Jump to content

De la Honda Accord la BMW F30


Tarabostes

Recommended Posts

Dupa 9 ani si 160.000 km cu o Honda Accord 2.0 AT am facut pasul zilele trecute la un F30.

Fisa tehnica zice urmatoarele:

320D xDrive Luxury Line Mediterranean blue

- cutie Steptronic

- interior piele coniac cu insertii de lemn

- scaune sport cu incalzire

- LED Adaptiv

- navigatie profesionala + COnnectedDrive Advanced

- audio HiFi

- camera spate

- pachet oglinzi si pachet lumini

A mai venit cu garantie extinsa si service inclus 5 ani/100.000 km.

 

Primul BMW si primul diesel. Sa vedem cum ne intelegem pe termen lung

 

Inca incerc sa deslusesc functiile sistemului multimedia si sa ma familiarizez cu pozitia la volan.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@deeJayOg 2017 si cam 10.000 rulaj

@CatalinP cred ca ne-am intersectat si pe forumul H

 

@LucianWRC impresiile de la distanta sunt contradictorii :) Am luat Accordul in martie 2009, era cald pe piata si intorcea privirile, F30 e deja arhicunoscut.

 

Finisajele interioare si calitatea fabricatiei sunt superioare la Serie 3. De asemenea, partea de multimedia este mult mai faina (si mai actuala cu cativa ani) luminile sunt mai misto etc.

 

Accordul ofera mai mult spatiu soferului, e mai spre Serie 5 din acest punct de vedere (scaune mai late, parbriz mai alungit, bordul la distanta mai mare fata de sofer). In spate insa, in F30 are mai mult loc la picioare (sezutul banchetelor este similar) iar portbagajul are cam 25 de litri in plus. (ce e drept nici nu are roata de rezerva).

Motoarele sunt imposibil de comparat ca feeling, evident 320d-ul fiind mult mai rapid (190 CP si 400 Nm fata de 156 CP si 280 Nm) o diferenta facand insa si cutia.(pe Accord este o cutie cu 6 viteze si convertizor de cuplu).

Intre masini este si o diferenta considerabila de pret (x2), care trebuie sa se vada undeva...nu doar in brand awarenss.

 

La fiabilitate, Accordul va fi greu de batut. Prima „defectiune” a fost arderea unui bec de pozitie, pe la 120.000 de km. Over all, o masina cinstita, cu un raport bun calitate pret.

 

Am pe lista scurta cateva cumparaturi:

- presuri de cauciuc (imi va fi mila de cele velur) cand vor incepe ploile

- o plasa pt portagaj

- bare transversale

- o protectie/ceara pt vopsea

- ceva materiale de intretinere pentru tapiterie

- roti de iarna

- stingator (nu are)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Felicitari! Nu vreau sa te dezamagesc, de fiabilitatea Hondei 120k. nu o sa ai parte la Bmw diesel de 2l. sunt cele mai subtirele din gama. Ai pe dreapta 1-2k. eur. stai confortabil. Daca ai garantie o perioada nu o sa te stresezi. Edited by calinus68
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Garantia te scuteste de cheltuieli, nu si de bataie de cap.

Nu ma astept la minuni... insa nu mi-as „dori” sa ma lase in drum...asta mi se pare cel mai frustrant :(

 

Dar nu-mi bagati ganduri negre, are doar 10 mii de km....eu de abia astept un drum de munte sa vad ce poate :)

Link to comment
Share on other sites

Eee , hai sa fim seriosi! La orice masina ,pana la urma se pot intampla multe. Bucura-te de ea , felicitari pentru achizitie ...conteaza ca iti place si ca te simti bine in ea. Vei ajunge sa o cunosti bine si deabia atunci vei putea sa faci o comparatie obiectiva cu fosta masina.

:thumbsup:

Edited by Saylor Man
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Asta e atitudinea corecta :)

 

Am copiat deja pe storage-ul intern muzica preferata (sistemul multimedia mi se pare super misto: intuitiv, rapid..o placere)...maine tre sa vada si motorul asta ceva turatii mai ridicate.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari! Nu vreau sa te dezamagesc, de fiabilitatea Hondei 120k. nu o sa ai parte la Bmw diesel de 2l. sunt cele mai subtirele din gama. Ai pe dreapta 1-2k. eur. stai confortabil. Daca ai garantie o perioada nu o sa te stresezi.

 

Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.

  • Like 9
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Congrats! As zice ca e o trecere naturalĂŁ de la Honda la BMW dacĂŁ dorești ĂŽntr-adevĂŁr un pas in fata :)

Și eu ma numĂŁr printre cei ce au fĂŁcut acest pas insa ma in gluma mai in serios dacĂŁ as fi știut la momentul când am luat Honda de ce “poate” :) un BMW probabil ca decizia ar fi fost alta.

