Jump to content

G30 520d Xdrive


mraz

Recommended Posts

nu e nicaieri nicio reclama, si nu am sa inteleg niciodata teoriile conspirationiste sau neacceptarea infrangerii pe forumurile monomarca.

 

acolo sunt niste rusi care se intalnesc, se simt bine, se iau peste picior, mai apar orgolii, iar marea majoritate au niste masini destul de vechi(3-10 ani).

 

evident ca g30-ul ala nu avea ce cauta acolo si nu pt ca e masina scumpa, ci pt ca nu e masina pt asa ceva. ma indoiesc ca omul ala a bagat 60-70-80-90k in masina si a cumparat anvelope sh sau chinezesti.

 

nu ai ce sa setezi la seria 5 pe zapada si nici la X3 pt ca X3-ul este de fapt un seria 3 cu o alta caroserie, suspensii mai ridicate iar in plus si cu niste roti mai mari.

 

ai doar butononul controlului tractounii pe on sau off

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

X3-ul (dintr-un filmulet al rusilor ) condus de o tipa, s-a descurcat mai bine ca land rovere si alte 4x4 mult mai serioase, undeva

prin padure cu ditamai zapada. Am pus mai sus parca, era printre putinele masini care nu a necesitat tractare.

 

Repet, si eu sunt convins ca ala cu G30 nu avea nici cele mai bune cauciucuri pentru asa ceva si nici nu a vrut sa-si rupa masina cum facea tipa cu Audi. Exista

diferente imense intra cauciucurile de iarna, chiar de marca si bune. Aalea care-s super bune pe zapada poate nu-s asa bune pe ploaie si vice versa. Nu avem de unde

sa stim ce avea G30-ul, ce dimensiune and so on.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am facut si eu 25.000 de km si am completat prima data cu adblue. Cumparat de pe net un bidon de 10 litri (ceva bmw original) care spre surpriza mea nu a venit cu palnie/furtun, a trebuit sa improvizez ceva.

 

Ce e ciudat, e ca pe mine m-a tinut masina 25.000 km cu adblueul venit din fabrica. Acuma imi arata un range de doar ~7000km cu ce am completat eu. Sper sa fie doar o estimare gresita.

 

Alta chestie, de cand am facut revizia si mi-au schimbat si filtru de polen, masina nu mai comuta singura pe recirculare cand simte vreun miros neplacut. A mai patit cineva ceva de genul ?

 

Btw, masina asta nu e pentru Romania, mai ales luata de noua. Mai bine un harb decat sa-ti fie mila de ea. Am mega grija la orice gropite si denivelari, dar am reusit sa iau o ditamai groapa, noaptea

pe langa Deva, pe la 70 la ora. Adio cauciuc de 1000 ron nou nout. Dar totusi si-a facut treaba runflatul, cu ditamai galma, runflatul a mai tinut vreo 20 km pana la o vulcanizare unde a trebuit sa-l arunc la gunoi.

Oricum, rahat de tara. Nu ai unde o parca, locuri de parcare mega inguste, gropi, denivelari, numai smecheri peste tot cu harburi de 1000 euro care depasesc ca idiotii. Iar cel putin aici drumurile in Timisoara sunt sub orice

critica dupa iarna asta, nu e un drum drept fara un canal, groapa, denivelare, limitator de viteze si toate cele.

 

Alta intrebare pentru cei cu G30-uri sau poate si alte masini. Am un mic ticait sub masina, sub scaunul soferului, asa odata la 3-4 secunde, cand opresc sau merg f. incet. Parca e un vas de expansiune de metal

care se expandeza sau ceva de genul asta, e zgomotul asa de metal tic tic tic, si cand sta pe loc, dar doar uneori, nu mereu. Aveti vreo idee ? O fi vreun radiator ceva pe acolo ? Se aude doar cu geamul deschis si doar

uneori. Zgomotul asta il am de la inceput de cand am luat masina, nu ma deranjeaza, dar eram doar curios.

Link to comment
Share on other sites

mraz, problema cu adblue am ridicat si eu de multe ori pe forum. cel din fabrica m-a tinut 25.000 si apoi 25 de litri pt alte 25.000.

 

eu am renuntat sa ma oftic din cauza drunurilor asa cum o faceam in primul an, pt ca gropile sunt inevitabile...este drept ca nu am luat niciuna mare, dar masina imi scartie peste tot (cel putin potrivit urechii mele)

 

nu am un asa zgomot sub masina

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu 25.000 de km si am completat prima data cu adblue. Cumparat de pe net un bidon de 10 litri (ceva bmw original) care spre surpriza mea nu a venit cu palnie/furtun, a trebuit sa improvizez ceva.

