ai avut). Iar de bobine, brate, bucsi, nu vorbim...sunt consumabile.

Vorbim de Valvetronic, vanosi, simeringuri supape... daca uleiul nu se schimba la 10k km, logic ca se duc simeringurile, cei de la BMW recomanda la 25k, ceea ce mi se pare enorm..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm... m-ati cam pus pe ganduri...

Anul trecut, in vara, am cumparat un 318i din 2011. Care normal a ajuns la fata, fiind si rosie :D .

Am schimbat ce era de schimbat - adica filtre, ulei, antigel etc. Pana acum nu sunt probleme. Dupa vreo 4000 km.

Am mers vreo 1000 km cu 318. E diferenta enorma fata de masina mea - un Hyundai Accent 1,4 benzina, din 2006. E ALTCEVA, cu majuscule. Tinuta de drum, feeling la volan, aspect... chiar simti ca ai masina.

De ce am facut preludiul asta... Pentru ca ma batea si pe mine gandul sa gasesc ceva asemenator, pentru mine. Tot benzina, nu sunt fan diesel. Si tot bat site-urile de anunturi de vreo 2 luni. Stiam ca la BMW au probleme la diesel cu distributia. Dar ce spuneti voi de benzinare... e de vise rele.

O sa spun ceva despre masina mea de acum. Si va rog sa nu va inflamati. Doar o simpla comparatie, vis-a-vis de piese si probleme.

Am 125000 km si am schimbat in garantie amortizoarele si coloana de directie. Si post garantie 2 bielete de directie. ATAT. In 12 ani. A, si distributia - 700 lei cu filtre, ulei si bujii.

Pai la ce am citit eu in posturile voastre... sa inteleg ca e o problema generala? Sau au fost cazuri izolate? Eu habar nu aveam de bobine, simeringuri,solenoizi, vanos, motorase valvetronic si ce mai ziceti voi acolo. Eu aveam - si am inca - o parere f. buna despre BMW. Personal mi se pare ca sunt peste Merc. si Audi. Dar... cred ca trebuie sa ma mai documentez.

Nu vreau sa ma transform intr-un mare mecanic auto - scuze colegului All - dar mie asa mi se pare.

Si nu vreau sa starnesc o polemica. Vreau sa intelegeti exact ce am spus. Si chiar daca sunt vechi posesor de Hyundai, nu am pus si nu pun semnal egal intre cele doua. Pentru ca nu ai cum. Am spus mai sus ca sunt diferente enorme.

Am intrat pe forum pentru ca am facut o schimbare - cu primul BMW si ma gandeam ca o sa vina si al doilea. Dar acum am de reflectat...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm... m-ati cam pus pe ganduri...

Anul trecut, in vara, am cumparat un 318i din 2011. Care normal a ajuns la fata, fiind si rosie :D .

Am schimbat ce era de schimbat - adica filtre, ulei, antigel etc. Pana acum nu sunt probleme. Dupa vreo 4000 km.

Am mers vreo 1000 km cu 318. E diferenta enorma fata de masina mea - un Hyundai Accent 1,4 benzina, din 2006. E ALTCEVA, cu majuscule. Tinuta de drum, feeling la volan, aspect... chiar simti ca ai masina.

De ce am facut preludiul asta... Pentru ca ma batea si pe mine gandul sa gasesc ceva asemenator, pentru mine. Tot benzina, nu sunt fan diesel. Si tot bat site-urile de anunturi de vreo 2 luni. Stiam ca la BMW au probleme la diesel cu distributia. Dar ce spuneti voi de benzinare... e de vise rele.

O sa spun ceva despre masina mea de acum. Si va rog sa nu va inflamati. Doar o simpla comparatie, vis-a-vis de piese si probleme.

Am 125000 km si am schimbat in garantie amortizoarele si coloana de directie. Si post garantie 2 bielete de directie. ATAT. In 12 ani. A, si distributia - 700 lei cu filtre, ulei si bujii.

Pai la ce am citit eu in posturile voastre... sa inteleg ca e o problema generala? Sau au fost cazuri izolate? Eu habar nu aveam de bobine, simeringuri,solenoizi, vanos, motorase valvetronic si ce mai ziceti voi acolo. Eu aveam - si am inca - o parere f. buna despre BMW. Personal mi se pare ca sunt peste Merc. si Audi. Dar... cred ca trebuie sa ma mai documentez.

Nu vreau sa ma transform intr-un mare mecanic auto - scuze colegului All - dar mie asa mi se pare.

Si nu vreau sa starnesc o polemica. Vreau sa intelegeti exact ce am spus. Si chiar daca sunt vechi posesor de Hyundai, nu am pus si nu pun semnal egal intre cele doua. Pentru ca nu ai cum. Am spus mai sus ca sunt diferente enorme.

Am intrat pe forum pentru ca am facut o schimbare - cu primul BMW si ma gandeam ca o sa vina si al doilea. Dar acum am de reflectat...