 

AșteptĂŁm și niscai poze, culoarea Mediterranean blue e de mare efect :)

 

Prietenie plĂŁcutĂŁ cu noua achiziție ĂŽți doresc și câți ma mulți km fericiti ĂŽmpreuna :)

 

PS: ĂŽntr-adevĂŁr becurile erau un element slab Honda, le-am schimbat pe cele de la plĂŁcutĂŁ ĂŽnmatriculare spate de cel puțin 5 ori in aproximativ 150k km și probabil as fi continuat daca nu treceam pe LED

Link to comment
Share on other sites

@cornel In 2009, ma tenta un Serie 5 (copii erau mai mici, aveam nevoie de spatiu) insa la banii de Accord am gasit doar masini relativ obosite.

 

Culoarea e faina, acum insa e plina de praf si petale de salcam:(

Pentru ceva poze mai faine, trebuie vreme buna dar si un loc potrivit.

 

 

@Romulus Dealer autorizat din Romania

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

@tarabostes, esti originar din ramnicu valcea cumva si ai fost si pe forumul masini.ro?

 

don't worry, motoarele diesel 20d cu probleme sunt cele N47 fabricate pana in 2014. al tau va merge fara probleme.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Primele impresii dupa cca 500 km:

- Motorul trage senzational, raspunsul la acceleratie este ferm, iar cutia schimba fĂŁrĂŁ efort

- Isonorizarea OK pentru diesel si tractiune spate, ma asteptam sa fie ceva mai zgomotos

- LED-ul Adaptiv face toti banii, e o placere sa conduci noaptea

- Stabila la viteze mari si curbe largi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am facut un drum ceva mai lung, cca 3.500 de km (pana in Austria) iar unele opinii s-a conturat ceva mai bine:

 

- Senzationala pe drumuri virajate (am facut de doua ori Grossglockner Alpineroad) xDrive-ul sa traiasca si sustinerea laterala de la scaunele sport

- Consumul (CB) pe intreaga deplasare a fost de 6.0...megadecent

- Pilotul automat este ok, mi-ar fi placut adaptiv.

- Cam zgmotoasa la viteza mare (+130 kmph) dar nu de la motor ci de la vant si asfalt (ar merge niste gume mai faine)

- Putine spatii de depozitare (la usile din spate nu prea incape o sticla de apa de 0.5L)

 

 

Intre timp am reusit sa fac o zgarietura pe bara fata (se rezolva pe CASCO) si sa-i pun bare transversale, ca sa nu mai urc biclele pe Accord.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Prima experienta mai „hardcore” cu xDrive...am fost nevoit sa intru pe o bucata de plaja ca sa ies dintr-o parcare. Mi s-a parut cam imposibil, dar cum avea cine sa ma scoata, m-am aventurat. Am iesit fara emotii, rotile au patinat foarte putin.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Iata ca am ajuns la 40.000 km / 2 ani....Mers foarte mult in ultimele luni: un drum de Austria, unul de Italia (+4.000 km) si ceva deplasari mai lungi prin tara. Masina merge minunat, nimic de reprosat.

 

A primit un schimb de ceva ulei si filtre (am service inclus pana la 100k) si placute de frana fata. (OEM cca 1.050 lei cu ceva discount)

Din pacate am avut niste incidente minore in trafic dar ma deranjau zgarieturile si am vopsit bara fata si o usa la Bavaria.

Update la ultima versiune de harti, desi folosesc rar navigatia masinii.

Ma bucur ca am luat xDrive, am fost la ski fĂŁrĂŁ griji oricat de mare a fost zapada.

 

Prin ianuarie eram in Poiana, iar iesirea din parcare era in panta cu zapada si gheata in zona rotilor. Cum nu am xdrive inscriptionat pe masina, cand am pornit deja niste cetateni incepusera sa chicoteasca "vezi ce-l impingem pe asta acum"...am urcat insa de parca era uscat...iar dupa cateva clipe de uimire, unul zice "e xdrive ba!".. :)

 

Farurile Intelligent LED sunt a doua decizie inspirata...condusul noaptea a devenit o placere.

Pielea se pastreaza inca ok, dar ma gandesc la un tratament mai profi.

Overall, multumit de masina, placere la fiecare drum.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

Farurile Intelligent LED sunt a doua decizie inspirata...condusul noaptea a devenit o placere.

 

 

Eu am Xenon cu High Beam Assist. Am ĂŽnceput sĂŁ mai merg și eu noaptea cu ocazia asta, cĂŁ evitam cât puteam ĂŽnainte. Ămi imaginez cĂŁ cu LED e ca și când ai pune Farul Constanța pe capotĂŁ :hyper:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.