Jump to content

Pompa injectie


David1994

Recommended Posts

Salut tuturor! As avea nevoie de o parere legata de pompa de injectie, dupa cum se stie la versiunea modelului de 136cp este o pacoste pompa asta.. mie deocamdata nu mi s-a defectat dar as vrea sa stiu daca merita investitia sa achizitionez o pompa noua, din cate stiu bate usor peste 1000 euro.... sa zicem ca as face un efort si as lua-o, dar din cate am inteles trebuie reglat nu stiu ce avans... si majoritatea isi dau cu parerea si zic ca "niciodata nu o s-o scoti la capat cu ea pentru ca avansul ala e foarte greu de reglat" . Eventual daca imi dati niste sugestii sau orice informatie legata de pompele astea... Multumesc tuturor!
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eu de curand am avut probleme cu aceasta pompa. EU am reconditionat pompa la TACI EXIM SRL (langa parcul Carol in Bucuresti) la pretul de 3500 de ron!

Tot la ei am reglat si avansul. (reglajul de avans este simplu si se face repede).

Daca vrei sa cumperi o pompa noua (defapt este tot reconditionata) te costa undeva intre 6500 si 7500 de ron.

Sper ca te-a ajutat informatia.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

pompa de injectie vp44 este o pacoste daca astepti linistit pana cade, in schimb daca actionezi inainte de a se intampla asta eu zic ca nu este deloc asa.

In functie de consum si de vechimea ei poti lua decizia de a o da jos, de a schimba toate garmiturile oring din ea (care nu sunt putine deloc) si de a reface izolatia la electrovalva de avans, care este o cauza a defectarii calculatorului. In principiu poti regla avansul cu ceasul comparator la valoarea stantata pe corpul pompei, dar daca distributia este veche, de cand e masina mai precis, atunci exista sanse ca avansul sa nu fie la specificatii. Asta se determina cu DIS la locul faptei.

Recent am refacut o pompa pt. un E39 520d, acelasi motor de 136cp, si consumul a scazut de la 11.3 in oras la o valoare normala de 6.9 - 7.2 in functie de mers, mai linistit sau mai sportiv. Garniturile din ea erau coapte, o parte erau pietrificate si s-au rupt in momentul scoaterii lor de pe pistonase si alte repere.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa tii masina se merita o pompa noua sau reconditionata integral, degeaba schimbi 3 tranzistori daca mecanica este uzata, pistonasul de avans se blocheaza samd

 

Consumul la fel va fi mult mai mic cu pompa reconditionata

 

am gasit pe ebay pompe reconditionate si cred ca mai bine as schimba-o cu totul, nu stiu daca merita investitia in repararea ei. Stiu pe cineva care a investit foarte multi bani in a repara pompa si fara reultate...

eu sunt din jud. Bistrita-Nasaud si chiar nu gasesti meseriasi aici, majoritatea isi dau cu presupusul.

Link to comment
Share on other sites

Salutari, problema nu e cand pica, ci unde pica. Daca ai norocul sa cada cand esti cu masina plina de bagaje pe undeva prin Grecia atunci vei avea o problema mare. Asta a patit un prieten cu un E46, a mea a crapat in fata garajului, cum ti-o fi noroculðŸËÂ

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.