 

Ce e ciudat, e ca pe mine m-a tinut masina 25.000 km cu adblueul venit din fabrica. Acuma imi arata un range de doar ~7000km cu ce am completat eu. Sper sa fie doar o estimare gresita.

 

Alta chestie, de cand am facut revizia si mi-au schimbat si filtru de polen, masina nu mai comuta singura pe recirculare cand simte vreun miros neplacut. A mai patit cineva ceva de genul ?

 

Btw, masina asta nu e pentru Romania, mai ales luata de noua. Mai bine un harb decat sa-ti fie mila de ea. Am mega grija la orice gropite si denivelari, dar am reusit sa iau o ditamai groapa, noaptea

pe langa Deva, pe la 70 la ora. Adio cauciuc de 1000 ron nou nout. Dar totusi si-a facut treaba runflatul, cu ditamai galma, runflatul a mai tinut vreo 20 km pana la o vulcanizare unde a trebuit sa-l arunc la gunoi.

Oricum, rahat de tara. Nu ai unde o parca, locuri de parcare mega inguste, gropi, denivelari, numai smecheri peste tot cu harburi de 1000 euro care depasesc ca idiotii. Iar cel putin aici drumurile in Timisoara sunt sub orice

critica dupa iarna asta, nu e un drum drept fara un canal, groapa, denivelare, limitator de viteze si toate cele.

 

Alta intrebare pentru cei cu G30-uri sau poate si alte masini. Am un mic ticait sub masina, sub scaunul soferului, asa odata la 3-4 secunde, cand opresc sau merg f. incet. Parca e un vas de expansiune de metal

care se expandeza sau ceva de genul asta, e zgomotul asa de metal tic tic tic, si cand sta pe loc, dar doar uneori, nu mereu. Aveti vreo idee ? O fi vreun radiator ceva pe acolo ? Se aude doar cu geamul deschis si doar

uneori. Zgomotul asta il am de la inceput de cand am luat masina, nu ma deranjeaza, dar eram doar curios.

 

Mda...asta e Romania noastra, oriunde ai conduce trebuie sa fii cu ochii in 4, de oriunde iti poate aparea o groapa/crater si adio cauciuc/janta. Drumuri nu am avut, nu avem si sunt sigur ca nu vom avea vreodata, decat sa repari drumuri si sa te ocupi de asta mai bine organizezi niste arestari regizate ca da mai bine pe TV.

De cand au scos taxele de poluare si nu au gasit nici o alternativa de taxare direct proportional cu poluarea, ne am umplut de masini vechi, astfel incat orice posesor de permis si bunicile lor si-au cumparat autotirism. In tarile civilizate si mai ales in orasele mai mari, a avea masina e scump, esti taxat la orice, asigurari, parcare, amenzi etc...la noi cu 1000 de euro iti iei masina si platesti si taxele aferente pe un an.

 

Vizavi de zgomotul descris de tine, eu nu il am, am in schimb unul la portiera dreapta spate, o zdranganeala pe drumuri mai proaste se aude mai pronuntat.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Alta intrebare pentru cei cu G30-uri sau poate si alte masini. Am un mic ticait sub masina, sub scaunul soferului, asa odata la 3-4 secunde, cand opresc sau merg f. incet. Parca e un vas de expansiune de metal

care se expandeza sau ceva de genul asta, e zgomotul asa de metal tic tic tic, si cand sta pe loc, dar doar uneori, nu mereu. Aveti vreo idee ? O fi vreun radiator ceva pe acolo ? Se aude doar cu geamul deschis si doar

uneori. Zgomotul asta il am de la inceput de cand am luat masina, nu ma deranjeaza, dar eram doar curios.

Simptom de caseta de transfer cu probleme. Mergi si fa-i o verificare, ca nu ai vrea sa stii cat costa dupa ce expira garantia :)

Link to comment
Share on other sites

In stationare nu e caseta, o fi vreun scut sau dpf-ul, se contracta cand se raceste.

 

@Edit - https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bmw-sg.com/forums/threads/bmw-x3-2018-g01-strange-clunking-noise-at-low-speed.83383/&ved=2ahUKEwiP6J7K2-TkAhXLmIsKHc8oBRwQFjAVegQIAxAB&usg=AOvVaw2kC69-5TxgmBqazp8gDgg4

 

Asta zice ca ar fi de la ansamblul cardan fata,nu mi-e clar daca i-au schimbat doar cardanul sau cu caseta, dar pare ca a reapatut zgomotul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Merci de sfaturi, la mine nu se aude chiar atat de tare ca la asta cu X3-ul, doar daca sunt in afara masinii sau cu geamul deschis si capul pe geam.

