Jump to content

BMW E60 520D 2008 (bataie motor)


SorinVS

Recommended Posts

Asa este trebuie desfacut si verificat.

Pot sa spun ca am facut un drum intr-o dimineata, nu era frig, undeva la 12 grade, insa am calcat putin acceleratia, treapta 2-3 schimb la aproximativ 3500 ture. Apoi a inceput bataia, nici macar nu am auzit pana aproape sa ajung la destinatie.

Pentru schimbarea cuzinetilor de la palier este necesara demontare motorului? Am o presimtire ca undeva pe aici ar fi problema. Verificata cu tester de un specialist in urma cu o luna (eroare la doua bujii, la un injector, galeria de admisie are garnitura crapata si scapa maclavais negru, EGR trebuie curatat cat si turbo + intercooler, racordul flexibil este crapat si scapa gaze in compartimentul motor, de acolo si putin fum, fulia ce prezinta destul de multe crapaturi, se pare sa fie undeva si o fisura la furtunasele de vaccum + actuatorul turbo care nu functioneaza cum trebuie). Pot sa spun ca ma dispera masina asta, nu inteleg cum pot sa cada atatea lucruri odata.

Inca ceva... pot sa conduc masina cu bataia asta la motor pana o sa merg la mecanic?

Edited by SorinVS
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu poate sa faca asa distributia, am avut un X6 in service acum cateva saptamani, exact cu bataia respectiva, cuzinetii de pe arbore praf. Nici bataie de injector nu e, nici bataie de fulie nu e. E greu sa dai si baia jos ca sa poti sa ajungi la arbore, nu stiu daca poti sa-i schimbi asa usor, iar daca desfaci si gasesti uzura, va trebui demontat complet sa nu mai gasesti si alte probleme. Poti sa mergi cu masina si nu poti sa mergi...daca este din arbore o sa faca din ce in ce mai urat pana o sa auzi cum scartaie cuzinetii pe arbore cand se incalzeste motorul si se mareste uzura.

 

Din ce scrii acolo ai destule probleme, o sa fie ceva de bagat in ea, nu au cazut toate dintr-o data, le-ai lasat sa se stranga si acum sunt multe probleme de rezolvat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa merg cu masina timp indelungat, doar pentru 2-3 zile, pana gasesc o masina de schimb si pentru a merge la mecanic cu ea. Drumurile o sa fie scurte de maxim 50km pe zi. Ce parere ai?

Stiu ca toate sunt lasate pentru reparatie, dar pot sa iti spun ca unele semne au fost vizibile, altele nu. Doar la o verificare amanuntita am primit verdictul. Am toate piesele necesare pentru cele spuse mai sus, insa acum aceasta problema.

Pretul pentru scoatere motor si schimbat cuzinetii, remediere problema imi poti spune? Si inca ceva... se merita sa o repar? Precizez ca motorul este N47. Renumit pentru probleme...

Edited by SorinVS
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca bataia asta e de linie arbore, aveai demult becul la presiunea de ulei aprins.

 

Nu exista nici un martor in bord aprins si nici nu a fost vreodata, am verificat uleiul si este exact unde trebuie. Uleiul si cam toate consumabilele au fost schimbate tot timpul in maxim 12000km. Ulei - Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 folosesc de cand am luat masina, parcurgand pana acum aproximativ 50000km cu ea.

Edited by SorinVS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mergi la un mecanic sa diagnosticheze motorul.

 

Asta inseamna sa pornesc masina si sa conduc pana acolo. Insa cineva mai sus nu a recomandat pornirea si rularea masinii.

Multi merg cu masinile asa luni chiar ani pana rezolva treaba, cred ca rezolva si motorul definitiv la final :D

Edited by SorinVS
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca bataia asta e de linie arbore, aveai demult becul la presiunea de ulei aprins.

 

Totusi acel X6 si inclusiv motorul meu cand batea nu avea niciun martor de ulei aprins galben sau rosu, daca este ulei cat trebuie in motor nu-ti apare niciun martor chiar daca au prins cuzinetii uzura pe arbore.

 

Eu am verificat bataia in felul urmator dupa ce m-am chinuit sa caut 4 injectoare, tot la fel ma gandeam si eu, ca poate bataie e din injectoare pe langa faptul ca aveam valori nasoale pe ele. Am desfacut capacul la culbutori sus, iar prin capacul ala cu axele cu came sunt 4 gauri, fiecare gaura duce la fiecare piston, cineva tinea apasat cu surubelnita (trebuie una mai lunga) pe fiecare piston in parte in timp ce cineva invartea de motor cu o cheie la fulie, dar foarte putin inainte si inapoi, gen 3-5 CM (nu e indicat sa invarti in sensul invers al mersului motorului), dar 3-5 CM nu are treaba, exact pe pistoanele unde erau uzati cuzinetii de pe arbore (pe care erau bielele) se misca surubelnita ca si cum ar pica in jos si se auzea o bataie, adica bataia care se auzea cand era pornita, se uzasera cuzinetii pe arbore si avea joc biela cu piston cu tot, exact la pistoanele verificate care au batut la acest test au fost cuzinetii mancati pe arbore.

 

Poti sa incerci treaba asta, adica cand tot desfaci la capac sa verifici culbutori (aia ne gandeam si noi, ca o fi cedat un culbutor) te apuci si faci si testul asta.

 

Inca o data cuzinetii pe arbore daca sunt mancati nu inseamna automat vreun martor aprins in bord, scartaiau si bateau ca naiba si la mine si la X6 si nu aparea nimic.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu am timp de masina zilele astea asa ca o sa ramana tot acolo pentru timp nedeterminat.

Precizez ca un mecanic de la BMW dupa ce a vazut filmuletul mi-a zis sa verific fulia si sa ii zic in ce stare se prezinta. Aceasta prezinta crapaturi in proportie de 99% pe suprafata cauciucata unele fiind destul de pronuntate si parca pe margini se si desprind bucatele mici. Vreo idee? Sa bata din cauza fuliei duse? Precizez ca in masina se simtea o usoara vibratie/trepidare mai accentuata decat vibratia normala a unei masini. Iar in treapta a doua la accelerare se simtea cum se forta sau trepida putin pana trecea de 2500-3000 ture.

Edited by SorinVS
Link to comment
Share on other sites

Masina este in Germania. Scuze ca nu am spus asta.

Astept un mecanic de la bmw sa vina astazi sa isi dea verdictul. Va tin la curent.

In cazul in care este ceva grav si va trebui demontat motorul apoi desfacut cred ca am sa renunt la ideea sa o mai repar. Demontare motor de pe masina si reparatia in sine costa undeva la peste 1500-2000 euro, iar tot in legatura cu demontarea motorului, cineva de curand mi-a spus ca schimbarea distributiei daca ar fi sa o schimbi doar pe ea aici in Germania costul este de aproximativ 3000 euro.

Edited by SorinVS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.