Jump to content

Problemele legate de aer


IoStef

Recommended Posts

Eu am un 318 i din 83(in acte din 82) rechin cu 4 faruri, motor M10 pe injectie de 105 cai. Am avut probleme cu filtrul de aer(carcasa stramba, nu statea inchisa,...). Acum in loc de filtru am tifon pus.Automat mi-a crescut turatia motorului - cand porneac imi sta la 900 dupa care imi creste la vreo 1100. Nu mai am de gand sa stau in halul asta si m-am gandit sa imi pun un filtru sport(conic) - vreo 60-70E(mai putin decat 600000 filtru + carcasa).

Intrebarea mea este daca se va deregla motorul(dupa ce va primi mai mult aer si mai putin fortat din cauza filtrului), in sensul ca va terebui reglat avansul si mai stiu eu ce? Mentionez ca masina e cat se poate de simpla, fara ecu si alte electronice. La ce sa ma astept?

Link to comment
Share on other sites

in primul rind sa te astepti la rosii pe masina, din cauza zgomotului infernal pe care-l vei face :blink:

pune mina si cauta o cutie de filtru la dezmembrari, si cumpara un filtru nou. vei obtine rezultate mult mai bine decit cu orice tifon sau filtru, fie el oricit de "sport".

Link to comment
Share on other sites

Am mai avut probleme de genul ca nu tureaza cursiv decat de la 2500-3000 turatii in sus. Mai multi care si-au dat cu presupusul au zis ca e de la aer. Hai sa vedem, este cineva care a mai intalnit problemele astea si se si pricepe putin, sa vedem care sunt cauzele si de unde pornesc ele mai exact? Ce se poate deregla si cum se poate remedia/verifica ceea ce este legat de aer? O lista cu defecte si mod de remediere ar fi ideal.
Link to comment
Share on other sites

Zgomot oricum am. Cel de la care am luat-o ii pusese toba sport, si mai stiu eu ce , ca scoate un zgomot,... a i-a facut si o gaurica in toba, ce de, tre' sa sune. Nu zic suna foarte sportiv, dar m-am saturat. Nu pot sa ascult si eu o muzica mai relaxanta cu geamurile deschise. Ce pot sa inlocuiesc pentru a scapa de zgomote? Doar toba finala sau si pe aia mica? De la ce alt model mi s-ar potrivi ?
Link to comment
Share on other sites

ambele tobe, ca banuiesc ca ambele sint "tratate".

filtrul de aer de fabrica este cel mai performant pentru un motor nemodificat sau modificat in anumite limite. mergi deci la dezmembrari pentru carcasa, si cumpara un filtru nou.

 

dar, faptul ca ti se tureaza nu cred ca are legatura cu filtrul. cel de fabrica este exceptional de non-restrictiv, asa ca ma indoiesc ca iti face asa din cauza tifonului.... apropo, cum ti-a venit ideea asta geniala ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am mai observat ceva. Mi-a spus un "cunoscator". Cand deschid capacul de la motor(pe unde torni uleiul) mi se tureaza motorul, acum cand nu are filtru original. Daca pun mana, sau incurc cumva, in asa fel incat sa isi ia aer putin mai fortat, cand desfac capacul se opreste motorul. Asa am si auzit ca ar fi normal, sa se opreasca motorul. Voi ce ziceti?
Link to comment
Share on other sites

La L-Jetronic poti regla turatia de relanti cu o surubelnita dreapta. La tine nu se poate? Probabil ca turatia a crescut din cauza ca ai scos filtrul (poate ca era si putin imbacsit).

La K-Jetronic se pricep cam putini, si nu-s unul dintre ei...

Link to comment
Share on other sites

Nu merge cu o surubelnita dreapta. Se largeste surubul ce tine fix ruptor-distribuitorul(parca asa se numeste, s-ar putea sa ma insel) si se roteste de el. M-am mai bagat eu, dar nu cred ca am facut o treaba prea buna.
Link to comment
Share on other sites

Nu merge cu o surubelnita dreapta. Se largeste surubul ce tine fix ruptor-distribuitorul(parca asa se numeste, s-ar putea sa ma insel) si se roteste de el. M-am mai bagat eu, dar nu cred ca am facut o treaba prea buna.

25846[/snapback]

 

Acolo reglezi avansul aprinderii :blink: E un reglaj foarte fin acolo, nu trebuia sa te bagi daca nu stiai despre ce-i vorba. De cand ai umblat acolo, nu ti se pare ca masina merge "in suturi" la turatii mici?

Chestia care regleaza relanti-ul trebuie sa fie undeva langa admisie.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

La turatii mici se cam balbaie si variaza, sus-jos(acul de la turatie). Nu am prea vazut nimic in ce sa iti poti baga surubelnita. Repet e un motor cat se poate de nesofisticat. Am vazut ca modelele putin mai noi au ceva cutiuta cu o lamela si ceva electronice pe acolo,dar la mine nu este asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
salut...pot sa te intreb shi yo ceva...ce fac daca am probleme cu clima....

...se opreshte shi sse poneshte singura,...de nebuna...(am un BMW 316i din '97,sedan)

ms mult!!

50470[/snapback]

James, fa un topic nou, ca altfel nu e vizibila problema. Bine ai venit pe forum!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.