 

O sa merg cu ea in service, mai am garantie inca vreo 3 ani.

 

In alta ordine de idei, imi apare indicator de schimbat placutele fata si spate in vreo 3000km. La ce costuri sa ma astept in total ?

Link to comment
Share on other sites

nu e ca la F-uri.

 

nu iti arata absolut nimic in bord, pana uzura ajunge la senzor. la momentul respectiv, contorizarea inversa incepe la 5000km.

 

@mraz, cati km ai facut pana acum?

eu am mers 37k cu cele spate si 42k cu cele fata.

 

de mai bine de un an, mi-am schimbat stilul de condus si folosesc extrem de mult frana de motor cu ajutorul padelelor.

sunt curios daca mai adaug 5k km durata de viata, asta daca si calitatea placutelor o fi aceeasi.

desi, parca merg mai tare cu masin acum si, deci, uzez mai mult si franele

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu e ca la F-uri.

 

nu iti arata absolut nimic in bord, pana uzura ajunge la senzor. la momentul respectiv, contorizarea inversa incepe la 5000km.

 

@mraz, cati km ai facut pana acum?

eu am mers 37k cu cele spate si 42k cu cele fata.

 

de mai bine de un an, mi-am schimbat stilul de condus si folosesc extrem de mult frana de motor cu ajutorul padelelor.

sunt curios daca mai adaug 5k km durata de viata, asta daca si calitatea placutelor o fi aceeasi.

desi, parca merg mai tare cu masin acum si, deci, uzez mai mult si franele

 

am 35.000 acuma, deci ambele cer schimbate pe la 38.000

 

~650 euro...pentru 4 placute ? Mi se pare exagerat de scump. Sunt curios cat costa ele in realitate, probabil nici 250 euro adunate.

 

@deeJayOg arata fix cati km mai au...

Link to comment
Share on other sites

 

~650 euro...pentru 4 placute ? Mi se pare exagerat de scump.

 

@deeJayOg arata fix cati km mai au...

 

atat taxeaza prietenii forumului, Automobile Bavaria.

 

pt clarificare: probabil nu ai fost atent la computerul masinii, insa arata fix cati km mai au, doar dupa ce uzura ajunge la senzor, acesta fiind pus in locul in care "autonomia" mai este 5000km.

din acel moment incepe numaratoarea inversa

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

~650 RON plăcuțe față, ~470 RON plăcuțe spate, ~250 RON ambii senzori să zicem, ~10 RON pasta - rotunjit la greu cam 290EUR piesele.

 

Ok, adăugăm manopera ~1h 150 EUR, că știm că e scump la Bavaria, deci na.

 

Mai zic încă 60EUR logistica (na, să zicem că plătim și transportul, depozitarea, manipularea, recepția...etc reflectate în prețul pieselor ăstora) - să o facem fix 500 EUR până acum.

 

Încă 150 EUR adaos comercial? Câștig? :naughty:

 

(ah, și prețurile pieselor sunt de pe site-uri cu piese OEM BMW pentru 520D cu frâne stock, deci există probabil și acolo adaosurile de rigoare deja)

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Mraz si DeeJay

 

mai precis placutele spate au fost 1600 lei iar cele fata au fost 1516 lei inclusive tva, manopera si materiale mici.

pt a spune adevarul, de la totalul de 3116 lei, am primit un discount de 10% rezultand un total de plata de 2804 lei.

 

ceea ce m-a facut si pe mine sa imi ridic semne de intrebare, a fost faptul ca cele spate au fost mai scumpe ca cele fata, ceea ce nicaieri in lumea asta, la nici un model de masina, nu ar trebui sa fie asa.

 

ipoteza mea este ca, plecand de la faptul ca eu inainte de a afla preturile cand am lasat masina la ei, le-am spus ca vreau un discount de 10%, au rezultat urmatoarele:

placutele spate au fost schimbate primele, probabil au umflat pretul, s-a ajuns la 1600 lei pret de lista, si apoi pt a-l multumi si pe prostul care sunt, mi-au aplicat un discount de 10%, in realitate, probabil, vanzandu-mi schimbarea placutelor spate la un pret mai mare decat pretul real de lista.

 

dupa doua luni distanta, la cschimbarea placutelor fata care clar ar fi trebuit sa fie mai scumpe, au uitat cu cat anume mi-au umflat pretul anterior pt cele spate si de asta pretul de lista a iesit mai mic.

 

Sau poate sunt eu schizophrenic si nu mai am incredere in nimic din ceea ce fac acesti oameni si in realitate chiar asa este si anume placutele spate sa fie mai scumpe decat cele fata by default. Sau poate mi-au pus niste placate mai bune pe spate si de asta au fost mai scumpe.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.