Diferenta aia de pret intre serie 3 si Accent trebuie sa vina de undeva nu doar din sigla.Accent e o masina decenta dar e undeva la nivel de E36 poate E46.Astea fiind spuse BMW nu este un etalon in fiabilitate si ajunge sa fie depasit de alte marci printre care si Hyundai.Daca iti permiti intretinerea BMW-ul e o masina care iti poate aduce zambetul pe buze de fiecare data când o conduci,daca nu totul poate deveni un cosmar.Pe de alta parte desi N42 e un motor decent in timp apar destul de multe probleme care ai umbresc toate celelante calitati.

Link to comment
Share on other sites

BMW ca incepator, asta e un subiect la care sunt in tema si te pot ajuta, deoarece asta era problema si la mine pe vremuri. Daca vrei benzina, indiferent de cilindree, cum au spus si colegii mai sus, uita de consum mic, NU EXISTA asa ceva la E46 benzina. Sub 10% in oras vei scoate la mers constant 35 kmh pe drum drept noaptea cu masina goala si fara benzina in rezervor. Daca consumul e un criteriu important si circuli multi km cu masina, recomand diesel, insa modelul cu 150cp, nu cel cu 136 cp. Cum au spus si ceilalti mai sus, inaintea mea, costurile de intretinere la o masina mai veche de 10 ani pot fi foarte mari daca masina nu a fost ingrijita corespunzator de proprietarul anterior. La banii tai, esti la limita cu bugetul si pt reparatiile ulterioare, de aceea nu recomand E46 la 4k Euro, doar daca mai ai stransi ca rezerva inca 1500-2000 pentru eventualele costuri. Ideea e alta, trebuie sa intelegi ca tu chiar daca poti cumpara o masina mai ieftin, nu inseamna ca si intretinerea e la fel de ieftina. Poti merge pe BMW e46 vechi de 10 ani ieftin la 4k euro dar care te va costa mai mult la reparatii sau pe o masina gen Ford, Renault, Seat, Skoda etc. mai noua de 10 ani, la aceeasi bani, care insa, pe termen lung, nu va fi la fel de costisitoare la capitolul reparatii si intretinere. Stiu ca e smecherie ca la 18 ani sa ai BMW si sa fii jmeker, dar nu recomand oricui, trebuie sa fii pasionat si sa stii un pic cu ce se mananca condusul, cu un opel 1.6 benzina mai poti merge o vreme pana ce te obisnuiesti cu condusul, apoi te poti gandi la masini mai puternice dupa un pic de experienta pe drumuri si...pe loc, la service/mecanic unde vei vedea adevarata povara :)). Una peste alta, nu te descuraja in a avea un BMW, insa fii responsabil in legatura cu deciziile tale, in special financiare, si alege ce e mai bun pt tine si ce ti se potriveste! Drumuri bune!
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

O sa spun ceva despre masina mea de acum. Si va rog sa nu va inflamati. Doar o simpla comparatie, vis-a-vis de piese si probleme.

Am 125000 km si am schimbat in garantie amortizoarele si coloana de directie. Si post garantie 2 bielete de directie. ATAT. In 12 ani. A, si distributia - 700 lei cu filtre, ulei si bujii.

Pai la ce am citit eu in posturile voastre... sa inteleg ca e o problema generala? Sau au fost cazuri izolate? Eu habar nu aveam de bobine, simeringuri,solenoizi, vanos, motorase valvetronic si ce mai ziceti voi acolo.

 

Daca esti dispus sa bagi niste bani este o alegere foarte buna Bmw-ul. Nu sunt foarte fiabile in primul rand pentru ca sunt destul de complexe si in al 2-lea rand pentru ca cei de la Bmw nu mai vor de mult sa faca masini fiabile. Dar asta din pacate e des intalnit la majoritatea producatorilor in ultima vreme.

Nu, nu sunt cazuri izolate. Fiecare generatie de BMW si fiecare motorizare are anumite probleme specifice, des intalnite. Atata timp cat esti constient de ele dinainte de cumpararea masinii si esti dispus sa le repari, totul e ok. Trebuie sa iti alegi daca vrei masina fiabila sau masina premium. Impreuna nu merg <_<

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa iti alegi daca vrei masina fiabila sau masina premium. Impreuna nu merg <_<

Cam ai dreptate. Din pacate. Legat de BMW, eram fff convins ca fac in continuare masinile de acum 20 de ani.

Am un prieten care are un E36. Anul asta face 20 de ani cred. Adus de vreo 10 ani din Germania. Benzina, cu gpl de fabrica. Piele, climatronic, trapa, tractiune integrala. Ce crezi... Pielea arata extraordinar si azi, nu intra picatura de apa in ea, vopsea originala fara rugina, totul functioneaza fara probleme. Si are 300 000 km.

E 90 din 2011 al fiica-mii s-a umplut de apa saptamana trecuta, in dreapta soferului, cand s-a dus cu ea la spalatorie. Cu geamurile inchise... Asa ca, no comment.

Deci... Cum spuneai. BMW chiar stie sa faca masini fff bune. Dar nu mai vrea.

Edited by Avalon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.